abonnement Unibet Coolblue
pi_121121285
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef Quotidien het volgende:
En geloof me, je wilt niet met een Orc trouwen. :P
Ja die is niet de knapste :P . Nog een vraagje betreft de shortcuts op wapens die ik gefavorite heb. Stel ik heb dual daggers op 3 staan op mijn toetsenbord, en dan switch ik naar dual healing door op shortkey 1 te drukken.

En dan wil ik weer op shortkey 3 drukken, maar dan heb ik geen dual daggers aan mijn handen vastzitten. Dan heb ik aan mijn linkerhand healing en aan mijn rechterhand een dagger vast.

En dat wil ik eigenlijk niet, want ik wil dan gelijk mijn twee daggers aan mijn handen hebben. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

[ Bericht 0% gewijzigd door superky op 03-01-2013 18:50:23 ]
pi_121121399
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:41 schreef superky het volgende:

[..]

Ja die is niet de knapste :P . Nog een vraagje betreft de shortcuts op wapens die ik gefavorite hebt. Stel ik heb dual daggers op 3 staan op mijn toetsenbord, en dan switch ik naar dual healing door op shortkey 1 te drukken.

En dan wil ik weer op shortkey 3 drukken, maar dan heb ik geen dual daggers aan mijn handen vastzitten. Dan heb ik aan mijn linkerhand healing en aan mijn rechterhand een dagger vast.

En dat wil ik eigenlijk niet, want ik wil dan gelijk mijn twee daggers aan mijn handen hebben. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Twee keer snel op 3 drukken?

Of weet iemand hoe het sneller kan? Of heb ik het zo lang niet gespeeld dat dit überhaupt niet werkt? :P
pi_121121474
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:57 schreef TheRanger het volgende:
Dat begrijp ik wel. Er zijn toch ook blacksmitsh die je kunt trouwen en die geen Orc's zijn?
--------
Oblivion third person is wel bagger, moet ik zeggen.
Niet als je een male character hebt, die met een vrouw wilt trouwen.

Maar ik wilde met meer dan één vrouw trouwen, omdat ik dan een vrouw heb die mijn archery kan trainen. En een ander vrouw heb die mijn blacksmithing kan trainen.
pi_121121498
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:44 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Twee keer snel op 3 drukken?

Of weet iemand hoe het sneller kan? Of heb ik het zo lang niet gespeeld dat dit überhaupt niet werkt? :P
Al geprobeerd en niet gelukt.
pi_121121680
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[ afbeelding ]

Mocht het waar zijn dan is het wel erg duur voor een DLC :') :') :')
Dawnguard is ook 20 euro op steam. En Dragonborn op de xbox360 is ook 1600 mps (19 euro) Dus dan maar op steam kopen :P
pi_121123066
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Dawnguard is ook 20 euro op steam. En Dragonborn op de xbox360 is ook 1600 mps (19 euro) Dus dan maar op steam kopen :P
Heb Dawnguard en Hearthfire voor 1200 (800 & 400) samen gekocht paar dagen terug op Xbox Live. Elder Scrolls DLC's gaan standaard in de aanbieding om de zoveel maanden. Heb nog nooit de volle mep betaald daarvoor. Binnenkort dus even wachten op Dragonborn.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 20:28:43 #282
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_121166745
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:41 schreef superky het volgende:

[..]

Ja die is niet de knapste :P . Nog een vraagje betreft de shortcuts op wapens die ik gefavorite heb. Stel ik heb dual daggers op 3 staan op mijn toetsenbord, en dan switch ik naar dual healing door op shortkey 1 te drukken.

En dan wil ik weer op shortkey 3 drukken, maar dan heb ik geen dual daggers aan mijn handen vastzitten. Dan heb ik aan mijn linkerhand healing en aan mijn rechterhand een dagger vast.

En dat wil ik eigenlijk niet, want ik wil dan gelijk mijn twee daggers aan mijn handen hebben. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Misschien nog een keer op 1 drukken?

Bij een boog gaat dat nl. wel: als je op 1 een boog hebt en daar naartoe geswitcht was toen je 2 one-handers (of een one-hander en een shield) droeg, dan kun je met "1" terugswitchen naar die combinatie.

De bug die daarbij optreedt is dat niet alle skill enchantments actief worden. Dat gaat alleen als je naar de oude wapens terugschakelt door ze expliciet te equippen. Bijv. ik schakelde terug van de boog naar one-hander + shield door nogmaals de equipped boog te kiezen en de skill enchantments op mijn shield werden niet actief en stonden ook niet in de lijst van active effects. (shield re-equippen verhielp dat overigens)

Btw... meer pc gamers die met gamepad spelen hier?
pi_121167159
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Misschien nog een keer op 1 drukken?

Bij een boog gaat dat nl. wel: als je op 1 een boog hebt en daar naartoe geswitcht was toen je 2 one-handers (of een one-hander en een shield) droeg, dan kun je met "1" terugswitchen naar die combinatie.

De bug die daarbij optreedt is dat niet alle skill enchantments actief worden. Dat gaat alleen als je naar de oude wapens terugschakelt door ze expliciet te equippen. Bijv. ik schakelde terug van de boog naar one-hander + shield door nogmaals de equipped boog te kiezen en de skill enchantments op mijn shield werden niet actief en stonden ook niet in de lijst van active effects. (shield re-equippen verhielp dat overigens)

Btw... meer pc gamers die met gamepad spelen hier?
:Y :Y :Y
  vrijdag 4 januari 2013 @ 20:40:06 #284
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_121167222
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Btw... meer pc gamers die met gamepad spelen hier?
Alleen als ik Ps2, of gamecube/wii games op de pc speel anders Keyboard + Mouse
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_121206240
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Misschien nog een keer op 1 drukken?

Bij een boog gaat dat nl. wel: als je op 1 een boog hebt en daar naartoe geswitcht was toen je 2 one-handers (of een one-hander en een shield) droeg, dan kun je met "1" terugswitchen naar die combinatie.

De bug die daarbij optreedt is dat niet alle skill enchantments actief worden. Dat gaat alleen als je naar de oude wapens terugschakelt door ze expliciet te equippen. Bijv. ik schakelde terug van de boog naar one-hander + shield door nogmaals de equipped boog te kiezen en de skill enchantments op mijn shield werden niet actief en stonden ook niet in de lijst van active effects. (shield re-equippen verhielp dat overigens)

Btw... meer pc gamers die met gamepad spelen hier?
Nog een keer op 1 drukken lukt ook helaas niet :(.
pi_121360460
Zo, Dawnguard gekregen als presentje van mijn broer en nu (denk ik) bijna doorgespeeld.

En mjaaaaaaaaaaaaaaa. Ik weet niet. Ik heb altijd moeite gehad met uitbreidingen die zich niet afspelen in de wereld waar het spel zelf om draait. Hoewel die 'instances' mooi zijn vormgegeven heb ik nooit echt de behoefte gehad om ook daar flink op ontdekking te gaan. 30 rode nirnroot verzamelen? Doe het lekker zelf :')

Crossbows zijn vet, maar het gevoel dat ze al lang in de game had moeten zitten ontsnapt me niet. Verder zie je aan de manier waarom de bolts 'impacten' dat het eigenlijk niets meer is dan een simpele reskin van de normale bows waarbij ze wat andere waardes hebben gegeven aan de reloadtijd en missile speed.

Grootste pluspunt van deze dlc vind ik eigenlijk nog die vampierenchick. Serena geloof ik. Eindelijk een keer iemand in de game die een beetje persoonlijkheid heeft en waar je gaandeweg toch op een bepaalde manier gehecht aan raakt (of juist dood wil hebben, natuurlijk). Iets wat ik in Skyrim nog niet eerder heb ervaren. Zij maakt het allemaal net wat persoonlijker waardoor ik toch wel weer benieuwd ben wat er nu weer gaat gebeuren en hoe zij op bepaalde zaken reageert. Heel verfrissend.

Ik heb ook hearthfire gekregen maar dat interesseert me eigenlijk geen hol dus daar ben ik nog niet aan toe gekomen :P

Verder, tsja, hoewel ik extra content voor een toffe game altijd vet vindt had ik eigenlijk veel liever gehad dat ze eens hun best deden om het originele spel af te maken. Ik vind bethesda een van de meest lakse bedrijven als het gaat om een compleet product afleveren en ook met skyrim zijn ze weer heel erg in de mist gegaan. De balans is nog steeds zoek, het aantal wapens/armor sets is nog steeds nihil en de bugs zijn nog steeds niet te tellen.

Natuurlijk lossen mods een hoop van die zaken op en dat is geweldig, maar blijft natuurlijk wel een beetje maf dat je een unnoficial bugfixing mod moet installeren om optimaal te kunnen genieten van een spel. Te meer omdat de meeste bugs vaak verschrikkelijk simpel op te lossen te zijn en je daar echt geen rocket scientist voor hoeft te zijn.

Ik wacht in ieder geval met smart op dragonborn :)
Conscience do cost.
pi_121360845
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:52 schreef ems. het volgende:
Zo, Dawnguard gekregen als presentje van mijn broer en nu (denk ik) bijna doorgespeeld.

En mjaaaaaaaaaaaaaaa. Ik weet niet. Ik heb altijd moeite gehad met uitbreidingen die zich niet afspelen in de wereld waar het spel zelf om draait. Hoewel die 'instances' mooi zijn vormgegeven heb ik nooit echt de behoefte gehad om ook daar flink op ontdekking te gaan. 30 rode nirnroot verzamelen? Doe het lekker zelf :')
In Blackreach toch? Die quest heb ik al gedaan voor ik Dawnguard had.
pi_121360886
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:06 schreef emokid het volgende:

[..]

In Blackreach toch? Die quest heb ik al gedaan voor ik Dawnguard had.
Oh dat wist ik geeneens. Nouja, dan neem ik dat gedeelte terug. Maar je had ook die ene plane of oblivion-achtig-iets waar ik moe van werd :P Waar je die moeder van Serena tegen komt. Zelfde verhaal.
Conscience do cost.
pi_121630066
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Btw... meer pc gamers die met gamepad spelen hier?
Jazeker. Het koste me wat tijd om te wennen, was m'n eerste gamepad titel. Maar als het eenmaal went (duurde bij mij meer dan 10 uur :')) dan is het ideaal. Geen RSI, lekker op de bank hangen, HDMI kabel van PC naar een grote TV + geluidsinstallatie. Het spel is toch gemaakt voor controllers en helemaal geconsolified (is dat een woord?) dus ik zou echt niet meer zonder gamepad willen spelen.
pi_121634504
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh dat wist ik geeneens. Nouja, dan neem ik dat gedeelte terug. Maar je had ook die ene plane of oblivion-achtig-iets waar ik moe van werd :P Waar je die moeder van Serena tegen komt. Zelfde verhaal.
Ja die is nog van voor Dawnguard, heeft wel leuke reward opzich.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Timwonnacott op 16-01-2013 14:41:30 ]
pi_121701332
We're watching you, scum.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 22:38:38 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_121702066
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
We're watching you, scum.
[ afbeelding ]
Ik slachtte ze stuk voor stuk af nadat ik Dagoth Ur en Almalexia had afgemaakt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_121703352
Is het eigenlijk al officieel bevestigd of TES:O montly subscription krijgt of 1 time net zoals met Guild wars?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_121717284
quote:
Btw... meer pc gamers die met gamepad spelen hier?
Ik heb een hele tijd op mn tv gespeeld met een xbox controller.

Alle voordelen van de PC gecombineerd met de voordelen van de console.
Er waren geen nadelen _O_

Momenteel zou ik het ook wel weer willen mn nieuwe BK XXLS400FF sub, maar mn indeling in huis is nu anders en ik heb niet zulke lange HDMI kabels om naar mn A/V receiver te leggen.

Plus dat ze dan eigenlijk onder de vloer moeten, anders wordt ie wel heel erg lang wil ik hem niet dwars door de kamer met struikelgevaar enzo hebben liggen. :(

Als er een nieuwe vloer in komt ergens dit jaar dan gaan er meteen wat HDMI kabels onder; 2 vanaf de plek van de pc naar de tv en 2 naar de plek waar op den duur een beamer komt te hangen.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 18:28:54 #295
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_121731672
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:32 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb een hele tijd op mn tv gespeeld met een xbox controller.

Alle voordelen van de PC gecombineerd met de voordelen van de console.
Er waren geen nadelen _O_

Momenteel zou ik het ook wel weer willen mn nieuwe BK XXLS400FF sub, maar mn indeling in huis is nu anders en ik heb niet zulke lange HDMI kabels om naar mn A/V receiver te leggen.

Plus dat ze dan eigenlijk onder de vloer moeten, anders wordt ie wel heel erg lang wil ik hem niet dwars door de kamer met struikelgevaar enzo hebben liggen. :(

Als er een nieuwe vloer in komt ergens dit jaar dan gaan er meteen wat HDMI kabels onder; 2 vanaf de plek van de pc naar de tv en 2 naar de plek waar op den duur een beamer komt te hangen.

:)
Ffking cool, serieus!
pi_121899815
Als ik de dlc download, kan ik die dan spelen in savegames die daarvoor al zijn aangemaakt?
pi_121901049
http://www.enderal.de/

Van de makers van Nehrim; alleen dan nu op de engine van Skyrim.
Ik kan alvast niet wachten _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_121911533
Ik was dit topic een beetje kwijt, iemand nog een idee over mijn vraag?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:49:12 #299
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_121914450
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik was dit topic een beetje kwijt, iemand nog een idee over mijn vraag?
Gereageerd..

OT: ik ben normaal niet van de complete overhaul mods, maar hier viel mijn mond toch wel even van open dus wou ik het hier even delen:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=120643996
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_121929328
Zijn er nog mensen die Vilja hebben geinstalleerd en als follower gebruiken?

http://skyrim.nexusmods.com/mods/26393
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')