abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119781250
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:39 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een kaartje over voor Muse in het Ziggo Dome, Amsterdam op 17 december! Het is een hardcopy ticket voor een staplaats. Te koop voor de originele prijs plus een biertje voor mijn moeite, 65¤. Interesse? Laat iets weten!
Denk niet dat iemand dat risico wilt nemen, eerlijk gezegd.
pi_119781293
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Denk niet dat iemand dat risico wilt nemen, eerlijk gezegd.
Dat maakt me verder niet zo veel uit :P Komt wel na de eerste show die doorgaat, en als het Ziggo Dome afgelast wordt is dat helemaal makkelijk want dan hoef ik 'm niet te verkopen om mijn geld terug te krijgen.

Overigens zit er dus voor de potentiele koper ook geen risico in, want in het uiterste geval dat de show afgelast wordt (wat ik ten zeerste betwijfel hoor, aangezien hij dan 2,5 week aan het genezen is en prima moet kunnen lopen) krijgt ook de koper zijn geld terug.
pi_119782303
Denk ook wel dat de rest van de shows gewoon door gaan. Volgens mij hoef je met een gebroken botje in je voet ook maar een week in het gips. Daarna nog wel voorzichtig zijn en rustig aan natuurlijk. Ook financieel gezien zullen ze de afgelastingen natuurlijk tot een minimum beperken.
pi_119783170
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk ook wel dat de rest van de shows gewoon door gaan. Volgens mij hoef je met een gebroken botje in je voet ook maar een week in het gips. Daarna nog wel voorzichtig zijn en rustig aan natuurlijk. Ook financieel gezien zullen ze de afgelastingen natuurlijk tot een minimum beperken.
Dat is waar. 2.5 week is nog te overzien.
pi_119791642
:( :'( 'Ik hoop echt dat ze niet gaan afzeggen...
  vrijdag 30 november 2012 @ 20:25:57 #181
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_119791709
Inderdaad. Jammer dat hij niet kan rondhuppelen maar beter dan cancellen.
pi_119791806
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:25 schreef BoerBert het volgende:
Inderdaad. Jammer dat hij niet kan rondhuppelen maar beter dan cancellen.
Dit ja, ik vind het ook al jammer genoeg dat hij niet zo actief zal zijn... Maar toch liever door laten gaan...
pi_119830861
Vanavond weer wat tweets van Matt, met wat excuses aan de Zweden en Noren en dat ze denken 10 december weer te beginnen. Hij oppert zelfs om op een Segway te gaan (had in dit topic ook al iemand bedacht...), maar niet heus.
pi_119841073
Wie zit er eigenlijk nog meer in vak 105?
pi_119882456
Ticket kwijt, overigens. In een paar uur, en daarna nog 5 reacties via mail, telefoon en FOK! :')
pi_119882996
Cheap hotelletje geboekt op 5 km van het Sportpaleis. Nog niet heel lang een rijbewijs en nog nooit in België gereden. Ik ken mezelf, ga ik me tijdens het concert alleen maar druk maken om de terugreis :').
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 december 2012 @ 16:07:58 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_119883104
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 16:04 schreef Stofje het volgende:
Cheap hotelletje geboekt op 5 km van het Sportpaleis. Nog niet heel lang een rijbewijs en nog nooit in België gereden. Ik ken mezelf, ga ik me tijdens het concert alleen maar druk maken om de terugreis :').
Gewoon je ogen dicht doen in België, iedereen rijdt daar zo B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_119883203
Onlangs naar Cypress Hill geweest in Amsterdam met de auto. Het lukt me gewoon niet om die auto in m'n hoofd 'af te sluiten', ik denk de hele tijd aan die terugreis. Zó irritant. En lach me niet uit ;(!
pi_119885353
quote:
9s.gif Op maandag 3 december 2012 16:10 schreef Stofje het volgende:
Onlangs naar Cypress Hill geweest in Amsterdam met de auto. Het lukt me gewoon niet om die auto in m'n hoofd 'af te sluiten', ik denk de hele tijd aan die terugreis. Zó irritant. En lach me niet uit ;(!
Je moet autorijden als een tweede natuur zien, net als fietsen. Gewoon lekker over de weg rollen, niets engs aan :Y
Jaaa, dansen! dansen!
pi_119886326
Natuurlijk, ik probeer ook zoveel mogelijk te rijden om die onzekerheid weg te nemen, maar als het ten koste gaat van het plezier dat ik aan een concert beleef, kies ik vooralsnog toch maar voor een hotelletje :D.
pi_119887403
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 16:04 schreef Stofje het volgende:
Cheap hotelletje geboekt op 5 km van het Sportpaleis. Nog niet heel lang een rijbewijs en nog nooit in België gereden. Ik ken mezelf, ga ik me tijdens het concert alleen maar druk maken om de terugreis :').
Tegenover het Sportpaleis zit een leuk cafeetje, waar je zowel binnen als buiten (warmtelampen en goede hamburgers) kunt staan en waar ze altijd muziek met videoclips of concertdvd's draaien van bands die op die avond spelen. Bij Muse doen ze dat zeker! Aanrader om voor en na het concert even aan te schuiven.
pi_119913100
Briljant, luister momenteel The 2nd Law voor het eerst echt van cd, ipv via m'n computer. Dan is Isolated System toch nog wel een stukje vetter! Rest van de cd hoor ik geen verschil, maar de achtergrond stemmen zijn nu een stuk spooky'er. Goed man.
pi_119932236
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Gewoon je ogen dicht doen in België, iedereen rijdt daar zo B-)
Klopt, zo is er bij mij begin dit jaar eentje op de snelweg vol achterin gereden met 150 km/h terwijl er niemand anders op de weg was, waardoor ik over de kop sloeg...

@ Stofje: groot gelijk :) Relax in die auto zitten komt vanzelf een keer, dat kun je niet forceren en zou idd erg zonde zijn van het concert omdat je dat dan niet uit je hoofd kunt zetten. Plus nu kun je fijn ergens een drankje doen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_119950867
Ouch zuur.. een 'Scandinavische' stadiontour aankondigen voor komende zomer, maar geen data in Zweden :-o
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_119951374
Dat gaat echt niet meer goed komen dan met dat Stockholm Syndrome...
pi_119954150
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat gaat echt niet meer goed komen dan met dat Stockholm Syndrome...
Gebruik alsjeblieft stockholm syndrome goed of gewoon niet :') Dit heeft er niets mee te maken en staat behoorlijk dom
Jaaa, dansen! dansen!
pi_119954729
quote:
11s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:36 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Gebruik alsjeblieft stockholm syndrome goed of gewoon niet :') Dit heeft er niets mee te maken en staat behoorlijk dom
Gewoon mooie term hierbij joh, ook al klopt het qua inhoud totaal niet.

Heb waarschijnlijk nog een kaartje over voor Ziggodome. Dus wie wil...
pi_119955773
quote:
11s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:36 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Gebruik alsjeblieft stockholm syndrome goed of gewoon niet :') Dit heeft er niets mee te maken en staat behoorlijk dom
Doe niet zo raar! :D Ik weet heus wel wat Stockholm Syndrome is (sympathie of zelfs meer krijgen voor je gijzelnemer) maar het was in deze context grappig omdat ze twee keer achter elkaar een concert in Stockholm af hebben gezegd, de mensen zouden er zo maar een syndroom van krijgen. Je zet jezelf nu een beetje voor schut en ik snap eigenlijk niet waarom.
pi_119955861
Kinders toch :*

Als Muse daadwerkelijk Zweden aan het ontlopen is ben ik benieuwd wat de achterliggende reden is van het "Stockholm Syndroom". Wellicht onenigheid met de landelijke boeker daar ofzo? Of ze kondigen binnenkort alsnog een aantal data aan :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_119958048
:')
Jaaa, dansen! dansen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')