quote:Op woensdag 21 november 2012 17:28 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Verkapt ''kijk mij mooi wonen'' topic.
2x de helft?quote:
Als je 3800 dollar per maand kan betalen zal het wel meevallen.quote:
ditquote:Op woensdag 21 november 2012 17:28 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Verkapt ''kijk mij mooi wonen'' topic.
Ik zie ook helemaal geen McDonald's...quote:Op woensdag 21 november 2012 17:40 schreef Jahr00n het volgende:
Lelijk landschap. Wat is er nou op zo'n plek te doen?
Ja want dat is het enige wat er mist.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie ook helemaal geen McDonald's...
Wel het enige belangrijke.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja want dat is het enige wat er mist.
Sinds vorig jaar zit er een McDonalds in het centrumquote:Op woensdag 21 november 2012 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie ook helemaal geen McDonald's...
Oh doe mij ook maar zo'n stekkie danquote:Op woensdag 21 november 2012 17:40 schreef flipsen het volgende:
Het zijn pesos... dus deel maar door 6. En kopen is bijna onmogelijk, omdat de hypotheekrente ook rond de 30% ligt
? Die werkt in dat hotel wat je links op de foto ziet, ongeveer het bekendste hotel van Argentinie. Dat is ook het hotel waar Wim Lex voor het eerst zijn schoonfamilie heeft ontmoet bijvoorbeeldquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:46 schreef DeSamenvatting het volgende:
Beetje stoer doen over naar het buitenland verhuizen, en vervolgens als een echte Hollander beetje lopen klagen over de prijzen![]()
Doe je beklag lekker op forum.fok.ar
Ps. TS heeft stiekem heimwee naar mama_!
Daarom post ik hier uiteraard ookquote:Op woensdag 21 november 2012 17:45 schreef MichaelScott het volgende:
Wat is de woonoppervlakte eigenlijk? Ik denk trouwens dat veel Nederlanders graag met je zouden willen ruilen qua huurprijs, huis en uitzicht.
Omdat je soms trekt hebt in een makkelijke goedkope en (mits vers en warm) redelijk lekkere snelle burger en friet...!?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar zit er een McDonalds in het centrum
Maar waarom zou je in Godsnaam naar een McD gaan als je in het land van de Argentijnse biefstukken woont
Oh een vissershutje dusquote:Op woensdag 21 november 2012 17:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daarom post ik hier uiteraard ook![]()
Woonoppervlak is maar 70m2 ofzo. Maar de tuin is 1300m2, das wel lekker.
Wat een kut verdeling?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daarom post ik hier uiteraard ook![]()
Woonoppervlak is maar 70m2 ofzo. Maar de tuin is 1300m2, das wel lekker.
TS doet misschien het huishouden en de kinderen!?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:47 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Ts is werkloos en zijn vrouw moet de kost verdienen
Stukken duurderquote:Op woensdag 21 november 2012 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat je soms trekt hebt in een makkelijke goedkope en (mits vers en warm) redelijk lekkere snelle burger en friet...!?
Is de Mac een beetje goed en goedkoop daar btw?
Oplossing: exploiteer je vrouw als maitresse aan rijke diplomaten.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die werkt in dat hotel wat je links op de foto ziet, ongeveer het bekendste hotel van Argentinie.
Heerlijk toch, als het daar lekker weer is zit je toch buiten.quote:
Ga in dat hotel wonen met personeelskorting. Je vrouw maakt dagelijks betaald de kamer schoon, zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
? Die werkt in dat hotel wat je links op de foto ziet, ongeveer het bekendste hotel van Argentinie. Dat is ook het hotel waar Wim Lex voor het eerst zijn schoonfamilie heeft ontmoet bijvoorbeeld
Mensen die geen signatures bekijkenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:47 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Ts is werkloos en zijn vrouw moet de kost verdienen
Damn, dat is een tegenvaller. Wel fijn dat je dan elders een prima alternatief hebtquote:Op woensdag 21 november 2012 17:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Stukken duurderZoek maar naar de BigMac index. Maar je hebt hier een hamburgerstandje een km of 10 verder, waar ze de beste hamburgers van Argentinie verkopen
$20, is nog te doen...
Jupquote:Op woensdag 21 november 2012 17:50 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Is dat niet het Llao Llao Hotel daar links op die pica?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |