Nee, zelfs op jouw link staat niet dat ze voorkomen in de Koran.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:14 schreef leddy het volgende:
er staat duidelijk dat ze daar in wel voor komen alleen zijn het lofprijzingen aan Allah
Ben jij een troll of heb je de Koran zelf nog nooit uitgelezen in het Arabisch, in geen enkele hoofstuk van de Koran, geen enkele Soerah, geen enkele bladzijde, geen enkele Ayah komt Subhanaka of Atayatahu voor, nergens. Prima dat je onwetend bent hierover, maar ga niet zomaar alles 123 blijven herhalen als je het niet eens kunt aanwijzen.quote:
Ik ben 14 en een boedhist, maakt dat wat uit? Vraag aan welke moslim(geleerde) dan ook die zich er een beetje heeft ingelezen, allemaal zullen tegen je zeggen dat laatstgenoemde 2 recitaties niet in de Koran voorkomen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef leddy het volgende:
Ben jij een troll of heb je de Koran zelf nog nooit uitgelezen in het Arabisch, in geen enkele hoofstuk van de Koran, geen enkele Soerah, geen enkele bladzijde, geen enkele Ayah komt Subhanaka of Atayatahu voor, nergens. Prima dat je onwetend bent hierover, maar ga niet zomaar alles 123 blijven herhalen als je het niet eens kunt aanwijzen.
hoe oud ben jij ? ben je moslim? en dan noem je mij geen trol maar iemand anders want ja ik heb hem nooit gelezen begin er binnenkort mee bij een imam
ach kom op zo gemeen hoef je ook weer niet te zijn ik wist het gewoon niet hoe oud ben je ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben 14 en een boedhist, maakt dat wat uit? Vraag aan welke moslim(geleerde) dan ook die zich er een beetje heeft ingelezen, allemaal zullen tegen je zeggen dat laatstgenoemde 2 recitaties niet in de Koran voorkomen.
Niet om het gemeen doen, zoals ik al zei, niet weten is niet waar ik het over heb, maar koppigheid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:27 schreef leddy het volgende:
[..]
ach kom op zo gemeen hoef je ook weer niet te zijn ik wist het gewoon niet hoe oud ben je ?
Klopt, over dat je gesmolten lood moet doorslikken en dat soort grappen. Om de een of andere reden vind ik de straffen nogal knullig. Niet dat ik het leuk zou vinden om ze te ondergaan, maar ze zijn zo maf beschreven. Ik kan er gewoon niet bang van worden...quote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Villas_Rubin het volgende:
Er staat in de koran in details beschreven hoe gruwelijk de hel is, en gewoon niet in mohammed/allah geloven is voldoende om er eeuwig te verblijven na dit leven.
Ze komen niet in de Musshaf van Oethman voor. Het zijn smeekgebeden die uit overleveringen komen. Sommige smeekgebeden komen wel uit Koran, maar niet at-tahiyyatu.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:19 schreef leddy het volgende:
zeker wel anders hoefde je ze ook niet op te noemen als je bid zoek het maa
zoek je ruzie ofzo moet je de enige zijn met zo'n avatar en ja het kwam gewoon goed uit maar verander hem welquote:Op zondag 9 december 2012 16:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze komen niet in de Musshaf van Oethman voor. Het zijn smeekgebeden die uit overleveringen komen. Sommige smeekgebeden komen wel uit Koran, maar niet at-tahiyyatu.
Mijn avatar gebruiken en zoiets zeggen
Ik moet zeggen dat ik het toch wel een beetje benauwd kreeg toen ik het voor de 50-ste keer gelezen had. Wat als het toch waar zou zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 12:09 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Klopt, over dat je gesmolten lood moet doorslikken en dat soort grappen. Om de een of andere reden vind ik de straffen nogal knullig. Niet dat ik het leuk zou vinden om ze te ondergaan, maar ze zijn zo maf beschreven. Ik kan er gewoon niet bang van worden...
Hihi.quote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik denk dat onze Merlot en Chablis net even wat fijner zijn dan dat spul dat ze 1500 jaar geleden konden maken. Ik heb in elk geval nog nooit koppijn van wijn gehad (pro tip: drink geen hele flessen in een keer op)
Alleen die krijgen helemaal geen maagden. En ook geen veteranen. Ik heb weleens topics gezien van moslimvrouwen die klagen dat mannen een heel harem krijgen en zij voor eeuwig standje-rechterhandje moeten doen.quote:Zoals ook voor vrouwen die die wijn ingeschonken krijgen door mannen die niet ouder worden.
Oh, ik kreeg toch het idee dat die mannen in het paradijs zich niet echt beperken tot wijn inschenken.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Alleen die krijgen helemaal geen maagden. En ook geen veteranen. Ik heb weleens topics gezien van moslimvrouwen die klagen dat mannen een heel harem krijgen en zij voor eeuwig standje-rechterhandje moeten doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |