SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Wel eens je haren gestijld?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:15 schreef leeell het volgende:
ik heb ontzettende krullen, dus het valt niet zo op
maar als het zou vallen (recht) komt het over mn schouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ga ik trouwens niet over straat
maar je ziet het zo wel beter dan als ik het "gedaan" hebOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
mn ex ooit in een jolige bui, geen succesquote:
Tuuk niet dat is onbeschoft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik te leuk om niet te delen....
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
Ik wist het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ga ik trouwens niet over straat
maar je ziet het zo wel beter dan als ik het "gedaan" heb
If not now, then when.
ik twijfel, trek me over de streep dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk niet dat is onbeschoft.
Kom jij?
En dat lieffie van een Turquaz komt ook. Die gaat me mevrouw noemen, wedden?
Nee, Anne..quote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk niet dat is onbeschoft.
Kom jij?
En dat lieffie van een Turquaz komt ook. Die gaat me mevrouw noemen, wedden?
ohja, jij zit hier ookquote:
Wel een bos krullen, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ga ik trouwens niet over straat
maar je ziet het zo wel beter dan als ik het "gedaan" heb![]()
Ik houd je handje wel vast, ik ben keistoer ze dúrven me nieteens wat te doenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik twijfel, trek me over de streep dan.
maar ik ben bang dat ik neergestoken word in Rotterdam als ik daar alleen over straat ga
aw net een schoolreisjequote:Op woensdag 21 november 2012 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik houd je handje wel vast, ik ben keistoer ze dúrven me nieteens wat te doen
Durf jij niet te meeten btw?quote:
quote:
waar zijn je klerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ga ik trouwens niet over straat
maar je ziet het zo wel beter dan als ik het "gedaan" heb
FEEL THE LUVquote:
niet aan, vandaar de cropquote:
die halen we wel overquote:
douchen > FOK! > slapenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat doe jij zonder kleren achter je pc/lap?
Neee!quote:Op woensdag 21 november 2012 00:26 schreef leeell het volgende:
jij dacht zeker aan onzedelijke dingen
daar doe ik niet aanquote:
welterustenquote:
Trustenquote:
Ik ga, dus...!quote:
Kristallen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef leeell het volgende:
Trigger, yvon en yuri, dan gooi ik mezelf op aanwezig
Meeten is níet raar!quote:Op woensdag 21 november 2012 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel, maar aan de ene kant vind ik het raar.
Als ze hebben ja tuuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |