SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Je verpest mijn lapoquote:Op woensdag 21 november 2012 17:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Schatjes. Ik moet weer naar AmsterdamEn dan ga je
![]()
![]()
Hey sexies!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Solliequote:Op woensdag 21 november 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je verpest mijn lapoEn dan ga je
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Chinees gespot.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sollie zegt ze, heb je soms splaakgeblek?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Doe is liefquote:Op woensdag 21 november 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sollie zegt ze, heb je soms splaakgeblek?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat wil ik ook erg graag doen, maar jij wijst al mijn verzoekjes tot gezellig een drankje doen af.quote:
Rustig aan.![]()
Gaat iedereen hier nou om de haverklap 'doe eens lief' roepen?
Het is hier Smaland niet.C'est la vie
Niet waar!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook erg graag doen, maar jij wijst al mijn verzoekjes tot gezellig een drankje doen af.
ff lief doen jij ja? Anders moet ik je afklappen!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Het is hier Smaland niet.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Doe eens lief.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Het is hier Smaland niet.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Samzzz
http://forum.fok.nl/topic/1897377/1/50#119471745.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doe eens lief.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Het is hier Smaland niet.![]()
Goede avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, ik wil niet dat hij EENS lief doet.. Hij moet altijd lief doenquote:
KT, heb je nog wat gehad aan het gesprek van gisteren?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil best lief doen met iemand van hier hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Het is hier Smaland niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doe niet zo achterlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat hij EENS lief doet.. Hij moet altijd lief doen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl??quote:![]()
Klopt.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl??“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Voorbehouden aan de elite!!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl??Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Attentie: een paar voorspelbare jongetjes willen opgehaald worden uit Smaland.C'est la vie
Jawel, niet van Fera maar meer van jullie vind ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
KT, heb je nog wat gehad aan het gesprek van gisteren?Rustig aan.![]()
Neequote:Op woensdag 21 november 2012 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan dat dan niet per DM of zo als de meerderheid het linkje toch niet kan openen?
Tevens hoi
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat hij EENS lief doet.. Hij moet altijd lief doen
Rustig aan.![]()
Heb ik mooie gesprekken gemist?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, niet van Fera maar meer van jullie vind ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor minder dan 1 biertje per maand heb je al een ABOquote:Op woensdag 21 november 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vroeg het netjes, en dan krijg ik zo'n kul-antwoord
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik mooie gesprekken gemist?![]()
Dan heb ik liever dat biertjequote:Op woensdag 21 november 2012 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor minder dan 1 biertje per maand heb je al een ABO![]()
![]()
dan ook niet zeurenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat biertje
Ben je soms wat onbeschoft?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sollie zegt ze, heb je soms splaakgeblek?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mooi zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, niet van Fera maar meer van jullie vind ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doe eens liefquote:...
!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Doe niet zo geagiteerd mens :Squote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik heb jeuk aan mn glote teenquote:.
Het linkje is voor mij. Niet voor jou.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar "zeurde" ik ook helemaal niet om, sjezus“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En -daarom- kan dat dus ook gewoon per DMquote:Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het linkje is voor mij. Niet voor jou.![]()
![]()
Jij bent een botte bitch ja, maar toch mag ik jequote:
Nee, hij post 'm in dit topic. En waarom niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En -daarom- kan dat dus ook gewoon per DM“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarom zo moeilijk doen?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En -daarom- kan dat dus ook gewoon per DM![]()
Ik heb zo'n hekel aan dat 'doe eens lief'-gejankquote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent een botte bitch ja, maar toch mag ik je.
Jouw antwoord is dus precies mijn punt Samzzquote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij post 'm in dit topic. En waarom niet.
Omdat het lullig is![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Nestalgie het volgende:
ik hoorde geruchten dat er rellen zijn![]()
![]()
Je bent alleen wel een paar dagen te laat.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Nestalgie het volgende:
ik hoorde geruchten dat er rellen zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doe eens boosquote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat 'doe eens lief'-gejank.
![]()
![]()
Schuif mij ff een kommetje snert toequote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat tegenwoordig niet meer zo snel he, via dat internetquote:Op woensdag 21 november 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent alleen wel een paar dagen te laat.![]()
![]()
en mn penis gaat weer in mn broekquote:Op woensdag 21 november 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent alleen wel een paar dagen te laat.![]()
![]()
Hij doet niet moeilijk hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar moeilijk terug.
"Hey Samzz *link*"
Aan Samzz gericht dus.![]()
Waarom is het lullig? Er staat niks interessants voor jullie in omdat de post betrekking heeft op mij.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw antwoord is dus precies mijn punt Samzz
Omdat het lullig is
Hij was nota bene gericht naar mij. Niet naar jou, niet naar iemand anders. En als je perse wilt weten wat er staat, dan koop je een abo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is goedquote:Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ik ff lekkel ovel je glote teen heen aaien?..!
Wel 1 van de betere en drukker bezochten jaquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
Maar dit moet wel een leuke SC zijn?
We hebben zelfs een eigen tc![]()
![]()
Nee, geen bal aan.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
Maar dit moet wel een leuke SC zijn?![]()
Je vergeet wat erna kwamquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij doet niet moeilijk hoor.
"Hey Samzz *link*"
Aan Samzz gericht dus.![]()
![]()
pub jongenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Sex SC wordt overspoeld door Nachtbagger![]()
![]()
En PUB SCquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit zijn nachtbagger vluchtelingen?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat vind ik niet tof. Het heet niet voor niets baggerquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
*Schuift.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schuif mij ff een kommetje snert toe“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kusje eropquote:.
Wel ja, als de ander maar bier meeneemt vind ik alles bestquote:
Ik heb mijn tentje al meegenomen hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit zijn nachtbagger vluchtelingen?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wat is dit joh!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Idd een drukkequote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel 1 van de betere en drukker bezochten ja
We hebben zelfs een eigen tc. In NB gebruiken we ook wel eens TC.
![]()
Ook ff roggebrood en katenspek graagquote:![]()
Niet zo gierig zijn dame!!!Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Tegen jou ben ik wel liefquote:. Ik mag jou
.
Doet je cv het nog?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hup! Gewoon wat kartonnen dozen en vuilniszakken! Wat nou moeilijk doen met ekte tentenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb mijn tentje al meegenomen hoor![]()
![]()
Jij showt jezelf trouwens bijna nooit meer op de tcquote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd een drukke. In NB gebruiken we ook wel eens TC.
Nee, hoor. We zitten hier niet voor de gezelligheid.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik werk dan ook voor unicef, dus die regelen hun eigen 4 sterren tentenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hup! Gewoon wat kartonnen dozen en vuilniszakken! Wat nou moeilijk doen met ekte tenten
Ja, daar ben ik een paar keertjes naartoe verdwaaldquote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd een drukke. In NB gebruiken we ook wel eens TC.
![]()
![]()
Spelbrekerquote:Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel 1 van de betere en drukker bezochten ja
We hebben zelfs een eigen tc![]()
![]()
Binnenkort weer eens.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij showt jezelf trouwens bijna nooit meer op de tc![]()
![]()
Dat heb ik niet in huisquote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook ff roggebrood en katenspek graag![]()
Niet zo gierig zijn dame!!!. Wel rookworst en witte bolletjes.
Sigwaardig materiaal dit.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
C'est la vie
Gevaarquote:Op woensdag 21 november 2012 18:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, geheel oprecht, ik zou echt niet komen voor je eigen veiligheid ook.![]()
![]()
Ohhh Heremeteit,quote:Op woensdag 21 november 2012 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in huis. Wel rookworst en witte bolletjes.
Nope, move along sir. Nothing to fuck here.quote:C'est la vie
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dit nog prima bij te houden hoor“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga zo maar de keuken in, de keukenprins uithangen
Ik ga zo pannekoeken bakkenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo maar de keuken in, de keukenprins uithangen
Moet je natuurlijk niet zeggen waar de dames bij zijn Heloefquote:Op woensdag 21 november 2012 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, move along sir. Nothing to fuck here.![]()
![]()
Met kaas en spek toch wel??quote:Op woensdag 21 november 2012 18:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga zo pannekoeken bakkenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ja, kon haar nog wel gebruiken, om de afwas te doen hierquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een vriendelijke mensen hier.
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
Oh het is een vrouwDan mag ze wel blijven
![]()
![]()
Nouuuu. Als wij nou even datum prikken, dan kom ik en pannenkoeken eten en B&J en chocolademelk drinken.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je pannekoeken eten hiero?Haaaai!quote:
Mwah niet heel top vandaag.Met jou?
![]()
![]()
Bijnaquote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is je huisgenote de deur al uit?
ben nu een nieuwe aan het selecteren
Ik probeer ze niet te neuken ik kan alles zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk niet zeggen waar de dames bij zijn HeloefC'est la vie
Nou ik ga werken.. DaaaaaagWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouuuu. Als wij nou even datum prikken, dan kom ik en pannenkoeken eten en B&J en chocolademelk drinken.
[..]
Haaaai!
wordt helaas pas wel 2013
Prima. M'n bezoek is net de deur uitquote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouuuu. Als wij nou even datum prikken, dan kom ik en pannenkoeken eten en B&J en chocolademelk drinken.
[..]
Haaaai!
![]()
![]()
En ik maar denken dat je niet meer zo wanhopig bentquote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
Oh het is een vrouwDan mag ze wel blijven
.
Wel een batsbare chick uitzoeken hèquote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bijna
ben nu een nieuwe aan het selecteren![]()
![]()
Dan een penisinfectie.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat nu als je nog eens lief moet doen en beide ogen hebben al een infectie?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En als ik een man was, kon ik opzouten?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het niet in de gaten, zit mobiel![]()
Ook al ga je ze niet neuken, zeggen dat ze totaal niet geefbaar zijn (alsof ze zum kotzen zijn) is nou niet bepaald tactischquote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer ze niet te neuken ik kan alles zeggen.![]()
![]()
gelukkigquote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen probleem, ik krijg het ook druk zat.![]()
Want ik zit nu met tentamens, en daarna ga ik dus meteen naar india voor een maand
wordt een gast, want heb geen vrouwelijke reacties gekregenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een batsbare chick uitzoeken hè
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je niet meer zo wanhopig bent.
Ben ik ook niet. Ik kan beter overweg met vrouwen, dan met mannen![]()
![]()
Enorm he, zo vriendelijk als een bad lauwe kamillethee.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een vriendelijke mensen hier.C'est la vie
Liefde overal.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Enorm he, zo vriendelijk als een bad lauwe kamillethee.![]()
Voel je je ook een beetje "vrouwelijk" Vinnie?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Ik kan beter overweg met vrouwen, dan met mannen![]()
![]()
Omdat ik het wil, niet omdat iemand het zegt.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Leuk bezoek gehad?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima. M'n bezoek is net de deur uitOhjaaa India. Tof manquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig![]()
Want ik zit nu met tentamens, en daarna ga ik dus meteen naar india voor een maand
[..]
wordt een gast, want heb geen vrouwelijke reacties gekregen![]()
![]()
Dan geef ik je een kans, omdat ik niet weet hoe je postquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En als ik een man was, kon ik opzouten?![]()
![]()
Oh, je erkent je vrouwelijke ik. Good for you.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Ik kan beter overweg met vrouwen, dan met mannen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ah mooi, nou kans aangegrepen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan geef ik je een kans, omdat ik niet weet hoe je posthoi.
![]()
Ja hequote:Op woensdag 21 november 2012 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leuk bezoek gehad?
[..]
Ohjaaa India. Tof manalleen ik moet dus eigenlijk leren, maar zit de hele tijd met die vakantie in mijn kop
want nog maar 2 weken
Maar dat zei ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook al ga je ze niet neuken, zeggen dat ze totaal niet geefbaar zijn (alsof ze zum kotzen zijn) is nou niet bepaald tactisch
Dan had ik ze wel zaaddodende walvissen genoemd.C'est la vie
Ja, wel veel gelul over de keuken die die net heeft gekocht, maar goedquote:Op woensdag 21 november 2012 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leuk bezoek gehad?
[..]
Ohjaaa India. Tof man![]()
![]()
Balenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig![]()
[..]
wordt een gast, want heb geen vrouwelijke reacties gekregen![]()
![]()
Dat gaat snel man.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja healleen ik moet dus eigenlijk leren, maar zit de hele tijd met die vakantie in mijn kop
want nog maar 2 weken
![]()
![]()
Dat maakte ik ervan, vandaar PI's lezenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat zei ik ook helemaal niet.
Dan had ik ze wel zaaddodende walvissen genoemd.![]()
![]()
Wanneer versier jij nou eens een walvis?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat zei ik ook helemaal niet.
Dan had ik ze wel zaaddodende walvissen genoemd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neequote:Op woensdag 21 november 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel je je ook een beetje "vrouwelijk" Vinnie?![]()
![]()
Dankjequote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je erkent je vrouwelijke ik. Good for you.![]()
![]()
Haha gelukkig maar, anders zou het nog wel eens vervelend kunnen worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja is echt bizar
heb er ook mega veel zin in![]()
Maar wel leuk voor je![]()
![]()
Goedenavondquote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah mooi, nou kans aangegrepen.hoi.
![]()
![]()
Ja kloptquote:Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha gelukkig maar, anders zou het nog wel eens vervelend kunnen worden.
Maar wel leuk voor je![]()
haha thanks
De wat?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee?
Je bent niet in touch met jouw feminine side?![]()
![]()
Maar welkom in dit topic. Ik ben heloef maar mij ken je natuurlijk al ik ben een legende. Pas op voor de hitsige mannetjes en lief doen is hier verplicht. Veel postplezier enzulks.quote:C'est la vie
Wie ben jij?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar welkom in dit topic. Ik ben heloef maar mij ken je natuurlijk al ik ben een legende. Pas op voor de hitsige mannetjes en lief doen is hier verplicht. Veel postplezier enzulks.
Lief doen ben ik een pro in, tenzij appelcake. Overigens ken ik je al uit NB (toch? toch?!) en danke schön.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar welkom in dit topic. Ik ben heloef maar mij ken je natuurlijk al ik ben een legende. Pas op voor de hitsige mannetjes en lief doen is hier verplicht. Veel postplezier enzulks.![]()
Goede post dit.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar welkom in dit topic. Ik ben heloef maar mij ken je natuurlijk al ik ben een legende. Pas op voor de hitsige mannetjes en lief doen is hier verplicht. Veel postplezier enzulks.![]()
Het is gewoon waarquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als ik 300 kilo weeg, dan vraag ik er om.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer versier jij nou eens een walvis?C'est la vie
Ik ken die term niet. Mijn woordenschat is niet bijster grootquote:Op woensdag 21 november 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zegt iemand die beweert beter met vrouwen dan met mannen om te kunnen gaan![]()
![]()
Hoe is het trouwens met je griep?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken die term niet. Mijn woordenschat is niet bijster groot![]()
![]()
Ik ga ff pannekoeken in de pan gooien![]()
iemand nog suggesties? Ham, chocopasta en M&m's ofzo?
Pannenkoekenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand nog suggesties? Ham, chocopasta en M&m's ofzo?![]()
![]()
![]()
Kaas met M&M's.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand nog suggesties? Ham, chocopasta en M&m's ofzo?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
appel/kaneel pannenkoek.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Oh, dan begreep ik je even verkeerdquote:Stukken beter. Bij de HA was het nog maar 37,nogwat.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je griep?Het beslag gooi je in de pan, de pannenkoek haal je eruit.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
chocopasta pas als ie klaar is, er doorheen.....quote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Is ze geefbaar?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar welkom in dit topic. Ik ben heloef maar mij ken je natuurlijk al ik ben een legende. Pas op voor de hitsige mannetjes en lief doen is hier verplicht. Veel postplezier enzulks.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pindakaasquote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
haterquote:quote:
heb geen appelsquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik je even verkeerd
[..]
Stukken beter. Bij de HA was het nog maar 37,nogwat.
[..]
Het beslag gooi je in de pan, de pannenkoek haal je eruit.
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
chocopasta pas als ie klaar is, er doorheen.....Nutella wel toch?
getsie neequote:
Definieer geefbaar?quote:14 SHADES OF GREY
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 november 2012 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hater
[..]
[..]
heb geen appels
[..]
[..]Nutella wel toch?
[..]
getsie nee![]()
![]()
Nou weet ik waarom ik dacht dat je een man was, in een ander topic zit iemand die heet Snowballedquote:![]()
![]()
quote:gadverdammequote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou weet ik waarom ik dacht dat je een man was, in een ander topic zit iemand die heet Snowballed
Of je quote even de post waar je op doelt.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince, die steen is echt groot nog he?![]()
Of ze voldoet aan mijn torenhoge eisen.quote:Godverdomme Flips!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben haar soulmate al dus afblijven
Je weet dat ik lief en aardig voor haar zou zijn.
Een na-aper, dat is hetquote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou weet ik waarom ik dacht dat je een man was, in een ander topic zit iemand die heet Snowballed![]()
![]()
Volgens mij is tieten hebben voldoende.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geen ideequote:C'est la vie
Voor wie? Mijn of Kaneel?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is tieten hebben voldoende.14 SHADES OF GREY
Uhm nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is tieten hebben voldoende.
Ze moet ook wel een kut hebben natuurlijk![]()
Dat maakt mij niet uit, wat van mij is, is van mijquote:Op woensdag 21 november 2012 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of ze voldoet aan mijn torenhoge eisen.
[..]
Godverdomme Flips!
Je weet dat ik lief en aardig voor haar zou zijn.![]()
![]()
Klopt, jij bent eerder geregistreerdquote:
En je komt uit GelderlandEen gat is ook wel handig.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is tieten hebben voldoende.![]()
Superboeren, ja tochquote:Op woensdag 21 november 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, jij bent eerder geregistreerd
En je komt uit Gelderland![]()
![]()
Jij vraagt naar de definitie van geefbaar. Volgens mij is het hebben van tieten voldoende.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Voor mij zijn beiden niet belangrijk. Dat weet je.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ze moet ook wel een kut hebben natuurlijkFlips, waarom ben je zo enorm bezetterig en cockblockerig?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, wat van mij is, is van mij
M'n quote is stukquote:Op woensdag 21 november 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je quote even de post waar je op doelt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ken jij een vrouw zonder kut, dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ze moet ook wel een kut hebben natuurlijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een tiet kan je niet neukenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vraagt naar de definitie van geefbaar. Volgens mij is het hebben van tieten voldoende.
14 SHADES OF GREY
Ja dat weet ik, jij pakt alles hequote:Op woensdag 21 november 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij zijn beiden niet belangrijk. Dat weet je.
[..]
Flips, waarom ben je zo enorm bezetterig en cockblockerig?![]()
Hi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Omdat omdat omdat ik het mijzelf gunquote:Op woensdag 21 november 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij zijn beiden niet belangrijk. Dat weet je.
[..]
Flips, waarom ben je zo enorm bezetterig en cockblockerig?![]()
![]()
Niet persoonlijk, maar je komt ze weleens tegen in filmpjes op youporn.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken jij een vrouw zonder kut, dan?![]()
Jij ook een achterhoeker?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Al ben ik totaal geen boer
![]()
Ik bedoel dus als vrouw geboren vrouwenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar je komt ze weleens tegen in filmpjes op youporn..
Dat stond er niet bijquote:Op woensdag 21 november 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als vrouw geboren vrouwen.
![]()
![]()
volgens mijn vrienden ben ik een veluwse boer
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ik dacht dat je slimmer was. Fout gedacht dus.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, jij pakt alles heNu komt de aap uit de mouw!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat omdat omdat ik het mijzelf gun
Welke FOK!ers moet ik nog meer afblijven dan?
Alsnog Gelderlandquote:Op woensdag 21 november 2012 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer naar het westen, Apeldoorn.![]()
![]()
Jij moet ook niet denkenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je slimmer was. Fout gedacht dus.![]()
nee, maar iemand met tieten hoeft niet perse een kut te hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken jij een vrouw zonder kut, dan?Link in dm mag welquote:Op woensdag 21 november 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas mag je hier geen filmpjes posten, maar zoek eens op titty fuck,
14 SHADES OF GREY
ik ook apeldoornquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Zo moeilijk is het niet, zoek zelf maarquote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee, maar iemand met tieten hoeft niet perse een kut te hebben
[..]
Link in dm mag wel![]()
![]()
quote:Yeah.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Misschien laterquote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, zoek zelf maar
14 SHADES OF GREY
Wacht maar tot ik aan de macht kom in dit land.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat recht. Dus jammer dan.
![]()
Behalve snow, mag je van mij overal aankomen hoor. Oke en misschien aldo en lellebel en cosmoquote:Op woensdag 21 november 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest.
[..]
Nu komt de aap uit de mouw!
Welke FOK!ers moet ik nog meer afblijven dan?![]()
![]()
Aanrechtquote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat recht. Dus jammer dan.
![]()
![]()
Weet jij iets van die huizen die gebouwd worden langs het Kanaal? Aan de kant van de Vlijtse Weg?quote:
Ik kwam daar vanmiddag langs, woon je op een meter of 5 van het water, hoe chill is dat![]()
![]()
Het ging om een vrouw die geefbaar was. Waarom zou het dan in godsnaam opeens over een man gaan?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee, maar iemand met tieten hoeft niet perse een kut te hebben
[..]
Link in dm mag wel“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
waar kom jij vandaan dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Allemaal Gelderlanders hier, omg omg omgLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dan wat?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik aan de macht kom in dit land.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Powernapquote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Uurtjes, valt toch meeDe brakheid is wel even weg weer
Wat is deze?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behalve snow, mag je van mij overal aankomen hoor. Oke en misschien aldo en lellebel en cosmo![]()
![]()
Ow haiquote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Allemaal Gelderlanders hier, omg omg omg![]()
![]()
toevallig zag ik daar van de week een foto vanquote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet jij iets van die huizen die gebouwd worden langs het Kanaal? Aan de kant van de Vlijtse Weg?
Ik kwam daar vanmiddag langs, woon je op een meter of 5 van het water, hoe chill is dat
zag er wel erg strak uit moet ik zeggen
zou er wel willen wonen ook lekker dichtbij de stad ookLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: