Wat is er met 451 dan, is dat de magische formule om te winnen of zo? Ik speel 532 maar ben manager bij Torino en de prognose is niet best. Eerste wedstrijd alweer verloren tegen Inter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:26 schreef Roces18 het volgende:
Ondertussen 29 wedstrijden ongeslagen met Girondins Bordeaux waarvan 2 gelijkspel tegen PSG en Montpellier.
Fok! competitie lijkt me wel leuk, maar betwijfel of het zin heeft als iedereen 4-5-1 gaat spelen
5/4/1 is de opstelling voor slechte teams om kampioen te worden. Zo zijn er nog wel wat variates, 5/3/2 is in ieder geval niet een goede opstelling omdat je hiermee zorgt dat het grootste deel van de wedstrijd op jouw helft wordt gespeeld. Overgewicht op het middenveld is het beste met schieten van afstand zodat je niet door hun verdediging hoeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er met 451 dan, is dat de magische formule om te winnen of zo? Ik speel 532 maar ben manager bij Torino en de prognose is niet best. Eerste wedstrijd alweer verloren tegen Inter.
Ah dat is kut. Heb je wel de beker gewonnen dan ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:21 schreef skittelman het volgende:
Oke, dit is dus de zuurste wedstrijd ooit geweest. Op de laatste dag onterecht het kampioenschap misgelopen.... kan wel janken.
[ afbeelding ]
yup 5-0 van Anderlecht, de twee andere wedstrijden tegen hem met 6-0 en 4-0 gewonnenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ah dat is kut. Heb je wel de beker gewonnen dan ?
Haha wie ben jij dan? En wat voor een tactiek gebruik je?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een lullige 1-0 nederlaag opgelopen tegen FC Groningen (computer). Wel veel kansen gehad, maar niet gescoord. FC Groningen speelde zeer aanvallend. 4-2-4. De volgende keer pak ik een ploeg met een hogere doelstelling om het een het ander in aanvallend opzicht uit te proberen.
Ik speel met Willem II. Ik gebruik de tactiek van Lastpost. Dat is een 4-2-3-1 systeem. Hij had dit hier geplaatst.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef nitraat5 het volgende:
Haha wie ben jij dan? En wat voor een tactiek gebruik je?
Pas 1 reactie dus......quote:Op zondag 12 mei 2013 20:04 schreef Exterminator het volgende:
Moet ik nu nog een account vrijhouden voor 1 juni, oftewel de fok league?
Ben helaas 4 juni pas klaar op mijn subaccount dus wordt het lastig...quote:Op maandag 13 mei 2013 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pas 1 reactie dus......
Beetje jammer. Veel mensen willen een FOK League en vervolgens reageert niemand.
ik heb er als het goed is ook eentje vrij rond 1juniquote:Op zondag 12 mei 2013 20:04 schreef Exterminator het volgende:
Moet ik nu nog een account vrijhouden voor 1 juni, oftewel de fok league?
Ik doe ook mee dus we hebben er nu al drie.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pas 1 reactie dus......
Beetje jammer. Veel mensen willen een FOK League en vervolgens reageert niemand.
Ik doe ook wel mee,quote:Op maandag 13 mei 2013 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pas 1 reactie dus......
Loting lijkt me eerlijker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef nitraat5 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 mei 2013 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pas 1 reactie dus......
[/quote
Oplo
Ik die ook wel mee,
hoe worden de teams verdeeld dan?
Ieder kiest eentje of doormiddel van loting?
Tot nu toe was het gewoon claimen haha. Dan wel hier, niet pas bij het keuzescherm.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mee,
hoe worden de teams verdeeld dan?
Ieder kiest eentje of doormiddel van loting?
die van mij 5 juni, ik meen te hebben gelezen dat 2/3juni pas een premium account beschikbaar is. Dus dan kom je op dag 2 of 3 van de voorbereiding binnen, geen ramp toch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:29 schreef zlotka het volgende:
Ja denk dat er inderdaad veel mensen zijn die wachten op de FOK! league, had zelf ook wel mee willen doen maar mijn subaccount is pas 4 juni klaar.
Laat mij weten wanneer het is aangemaakt, ik doe wel mee.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
Account vrijhouden mensen voor de Fok League! Start over een week. Duitsland it will be.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |