Mja niet mee eens. Door variatie kan je altijd goede ontladingen houden ;-)quote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Omdat genot op de lange termijn mij veel meer voldoening geeft dan genot op de korte termijn. Als je spanning laat opbouwen dan heb je uiteindelijk een veel grotere ontlading.
God wat klinkt dat cheesy
Begint je schaamhaar te kriebelen ja?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Even een vraag van mij als onwetende hulpeloze nieuweling in dating scene![]()
Vanaf wanneer (bv na hoeveel dates ofzo) vinden jullie sex 'kunnen' als je wel ongeveer opzoek bent naar iets serieus?
Ik ben niet op zoek naar variatie.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja niet mee eens. Door variatie kan je altijd goede ontladingen houden ;-)
Precies, ligt ook heel erg aan de setting lijkt me.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja niet mee eens. Door variatie kan je altijd goede ontladingen houden ;-)
Hahaha, maak me maar belachelijk... I don't carequote:Op donderdag 22 november 2012 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, ligt ook heel erg aan de setting lijkt me.
En volgens dat ontladingsprincipe moet je na de eerste keer ook niet te veel seks hebben, want dan wordt het te gewoon en wordt de ontlading minder. Moeilijk gedoe wel.
Ja seks is lastigquote:Op donderdag 22 november 2012 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, ligt ook heel erg aan de setting lijkt me.
En volgens dat ontladingsprincipe moet je na de eerste keer ook niet te veel seks hebben, want dan wordt het te gewoon en wordt de ontlading minder. Moeilijk gedoe wel.
Oh ik heb dat ook wel gedaan hoor en ja je kijkt er dan naar uit. Maar spanning..spanning zit bij mij niet in het niet seks hebben eigenlijk. Die creeër je samen, als je een beetje aan elkaar gewaagd bent als minnaars. Maar goed, meestal vind ik de eerste date ook vrij snel. Ligt ook aan de insteek en de omstandigheden natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Omdat genot op de lange termijn mij veel meer voldoening geeft dan genot op de korte termijn. Als je spanning laat opbouwen dan heb je uiteindelijk een veel grotere ontlading.
God wat klinkt dat cheesy
Nee ik laat me niet gek maken... ik sta volledig achter mijn mening, vind het wel een leuke discussie eigenlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef BeamofLight het volgende:
Wave laat je niet gek maken. Ik heb hetzelfde als jij. Toen ik altijd dacht: hey dit kan wat zijn, wilde ik ook nooit sex. Weet niet precies wat dat was.
Met sletterig bedoel ik meer het soort date wat niet echt klikt maar waarbij de dame wel graag een wipje wilt maken.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh ik heb dat ook wel gedaan hoor en ja je kijkt er dan naar uit. Maar spanning..spanning zit bij mij niet in het niet seks hebben eigenlijk. Die creeër je samen, als je een beetje aan elkaar gewaagd bent als minnaars. Maar goed, meestal vind ik de eerste date ook vrij snel. Ligt ook aan de insteek en de omstandigheden natuurlijk.
Maar iemand sletterig noemen (deed jij niet) vind ik dan zo makkelijk en onzin want dan zouden veel meer mannen dan vrouwen "sletten" zijn. Beetje ouderwetsch.
Daar geef ik je helemaal gelijk in. Zou erg hypocriet zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar iemand sletterig noemen (deed jij niet) vind ik dan zo makkelijk en onzin want dan zouden veel meer mannen dan vrouwen "sletten" zijn. Beetje ouderwetsch.
Aha, ja dat ken ik andersom ook welquote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met sletterig bedoel ik meer het soort date wat niet echt klikt maar waarbij de dame wel graag een wipje wilt maken.
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met sletterig bedoel ik meer het soort date wat niet echt klikt maar waarbij de dame wel graag een wipje wilt maken.
Ik vind dat behoorlijk moeilijk om van elkaar los te koppelen, die twee dingenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aha, ja dat ken ik andersom ook welOf een date waarmee het seksueel enorm goed klikt en voor de rest niet zo.
Wijfquote:Op donderdag 22 november 2012 23:45 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik vind dat behoorlijk moeilijk om van elkaar los te koppelen, die twee dingen
Eens.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wanneer je beide hetzelfde wilt kan dat heel goed werken vind ik, for the time being
Klopt, gewoon helder over blijven. Juist door het in het midden te laten gaat het vaak mis.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eens.
Zolang het meer niet ingewikkeld wordt enzo.
Denk dat daar voor mij behalve fysiek en mentaal nog "omstandigheden" bij komt. Dus een beetje op hetzelfde spoor zitten wat betreft levens en ideeën voor de toekomst. Als dat zo is dan is friends with benefits ook niet genoeg inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dunno, misschien ben ik ook wel te kieskeurig daarvoor... het is al vrij bijzonder als ik iemand kan vinden waarbij het zowel fysiek als mentaal écht goed klikt. Knap wat dat betreft vrij snel af op zaken die voor anderen niet zo boeiend zijn.
Vitamine C bruistablet en lang douchen doen wonderen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef Blue_note het volgende:
Vanavond date 3 en nu een lichte kater. Heb nog een paar uurtjes om het over te laten gaan. Hopelijk lukt dat
Gewoon een biertje ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vitamine C bruistablet en lang douchen doen wonderen!
Niet dus, dat is het uitstellen / opschuiven van je kater.quote:
Dit heb ik soms ook wel... terwijl de chemie te groot is dat je er niet meer omheen kan.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef BeamofLight het volgende:
Wave laat je niet gek maken. Ik heb hetzelfde als jij. Toen ik altijd dacht: hey dit kan wat zijn, wilde ik ook nooit sex. Weet niet precies wat dat was.
Waar maak je nou precies druk om dan? Als je tot elkaar aangetrokken voelt gewoon neuken. Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit heb ik soms ook wel... terwijl de chemie te groot is dat je er niet meer omheen kan.
Maar als ik een meisje echt he-le-maal zie zitten, is me sexdrive ook wel eens lager... Waarschijnlijk omdat ik dan niet een stempel op me kop gedrukt wil krijgen lol...
Net als een vrouw die niet als een hoer gezien wil worden(maar het in de prakijk toch vaak blijkt te zijn
)
Als je hem opschuift tot je dood heb je nooit een katerquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet dus, dat is het uitstellen / opschuiven van je kater.
Goof me, jaren lange horeca ervaring
of lijntje snuiven, maar dan heb je bij effecten![]()
Jammer alleen dat je dood dan een stuk sneller komt dan je had kunnen worden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je hem opschuift tot je dood heb je nooit een katerVraag maar aan Hazes
Er zijn vrouwen, die wil je gewoon heel graag kapot knallen... (dat heet last van je ego hebben)quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar maak je nou precies druk om dan? Als je tot elkaar aangetrokken voelt gewoon neuken. Wat is het probleem?
Ik heb dat probleem ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:51 schreef peleetje het volgende:
Als ik tot over mijn oren verliefd ben denk ik eigenlijk ook niet eens aan seks.
Dat geloof ik. Maar als je heel snel al met elkaar tussen de lakens beland dan ben je ook gelijk een bepaalde 'grens' over. Net als met iemand zoenen. Voordat je zoent is het nog allemaal een beetje onwenning en elkaar aftasten. Na het zoenen heb je een bepaalde intimiteit met elkaar gedeeld en voelt opeens veel 'vertrouwder'. (lastig uit te leggen).quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem ook
Wat voor de vrouw zelfs frustrerend kan zijn soms
Zoenen nodigt uit tot meer...quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:57 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Maar als je heel snel al met elkaar tussen de lakens beland dan ben je ook gelijk een bepaalde 'grens' over. Net als met iemand zoenen. Voordat je zoent is het nog allemaal een beetje onwenning en elkaar aftasten. Na het zoenen heb je een bepaalde intimiteit met elkaar gedeeld en voelt opeens veel 'vertrouwder'. (lastig uit te leggen).
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:57 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Maar als je heel snel al met elkaar tussen de lakens beland dan ben je ook gelijk een bepaalde 'grens' over. Net als met iemand zoenen. Voordat je zoent is het nog allemaal een beetje onwenning en elkaar aftasten. Na het zoenen heb je een bepaalde intimiteit met elkaar gedeeld en voelt opeens veel 'vertrouwder'. (lastig uit te leggen).
En dit ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zoenen nodigt uit tot meer...
Daar komt het in feit op aan...
Vaak als je tijdens het zoenen de hartslag al omhoog ziet gaan... (dat merk je)
Dan weet je al dat je binnen bent.
Rest alleen nog de afwikkeling van formaliteiten
Na een paar drankjes is die drempel ook wegquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:23 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom zijn jullie onder de indruk dat zoenen de eerste stap is tot meer?
Ik vind snel zoenen geen probleem maar als ik zoen wil dat niet direct betekenen dat je ook meer dan dat krijgt. Ook al gaat mijn hart tekeer van opwinding.
Van alle miljard vrouwen op aarde... hebben we hier de uitzondering.. en dat wordt dan gelijk weer over de miljard andere vrouwen uitgestreken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:23 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom zijn jullie onder de indruk dat zoenen de eerste stap is tot meer?
Ik vind snel zoenen geen probleem maar als ik zoen wil dat niet direct betekenen dat je ook meer dan dat krijgt. Ook al gaat mijn hart tekeer van opwinding.
Ja Paiq...quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
Als je er beide zin in hebt tijdens de eerste date, doen. Heb je geen van beide zin, dan niet doen. Hetzelfde geldt voor als een van beide er niet voor open staat.
Lekker belangrijk ook![]()
Nog iemand ervaringen met datingsites??
Precies mijn punt! Ophef om niets allemaal!quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
Als je er beide zin in hebt tijdens de eerste date, doen. Heb je geen van beide zin, dan niet doen. Hetzelfde geldt voor als een van beide er niet voor open staat.
Lekker belangrijk ook![]()
Nog iemand ervaringen met datingsites??
Bullshit, geldt voor mij net zo goed. Zoenen kan leuk zijn maar totaal geen garantie op meer en daar ga ik andersom ook niet van uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Van alle miljard vrouwen op aarde... hebben we hier de uitzondering.. en dat wordt dan gelijk weer over de miljard andere vrouwen uitgestreken.
Maar goed... let's be honest... ik weet niet hoe oud je bent.. maar vrouwen houden er net zoveel van om eens flink genomen te worden, als dat mannen ervan houden om een vrouw flink te nemen...
Dus als die kans zich voordoet.... "het momentum".... Dan doen jullie het net zo vies vaak hard en snel als elk ander persoon.
Joh, jij kent me... je hebt me in het echt gesproken en we hebben het er genoeg over gehad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bullshit, geldt voor mij net zo goed. Zoenen kan leuk zijn maar totaal geen garantie op meer en daar ga ik andersom ook niet van uit.
Mensen zijn gewoon verschillend, dat blijkt hier wel weer. Gewoon lekker daten en je niets aantrekken van wat een fokker vindt.
Dat hebben bijna alle vrouwen tegen mij gezegd, waar ik op de eerste date al sex mee hadquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:43 schreef ook_gek het volgende:
Ik snap al die stress gedachte enz niet voor een date.
Ik neuk niet op de eerste date bla bla bla. Als het er op aan komt doen 9 van de 10 het wel. En zeggen aan het eind " doe ik anders nooit!"
Fuck it, letterlijk
En zoenen. Ja prima en leuk en wat daar na komt zie je wel op het moment zelf. Dat weer je toch niet dus waarom daar nu al een mening over vormen en een stelling aannemen.
Soms ga je van dansen --> zoenen --> nog drankje thuis drinken --> neuken.
Maar kan ook totaal anders lopen. Je weet het niet
Precies, punt duidelijk gemaakt. Dank uquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat hebben bijna alle vrouwen tegen mij gezegd, waar ik op de eerste date al sex mee had
Goh jou dates boffen maar... als ze willen dan krijgen ze!quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Joh, jij kent me... je hebt me in het echt gesproken en we hebben het er genoeg over gehad.
Ik ben er echt niet vies van, en als ze wil, dan krijgt ze het op de eerste date... interesseert me geen moer.
Probeerde alleen aan te geven, dat andere standpunten best begrijpelijk zijn
lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |