Moet je heel even vragen bij de crew daar. Volgens mij is het geen probleem, zaten alleen wel een aantal voorwaarden aan vast. Bijvoorbeeld geen verdachte onderlinge transacties, minimaal een uur na elkaar inloggen. Dat soort fratsen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vraagje,
Een maat van me heeft een competitie aangemaakt en het is de bedoeling om met meerdere vrienden in deze competitie te gaan.
Nou is het zo dat mijn broertje al een account heeft (al jaren) en ik nog niet. Is het een probleem als ik ook een account aanmaak (op hetzelfde IP adres)? Of is het mogelijk dat zijn account hierdoor geblokkeerd wordt?
Ok bedankt! Iemand anders hier ervaringen mee?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Klopt vaak wel ja. Maar feyenoord, psv , az spelen allemaal 4-5-1 en die hebben niet bepaald slechte teams. En het lijkt soms alsof het meer op gelukt aankomt. Ik had bijv 25 kansen tegen Twente, en twente had er 10 spelen we 0-0. Ik bedoel kom op zeg, moet ik ze er zelf inschieten als coach? Spitsen hebben niet zo veel zin in scoren, maar sinds ik ronaldinho in de spits heb gaat het al een stuk beter.
Ook een leuke club, veel jonge gasten als ik het me goed herinner. Werd er 2e mee met 15 punten voorsprong op AC Milan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 05:04 schreef Roces18 het volgende:
4/5/1 is wel baas. Speel nu bij pescara en sta 6e (doelstelling 16).
Ja mijn maten wilden naar italie, ik wilde naar frankrijk. En pescara was dan de beste optie. Nu sta ik overigens op plekje 4 met 1300 managerspunten in 9 games, maar ik lig helaas uit de beker (verlenging verloren )quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook een leuke club, veel jonge gasten als ik het me goed herinner. Werd er 2e mee met 15 punten voorsprong op AC Milan.
welke middenvelders scoren in een 4-5-1 is redelijk random. In mijn beste seizoen 10.000 punten met Wigan, scoorde verdedigende middenvelder Buyens er +/-25.en de rest +/-15quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:10 schreef Exterminator het volgende:
Sinds lange tijd ook osm weer opgepakt. 4-5-1 met Levante UD.
Helaas blijken m'n middenvelders toch 'n beetje te falen (sowieso 2 90+ aanvallend). Weet iemand veelscorende middenvelders?
Ik kan trouwens de fok leaugue niet vinden, kloppen de gegevens in de startpost niet meer?
25? dat is wel erg netjes...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef skittelman het volgende:
[..]
welke middenvelders scoren in een 4-5-1 is redelijk random. In mijn beste seizoen 10.000 punten met Wigan, scoorde verdedigende middenvelder Buyens er +/-25.en de rest +/-15
Netjes! NEC of Liam?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
zo'n seizoen dat alles mee zit:![]()
[ afbeelding ]
raar dat iedereen meteen denkt dat een 451 een nec of liam is.quote:
Het was maar sarcasme hoor, ik ken de nec/liam techniek eerlijk gezegd pas sinds afgelopen maandag. Per toeval lijkt de techniek (4-5-1) die ik gebruik heel erg op de nec techniek, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 03:02 schreef skittelman het volgende:
[..]
raar dat iedereen meteen denkt dat een 451 een nec of liam is.
Omdat Wigan al vroeg goede verdedigers had kon ik de pressie hoger zetten dan een normale 4-5-1, hierdoor kan je in wedstrijden tegen mindere tegenstanders de backs laten opkomen en zo een hoger doelsaldo krijgen. In de wedstrijden tegen concurrenten speel je dan nog steeds 1-0 met 6 kansen t.o.v. 2 Maar de doelpunten pak je tegen lage teams. Ergo, hoog doelsaldo, ruim kampioen, 3 man in topscoorderslijst
experimenteer eens met technieken, nec en liam zijn al lang niet heilig meer (ook al speelt half osm 451/4231)
mmm gezien het tijdstip van mijn reactie was ik niet nuchter meerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:17 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Het was maar sarcasme hoor, ik ken de nec/liam techniek eerlijk gezegd pas sinds afgelopen maandag. Per toeval lijkt de techniek (4-5-1) die ik gebruik heel erg op de nec techniek, maar dat terzijde.
Stiekem ben ik wel heel erg benieuwd naar jouw volledige gebruikte tactiek
Thanks, heb voor de fun de NEC tactiek ingesteld op 'n account,, maar ik speel alleen maar gelijk (tegen cpu). Werkt goed volgens mij *ahum*quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:22 schreef skittelman het volgende:
[..]
mmm gezien het tijdstip van mijn reactie was ik niet nuchter meer![]()
ik gebruik nu een 451 met 12% pressie achterin rond spelen en verdedigend.
raar genoeg heb ik elke wedstrijd +/-12 kansen en win het gros met 2 a 3-0
je zou die van mij hierboven kunnen uitproberen. Werkt naar mijn mening perfect. Het enige verschil is dat ik bij sterkere tegenstanders mijn verdedigers achterin houdt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:41 schreef Knevelt het volgende:
Haai piepels,
De afgelopen seizoenen heb ik 4-5-1 en 4-2-3-1 volgens verschillende tactieken (Liam, NEC) gespeeld. Het werkte goed en ik eindigde vaak ruim boven mijn doelstelling. Nadeel: het wordt saai en kampioen worden doe ik niet. Bovendien verlies ik toch vaak van teams met een 3-4-3B-opstelling. Nu zit ik eraan te denken om met een DS4-team de opstelling 3-4-3B eens te proberen. Ik ga er vanuit dat ik dan over vleugels moet spelen met aan de zijkanten mijn beste spelers. Ook ga ik er vanuit dat ik zonaal moet verdedigen met buitenspelval.
Maar nu mijn vraag: Wat zouden jullie instellen bij pressie, baltempo en mentaliteit?
Dank. Hoeveel pressie heb je nu standaard? En speel je tegen Real en Barça ook zo offensief en met middenveld zoek de aanval en aanval alleen aanvallen?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:20 schreef skittelman het volgende:
[..]
je zou die van mij hierboven kunnen uitproberen. Werkt naar mijn mening perfect. Het enige verschil is dat ik bij sterkere tegenstanders mijn verdedigers achterin houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |