SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
:2 boterhammen erbij, en daarnet ook al brood weg zitten stoppenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende: Een bordje erwtensoep is nou ook niet heel veel.
En het is hele stevige dikke snert, zoals het hoort, met worst enzo
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Als je lepel rechtop blijft staan...?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde de lapo
@Samzz: ligt eraan hoe stevig die erwtensoep is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daar raak je wel vol van jaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
:
[..]
2 boterhammen erbij, en daarnet ook al brood weg zitten stoppen
En het is hele stevige dikke snert, zoals het hoort, met worst enzo![]()
![]()
Dat is goede snertquote:Op woensdag 21 november 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je lepel rechtop blijft staan...?![]()
![]()
Ik ben sportmanquote:BREAKING NEWS!!!
Sportvisserij treedt toe tot NOC/NSF.
Vissen is vanaf vandaag, 21 november, officieel een sport.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
En hoeveel zullen er door gaan er vanquote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Hehe, ik zit in die link te kijken in de OP. Staat er:
- Neukteugels: bakkebaarden / vetrolletjes boven de heupen.
Dafuq, bakkebaarden zijn neukteugels?![]()
![]()
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Afgaande op eerdere ervaringen... 1 of 2quote:Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
En hoeveel zullen er door gaan er van.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:quote:Heren.quote:
Hoe is het vandaag?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wtfquote:. Net zo achterlijk. Tijd dat ze het, samen met paardrijden, er weer uit schoppen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoi.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik? Verlegen?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: