Ik kan niet voor iedereen gaan betalen he.quote:
Hannahquote:Op donderdag 22 november 2012 22:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan niet voor iedereen gaan betalen he.
Dan vind ik dan oneerlijk om te zeggen maar hier de samenvatting:quote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
The horror!
Nooit gezien die films, maar alleen die ophef irriteert me al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Overigens vind ik het geen achterlijk idee om naar een vroege film te gaan. Als het niet meteen klikt heb je iets gezamelijks om over te lullen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haha oh Staal ik heb het met je te doen. Die meiden bij scouting willen ook altijd die kut films zien.
Zoals het er nu uitziet 26 januari volgens mij. Maar dan moet er maar net iets draaien wat je allemaal leuk vind.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Overigens vind ik het geen achterlijk idee om naar een vroege film te gaan. Als het niet meteen klikt heb je iets gezamelijks om over te lullen.
Wanneer is de meetdatum?
Als iemand de definitieve datum laat weten dan kom ik ook wel even een biertje drinken.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet 26 januari volgens mij. Maar dan moet er maar net iets draaien wat je allemaal leuk vind.
Dan mogen jullie allemaal cadeautjes meenemen want de 28e ben ik jarig!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet 26 januari volgens mij. Maar dan moet er maar net iets draaien wat je allemaal leuk vind.
Woensdrecht is het Monaco van Noord-Brabantquote:Op donderdag 22 november 2012 22:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan niet voor iedereen gaan betalen he.
Ik vind het heel lief dat je me als begin twintiger ziet, ik word wel vaker jonger geschat, maar ik heb toch echt al een 3 als eerste cijfer van mijn leeftijdquote:Op donderdag 22 november 2012 23:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Als iemand de definitieve datum laat weten dan kom ik ook wel even een biertje drinken.
Ben als dertiger natuurlijk een ouwe trut voor jullie begin twintigers. Maar lijkt me desalniettemin toch wel leuk..
Ik ben nog veul ouwerder.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Als iemand de definitieve datum laat weten dan kom ik ook wel even een biertje drinken.
Ben als dertiger natuurlijk een ouwe trut voor jullie begin twintigers. Maar lijkt me desalniettemin toch wel leuk..
Maaskantje ^^ sorry is flauw hequote:Op vrijdag 23 november 2012 17:27 schreef FL_Freak het volgende:
Brabant![]()
Alleen kom meer uit het gebied van Den Bosch
Wel een Den Bosch topicquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
Maar is er dan ook een noord/zuid/oost topic dan of?
In that case. Dan mag ik ook vast wel in de OP.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgens mij wel.
Woon ondertussen alweer twee jaar in Eindhoven maar je blijft hier makkelijk plakken ^^
Nog niet gezien ....quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heeft Harry al besloten terug thuis te komen?
Dankjewel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, OP geupdate, T-P is nu eindelijk officieel verhuisd, en FL_Freak behoort nu ook tot de familie, welkom. Verder nog wat minor changes en bugfixes gedaan.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien [ afbeelding ]
[..]
Geen probleem, want PSV
Zodat ik jullie de hele avond kan duwen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Moet ik evt. extra rollators meenemen voor de meet of?
Eens. Gewoon een datum en die is ruim vooruit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Anyhow luitjes, 26 januari is volgens de datumprikker de beste dag. Dus ik stel voor die dag nu vast te zetten.
Feel good movie over toch een zwaar onderwerp.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:24 schreef Kper_Norci het volgende:
The Bucket List is een zwaar rlxde film.
Ben hem nu aan t kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Feel good movie over toch een zwaar onderwerp.
T-P, gezien vanavond?
Het is eigenlijk een complot. Jij moet ons gaan duwen namelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk dat ik met mn 23 een van de jongste ben idd.
Zo gedragen we ons nog wel natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:37 schreef Staal het volgende:
We moeten onze jongste thinkk-pinkk gaan duwen he?
Ff serieus. Ik ben best verbaasd. Dacht dat jullie allemaal zo eind tien en begin twintig waren.
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Anyhow luitjes, 26 januari is volgens de datumprikker de beste dag. Dus ik stel voor die dag nu vast te zetten.
Zeg, niet FOK!ken en film kijken he.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben hem nu aan t kijkentot op heden bevalt hij me goed
Oh is dat het idee... Maaruh durf je dat wel door mij geduwd worden? We maken er een soort jack ass van ^^quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een complot. Jij moet ons gaan duwen namelijk.
Ik heb momenteel de .concentratie van een goudviquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Zeg, niet FOK!ken en film kijken he.
Serieus, het is een fijne film om in op te gaan.
Rare is dat als de boel lijkt afgelopen dat je dan helemaal niet wilt parachutespringen e.d.
Discussie apart wrs.
Maar als je dingen wilt doen, ga er voor. Altijd.
Neuh. Niet eens. Het is Thinkk-Pinkks schuld. Die is zo jong nog.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo gedragen we ons nog wel natuurlijk
Volgens mij ben je gewoon weekend aan het vieren met iets teveel kersenjenever?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb momenteel de .concentratie van een goudvi
Nee ik heb mezelf vorige week na de piratenborrel een drankverbod voor onbepaalde tijd opgelegd haha.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon weekend aan het vieren met iets teveel kersenjenever?
Oh sorry, ik ben al die tijd uit gegaan van BoZ.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Oorspronkelijke idee was idd eten bij Kookpunt in Roosendaal, maar nieuwe voorstellen zijn ook welkom natuurlijk. Misschien weet Staal in Bergen wel een leuk restaurant. Kijken wat de meeste mensen het leukst lijkt.
Ik las bij een vriend op Facebook dat tie z'n lul maar uit het raam hing vandaag, omdat er rukwinden werden verwacht.quote:Op zondag 25 november 2012 11:50 schreef Staal het volgende:
Het stormt. En niet zo'n klein beetje ook.
quote:Op zondag 25 november 2012 11:58 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik las bij een vriend op Facebook dat tie z'n lul maar uit het raam hing vandaag, omdat er rukwinden werden verwacht.![]()
Beetje wind mag er wel staan, maar ik was laatst bijvoorbeeld op Zandvoort bij klassieke autoracen, nou ja, dat is aan de kust dus meestal veel wind, toen was ik dat geraas rond mijn hoofd na een paar uur wel weer beu.quote:Op zondag 25 november 2012 11:59 schreef Staal het volgende:
Ik ook. Werd op een gegeven moment wakker omdat ik dacht dat het raam eraf getrokken werd.
Het is eigenlijk weer om er op uit te gaan of juist om met een stapel films en een pot thee op de bank te hangen.
Ik moet zo in de tuin ladingen bladeren harken. Zal wel lekker gaan..
Het is echt geweld om je oren en hinderlijk.quote:Op zondag 25 november 2012 12:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Beetje wind mag er wel staan, maar ik was laatst bijvoorbeeld op Zandvoort bij klassieke autoracen, nou ja, dat is aan de kust dus meestal veel wind, toen was ik dat geraas rond mijn hoofd na een paar uur wel weer beu.
Ik hoop dat er deze winter weer een mooi sneeuwlandschap ligt, dan ga ik er met de camera op uit.
Ben nog niet zo lang bezig met fotografie, maar dat was toevallig de eerste spot waar ik met een maat van me, die ook graag foto's maakt (en airbrusht, en hoe, als iemand nog een keer zijn motor wil laten airbrushen dan moet je naar hem, maar dat terzijde) zijn gaan oefenen.quote:Op zondag 25 november 2012 12:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is echt geweld om je oren en hinderlijk.
Tip. Mosesbrug Fort de Roovere in Halsteren. Die brug is in de prijzen gevallen. Het is ook wel apart als je er schuin naast staat verdwijnt die brug in het landschap.
Ben benieuwd hoe er daar uit ziet als er een flink pak is gevallen.
Hahaha mooi man.quote:Op zondag 25 november 2012 11:58 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik las bij een vriend op Facebook dat tie z'n lul maar uit het raam hing vandaag, omdat er rukwinden werden verwacht.![]()
Leuke hobby, Kper.quote:Op zondag 25 november 2012 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ben nog niet zo lang bezig met fotografie, maar dat was toevallig de eerste spot waar ik met een maat van me, die ook graag foto's maakt (en airbrusht, en hoe, als iemand nog een keer zijn motor wil laten airbrushen dan moet je naar hem, maar dat terzijde) zijn gaan oefenen.
Gave brug daar idd, kan je mooi zo vlak over het water foto's maken. Ook mooie omgeving om lekker te wandelen.
o ja, daar wou ik ook nog een keer foto's gaan nemen, idd.quote:Op zondag 25 november 2012 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ben nog niet zo lang bezig met fotografie, maar dat was toevallig de eerste spot waar ik met een maat van me, die ook graag foto's maakt (en airbrusht, en hoe, als iemand nog een keer zijn motor wil laten airbrushen dan moet je naar hem, maar dat terzijde) zijn gaan oefenen.
Gave brug daar idd, kan je mooi zo vlak over het water foto's maken. Ook mooie omgeving om lekker te wandelen.
Misschien iets voor de meet?quote:
De digitale techniek is idd een enorm voordeel. Niet alleen voor het gemak van het maken van de foto's, maar ook achteraf, met digitale bewerking. Daar maak ik ook heel veel gebruik van. Niet altijd heel veel, soms is het alleen een beetje licht bijwerken, soms ga je wat verder, maar je kan tegenwoordig alle kanten op.quote:Op zondag 25 november 2012 12:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Leuke hobby, Kper.
Het is door de techniek ook veel toegankelijker geworden.
Mijn opa had vroeger een eigen doka. (hij was fotograaf journalist.) Dus als kind waren die rolletjes ontwikkelen nog een heel gesodemieter en verrassing wat eruit kwam. Vind het jammer dat mijn opa die ontwikkeling die in stroomversnelling kwam niet meer heeft meegemaakt. Het is zoveel sneller nu.
Post t.z.t. eens wat foto's. Ben wel benieuwd.
Misschien moet ik zelf ook eens een camera op mijn verlanglijstje zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |