Al met het UWV over gesproken?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:02 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik wil me wel omscholen, graag zelfs, maar dat is voor mij niet te betalen nu.
Ongeveer 2,5 jaar, maar ik heb wel wat tijdelijke baantjes gehad voor 1 à 2 maanden, en af en toe wat uitzendklusjes tussendoor (hoewel ik de laatste tijd niks meer krijg aangeboden). Daarvoor heb ik gestudeerd.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef From het volgende:
hoelang ben jij al werkeloos balisto en wat deed je hiervoor ?
Ik heb me (nog) niet bij het UWV ingeschreven. Ik probeer de noodzaak voor bijstand zo lang mogelijk uit te stellen en hoop nog steeds dat ik op eigen kracht wat kan vinden, maar het zit wel heel dichtbij te komen nu.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Al met het UWV over gesproken?
Dus sinds je studie nooit aan de bak gekomen? Welke studie /richting heb je afgerond?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:50 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ongeveer 2,5 jaar, maar ik heb wel wat tijdelijke baantjes gehad voor 1 à 2 maanden, en af en toe wat uitzendklusjes tussendoor (hoewel ik de laatste tijd niks meer krijg aangeboden). Daarvoor heb ik gestudeerd.
Dat vroeg ik vorige keer ook alquote:Op donderdag 22 november 2012 15:56 schreef From het volgende:
[..]
Dus sinds je studie nooit aan de bak gekomen? Welke studie /richting heb je afgerond?
Dus je leeft al 2.5 jaar lang van spaargeldquote:Op donderdag 22 november 2012 15:53 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb me (nog) niet bij het UWV ingeschreven. Ik probeer de noodzaak voor bijstand zo lang mogelijk uit te stellen en hoop nog steeds dat ik op eigen kracht wat kan vinden, maar het zit wel heel dichtbij te komen nu.
Ik heb een betastudie gedaan en daarvan de bachelor afgerond (met heel veel moeite). Daarmee nooit aan de bak gekomen inderdaad. Ik zou graag een totaal andere studie volgen, maar financieel is dat niet mogelijk. Ik moet dus eerst heel veel gaan werken.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:56 schreef From het volgende:
[..]
Dus sinds je studie nooit aan de bak gekomen? Welke studie /richting heb je afgerond?
Plus het geld van enkele tijdelijke + uitzendbaantjes. Dat is tot nu toe genoeg geweest om van te leven (ik woon nog heel goedkoop in een studentenkamer). Maar de bodem is bijna bereikt.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je leeft al 2.5 jaar lang van spaargeld
maar heb je recht op een uitkering?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:08 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb een betastudie gedaan en daarvan de bachelor afgerond (met heel veel moeite). Daarmee nooit aan de bak gekomen inderdaad. Ik zou graag een totaal andere studie volgen, maar financieel is dat niet mogelijk. Ik moet dus eerst heel veel gaan werken.
[..]
Plus het geld van enkele tijdelijke + uitzendbaantjes. Dat is tot nu toe genoeg geweest om van te leven (ik woon nog heel goedkoop in een studentenkamer). Maar de bodem is bijna bereikt.
Beta studie is nogal algemeen, welke studierichting dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:08 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb een betastudie gedaan en daarvan de bachelor afgerond (met heel veel moeite). Daarmee nooit aan de bak gekomen inderdaad. Ik zou graag een totaal andere studie volgen, maar financieel is dat niet mogelijk. Ik moet dus eerst heel veel gaan werken.
[..]
Plus het geld van enkele tijdelijke + uitzendbaantjes. Dat is tot nu toe genoeg geweest om van te leven (ik woon nog heel goedkoop in een studentenkamer). Maar de bodem is bijna bereikt.
Bijstand, geen WW.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar heb je recht op een uitkering?
Dat vermeld ik liever niet om privacyredenen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef From het volgende:
[..]
Beta studie is nogal algemeen, welke studierichting dan?
Want iedereen weet wie je bent als bekend is dat je Bedrijfskundige Informatica gestudeerd hebtquote:Op donderdag 22 november 2012 16:20 schreef Balisto het volgende:
Dat vermeld ik liever niet om privacyredenen.
Volgens mij zijn al die scholingspotjes of leeg of er is ernstig op bezuinigd.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Al met het UWV over gesproken?
Als je recht hebt bijstand, waarom vraag je het dan gewoon niet aan....?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:20 schreef Balisto het volgende:
[..]
Bijstand, geen WW.
[..]
Dat vermeld ik liever niet om privacyredenen.
Dat zal vast, maar niet geschoten is sowieso altijd misquote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die scholingspotjes of leeg of er is ernstig op bezuinigd.
Ik heb ook een paar maanden bijzonder krap gezeten en zat dik onder het bijstandsniveau, maar heb ook echt geen bijstand aangevraagdquote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Als je recht hebt bijstand, waarom vraag je het dan gewoon niet aan....?
Misschien kans dat je dan ook meer geholpen wordt door het UWV
ja maar je hebt er recht opquote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar maanden bijzonder krap gezeten en zat dik onder het bijstandsniveau, maar heb ook echt geen bijstand aangevraagdDus ik snap hem wel.
Bijna 30. Maar ik heb daar persoonlijke redenen voor, sorry.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want iedereen weet wie je bent als bekend is dat je Bedrijfskundige Informatica gestudeerd hebt
En je bent toch iets van 35 ofzo?
Ja, het 'voelt' gewoon niet goed. Ook al zou ik financieel gezien misschien beter af zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar maanden bijzonder krap gezeten en zat dik onder het bijstandsniveau, maar heb ook echt geen bijstand aangevraagdDus ik snap hem wel.
In deze tijd kan ik het wel begrijpen hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb werk hoor
Ik wil alleen absoluut niet mijn hand ophouden, ook niet als ik er recht op heb. Ik ben 2x meegeweest met mensen die een uitkering moesten aanvragen en ik vond dat die zo schofterig werden 'geholpen' dat ik spontaan een allergie tegen die hele bijstand heb gekregen. Alleen als het echt moet (op straat leven is ook zo wat), dan trotseer ik de jeuk wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2012 16:38:10 ]
Die zijn al sinds vorig jaar september leeg, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die scholingspotjes of leeg of er is ernstig op bezuinigd.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In deze tijd kan ik het wel begrijpen hoor
Waar ik alleen een hekel aan heb zijn de bijstandsmoeders die expres nog een keer zwanger worden, zodat ze niet hoeven te werkenJij maatschappelijke UITZUIGSTERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!211111!11
EN WIJ MAAR WERKEN VOOR HET GELD![]()
!!111einz
SPOILER: :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij maatschappelijke UITZUIGSTER!!!211111!11
EN WIJ MAAR WERKEN VOOR HET GELD![]()
!!111einz
Uhuh, ik heb 15 jaar lang gewerkt voor mijn geldSPOILER: :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het geld van iemand anders, dus ik heb recht op mijn WW uitkering![]()
Het geeft in elk geval duidelijkheid.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
WowEen record
Binnen 40 minuten een afwijzing op een sollicitatie
Ja dat wel, maar doen ze snel in 40 minuten....quote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef Balisto het volgende:
[..]
Het geeft in elk geval duidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |