SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Je verpest mijn lapoquote:Op woensdag 21 november 2012 17:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Schatjes. Ik moet weer naar AmsterdamEn dan ga je
![]()
![]()
Hey sexies!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Solliequote:Op woensdag 21 november 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je verpest mijn lapoEn dan ga je
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Chinees gespot.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sollie zegt ze, heb je soms splaakgeblek?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Doe is liefquote:Op woensdag 21 november 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sollie zegt ze, heb je soms splaakgeblek?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat wil ik ook erg graag doen, maar jij wijst al mijn verzoekjes tot gezellig een drankje doen af.quote:
Rustig aan.![]()
Gaat iedereen hier nou om de haverklap 'doe eens lief' roepen?
Het is hier Smaland niet.C'est la vie
Niet waar!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook erg graag doen, maar jij wijst al mijn verzoekjes tot gezellig een drankje doen af.
ff lief doen jij ja? Anders moet ik je afklappen!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Het is hier Smaland niet.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Doe eens lief.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Het is hier Smaland niet.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Samzzz
http://forum.fok.nl/topic/1897377/1/50#119471745.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doe eens lief.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Het is hier Smaland niet.![]()
Goede avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, ik wil niet dat hij EENS lief doet.. Hij moet altijd lief doenquote:
KT, heb je nog wat gehad aan het gesprek van gisteren?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil best lief doen met iemand van hier hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Het is hier Smaland niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doe niet zo achterlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat hij EENS lief doet.. Hij moet altijd lief doen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl??quote:![]()
Klopt.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl??“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Voorbehouden aan de elite!!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl??Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Attentie: een paar voorspelbare jongetjes willen opgehaald worden uit Smaland.C'est la vie
Jawel, niet van Fera maar meer van jullie vind ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
KT, heb je nog wat gehad aan het gesprek van gisteren?Rustig aan.![]()
Neequote:Op woensdag 21 november 2012 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan dat dan niet per DM of zo als de meerderheid het linkje toch niet kan openen?
Tevens hoi
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat hij EENS lief doet.. Hij moet altijd lief doen
Rustig aan.![]()
Heb ik mooie gesprekken gemist?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, niet van Fera maar meer van jullie vind ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor minder dan 1 biertje per maand heb je al een ABOquote:Op woensdag 21 november 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vroeg het netjes, en dan krijg ik zo'n kul-antwoord
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik mooie gesprekken gemist?![]()
Dan heb ik liever dat biertjequote:Op woensdag 21 november 2012 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor minder dan 1 biertje per maand heb je al een ABO![]()
![]()
dan ook niet zeurenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat biertje
Ben je soms wat onbeschoft?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sollie zegt ze, heb je soms splaakgeblek?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mooi zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, niet van Fera maar meer van jullie vind ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doe eens liefquote:...
!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Doe niet zo geagiteerd mens :Squote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik heb jeuk aan mn glote teenquote:.
Het linkje is voor mij. Niet voor jou.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar "zeurde" ik ook helemaal niet om, sjezus“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En -daarom- kan dat dus ook gewoon per DMquote:Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het linkje is voor mij. Niet voor jou.![]()
![]()
Jij bent een botte bitch ja, maar toch mag ik jequote:
Nee, hij post 'm in dit topic. En waarom niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En -daarom- kan dat dus ook gewoon per DM“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarom zo moeilijk doen?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En -daarom- kan dat dus ook gewoon per DM![]()
Ik heb zo'n hekel aan dat 'doe eens lief'-gejankquote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent een botte bitch ja, maar toch mag ik je.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jouw antwoord is dus precies mijn punt Samzzquote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij post 'm in dit topic. En waarom niet.
Omdat het lullig is![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Nestalgie het volgende:
ik hoorde geruchten dat er rellen zijn![]()
![]()
Je bent alleen wel een paar dagen te laat.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Nestalgie het volgende:
ik hoorde geruchten dat er rellen zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doe eens boosquote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat 'doe eens lief'-gejank.
![]()
![]()
Schuif mij ff een kommetje snert toequote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat 'doe eens lief'-gejank.
Dat gaat tegenwoordig niet meer zo snel he, via dat internetquote:Op woensdag 21 november 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent alleen wel een paar dagen te laat.![]()
![]()
en mn penis gaat weer in mn broekquote:Op woensdag 21 november 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent alleen wel een paar dagen te laat.![]()
![]()
Hij doet niet moeilijk hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar moeilijk terug.
"Hey Samzz *link*"
Aan Samzz gericht dus.![]()
Waarom is het lullig? Er staat niks interessants voor jullie in omdat de post betrekking heeft op mij.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw antwoord is dus precies mijn punt Samzz
Omdat het lullig is
Hij was nota bene gericht naar mij. Niet naar jou, niet naar iemand anders. En als je perse wilt weten wat er staat, dan koop je een abo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is goedquote:Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ik ff lekkel ovel je glote teen heen aaien?..!
Wel 1 van de betere en drukker bezochten jaquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
Maar dit moet wel een leuke SC zijn?
We hebben zelfs een eigen tc![]()
![]()
Nee, geen bal aan.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
Maar dit moet wel een leuke SC zijn?![]()
Je vergeet wat erna kwamquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij doet niet moeilijk hoor.
"Hey Samzz *link*"
Aan Samzz gericht dus.![]()
![]()
pub jongenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Sex SC wordt overspoeld door Nachtbagger![]()
![]()
En PUB SCquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit zijn nachtbagger vluchtelingen?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat vind ik niet tof. Het heet niet voor niets baggerquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
*Schuift.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schuif mij ff een kommetje snert toe“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kusje eropquote:.
Wel ja, als de ander maar bier meeneemt vind ik alles bestquote:
Ik heb mijn tentje al meegenomen hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit zijn nachtbagger vluchtelingen?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: