Da's knap. Chapeau.quote:Op maandag 26 november 2012 22:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zoals assistent van de secretaresse, en deze dame was niet alleen jonger maar ook nog eens lager opgeleid. Denk je dat ik mijn trots niet voelde, als ik een telefoonnotitie even naar de 6e etage moest brengen van haar?
Dat noem ik geen kutklusjes. Er zit een behoorlijk verschil tussen dat en wc's schrobben in een openbare locatie.quote:Op maandag 26 november 2012 22:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik weet niet of 8 maanden langdurig genoeg voor je is? In die 8 maanden heb ik rustig klusjes aangenomen die ver onder mijn nivo waren. Zoals assistent van de secretaresse, en deze dame was niet alleen jonger maar ook nog eens lager opgeleid. Denk je dat ik mijn trots niet voelde, als ik een telefoonnotitie even naar de 6e etage moest brengen van haar? De bereidheid om die kutklusjes op te knappen, heeft me mijn huidige baan opgeleverd.
spijkenissequote:Op maandag 26 november 2012 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het de Saturn in Tilburg is zal ik wel even komen zwaaien
En anders ook
?Eerlijk? Ik zou voor de wc gaan.quote:Op maandag 26 november 2012 23:00 schreef Balisto het volgende:
[..]
Dat noem ik geen kutklusjes. Er zit een behoorlijk verschil tussen dat en wc's schrobben in een openbare locatie.
Ik denk ik ook... serieus.quote:
Het heeft weinig te maken met of je er jong uitziet, imho denk ik dat je daar erg weinig kans maakt. Alles moet zo jong mogelijk tegenwoordig.quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik (34) heb vandaag gesolliciteerd als verkoopmedewerker bij de saturn. Wel ern foto bijgevoegd, want zie er wel jonger uit.
Geen idee of het wat wordt, dus ook daarop solliciteer ik.
Als je in de Saturn Spijkenisse loopt, zie je gelukkig veel oudere medewerkersquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heeft weinig te maken met of je er jong uitziet, imho denk ik dat je daar erg weinig kans maakt. Alles moet zo jong mogelijk tegenwoordig.
Heb je een buitenlandse getrouwde naam danquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je in de Saturn Spijkenisse loopt, zie je gelukkig veel oudere medewerkers(25-40 jaar)
Dus ik hoop een beetje kans te maken
Ik heb mijn salariseis (dat moest je opgeven) ook een stuk lager gelegd dan de vorige keer. Minimumloon zelfs. Dus dat moet in principe niet uitmaken
En uiteraard weer gesolliciteerd met mijn meisjesnaam
Serieus, wc's schoonmaken verkiezen boven een secretaresse assisteren?quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
?Eerlijk? Ik zou voor de wc gaan.
Ja ik ben getrouwd met een Spanjaardquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je een buitenlandse getrouwde naam dan
Ik wacht nu op een "zo snel mogelijk" ook altijd lastigquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:33 schreef Leonos het volgende:
Waarom beloven bedrijven altijd terug te bellen en bellen ze daarna niet?
Veel schoonmaaksters waar je mee samen moet werken zijn nog te dom om te poepen, en die lopen je ook te commanderen. Dan liever een secretaressemiepje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:59 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn week is al goed als ik één min of meer passende vacature weet te vinden. Over die discussie van vanochtend: ik ging voor de wc-pot. Mensen die lager zijn opgeleid en het beter voor mekaar hebben, kunnen soms heel naar uit de hoek komen. Daar brand ik me niet meer aan.
Zou dat niet verschillen per gebied/stad of op welke werklocaties zij dat doen? Je hebt ze namelijk die gebouwen schoonmaken en alles daarbij maar ook volk wat op stations loopt. Ik vind zelf dat zij die op de stations lopen en vooral de grotere nou niet altijd even vriendelijk kijken of er even fris uit zien als je dat gaat vergelijken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:16 schreef Bleekvoort het volgende:
[..]
Veel schoonmaaksters waar je mee samen moet werken zijn nog te dom om te poepen, en die lopen je ook te commanderen. Dan liever een secretaressemiepje.
Ik weet alleen dat Der Tiroler nog personeel zoekt voor achter de barquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef INViCTuS het volgende:
Weet er iemand goede sites voor werken als Nederlander in het buitenland en dan met name in de Alpen? Maakt niet uit wat voor werk het is....wellicht nog voor het winterseizoen maar anders kijken naar leuke ( outdoor ) jobs voor in de zomer.
Princepsproductions.nl hoorde ik van de week...quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef INViCTuS het volgende:
Weet er iemand goede sites voor werken als Nederlander in het buitenland en dan met name in de Alpen? Maakt niet uit wat voor werk het is....wellicht nog voor het winterseizoen maar anders kijken naar leuke ( outdoor ) jobs voor in de zomer.
Ik heb het meegemaakt bij kantoren en bungalowparken. Er lopen ook hele normale mensen rond hoor, maar sommigen doen heel gewichtig over hoe je moet dweilen en welke doekjes je moet gebruiken, alsof het om quantumfysica gaat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zou dat niet verschillen per gebied/stad of op welke werklocaties zij dat doen? Je hebt ze namelijk die gebouwen schoonmaken en alles daarbij maar ook volk wat op stations loopt. Ik vind zelf dat zij die op de stations lopen en vooral de grotere nou niet altijd even vriendelijk kijken of er even fris uit zien als je dat gaat vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |