SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wist dat deze TT zou komen.
Eensch trouwens.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Overloperquote:Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef Fera het volgende:
Ik wist dat deze TT zou komen.
Eensch trouwens.![]()
![]()
I'm so conflicted.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Feraaaa!!!!quote:![]()
En hoi Kif![]()
En, uiteraard, eens met TT
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hoiquote:Op woensdag 21 november 2012 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Feraaaa!!!!![]()
En hoi Kif![]()
En, uiteraard, eens met TT
Alles goed?![]()
Ja, moe. Maar verder goed, met jou?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Mooi. Ja, gaat stukken beter, niet zo koud of bloedheet meerquote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moe. Maar verder goed, met jou?![]()
![]()
Met zijn allen op een rijtje fappen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef AnimeFan het volgende:
Wat doen jullie zoal op een SEX meet?![]()
Neuken natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef AnimeFan het volgende:
Wat doen jullie zoal op een SEX meet?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met zijn allen op een rijtje fappen.ok
![]()
Ik kom er vandaanquote:Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
Twente... hm ben d'r niet echt bekend dus kan er niet over oordelen
Al het goede komt uit Twente.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
Twente... hm ben d'r niet echt bekend dus kan er niet over oordelen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Fijnquote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi. Ja, gaat stukken beter, niet zo koud of bloedheet meer
Meestal maken we er een LAN-party van.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef AnimeFan het volgende:
Wat doen jullie zoal op een SEX meet?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: