Nou ja, laat ik het dan zo zeggen:quote:Op woensdag 21 november 2012 12:22 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze (allemaal) leerstoornissen hebben? Misschien is het voor de meeste juist dat stukje begeleiding wat ze motivatie geeft.
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:45 schreef Balisto het volgende:
Ik kan niet met 'moeilijke' kinderen omgaan met allerlei leerstoornissen e.d.
Op twee verschillende functies bij hetzelfde bedrijf solliciteren kan prima, maar twee verschillende cv's opsturen lijkt me niet verstandig.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:29 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Hi,
Is het not done om twee nogal verschillende Cv's naar 1 bedrijf te sturen voor twee nogal verschillende functies ?
Men kan gaan denken dat ik niet weet wat ik wil maar in beide functies zie ik mezelf wel goed uitkomen.
Door mijn lange werk ervaring kan ik namelijk nogal variëren met mijn Cv's omdat ik sowieso er veel uit moet laten omdat ze anders te langdradig worden.
Inderdaad, geen 2 verschillende CV's.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef Balisto het volgende:
[..]
Op twee verschillende functies bij hetzelfde bedrijf solliciteren kan prima, maar twee verschillende cv's opsturen lijkt me niet verstandig.
En waarom niet? ik lieg niet in mijn Cv's echter laat ik per vacature staan wat relevant is en laat de rest weg.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef Balisto het volgende:
[..]
Op twee verschillende functies bij hetzelfde bedrijf solliciteren kan prima, maar twee verschillende cv's opsturen lijkt me niet verstandig.
Als het zich beperkt tot het stukje relevante werkervaring is dit niet heel vreemd. Je schrapt namelijk alles wat niet relevant is tenzij je bijna niets op je cv hebt staan.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef Balisto het volgende:
[..]
Het zou op mij nogal onbetrouwbaar overkomen. Waarom dat risico nemen?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
En waarom niet? ik lieg niet in mijn Cv's echter laat ik per vacature staan wat relevant is en laat de rest weg.
Ik begrijp wel dat het vreemd over kan komen bij P&O maar zullen ze dat niet vaker zien?
Dat is al andersquote:Op woensdag 21 november 2012 12:30 schreef Balisto het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen:
[..]
Dat zal wel meevallen. Het is gebruikelijk om je cv aan te passen naar de functie waar je op solliciteerd. Ik heb bijv ook niet mijn werkzaamheden bij de bank of modeshows vermeld op mijn cv bij de vacature in het ziekenhuis. Zou een beetje vreemd zijn niet? Zou mij eerder druk maken om het feit dat je op twee verschillende soorten functies solliciteerd en misschien wat ondoelmatig overkomt. Aan de andere kant zullen ze gewoon kijken naar wie de beste voor de functie is. Oftewel gewoon doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:38 schreef Balisto het volgende:
[..]
Het zou op mij nogal onbetrouwbaar overkomen. Waarom dat risico nemen?
Uiteraard. Dat doe ik ook. Maar twee verschillende cv's naar hetzelfde bedrijf sturen vind ik een tikkeltje vreemd.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:42 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Het is gebruikelijk om je cv aan te passen naar de functie waar je op solliciteerd.
Als de functies echt anders zijn. Ze zullen misschien wel denken van ga eerst eens uitzoeken wat je wilt met je carriere. Bij een groot bedrijf en verschillende functies kan het ook zo zijn dat ze door verschillende afdelingen worden afgehandeld. Dan zou ik mij helemaal niet druk maken.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef Balisto het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat doe ik ook. Maar twee verschillende cv's naar hetzelfde bedrijf sturen vind ik een tikkeltje vreemd.
Ooit een uurtje ingevallen als overblijfkracht, wat een hel was dat.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef Balisto het volgende:
Is notuleren makkelijk te leren? Ik kom zojuist een functie tegen waarvoor ervaring met notuleren de enige eis is waaraan ik niet voldoe.
Ik begrijp je beweegredenen, maar ik geloof dat ik er als werkgever toch moeite mee zou hebben. Het zou me het gevoel geven dat je niet bewust voor één functie kiest en daar volledig voor gaat maar wat opportunistisch bent. Afhankelijk van hoe groot het bedrijf is - bij een heel groot bedrijf zal dit waarschijnlijk anders liggen - zou ik er denk ik voor kiezen om één cv en misschien zelfs maar één brief te sturen waarin ik duidelijk maak dat en waarom beide functies me interessant lijken.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:29 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Is het not done om twee nogal verschillende Cv's naar 1 bedrijf te sturen voor twee nogal verschillende functies ?
Haha ja inderdaad. Dit soort dingen is ook vaak voor flutbaantjes. Hongerig ben ik altijdquote:Op woensdag 21 november 2012 14:04 schreef Janena het volgende:
Functie-eisen
Telefonisch verkopers met ruime aantoonbare ervaring (outbound)
Zelfstandig en gedisciplineerd
Ambitieus en hongerig
Zelfbewust en onbevangen
ABN sprekend
In bezit van computer en snelle internetverbinding
JEUK Krijg ik van zulke advertenties....
jup, vaak genoeg. persoonlijk niet bijzonder goede ervaringen mee.. (krijgt op een dergelijke sollicitatie geen tot maar heel weinig reactie. )quote:Op woensdag 21 november 2012 13:30 schreef Apotheose het volgende:
iemand wel es open gesolliciteerd via een formulier op de site van het bedrijf?
Inderdaad, heb zelfs wel eens niet op een vacature gereageerd omdat er iets in die trand in stond..quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef ssebass het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Dit soort dingen is ook vaak voor flutbaantjes. Hongerig ben ik altijdStaat niet bij dat het naar kennis is.
De ideale functie is momenteel ook niet vacant. Dus opteer ik voor de tweede keus net als 99 % van de beroepsbevolking.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp je beweegredenen, maar ik geloof dat ik er als werkgever toch moeite mee zou hebben. Het zou me het gevoel geven dat je niet bewust voor één functie kiest en daar volledig voor gaat maar wat opportunistisch bent
Is die advertentie geplaatst door Eva Anna Paula Braun ?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:04 schreef Janena het volgende:
Functie-eisen
ABN sprekend
JEUK Krijg ik van zulke advertenties....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |