Goede smoes, je hebt verdomme gewoon niet eens genoeg geld op je rekening voor een blikje van 35 cent. Plebs.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik doe altijd slim door steeds geld van mijn spaar rekening naar betaalrekening over te maken. Had vroeger dat ik teveel ging kopen en al me zakgeld op raakte. Nu maak ik dus gewoon geld voor wat energy + broodje over. Volgende keer maar 10 cent extra erbij.![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goede smoes, je hebt verdomme gewoon niet eens genoeg geld op je rekening voor een blikje van 35 cent. Plebs.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:33 schreef Parietale_kwab het volgende:
Energiedrink van de Euroshopper
Daar ging het topic dus niet over. Over iemand smaak..:Dquote:
Nog goedkoper is het om gewoon brood mee te nemen van thuis, dan scheelt het je enorm veel zakgeldquote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik doe altijd slim door steeds geld van mijn spaar rekening naar betaalrekening over te maken. Had vroeger dat ik teveel ging kopen en al me zakgeld op raakte. Nu maak ik dus gewoon geld voor wat energy + broodje over. Volgende keer maar 10 cent extra erbij.![]()
Klopt maar een croissantje is toch wat lekkerder dan je bruine broodje met kaas.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nog goedkoper is het om gewoon brood mee te nemen van thuis, dan scheelt het je enorm veel zakgeld.
Heb je die 10 cent extra zo weer terugverdiend!
Je kunt ook gewoon bammetjes van thuis meenemen in plaats van die zoete en vette klerezooi.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef d4v1d het volgende:
Doe ik ook meestal maar af en toe is hier niks mis mee wat mij betreft. Alsof jij nooit "zoete vette klerezooi" eet.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon bammetjes van thuis meenemen in plaats van die zoete en vette klerezooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |