PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Op een of andere manier zit Love in mn hoofd nog in Ruslandquote:Op woensdag 21 november 2012 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik die Rafinha haal, moet Wagner Love eruit
Edit: mag er maar 1 uit de Braziliaanse competitie he
Argentijnen misschien?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:58 schreef DutchSL het volgende:
TJa, competitievervalsing.. het is ook EA's schuld met zulke voorwaarden.
Is er überhaupt wel een gold team met 9 chemistry voor iedereen mogelijk zonder voor Brazilianen te gaan?
Duitsers, Fransen, NL op de LB na denk ik. Argentijnen, Spanjaarden, Portugezen miss net wel net niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:58 schreef DutchSL het volgende:
TJa, competitievervalsing.. het is ook EA's schuld met zulke voorwaarden.
Is er überhaupt wel een gold team met 9 chemistry voor iedereen mogelijk zonder voor Brazilianen te gaan?
Een Frans team met Boumsong op CB zal nog wel lukken.quote:
De Ceglie LB als het om de work rates gaatquote:Op woensdag 21 november 2012 11:08 schreef Revontulet het volgende:
Wat zijn goeie alternatieven voor Ogbonna en Nagatomo? Liefst een LB zonder high attack workrateIk heb al gekeken naar Barzagli, maar zal hij te traag zijn?
Chiellini heb ik er naast, had veel verwacht van Ogbonna, maar hij dekt gewoon totaal niet. Hij loopt rondjes over het veld zoals hij het zelf wil....quote:Op woensdag 21 november 2012 11:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Ceglie LB als het om de work rates gaat
Ik vind Ogbonna juist geweldig, er is geen betere CB in de Serie A behalve Chiellini met veel snelheid dus dan kun je net zo goed Barzagli pakken
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef Toefjes het volgende:
Zullen we met zn allen de prijs van Santana opdrijven? Verder geen afspraken qua prijzen om conflicten te voorkomen?
Ik koop ze in tot 4500, zet ze er voor 1000 meer te koop op. Kan ik niet echt veel op verliezen denk ikquote:Op woensdag 21 november 2012 11:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gekocht voor 450 coins. Heb er stuk of 8 te koop staan nu.
Toch maar ff Santana gekocht, ipv Naldo. En als de tegenstander gaat wisselen, dan is dat een mooi moment om Marcelo te wisselen voor Naldo.quote:
Pep gaat Torres weer laten scoren.quote:
Mooi zo, net op tijd, heb alle 4@ tb Santana's onder de 4500c opgekochtquote:Op woensdag 21 november 2012 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toch maar ff Santana gekocht, ipv Naldo. En als de tegenstander gaat wisselen, dan is dat een mooi moment om Marcelo te wisselen voor Naldo.
Hahah, nicequote:Op woensdag 21 november 2012 11:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi zo, net op tijd, heb alle 4@ tb Santana's onder de 4500c opgekocht
nergens voor nodig dat rasssismoequote:Op woensdag 21 november 2012 11:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lampard gaat wss ook weg bij Chelsea
Kutchinezen met ziek salaris
Keihard racisme iddquote:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 21-11-2012 om 11:39:44#PSV volgt inderdaad de verrichtingen van middenvelder #Hiljemark. Speler is bekeken, maar nog geen bod. reageer retweet
Ik start nu de console op om te kijkenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:45 schreef StijnDa het volgende:
Wanneer komt dat Brazilianen toernooi er?
Okéquote:Op woensdag 21 november 2012 11:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik start nu de console op om te kijken
Ik ook...dan maar roodquote:Op woensdag 21 november 2012 11:50 schreef Maver24 het volgende:
Zit net de samenvattingen te kijken van gisteravond Champions League, wat een knakker bij Shaktar, Luis Adriano, Ik had die echt een doodschop verkocht
11 Brazilianen. Kun je lekker puzzelenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Maver24 het volgende:
hebben jullie al een team gemaakt voor dat nieuwe toernooi, exact number of leagues: 11 in the squads starting 11,
iemand die even een paar goedkope voorbeelden heeft
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Maver24 het volgende:
hebben jullie al een team gemaakt voor dat nieuwe toernooi, exact number of leagues: 11 in the squads starting 11,
iemand die even een paar goedkope voorbeelden heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |