Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:03 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind die Jan Vlug een tamelijk storende indruk maken, gebaseerd op zijn media-optredens van gisteren.
Dat interview bedoel ik niet.quote:
Geen idee. Ongetwijfeld publieke omroep ergens. Hij had het over aluhoedjes, hanteerde een grote glimlach en triomfantelijk grimas.quote:
En van de Erasmus Universiteit. Ooit mijn hoogleraar geweest voor het vak Forensische Psychiatrie. Een dondersleuk vak trouwens. En hij kan zeer goed college geven, maar dat even terzijde.quote:
Dat komt misschien door zijn eerdere ervaringen met dat clubje mensen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:20 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Geen idee. Ongetwijfeld publieke omroep ergens. Hij had het over aluhoedjes, hanteerde een grote glimlach en triomfantelijk grimas.
http://webwereld.nl/nieuw(...)enter-moordzaak.htmlquote:Politie arresteert mailhacker Deventer-moordzaak
Gepubliceerd: Woensdag 7 februari 2007
Auteur: Wilbert de Vries
De Nationale Recherche heeft een man aangehouden die wordt verdacht van het hacken van de e-mail van een advocaat in de Deventer-moordzaak.
De 33-jarige man is in de nacht van dinsdag op woensdag opgepakt door het High Tech Crime-team, zo heeft het Openbaar Ministerie woensdag bekendgemaakt.
De man wordt ervan verdacht de mailbox van advocaat J. Vlug, een van de strafpleiters in de Deventer-moordzaak, te hebben gekraakt. De advocaat heeft inmiddels aangifte gedaan van computervredebreuk.
Hoe de verdachte toegang tot de mail heeft gekregen is niet bekend. Vermoedelijk heeft hij het wachtwoord van het e-mailadres van de advocaat achterhaald en berichten opgehaald.
De advocaat treedt op voor de man die in de Deventer-moordzaak wordt aangeduid als 'de klusjesman'. De verdachte heeft inmiddels verklaard dat hij zodanig gegrepen was door de Deventer-moordzaak dat hij zich toegang heeft verschaft tot de e-mail van de advocaat.
De Nationale Recherche onderzoekt of ook mailadressen van andere bij de zaak betrokken personen, waaronder de Zwolse hoofdofficier A.B. Vast, zijn gekraakt.
Ook wordt onderzocht wat er met de verkregen informatie is gebeurd. In de woning van de verdachte zijn vier computers in beslag genomen.
Oeh, het is een FOK!kerquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:20 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Geen idee. Ongetwijfeld publieke omroep ergens. Hij had het over aluhoedjes, hanteerde een grote glimlach en triomfantelijk grimas.
Het is natuurlijk ook behoorlijk vrolijk dat de verdachte juist hem als advocaat heeft genomen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:26 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Het had iets puberaals in ieder geval.
Over dat onderwerp gesproken. Daar stoor ik me pas echt aan zeg. Of storen is eigenlijk niet helemaal het juiste woorden: meer verbazen. Wat drijft die mensen toch in hun waanzin en om daar zelfs het gezin Vaatstra mee lastig te vallen. Je zou ze bijna TBS geven inderdaad, zoals de Vries al opperde.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook behoorlijk vrolijk dat de verdachte juist hem als advocaat heeft genomen.
Het zou me niet eens verbazen als de verdachte en zijn advocaat allebei een even grote hekel hebben aan de complotdenkers.
het doorsnijden van Marianne's keel, nadat hij zich sexueel al uitgeleefd had op haar lichaam en ze al dood door verwurging met haar bh was, was volgens mij een laatste heldere, in feite een briljante ingeving, want het schoof de schuldvraag naar het azielzoekrscentrum dat op steenworp afstand van de plaats delict lag. Jasper heeft baat gehad bij de volkswoede die het ontwikkeld heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook behoorlijk vrolijk dat de verdachte juist hem als advocaat heeft genomen.
Het zou me niet eens verbazen als de verdachte en zijn advocaat allebei een even grote hekel hebben aan de complotdenkers.
Omdat het doorsnijden der keel des moslim is?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:47 schreef Alleskids het volgende:
[..]
het doorsnijden van Marianne's keel, nadat hij zich sexueel al uitgeleefd had op haar lichaam en ze al dood door verwurging met haar bh was, was volgens mij een laatste heldere, in feite een briljante ingeving, want het schoof de schuldvraag naar het azielzoekrscentrum dat op steenworp afstand van de plaats delict lag. Jasper heeft baat gehad bij de volkswoede die het ontwikkeld heeft.
er werd absoluut niet meer gedacht aan een lokaal misdrijf, alle energie van het primaire onderzoek richtte zich op een asielzoeker en het voorkomen van een massale lynchparij in plaats van op een dader in de directe omgeving
Dat dachten ze in die dorpen wel jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Omdat het doorsnijden der keel des moslim is?
Daar zijn toch ook beelden van uitgezonden? Ik kan er geen beeldmateriaal meer van vinden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:55 schreef Leandra het volgende:
Jasper had hoogstwaarschijnlijk ook een rol in die volkswoede.
Het verhaal gaat dat hij een van degenen zou zijn die eierengooiend naar burgemeester, politie en OM op beelden staat.
Hij zal haar bedreigd hebben neem ik aan. dat lijkt me de meest 'realistische' theorie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:00 schreef opgebaarde het volgende:
Maar het gebeuren met de bh, dus om haar vast te binden en daarna te wurgen. Aangezien er verder geen sporen van een worsteling waren, was Marianne op meer dan vrijwillige basis met deze vent de bosjes ingedoken waar hij ineens door het lint is gegaan?
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:00 schreef opgebaarde het volgende:
Maar het gebeuren met de bh, dus om haar vast te binden en daarna te wurgen. Aangezien er verder geen sporen van een worsteling waren, was Marianne op meer dan vrijwillige basis met deze vent de bosjes ingedoken waar hij ineens door het lint is gegaan?
Of ze was al bewusteloos voor hij haar BH gebruikte om haar vast te binden en te wurgen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:00 schreef opgebaarde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |