Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Inderdaad volgende keer met je trainer over hebben... Heb je nog andere opties dan deze specifieke groep?
Ja he? Ik voel gewoon ook niet dat ik gelopen heb.
Misschien dat ik zelf de afgelopen periode enorm vooruit ben gegaan hoor... Volgende optie is een groep hoger. Die is flink hoger, maar niet verkeerd om dat te doen. Binnenkort zijn de instromers klaar en die worden over de groepen verdeeld. Krijg dus in mijn groep ook "beginners" erbij (alhoewel ik mezelf ook nog als een beginner zie, maar je snapt wat ik bedoel). Misschien is het dus dan wel tijd om door te stromen :-)
Ik zou vandaag lopen, maar ben gisteren met tennis door mijn rug gegaan . Aankleden was vanmorgen al avontuurlijk genoeg . Morgen weer tennissen en dan vrijdag of zaterdag maar weer lopen .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja he? Ik voel gewoon ook niet dat ik gelopen heb.
Misschien dat ik zelf de afgelopen periode enorm vooruit ben gegaan hoor... Volgende optie is een groep hoger. Die is flink hoger, maar niet verkeerd om dat te doen. Binnenkort zijn de instromers klaar en die worden over de groepen verdeeld. Krijg dus in mijn groep ook "beginners" erbij (alhoewel ik mezelf ook nog als een beginner zie, maar je snapt wat ik bedoel). Misschien is het dus dan wel tijd om door te stromen :-)
Ik zou gewoon eens een paar keer gaan kijken in de hogere groep
Zelf merk ik verschil. Ik rookte af en toe een sigaartje (sja...) en doe dit gewoon niet meer sinds ik hardloop. Zit vast tussen mijn oren dat ik dan meteen een kuchje heb en minder lucht.
kijkt in zijn boek en laat je ergens in december weten of je in de moet
Ik zal ook wel in de zak moeten dan .
First things first . Vorig jaar om deze tijd sportte ik totaal niet en had ik een conditie van 0,0. Nu sport ik gemiddeld 3 keer in de week (soms 2 keer, soms 4 keer) , ben ik een stuk fitter en zie ik er strakker uit. Dik was ik al niet, ben erg dun, maar ook dunne mensen kunnen niet strak zijn . Dus ik ben wel op de goede weg . (Niet dat roken goed is hoor, ik praat het absoluut niet goed )
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way