PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Op een of andere manier zit Love in mn hoofd nog in Ruslandquote:Op woensdag 21 november 2012 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik die Rafinha haal, moet Wagner Love eruit
Edit: mag er maar 1 uit de Braziliaanse competitie he
Argentijnen misschien?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:58 schreef DutchSL het volgende:
TJa, competitievervalsing.. het is ook EA's schuld met zulke voorwaarden.
Is er überhaupt wel een gold team met 9 chemistry voor iedereen mogelijk zonder voor Brazilianen te gaan?
Duitsers, Fransen, NL op de LB na denk ik. Argentijnen, Spanjaarden, Portugezen miss net wel net niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:58 schreef DutchSL het volgende:
TJa, competitievervalsing.. het is ook EA's schuld met zulke voorwaarden.
Is er überhaupt wel een gold team met 9 chemistry voor iedereen mogelijk zonder voor Brazilianen te gaan?
Een Frans team met Boumsong op CB zal nog wel lukken.quote:
De Ceglie LB als het om de work rates gaatquote:Op woensdag 21 november 2012 11:08 schreef Revontulet het volgende:
Wat zijn goeie alternatieven voor Ogbonna en Nagatomo? Liefst een LB zonder high attack workrateIk heb al gekeken naar Barzagli, maar zal hij te traag zijn?
Chiellini heb ik er naast, had veel verwacht van Ogbonna, maar hij dekt gewoon totaal niet. Hij loopt rondjes over het veld zoals hij het zelf wil....quote:Op woensdag 21 november 2012 11:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Ceglie LB als het om de work rates gaat
Ik vind Ogbonna juist geweldig, er is geen betere CB in de Serie A behalve Chiellini met veel snelheid dus dan kun je net zo goed Barzagli pakken
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef Toefjes het volgende:
Zullen we met zn allen de prijs van Santana opdrijven? Verder geen afspraken qua prijzen om conflicten te voorkomen?
Ik koop ze in tot 4500, zet ze er voor 1000 meer te koop op. Kan ik niet echt veel op verliezen denk ikquote:Op woensdag 21 november 2012 11:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gekocht voor 450 coins. Heb er stuk of 8 te koop staan nu.
Toch maar ff Santana gekocht, ipv Naldo. En als de tegenstander gaat wisselen, dan is dat een mooi moment om Marcelo te wisselen voor Naldo.quote:
Pep gaat Torres weer laten scoren.quote:
Mooi zo, net op tijd, heb alle 4@ tb Santana's onder de 4500c opgekochtquote:Op woensdag 21 november 2012 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toch maar ff Santana gekocht, ipv Naldo. En als de tegenstander gaat wisselen, dan is dat een mooi moment om Marcelo te wisselen voor Naldo.
Hahah, nicequote:Op woensdag 21 november 2012 11:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi zo, net op tijd, heb alle 4@ tb Santana's onder de 4500c opgekocht
nergens voor nodig dat rasssismoequote:Op woensdag 21 november 2012 11:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lampard gaat wss ook weg bij Chelsea
Kutchinezen met ziek salaris
Keihard racisme iddquote:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 21-11-2012 om 11:39:44#PSV volgt inderdaad de verrichtingen van middenvelder #Hiljemark. Speler is bekeken, maar nog geen bod. reageer retweet
Ik start nu de console op om te kijkenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:45 schreef StijnDa het volgende:
Wanneer komt dat Brazilianen toernooi er?
Okéquote:Op woensdag 21 november 2012 11:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik start nu de console op om te kijken
Ik ook...dan maar roodquote:Op woensdag 21 november 2012 11:50 schreef Maver24 het volgende:
Zit net de samenvattingen te kijken van gisteravond Champions League, wat een knakker bij Shaktar, Luis Adriano, Ik had die echt een doodschop verkocht
11 Brazilianen. Kun je lekker puzzelenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Maver24 het volgende:
hebben jullie al een team gemaakt voor dat nieuwe toernooi, exact number of leagues: 11 in the squads starting 11,
iemand die even een paar goedkope voorbeelden heeft
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Maver24 het volgende:
hebben jullie al een team gemaakt voor dat nieuwe toernooi, exact number of leagues: 11 in the squads starting 11,
iemand die even een paar goedkope voorbeelden heeft
En gewoon Heltonquote:Op woensdag 21 november 2012 12:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of het aan die cup ligt maar deze jongens vliegen als warme broodjes over de toonbank. Je hebt in die league ook nog Danilo..
Zet Demba Ba erbijquote:Op woensdag 21 november 2012 12:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 14k, misschien richting 20k als ik de rest van mijn golds verkoop. Ik weet niet zo goed wat ik moet vervangen. Verdediging staat prima en de CDM's doen het ook al prima.
Dembele heeft wel wat leuke wedstrijden gespeeld en heb ook nog Marin achter de hand.
De ST's zijn mijn zorgenkindje denk ik. Leuke speler Long, maar veel meer dan hard rennen kan die niet. Cissé is dan wel een baas.
Mirallas?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 14k, misschien richting 20k als ik de rest van mijn golds verkoop. Ik weet niet zo goed wat ik moet vervangen. Verdediging staat prima en de CDM's doen het ook al prima.
Dembele heeft wel wat leuke wedstrijden gespeeld en heb ook nog Marin achter de hand.
De ST's zijn mijn zorgenkindje denk ik. Leuke speler Long, maar veel meer dan hard rennen kan die niet. Cissé is dan wel een baas.
Mankeerde niet echt iets aan, maar ik vind hem niet bepalend.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben geen ster in begrijpend lezen, maar daar mankeerde toch wat aan?
Ba is ook een aardige loper, en verliest ook wel eens een kopduel. Ik vind hem een goede allround spits.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mankeerde niet echt iets aan, maar ik vind hem niet bepalend.
Ik zal dit weleens proberen:
Valencia op RM en dan cross abusen op cissé en Ba.
Dingsdagquote:Op woensdag 21 november 2012 12:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Edit: Oh, goedkoop is Donk niet
Zeker welquote:Op woensdag 21 november 2012 12:20 schreef Maver24 het volgende:
11 verschillende brazilianen gaat niet lukken, zeker niet goud,
Kan ook ja. Of gewoon Voskamp in de spits en Boulah CBquote:
Kom op, je kunt het! Ultimatedb erbij en gaan met die banaanquote:Op woensdag 21 november 2012 12:20 schreef Maver24 het volgende:
Nee, maar voor eventjes.quote:
Makkelijk.. zoveel optiesquote:Op woensdag 21 november 2012 12:20 schreef Maver24 het volgende:
Nee, maar dat is de enige manier om chemistry te krijgenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Moeten ze ook allemaal dezelfde nationaliteit hebben? Nee toch?
Damn daar heb je gelijk in, niet bij stil gestaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, maar dat is de enige manier om chemistry te krijgen
Haha, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 21 november 2012 12:29 schreef DuTank het volgende:
Potje online, 4-0 voor en dan legt de tegenstander z'n controler neer en gaat wat anders doen. Ik ben maar gewoon gaan roken, ik ga niet die hele bullshit af zitten wachten
Ja maar meestal sta je dan toch met 4 of 5-0 voor, maak je er nog even 1 en dan kan je wel ophouden. Heb ik al vaak gehad.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, doe ik ook altijdWel met het oog op de TV, want soms gokken ze er op dat jij iets anders gaat doen, om zo de wedstrijd nog te winnen
Engelsman die speelt voor Aston Villa?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wow, das toch wel nice, waar komt die CAM vandaan ??
bedoelde welke club , dat snap je toch welquote:Op woensdag 21 november 2012 12:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Engelsman die speelt voor Aston Villa?
Nee niet het elftal van Toefjes, maar dat braziliaansequote:Op woensdag 21 november 2012 12:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Engelsman die speelt voor Aston Villa?
Saudi Arabiëquote:Op woensdag 21 november 2012 12:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee niet het elftal van Toefjes, maar dat braziliaanse
Dan krijg je zoiets. Alleen keeper en LWB kloppen nietquote:Op woensdag 21 november 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt in 5-2-2-1 wel een team met twee nationaliteiten doen
Drie aanvallers uit 1 land en de rest uit een ander land.
Excusesquote:Op woensdag 21 november 2012 12:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wow, das toch wel nice, waar komt die CAM vandaan ??
Claudemir uit de Deense competitie op CM, kun je Guilherme uit de Russische competitie op GK zettenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Dan krijg je zoiets. Alleen keeper en LWB kloppen niet![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/1372959/#squad-player
Ik vind persoonlijk Padt beter, scheelt niet veel though. Verder een heel tof team. Mijn nieuwe team is ook af. Heb nu 3 silverteams en 2 bronzeteams.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn reserve elftal speelt ookBenteke is een erg goede tip geweest (dank, tennismaster
)
Neem alsjeblieft een andere CAMquote:Op woensdag 21 november 2012 12:52 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze gemaakt, allemaal goud
Castaignos ?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand nog een goede Silver spits in 433 die dezelfde nationaliteit heeft als zijn league?
Ik moet een triple link hebben![]()
Ik kom niet verder dan meggi + Brighi
neequote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Neem alsjeblieft een andere CAM
El Ghannasy Lukakuquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand nog een goede Silver spits in 433 die dezelfde nationaliteit heeft als zijn league?
Huseklepp of Elyounoussiquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Vleminckxquote:Op woensdag 21 november 2012 12:59 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ook al gekeken, maar die CM's zijn slecht![]()
De ST moet linken met de CM
Je LCM is te traagquote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik voel me vies
http://www.futhead.com/fifa/squads/1373447/#squad-player
Ik vind Pato te duur, dus zet Welliton er maar in denk ikquote:Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef Zhano het volgende:
Ga het zelf denk ik zo doen:
[ afbeelding ]
Dan moet je de LM vervangenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Pato te duur, dus zet Welliton er maar in denk ikDie zal je toch wel minimaal 2 keer per toernooi tegen komen.
Ik denk laat in de middag / vanavond als een hoop mensen terug van school/werk komenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:22 schreef StijnDa het volgende:
Wanneer zouden de Brazilianen de hoogste prijs bereiken? Vanmiddag? Vanavond? Morgenmiddag?
Okéquote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk laat in de middag / vanavond als een hoop mensen terug van school/werk komen
tenmisnte, is logisch gedacht, het is voor mij ook gissen natuurlijk. Vind het nog vrij verrassend dat ik nog Santana's op kan pikken voor onder de 4500. Blijf lekker inkopenquote:
Ja ik heb ook aardig wat Santana's en Dede'squote:Op woensdag 21 november 2012 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tenmisnte, is logisch gedacht, het is voor mij ook gissen natuurlijk. Vind het nog vrij verrassend dat ik nog Santana's op kan pikken voor onder de 4500. Blijf lekker inkopen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-dood-vriend.dhtmlquote:Pestdrama Leeuwarden na dood vriend
Bewaar
Door: redactie
21-11-12 - 10:32 bron: Metro
Getraumatiseerde leerling mag niet meer naar school
Het Leeuwarder Lyceum (voorheen Aldlân). © BEELD GOOGLE STREETVIEW.
Een 14-jarige Friese scholier mag niet meer terug naar zijn oude havoklas omdat hij te emotioneel zou hebben gereageerd op klasgenoten die hem voortdurend treiterden met de dood van zijn beste vriendje Michi (12). Die stierf vorig jaar na een verkeersongeluk in zijn armen.
Dat meldt de krant Metro.
'In plaats van dat de school zich over de jongen ontfermt en de pestkoppen corrigeert vinden ze Roy en vooral zijn moeder erg lastig', zegt Els Hendrikse van de Stichting Veilig Onderwijs vandaag in de krant. Zij treedt op voor het gezin als bemiddelaar: 'Zijn school wil hem wel een eerlijke kans bieden op een school in Drachten, maar niet op zijn eigen school in zijn woonplaats Leeuwarden.'
De moeder van de getraumatiseerde havoleerling is volgens Els Hendrikse inmiddels door haar werkgever, de afdeling Leerplicht van de gemeente Leeuwarden, geadviseerd om niet over de zaak te spreken. 'Zij voelt zich doodongelukkig dat zij niet kan praten over deze kwestie, waar notabene haar eigen bureau bij betrokken is.'
Jeugdvriend Michi verongelukte op 20 september 2011 in Leeuwarden. Hij en Roy zaten samen op een fiets toen ze werden gegrepen door een personenauto. De jongen vertelt hoe hij naar het slachtoffer toe kroop en diens hoofdwond probeerde te stelpen. 'Ik hield Michi's hand vast totdat hij stierf. Het enige en laatste wat ik hem nog heb horen roepen was mijn naam'.
'Over wat kort daarna volgde zwijgen ze liever', zegt Els Hendrikse. 'Lekker dat hij dood is. Had hij maar beter uit moeten kijken.' Dit soort opmerkingen kreeg Roy al kort na de begrafenis van Michi naar het hoofd geslingerd.
Roy, die op de basisschool al om zijn huidskleur was gepest was blij dat dit op de havo een stuk minder was. Maar na het ongeluk sloeg de stemming om. Klasgenootjes zouden zelfs in aanwezigheid van hun leraar toneelstukjes hebben opgvoerd, waarbij ze de doodsstrijd van Michi nabootsten. Roy's reactie ('godverdomme, kap hier mee!') betekende zijn onmiddellijke verwijdering uit de klas en zette een slepend conflict in gang.
Bestuurssecretaris Herman Kramer van het Leeuwarder Lyceum zegt om privacyredenen niet inhoudelijk op de zaak in te kunnen gaan.
De namen van de betrokkenen zijn om privacyredenen gefingeerd.
Leeuwarders he. Achterlijk volkquote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-dood-vriend.dhtml
Sjezus.
Kut school, kut klasgenoten
11 leagues toernooi. Als je dan 100 chem wil halen zit je eigenlijk vast aan Brazilianen, en zelfs dat is al lastig.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
Hoezo stijgen brazilianen in prijs? vertel me alles ! Ik heb een vol braziliaans gouden team en ga dat denk ik verkopen dan
Smerig zegquote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-dood-vriend.dhtml
Sjezus.
Kut school, kut klasgenoten
O dan zet ik mijn team vanavond in de verkoopquote:Op woensdag 21 november 2012 13:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
11 leagues toernooi. Als je dan 100 chem wil halen zit je eigenlijk vast aan Brazilianen, en zelfs dat is al lastig.
Ik ga is kijken of er nog een goedkope Dede op de markt eens.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O dan zet ik mijn team vanavond in de verkoop
Kijken wat ik dan is ga maken ...
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ga is kijken of er nog een goedkope Dede op de markt eens.
Zin in clubs?quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ga is kijken of er nog een goedkope Dede op de markt eens.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
Jammer, de goedkoopste Dede eens nog steeds te duur. Ik had is een Dede voor 4k..
Ja en om 4 uur wordt hij aangekondigd.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe laat komt het nieuwe TOTW ook alweer? 7 uur?
Als ik communiceer met een kandidaat-mevrouw Toefjes, vind ik dat soort spelfouten echt een afknapper.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ik spel zelf ook niet 100% correct, maar is en eens fout schrijven vind ik echt zo waanzinnig debiel, niet te zuinig!
In een spamforum vind ik het minder rullevantquote:Op woensdag 21 november 2012 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik communiceer met een kandidaat-mevrouw Toefjes, vind ik dat soort spelfouten echt een afknapper.
Mee eens, vooral omdat het twee totaal andere woorden zijn. Als je dat zelfs niet doorhebt als je zoiets zegt dan getuigt dat mijns inziens van weinig inhoud.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik communiceer met een kandidaat-mevrouw Toefjes, vind ik dat soort spelfouten echt een afknapper.
Ik heb dat met 'na' en 'naar'. Totaal verschillende woorden.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ik spel zelf ook niet 100% correct, maar is en eens fout schrijven vind ik echt zo waanzinnig debiel, niet te zuinig!
Alsof dat de cue is om ineens niet meer normaal te communicerenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:02 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
In een spamforum vind ik het minder rullevant
http://www.futhead.com/fifa/squads/1374653/quote:Op woensdag 21 november 2012 13:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
11 leagues toernooi. Als je dan 100 chem wil halen zit je eigenlijk vast aan Brazilianen, en zelfs dat is al lastig.
Ja, zijn ook maar een paar die corrigeren hierquote:Op woensdag 21 november 2012 14:02 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
In een spamforum vind ik het minder rullevant
Precies hetzelfde, daar krijg ik ook een oogziekte vanquote:Op woensdag 21 november 2012 14:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb dat met 'na' en 'naar'. Totaal verschillende woorden.
ff en even gaat ook automatisch. Het komt door de SMS generatiequote:Op woensdag 21 november 2012 14:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof dat de cue is om ineens niet meer normaal te communiceren
Zoiets moet je toch gewoon weten en is toch gewoon logisch?
ff chilluhquote:Op woensdag 21 november 2012 14:07 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
ff en even gaat ook automatisch. Het komt door de SMS generatie
Maar dat is iets anders, expres omdat het sneller isquote:Op woensdag 21 november 2012 14:07 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Is is ook sneller dan eensquote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders, expres omdat het sneller isEen soort afkorting.
Maar wat als je 2 tekens te kort komt in een smsjequote:Op woensdag 21 november 2012 14:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar dat is echt een ander woord.
Top, zie je wel op skype zoquote:
Ja, hij had erbij moeten zetten (overwegend) goud.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1374653/
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En ook al in Fifa, schiet niet op hè Rijstje
Dan zou ik het eerder afkorten naar 'ns' dan 'is'quote:Op woensdag 21 november 2012 14:10 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Maar wat als je 2 tekens te kort komt in een smsje
Dat is niet hezelfde. Dat is een afkorting, daar waar 'na' geen afkorting is van 'naar'.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:07 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
Al dat gedoe over een grammaticaal foutje![]()
Smsquote:Op woensdag 21 november 2012 14:10 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Maar wat als je 2 tekens te kort komt in een smsje
Ik heb 1 iemand die geen smartphone heeft, anders smste ik ook nooit meer neequote:Op woensdag 21 november 2012 14:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan 'is'Maar ik sms nooit meer nu er whatsapp is...
Ja, want wij hebben geen vriendenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:16 schreef Rijst het volgende:
Ik whatsapp alleen maar met mensen van FOK!
Klopt, jullie zijn mijn familie <3quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, want wij hebben geen vrienden
Xbox?quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klopt, jullie zijn mijn familie <3
Diep van binnen zijn we allemaal chinezen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef StijnDa het volgende:
Chinezen hebben overal familie toch?
Wie is die dude op je UI?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn we allemaal chinezen.
Dfd..quote:
Wow, jou moeder is over de 100 en ze SMSt?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:15 schreef Toefjes het volgende:
Ik sms alleen nog maar naar moeder Toefjes eigenlijk
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wow, jou moeder is over de 100 en ze SMSt?
Whatsapp mij 06-77875788quote:Op woensdag 21 november 2012 14:16 schreef Rijst het volgende:
Ik whatsapp alleen maar met mensen van FOK!
Zie hem dan nog maar eens door de benen te krijgenquote:
Nummer seems legitquote:
Of fake shot als je loopt met LT ingedruktquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:33 schreef Rijst het volgende:
TOTW komt ook weer bijna. Heeft iemand een link naar de suggestions?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De goedkope versie van Bale zonder goed schot en minder pace.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Enrique LM is wel prima voor 352Spanjaard ook nog.
Duarte is erg jammer.
Ja jammer inderdaad dat hij net de concurrentie van Bale heeft daar, maar zo'n RM zou erg welkom zijn. Je kan hem ook in BBVA inpassen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
De goedkope versie van Bale zonder goed schot en minder pace.
Heb je Pedro die ik beter inschat op verdedigend naquote:Op woensdag 21 november 2012 14:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja jammer inderdaad dat hij net de concurrentie van Bale heeft daar, maar zo'n RM zou erg welkom zijn. Je kan hem ook in BBVA inpassen.
Zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, hij had erbij moeten zetten (overwegend) goud.
Oh ik zou veel liever een IF Enrique gebruiken met verdedigende kwaliteitenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je Pedro die ik beter inschat op verdedigend natevens is die veel goedkoper
Zolang je cdm's maar high def hebben en med attack dan is er niets aan de hand. Want om nou met 8 man achterin te staanquote:Op woensdag 21 november 2012 14:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ik zou veel liever een IF Enrique gebruiken met verdedigende kwaliteitenBlijft risky aan de zijkanten als je met 3atb speelt.
Ik heb vaak genoeg CDM's met Med/Med of zelfs High/Med. Als ik een speler wil gebruiken ga ik hem niet afschieten om die workrates.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang je cdm's maar high def hebben en med attack dan is er niets aan de hand. Want om nou met 8 man achterin te staan
Ik ook niet hoor. Maar ik heb liever iemand aan de zijkant die aanvallend sterker is.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg CDM's met Med/Med of zelfs High/Med. Als ik een speler wil gebruiken ga ik hem niet afschieten om die workrates.
Ik vind workrates anders heel bepalend voor of een speler fijn speelt of niet hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg CDM's met Med/Med of zelfs High/Med. Als ik een speler wil gebruiken ga ik hem niet afschieten om die workrates.
LM / RM met High / Med zijn ideaal.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar ik heb liever iemand aan de zijkant die aanvallend sterker is.
Het speelt gewoon anders. Ik vind het geen probleem als een speler als Fabregas wat meer opkomt door zijn work rates. Had hem ook op CDM.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vind workrates anders heel bepalend voor of een speler fijn speelt of niet hoor.
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar ik heb liever iemand aan de zijkant die aanvallend sterker is.
The beatles en stones ookquote:Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
Wat maakte Queen toch een bazenmuziek
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb het zelfs binnen koud, de verwarming draait gewoon op voelen toeren maar het helpt niets.
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb het zelfs binnen koud, de verwarming draait gewoon op voelen toeren maar het helpt niets.
Je bent er zeker ook al 3 jaar fan van of niet?quote:
Kan je hem beter uitzetten.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nee ik ben geen fan van een pedo maar hij maakte wel prima liedjes hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent er zeker ook al 3 jaar fan van of niet?
Hij had wel degelijke liedjes ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik ben geen fan van een pedo maar hij maakte wel prima liedjes hoor
Ook leuk om te zien hoe hij op 1:05 tijd vrijmaakt voor zijn fans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet echt hoe je zo retarded kan zijn.
Hoe ga je overleven als het gaat vriezenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je had toen voor het eerst gefapt?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
altijd als ik deze luister dan denk ik dat het bijna 12 uur 's avonds is op 31 december
Ja, problem?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je had toen voor het eerst gefapt?
Maar of het het dan straks nog steeds is... Na de investering lopen er een paar Brazilianen, Argentijnen en Arabieren rond, weg imago.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een of andere gekke araab gaat inversteren in Leeds United. Mooie club.
Oh, ok.quote:
Jij kan niet fappen want door die dikke buik kan je met je handen echt niet bij je pik hoor.quote:
Oh, okquote:Op woensdag 21 november 2012 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij kan niet fappen want door die dikke buik kan je met je handen echt niet bij je pik hoor.
Myth busted!
[ afbeelding ]
VDM heb je zombies gespeeld ?quote:
Nog niet, ik heb vorige week 2 uurtjes gespeeld, voor de rest nog nietquote:
voor santi ook nietquote:Op woensdag 21 november 2012 15:19 schreef Thorb het volgende:
Santi
Götze ook wel tof maar heb daar geen coins voor
Ik denk het wel vanwege fifa 12.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:20 schreef BDIL het volgende:
El shaarawy wordt niet zoveel waard denk ikKan je beter Robinho op die positie nemen
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:20 schreef diedjuh het volgende:
Gotze, El Shaarawy, Benzema en Cazorla
Meh zulke goede shooting heeft hij ook nietquote:
4* skills hequote:
Ik heb momenteel ook maar 50k denk ik, jij zal wel 0 hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
voor santi ook niet. Rhodes ook niet. Misschien wel voor zo'n discard ding als ik snel ga sparen
Hij heeft een erg goed seizoen tot nu toe inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 15:22 schreef DutchSL het volgende:
El Shaarawy zal wel duur worden voor een 78 (?), maar ik denk dat hij ook een goede kans heeft op een UP in januari.
15K Hooguit, komen vreselijk veel kaarten op de markt met een 78 ratingquote:Op woensdag 21 november 2012 15:22 schreef DutchSL het volgende:
El Shaarawy zal wel duur worden voor een 78 (?), maar ik denk dat hij ook een goede kans heeft op een UP in januari.
Hoe kom je eraan btwquote:
Niet té hard roepen, kijk naar Alabaquote:Op woensdag 21 november 2012 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
15K Hooguit, komen vreselijk veel kaarten op de markt met een 78 rating
Dat is by far de beste lb in de bunseligaquote:Op woensdag 21 november 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet té hard roepen, kijk naar Alaba
Alaba is wel de beste lb uit bundesliga en El Sharaawy niet de beste LF/LWquote:Op woensdag 21 november 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat gaat nog tegen vallen denk ik, iemand als IF Alaba is ook nooit goedkoop geweest met 78 rating.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
15K Hooguit, komen vreselijk veel kaarten op de markt met een 78 rating
Ik vind het goed, alle kinderen vroeg thuis dus geen gejank bij mij achterquote:Op woensdag 21 november 2012 15:25 schreef Toefjes het volgende:
Nog voor half 4 het licht aan doen omdat het buiten al te donker is. Wat een deprimerende kut tijd van het jaar is dit toch ook
Het verschil is dan ook aanzienlijk tussen 15k en 50k op xbox of 75k op ps3.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is by far de beste lb in de bunseliga
Hij is nu ook nog eens LW ipv CF. Ik blijf bij mijn 15K theorie. Volgende week mogen jullie allemaal naar me wijzen en lachen als ik fout zitquote:Op woensdag 21 november 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Alaba is zoals eerder gezegt de enige fatsoenlijke RB in de Bundesliga. En beschikt over meer dan genoeg pace wat hem een gewilde speler maakt. El Shaarawy daarin tegen heeft geen 5* skills meer zoals vorig jaar, en beschikt niet over pace waar 90% op geilt.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat gaat nog tegen vallen denk ik, iemand als IF Alaba is ook nooit goedkoop geweest met 78 rating.
Nee, daar voel ik mij te goed voor.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is nu ook nog eens LW ipv CF. Ik blijf bij mijn 15K theorie. Volgende week mogen jullie allemaal naar me wijzen en lachen als ik fout zit
El Shaarawy is een Fifa hype.. kijk naar Akinfenwa wat dat kan doen. Hij zal heus wel duurder worden dan "zomaar een 78".quote:Op woensdag 21 november 2012 15:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alaba is wel de beste lb uit bundesliga en El Sharaawy niet de beste LF/LW
Ja en jaquote:Op woensdag 21 november 2012 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan iemand een plaatje van het TOTW posten dat ik wel kan zien? (dus niet in puush) En Grabban zit er dus definitief in?
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan iemand een plaatje van het TOTW posten dat ik wel kan zien? (dus niet in puush) En Grabban zit er dus definitief in?
Ik zie sowieso 2 bronzes (Grabban en nog 1 dus) en nog 2 silvers. Wie is die andere bronze en wie zijn die 2 silvers?quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
LestienneWaarom geen Refaelov
![]()
Rhodes ziet er ook maar schraal uit. Alleen Grabban is leuk
GK: John Ruddy, Norwich City - 75>77quote:Op woensdag 21 november 2012 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie sowieso 2 bronzes (Grabban en nog 1 dus) en nog 2 silvers. Wie is die andere bronze en wie zijn die 2 silvers?
FM 2011 was dat toch? Kopen voor 250K ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
Fazio was in FM altijd een gigantische eindbaas die ziek goedkoop was.
Scott met da pacequote:Op woensdag 21 november 2012 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie sowieso 2 bronzes (Grabban en nog 1 dus) en nog 2 silvers. Wie is die andere bronze en wie zijn die 2 silvers?
Haterquote:Op woensdag 21 november 2012 15:34 schreef BDIL het volgende:
[..]![]()
![]()
En jij maakte nog zon upgrade hahahahahahahha
2010 ookquote:Op woensdag 21 november 2012 15:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
FM 2011 was dat toch? Kopen voor 250K ofzo
http://www.futhead.com/fifa/players/5428/quote:Op woensdag 21 november 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
2010 ookTOen haalde ik Di Maria ook altijd voor 2 miljoen aan het begin naar Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |