SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Je verpest mijn lapoquote:Op woensdag 21 november 2012 17:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Schatjes. Ik moet weer naar AmsterdamEn dan ga je
![]()
![]()
Hey sexies!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Solliequote:Op woensdag 21 november 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je verpest mijn lapoEn dan ga je
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Chinees gespot.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sollie zegt ze, heb je soms splaakgeblek?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Doe is liefquote:Op woensdag 21 november 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sollie zegt ze, heb je soms splaakgeblek?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat wil ik ook erg graag doen, maar jij wijst al mijn verzoekjes tot gezellig een drankje doen af.quote:
Rustig aan.![]()
Gaat iedereen hier nou om de haverklap 'doe eens lief' roepen?
Het is hier Smaland niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Niet waar!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook erg graag doen, maar jij wijst al mijn verzoekjes tot gezellig een drankje doen af.
ff lief doen jij ja? Anders moet ik je afklappen!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Het is hier Smaland niet.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Doe eens lief.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Het is hier Smaland niet.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Samzzz
http://forum.fok.nl/topic/1897377/1/50#119471745.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doe eens lief.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Het is hier Smaland niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: