SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vertel!quote:
Op mijn school. VMBO is dan wel laag, maar wel chille boys waar ik rustig mee kan smokequote:Op woensdag 21 november 2012 17:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, de kinderen waar jij het over hebt zitten gelukkig op een andere school.
gekkeeequote:Op woensdag 21 november 2012 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Op mijn school. VMBO is dan wel laag, maar wel chille boys waar ik rustig mee kan smoke
Lekker zo'n kankerverwekkend stokje in je mond steken.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Op mijn school. VMBO is dan wel laag, maar wel chille boys waar ik rustig mee kan smoke
Nee doe maar lekker zelfquote:Op woensdag 21 november 2012 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhh gewoonwas gezellig...
wat moet ik erover vertellen XD?
Ro verteld alles wel
Lekker een autistisch ventje zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lekker zo'n kankerverwekkend stokje in je mond steken.
Wat heb je allemaal gezien?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja was gezellig![]()
Ook 2Happy4U en OV gezien.
Zeker, vooral wiet en hash zijn top (L)quote:Op woensdag 21 november 2012 17:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lekker zo'n kankerverwekkend stokje in je mond steken.
Jij was er niet eensquote:Op woensdag 21 november 2012 17:17 schreef Nestalgie het volgende:
Want wat ik heb gezien was.het niet aan te zien
hachie, sorry dat was een.nies
Hoe ziet heppie eruit?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja was gezellig![]()
Ook 2Happy4U en OV gezien.
Schat.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lekker een autistisch ventje zijn.
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zeker, vooral wiet en hash zijn top (L)
Lucky Strike
Leuke momenten?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhh gewoonwas gezellig...
wat moet ik erover vertellen XD?
Ro verteld alles wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |