quote:Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom iets doen als je gratis wajong krijgt?
dit dus, vieze flikker nlers ik haat zequote:Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef Gulmez het volgende:
mensen zijn hier geboren en zijn gwoon nederlander en zijn genoeg domme hollanders met een uitkering dus je praat poep
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom iets doen als je gratis wajong krijgt?
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef Gulmez het volgende:
schuld van de overheid niet van de mensen die het gebruiken overheid bied het toch aan ja of nee
kkazen, we moeten in opstand komen net zoals onze palestijnse broeders.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
dit dus, vieze flikker nlers ik haat ze
iddquote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
kkazen, we moeten in opstand komen net zoals onze palestijnse broeders.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
ja mattie zet allemaal free palestina neer en steun zo de Palestijnen die worden onderdruktquote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
TS is er nogquote:Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef Zorroo het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 21 november 2012 19:52 schreef Nikmans het volgende:
TS is inmiddels gevlucht
wat zou jij doen, elke dag kapot werken en minimumloon vangen, of gewoon thuis wajong en af en toe hosselquote:
Ga jij maar trots belasting afdragenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:55 schreef Zorroo het volgende:
Het probleem is nog erger dan ik dacht. Zelfs trouwe fokkers zijn zo zwak
Waarom zit ik godverdomme dan op school als je later toch alleen maar thuis zit en leeft van uitkeringen?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:57 schreef Gulmez het volgende:
ja maar wat vind je belangrijker, jezelf of een land waar je als slaaf word gebruikt voor de democratie en het kapitalisme, kies voor je zelf broer en wat liever jij in crisis of je land en jij niet
ik ga zo er even inhoudelijk op in, maar moet ff uurtje wegquote:Op woensdag 21 november 2012 20:00 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Waarom zit ik godverdomme dan op school als je later toch alleen maar thuis zit en leeft van uitkeringen?
Ga maar genieten van het journaalquote:Op woensdag 21 november 2012 20:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik ga zo er even inhoudelijk op in, maar moet ff uurtje weg
Je zit op school om later onze uitkeringen te betalen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:00 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Waarom zit ik godverdomme dan op school als je later toch alleen maar thuis zit en leeft van uitkeringen?
En daarom zeg ik ook tegen jullie, STA OP EN GA WERKEN!!quote:Op woensdag 21 november 2012 20:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je zit op school om later onze uitkeringen te betalen.
Hij krijgt wel 1000 euro van Rutte omdat hij werkt.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ga jij maar trots belasting afdragenJe krijgt vast een schouderklopje van Mark Rutte als ie het hoort
Oh nee wacht het boeit niemand behalve jezelf, jaloerse proleet
Als je het knuffelbeleid voor arbeidschuwen wil ondersteunen, moet je vooral zelf hard werken, veel overuren maken en je suf betalen aan belasting.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:56 schreef Zorroo het volgende:
Als ik het laatste doe dan raakt ons land nog meer in crisis
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:04 schreef Zorroo het volgende:
[..]
En daarom zeg ik ook tegen jullie, STA OP EN GA WERKEN!!
Maar wat zijn KB kneuzen en over wie heb je het nu?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:47 schreef Zorroo het volgende:
KB kneuzen die denken dat ze alles zijn... en helemaal niks bereiken![]()
Waarom worden die mensen überhaupt nog door uitkeringen van de overheid in leven gehouden? wat weerhoud ons om die kneuzen het land uit te zetten?want dan is Nederland weer een respectvol land
![]()
Klacht: mensen die leven van uitkeringen en het vertikken om maar een flikker te doen. dus waarom zet de overheid die kneuzen niet uit het land?
school is erg nuttig niet alleen om je kansen in de maatschappij te vergroten maar vooral voor je eigen algemene ontwikkeling je ontwikkeld je door kennis, en school is een van de beste dingen op je kennis te verijken net zoals het nieuws, of krant lezen. nederland is voor israel en via propagenda zijn alle nederlanders tegen Palestijnen en voor de joden, dit is weer een negatief aspect maar tegen probagendsa kan je niks doen behalve je in de kwestie te verdiepen en te zien heo erg de palestijnen daar bloeden en wat israel doet, voor de rest gaat econmie steeds slechter ne worden steeds slechter door griekenland spanje portugal deze crisis komt nooit meer goed en we komen hier nooit meer boven op, turkije economie groeit nog gestaag dus kan best zijn dat we straks arbeidsimmigranten krijgen uit nederland naar turkije dan is het andersom, europa was in bloei maar neemt af. ook de sociale voorzieningen, en china en turkije zijn in opkomst dus wat maakt het uit de maatschappij hier pak wat je pakken kan, want over een paar jaar is alles weg bezuinigdquote:Op woensdag 21 november 2012 20:00 schreef Zorroo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
school is erg nuttig niet alleen om je kansen in de maatschappij te vergroten maar vooral voor je eigen algemene ontwikkeling je ontwikkeld je door kennis, en school is een van de beste dingen op je kennis te verijken net zoals het nieuws, of krant lezen. nederland is voor israel en via propagenda zijn alle nederlanders tegen Palestijnen en voor de joden, dit is weer een negatief aspect maar tegen probagendsa kan je niks doen behalve je in de kwestie te verdiepen en te zien heo erg de palestijnen daar bloeden en wat israel doet, voor de rest gaat econmie steeds slechter ne worden steeds slechter door griekenland spanje portugal deze crisis komt nooit meer goed en we komen hier nooit meer boven op, turkije economie groeit nog gestaag dus kan best zijn dat we straks arbeidsimmigranten krijgen uit nederland naar turkije dan is het andersom, europa was in bloei maar neemt af. ook de sociale voorzieningen, en china en turkije zijn in opkomst dus wat maakt het uit de maatschappij hier pak wat je pakken kan, want over een paar jaar is alles weg bezuinigd
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
school is erg nuttig niet alleen om je kansen in de maatschappij te vergroten maar vooral voor je eigen algemene ontwikkeling je ontwikkeld je door kennis, en school is een van de beste dingen op je kennis te verijken net zoals het nieuws, of krant lezen. nederland is voor israel en via propagenda zijn alle nederlanders tegen Palestijnen en voor de joden, dit is weer een negatief aspect maar tegen probagendsa kan je niks doen behalve je in de kwestie te verdiepen en te zien heo erg de palestijnen daar bloeden en wat israel doet, voor de rest gaat econmie steeds slechter ne worden steeds slechter door griekenland spanje portugal deze crisis komt nooit meer goed en we komen hier nooit meer boven op, turkije economie groeit nog gestaag dus kan best zijn dat we straks arbeidsimmigranten krijgen uit nederland naar turkije dan is het andersom, europa was in bloei maar neemt af. ook de sociale voorzieningen, en china en turkije zijn in opkomst dus wat maakt het uit de maatschappij hier pak wat je pakken kan, want over een paar jaar is alles weg bezuinigd
Bedankt voor deze diepgaande post. Ik ga 'm her en der gebruiken op het forum. Vind je vast niet erg.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |