abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119508848
Kinderen komen maar op 2 manieren in aanraking met buitenlanders: 1. Sinterklaas uit Spanje, met zijn zwarte Pieten, die allemaal goede dingen doen voor kinderen en 2. Opsporing Verzocht en zulke fratsen. Zwarte Piet is nodig om kinderen het gevoel te geven dat er nog vriendelijke buitenlanders bestaan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119508873
Vertel dat eens aan de kinderen van een juwelier!
pi_119508885
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Spotten met negers :')

Als je een beetje zou nadenken en verder kijken dan je neus lang is zal je opmerken dat kinderen dat helemaal niet zo zien. Ik ken geen mensen die een hekel aan negers hebben dankzij Sinterklaas. Ik denk zelfs dat onze samenleving in Nederland een van de tollerantste (is dat een woord?) is ter wereld waar racisme weinig voorkomt. Dus al dat gelul over racisme kan gewoon de vuilnisbak in.
Ik heb helemaal niet gezegd dat kinden dat zo zien. Lees jij mijn quotes wel jonge?? Ik zeg iets heel anders over hoe kinden dat beleven. Jij denkt dat het hier weinig voorkomt terwijl de koningin met een slavenbeeld op haar koets rijdt :') Onder de bevolking misschien niet, omdat zij meestal ontwetend zijn en niet verder kijken dan hun neus lang is. Dus al die ontkenning over racisme kan de prullebak in. Wat is er zo leuk aan zwarten naspelen uit de slaventijd en daar een feest van maken :?
pi_119508895
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Die ervaringen vallen onder 2. :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119508900
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Er bestaan geen surinaamse juweliers :?
pi_119508909
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:46 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is er zo leuk aan zwarten naspelen uit de slaventijd en daar een feest van maken :?
SNOEP EN PEPERNOTEN

case closed
pi_119508917
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:47 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Er bestaan geen surinaamse juweliers :?
Die juwelen zijn gestolen van de blanke uberjuweliers.
pi_119508959
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat een trieste racistische opmerking. Surinaamse hindoestanen hebben veelal juweliers in nederland. Nooit eentje gezien zeker.
pi_119508994
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:49 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Wat een trieste racistische opmerking. Surinaamse hindoestanden hebben veelal juweliers in nederland. Nooit eentje gezien zeker.
Zo ervaar ik het niet hoor. Ik heb nog nooit pepernoten gekregen van ze, dus ze vallen in de tweede categorie buitenlanders (zie hierboven).
pi_119508999
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Blanken stelen geen diamanten en shit uit Afrika net als ze de wereld vervuilen met het stelen van olie. Als je zo wil beginnen :')
pi_119509057
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:51 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Blanken stelen geen diamanten en shit uit Afrika net als ze de wereld vervuilen met het stelen van olie. Als je zo wil beginnen :')
Blanken stelen niets. De aarde is van ons, alles wat erin zit ook. De negers en de arabieren zorgen er slechts voor dat wij het kunnen krijgen voor een vriendenprijsje. Waarom denk je dat Sinterklaas alleen maar zwarten heeft werken in Pepernootmijnen van Spanje?
pi_119509170
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Blanken stelen niets. De aarde is van ons, alles wat erin zit ook. De negers en de arabieren zorgen er slechts voor dat wij het kunnen krijgen voor een vriendenprijsje. Waarom denk je dat Sinterklaas alleen maar zwarten heeft werken in Pepernootmijnen van Spanje?
En dat alleen door Sinterklaas. Dat brengt mooie gedachten met zich mee. En een waan van superioriteit. :r :r :r
Lekker kruizen verbranden bij de nazi's. ^O^
pi_119509199
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:57 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

En dat alleen door Sinterklaas. Dat brengt mooie gedachten met zich mee. En een waan van superioriteit. :r :r :r
Haha, waan... :') Het is gewoon zo. De Pepernootmijnen en de Chocoladeletterplantages gaan echt niet bewerkt worden door blanken hoor.
pi_119509268
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Haha, waan... :') Het is gewoon zo. De Pepernootmijnen en de Chocoladeletterplantages gaan echt niet bewerkt worden door blanken hoor.
Jij voelt je beter dan alle buitenlanders want jij bent wit. En wat ben jij blij want binnenkort kan je weer los op je racisme en het hele land juicht met je mee. Veel plezier met het vernederen van medemensen. ^O^
  Trouwste user 2022 donderdag 22 november 2012 @ 18:02:40 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_119509329
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In het Amerikaanse basketbal zijn de blanken de waterdragers voor de zwarte spelers.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119509334
Zeg dan ook tegen Umberto dat hij Pepernotenmijnen moet gaan bewerken in plaats van sport commentaar op tv te geven.
pi_119509584
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:01 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Jij voelt je beter dan alle buitenlanders want jij bent wit. En wat ben jij blij want binnenkort kan je weer los op je racisme en het hele land juicht met je mee. Veel plezier met het vernederen van medemensen. ^O^
Wat een slecht gebruik van het woord 'medemensen'...
pi_119509612
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

In het Amerikaanse basketbal zijn de blanken de waterdragers voor de zwarte spelers.

Ja mooi toch? Who cares about color? :)
  Trouwste user 2022 donderdag 22 november 2012 @ 18:13:21 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_119509651
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119509666
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die zwarte pieten zijn enkel zo goed in basketbal omdat ze zoveel geoefend hebben om de kadootjes in de schoorstenen te werpen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_119509723
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat een slecht gebruik van het woord 'medemensen'...
En wat jij zegt is waar omdat? Jonge zit je nou te trollen, je doet wel onaardig. Wil je dat we elkaar moeten haten?
pi_119509771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:15 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

En wat jij zegt is waar omdat? Jonge zit je nou te trollen, je doet wel onaardig. Wil je dat we elkaar moeten haten?
Ik haat je niet, mits je mij en mn medemensen pepernoten blijft geven.
pi_119509789
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Die zwarte pieten zijn enkel zo goed in basketbal omdat ze zoveel geoefend hebben om de kadootjes in de schoorstenen te werpen
Dan zouden de witten juist beter moeten zijn, aangezien zij zich opmaken en Pieten naspelen. Ik weet zeker dat afro americans niet bekend zijn met Sinterklaas. En welke boodschap geeft zo'n feest nou?
pi_119509822
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik haat je niet, mits je mij en mn medemensen pepernoten blijft geven.
Als je de mest ruimt, krijg je van mij een pepernootje oO/
pi_119509834
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:17 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dan zouden de witten juist beter moeten zijn, aangezien zij zich opmaken en Pieten naspelen. Ik weet zeker dat afro americans niet bekend zijn met Sinterklaas. En welke boodschap geeft zo'n feest nou?
dé 'witten' ...?

reduceer je mensen met een caucasische achtergrond nu enkel op hun huidskleur om denigrerend over hen te doen en hen te beledigen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')