En vruchtenhagel fruitella's?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef Maisnon het volgende:
een collega van mij noemt hagelslag altijd mini-marsjes
Kruidnoten, die van de Appiequote:Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef wuuht het volgende:
pepernoten
[ afbeelding ]
kruidnoten
[ afbeelding ]
Retardquote:Op woensdag 21 november 2012 06:38 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie het verschil in de OP niet tussen de kruidenoten en pepernoten behalve grootte
Nee dat zijn bammetjes, die mijn moeder gesmeerd heeft.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:28 schreef Fok-it het volgende:
EN dan zijn er altijd nog van die bladmongolen die kruidnoten ook pepernoten noemen. Net als boterhammen broodjesnee dat zijn geen broodjes, dat zijn boterhammen
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik moet alleen yoghurt pepernoten
lol ja inderdaad van robert m maar die is nu opgepakt lolol xD xD hihahoquote:Op woensdag 21 november 2012 00:58 schreef Q.C.Passed het volgende:
Een tijdje terug waren er ook speciale Nooten voor kinderen verkrijgbaar.
Deze man snapt, de rest is niet goed wijsquote:Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef wuuht het volgende:
pepernoten
[ afbeelding ]
kruidnoten
[ afbeelding ]
Pepernotenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef wuuht het volgende:
pepernoten
[ afbeelding ]
kruidnoten
[ afbeelding ]
Moet je je maar niet zo volproppen en genoeg bewegen, dan hoef je ook niet af te vallen.quote:
Mongool, heb coeliakie.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet je je maar niet zo volproppen en genoeg bewegen, dan hoef je ook niet af te vallen.
Eigen schuld, dikke bult, fattie.
Dit.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef wuuht het volgende:
pepernoten
[ afbeelding ]
kruidnoten
[ afbeelding ]
Coeliakie is fucking grappig. Goede vriend van mij waar ik regelmatig langs kom voor een glaasje whisky of een pilsje bleek dat te hebben, mag nooit meer bier op dat ranzige glutenvrije spul na.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:41 schreef smitjew het volgende:
[..]
Mongool, heb coeliakie.
Zeg sorry.
Leuk man.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Coeliakie is fucking grappig. Goede vriend van mij waar ik regelmatig langs kom voor een glaasje whisky of een pilsje bleek dat te hebben, mag nooit meer bier op dat ranzige glutenvrije spul na.
Heb zelden zo hard gebruld van het lachen. De ironie.
Geen sorry dus, ik lach.
Ik kan gewoon hardop kan lachen om de ironie, kon hij ook. Toch net de grootste drinker ooit die het ineens had.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
Leuk man.
Hoop dat jij iets krijgt waar je niks aan kan doen.
Het lijkt of je over mij praatquote:Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kan gewoon hardop kan lachen om de ironie, kon hij ook. Toch net de grootste drinker ooit die het ineens had.
Dat jij het hebt? Balen voor je.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef smitjew het volgende:
[..]
Het lijkt of je over mij praat
Ik heb nog erger, mijn pa heeft een eigen kroeg en kon toen ik bier dronk bijna een krat op.
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee! Karl Notenquote:Op woensdag 21 november 2012 08:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
lol ja inderdaad van robert m maar die is nu opgepakt lolol xD xD hihaho
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |