SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen ideequote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging om een vrouw die geefbaar was. Waarom zou het dan in godsnaam opeens over een man gaan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hebbert.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behalve snow, mag je van mij overal aankomen hoor. Oke en misschien aldo en lellebel en cosmo
Mag ik wel aan jou komen dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan laat ik een wet maken dat jij niet meer mag denken.quote:
Mag je voortaan alleen nog maar bier halen voor mij.![]()
Zag er inderdaad wel strak uit, alleen er stond nog 1 zo'n oud pand, met de ramen half doormiddenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
toevallig zag ik daar van de week een foto van
zag er wel erg strak uit moet ik zeggen
zou er wel willen wonen ook lekker dichtbij de stad ookDat zag er wel raar uit
En hoezo is dat?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jij bent nog een onzekere factor![]()
![]()
klasse TT
apeldoorn dusquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Oh, die wet mag je wel maken. Ik ga toch emigreren.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan laat ik een wet maken dat jij niet meer mag denken.
Mag je voortaan alleen nog maar bier halen voor mij.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nopequote:Op woensdag 21 november 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebbert.
Mag ik wel aan jou komen dan?![]()
Tevens moet ik binnen 2 weken mijn klasgenoot hosselen, de stress![]()
![]()
TT
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat zal dan wel niet gesloopt mogen worden of ze moeten het nog weg halenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zag er inderdaad wel strak uit, alleen er stond nog 1 zo'n oud pand, met de ramen half doormiddenDat zag er wel raar uit
[..]
En hoezo is dat?
geen idee hoe dat zitLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ook al niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope![]()
Tevens moet ik binnen 2 weken mijn klasgenoot hosselen, de stress
Als jullie me zoeken, ik ben krassen in de badkamer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan duurt het gewoon iets langer.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die wet mag je wel maken. Ik ga toch emigreren.
Als ik hier de macht heb is daarna world domination het plan he![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope![]()
Tevens moet ik binnen 2 weken mijn klasgenoot hosselen, de stress![]()
![]()
Ik las inderdaad iets over monumentale panden of zo. Maar ik vraag me af wat ze ermee gaan doen, want het ziet er niet echt bewoonbaar uitquote:Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat zal dan wel niet gesloopt mogen worden of ze moeten het nog weg halen
geen idee hoe dat zit![]()
![]()
waarom nou weer dequote:Op woensdag 21 november 2012 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zag er inderdaad wel strak uit, alleen er stond nog 1 zo'n oud pand, met de ramen half doormiddenDat zag er wel raar uit
[..]
En hoezo is dat?![]()
Ik hoorde dat jij datete dus vandaarGoede vraag Mur. Is je appartement al op orde?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
Flip. wanneer gaan we nou eens neuken dan?Neee kaneeelquote:Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook al niet.
Als jullie me zoeken, ik ben krassen in de badkamer.Daarna zie ik hem niet meer.quote:![]()
![]()
Ik heb niet gezegd waar in naartoe emigreer.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan duurt het gewoon iets langer.
Als ik hier de macht heb is daarna world domination het plan he“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb met nergens iets.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
geen idee ookquote:Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las inderdaad iets over monumentale panden of zo. Maar ik vraag me af wat ze ermee gaan doen, want het ziet er niet echt bewoonbaar uit
maar als het echt een bouwval is zullen ze het wel moeten opknappen of slopenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Zolang je niet naar de maan gaat maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd waar in naartoe emigreer.
Deze hele wereld zal van mij zijn.![]()
Ik date met niemandquote:Op woensdag 21 november 2012 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
waarom nou weer de![]()
Ik hoorde dat jij datete dus vandaarPluto?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd waar in naartoe emigreer.De ramen lagen eruit, oud pand, dat zegt toch wel genoeg?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee ook
maar als het echt een bouwval is zullen ze het wel moeten opknappen of slopenSlopen zullen ze niet doen, want monumentaal
![]()
![]()
Vrijdag kunnen we hem inwijden.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
waarom nou weer de![]()
Ik hoorde dat jij datete dus vandaar
[..]
Goede vraag Mur. Is je appartement al op orde?
[..]
Neee kaneeel
[..]
Daarna zie ik hem niet meer.![]()
Wat ga je met de wereld doen?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je niet naar de maan gaat maakt dat niet uit.
Het hiernamaalsquote:Op woensdag 21 november 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze hele wereld zal van mij zijn..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
speciaal voor dit topic
Det Som En Gang Var
Je lijkt geen rekening te houden met een belangrijke factor.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is minderjarig. Heb ik begrepen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou en
Maar Snow, vertel eens iets over jezelf, want dit is je eerste bezoek of niet dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zonder Mur aan de macht, is de wereld niks.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je lijkt geen rekening te houden met een belangrijke factor.![]()
ohhhquote:Op woensdag 21 november 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik date met niemand
[..]
Pluto?
[..]
De ramen lagen eruit, oud pand, dat zegt toch wel genoeg?Slopen zullen ze niet doen, want monumentaal
Dat gaat hem niet worden.quote:![]()
![]()
dan moeten ze hem wel opknappen lijkt mequote:Op woensdag 21 november 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik date met niemand
[..]
Pluto?
[..]
De ramen lagen eruit, oud pand, dat zegt toch wel genoeg?Slopen zullen ze niet doen, want monumentaal
Det Som En Gang Var
En dat is?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je lijkt geen rekening te houden met een belangrijke factor.![]()
Dat.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze is minderjarig. Heb ik begrepen.
Zit nu in mijn examenjaar, ik woon dus in Gelderland, hou van Game of Thrones/a Song of Fire and Ice en ja, wat wil je nog meer weten?![]()
Lijkt me ook, ben benieuwd hoe ze dat gaan doenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moeten ze hem wel opknappen lijkt me![]()
![]()
Jij krijgt een hoge positie, mijn beste. Weten bij wie en wanneer je omhoog te werken met complimenten is een bewonderingswaardige skill. Jij komt er wel.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zonder Mur aan de macht, is de wereld niks.![]()
![]()
Geen Heidevolk?quote:14 SHADES OF GREY
Van af vrijdag.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhh
[..]
Dat gaat hem niet worden.![]()
De pedopas is aangevraagdquote:Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze is minderjarig. Heb ik begrepen.![]()
![]()
Het is alleen wel A Song of Ice and Fire.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat.
Zit nu in mijn examenjaar, ik woon dus in Gelderland, hou van Game of Thrones/a Song of Fire and Ice en ja, wat wil je nog meer weten?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
MAAR DAN BETER!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar de klote helpen, net als wat de huidige leiders doen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Kut.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is alleen wel A Song of Ice and Fire.![]()
Dank u, Edelachtbare. Ik zal voor u knielenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij krijgt een hoge positie, mijn beste. Weten bij wie en wanneer je omhoog te werken met complimenten is een bewonderingswaardige skill. Jij komt er wel.![]()
![]()
dunno maar reken er maar op dat het niet goedkoop wordquote:Op woensdag 21 november 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen
of er gebeurt een "ongelukje" dat ie opeens in de fik staat
Det Som En Gang Var
Inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 18:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
dunno maar reken er maar op dat het niet goedkoop word
of er gebeurt een "ongelukje" dat ie opeens in de fik staat. Lijkt me schitterend wonen wel, maar zal wel duur worden ja
![]()
![]()
Jij zal je eigen onderdanen hebben die het knielwerk voor je overnemen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank u, Edelachtbare. Ik zal voor u knielen![]()
![]()
Dat is goed om te horenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zal je eigen onderdanen hebben die het knielwerk voor je overnemen.![]()
![]()
Ja. Dat is wel een domper als je ervan houdt maar de naam niet goed schrijft.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
nah ben ik niet zo kapot van eigenlijkquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Verder geen hobbies?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat.
Zit nu in mijn examenjaar, ik woon dus in Gelderland, hou van Game of Thrones/a Song of Fire and Ice en ja, wat wil je nog meer weten?
Hoe kom je hier terecht enzo?![]()
Ik moet mij schamen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat is wel een domper als je ervan houdt maar de naam niet goed schrijft.![]()
Kom op Samzz, niet zo haten op de nieuwelingen, ook al zijn ze minderjarigquote:Op woensdag 21 november 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat is wel een domper als je ervan houdt maar de naam niet goed schrijft.![]()
![]()
In dat geval kunnen we samenwerken.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar de klote helpen, net als wat de huidige leiders doen.![]()
![]()
Lees de PI.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom op Samzz, niet zo haten op de nieuwelingen, ook al zijn ze minderjarig“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik teken en lees veel. Sport.. nee. En via Ro-ald en Flips.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verder geen hobbies?
Hoe kom je hier terecht enzo?![]()
Ik denk dat wel elke positie wel zullen uitproberen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
Muur, welke positie bekleed ik in jouw staff?![]()
![]()
Wijsneusquote:Op woensdag 21 november 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is alleen wel A Song of Ice and Fire.![]()
![]()
Nice one.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat wel elke positie wel zullen uitproberen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat wel elke positie wel zullen uitproberen.![]()
![]()
![]()
Ik vind ze wel tofquote:Op woensdag 21 november 2012 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
nah ben ik niet zo kapot van eigenlijk
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat wel elke positie wel zullen uitproberen.!
oew oew dan wil ik mijn eigen legerkorps om landen over te nemen die in opstand komen tegen het regimeLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En die lees ik dan net een keertje weer niet he.
Ah oke, die heb ik al eens gemeet volgens mijquote:Op woensdag 21 november 2012 18:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik teken en lees veel. Sport.. nee. En via Ro-ald en Flips.![]()
![]()
Haat is zelden onterecht.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
Verder vind ik het een terechte haat.
![]()
![]()
Voel je vereerd, het is wel Mur hè.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik doe de martelingen in de gevangenissenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:53 schreef Giertje het volgende:
oew oew dan wil ik mijn eigen legerkorps om landen over te nemen die in opstand komen tegen het regime![]()
![]()
Je schrijft neuken verkeerd.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga gewoon met wereldleiders Risk spelen![]()
![]()
ik niet paar keer live gezien verveelde me mateloosquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik serieus niet, maar misschien is mijn ziel zo schoon als de binnenkant van een fles dikbleek.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zag je die nou echt niet aankomen?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik doe de martelingen in de gevangenissenDenken dat je ook maar enigszins in de buurt van de skills van Muhaha kan komen.
![]()
![]()
Ik kan van hem leren.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]Denken dat je ook maar enigszins in de buurt van de skills van Muhaha kan komen.
![]()
Dat klinkt als een uitdagingquote:Op woensdag 21 november 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]Denken dat je ook maar enigszins in de buurt van de skills van Muhaha kan komen.
14 SHADES OF GREY
Natuurlijk welquote:Op woensdag 21 november 2012 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zag je die nou echt niet aankomen?.
Op een of andere manier heb ik het vermoeden dat jij het ook niet slecht zou doen. True story.quote:![]()
![]()
mij best ik ben van het leger en hou me daar niet mee bezig mijn taak zal zijn om onrustige gebieden veilig te stellenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik doe de martelingen in de gevangenissen
en om mijn troepen te inspireren zal ik een geluidswagen laten meerijden met het nummer praise the lord and pass the ammoLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Welke kleur trekker hedde gij?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik noem het Risk spelen, stukje diplomatieker,Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Omdat het bed delen met Royco of met mij soms zeer riskant kan zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik noem het Risk spelen, stukje diplomatieker,![]()
![]()
Ik houd me wel bezig met 'Doe eens lief' roepen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
roze duhhquote:Op woensdag 21 november 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke kleur trekker hedde gij?Die ervaring heb ik nog niet, maar het zou wel kunnen kloppen jaquote:Op woensdag 21 november 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat het bed delen met Royco of met mij soms zeer riskant kan zijn?![]()
![]()
En daarna madeliefjes in iemand gezicht smijten zeker.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
Ik houd me wel bezig met 'Doe eens lief' roepen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Exact.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:56 schreef Flippiee het volgende:
Die ervaring heb ik nog niet, maar het zou wel kunnen kloppen ja
Forum Opties Forumhop: Hop naar: