abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119484693
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Wat is dr meid, stort je hart uit. Of niet, als je dat niet wilt. Neem dan maar warme chocolademelk en een cupcake. Ook fijn.
Ik wil dat ja. O+ Weet niet, gewoon steeds altijd wat te doen hebben voor school enzo. Wat is dit? :'(
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:17:18 #52
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_119485081
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik wil dat ja. O+ Weet niet, gewoon steeds altijd wat te doen hebben voor school enzo. Wat is dit? :'(
Herkenbaar, naar is dat he? ;( Bijna vakantie jij ook toch neem ik aan? Ik ben heel hard aan het hopen dat ik dan een beetje bij kan slapen en leuke dingen kan doen enzo. Ik ben dat nu allemaal na stage aan het plannen, maar dat helpt niet met het moe zijn _O-.

Maar dan moet je dat doen :D Heb je ooit een keer een middagje vrij? Dan gaan we samen ergens warme chocolademelk drinken en cupcakes eten :@ Die baardman van je mag mee eventueel wel hoor, neem ik de mijne mee.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_119485230
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:17 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Herkenbaar, naar is dat he? ;( Bijna vakantie jij ook toch neem ik aan? Ik ben heel hard aan het hopen dat ik dan een beetje bij kan slapen en leuke dingen kan doen enzo. Ik ben dat nu allemaal na stage aan het plannen, maar dat helpt niet met het moe zijn _O-.

Maar dan moet je dat doen :D Heb je ooit een keer een middagje vrij? Dan gaan we samen ergens warme chocolademelk drinken en cupcakes eten :@ Die baardman van je mag mee eventueel wel hoor, neem ik de mijne mee.
Ja, heb aankoemende week zelfstudieweek. Helemaal volgepland met leuke dingen enzo, slechtslecht. Hierdoor ga ik nog minder aan school zitten enzo terwijl ik dat wel moet doen eigenlijk. :'( Help. Want die week erna verslag inleveren en presenteren en toetsen en shit en bleeeeh. Ik wil slapen. :@

Ja! Moeten we doen ja. :Y Ik ben niet zo vaak 's middags vrij. :'( Heb jouwe ook een baard tegenwoordig ja? :D
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:21:50 #54
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_119485378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja, heb aankoemende week zelfstudieweek. Helemaal volgepland met leuke dingen enzo, slechtslecht. Hierdoor ga ik nog minder aan school zitten enzo terwijl ik dat wel moet doen eigenlijk. :'( Help. Want die week erna verslag inleveren en presenteren en toetsen en shit en bleeeeh. Ik wil slapen. :@

Ja! Moeten we doen ja. :Y Ik ben niet zo vaak 's middags vrij. :'( Heb jouwe ook een baard tegenwoordig ja? :D
Komt goed meisje O+ leuke dingen zijn ook belangrijk, anders gaat school ook niet goed. Dan word je knettergek.

Die van mij heeft soms een baard. Ik vind wel leuk O+ Snor moet weg alleen, dat prikt en dan ga ik 'm heul niet zoenen.

In de vakantie anders? Dan kunnen we vast een dag prikken waarop we allemaal kunnen. In DH zit een cupcakewinkeltjekoffietentje dat ik al heel lang uit wil proberen :D O+.
pi_119485583
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:21 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Komt goed meisje O+ leuke dingen zijn ook belangrijk, anders gaat school ook niet goed. Dan word je knettergek.

Die van mij heeft soms een baard. Ik vind wel leuk O+ Snor moet weg alleen, dat prikt en dan ga ik 'm heul niet zoenen.

In de vakantie anders? Dan kunnen we vast een dag prikken waarop we allemaal kunnen. In DH zit een cupcakewinkeltjekoffietentje dat ik al heel lang uit wil proberen :D O+.
Ik kan dat echt niet tegelijk plannen, school en leuke dingen. :') Hoe doe jij dat eigenlijk? Want jij doet vaak leuke dingen enzo. :Y

:D. Ik ga Jan overhalen om zn baard en snor weg te halen enzo en dan heeft hij babybilletjes op zn gezicht en dan dump ik hem omdat hij babybilletjes heeft daar en dan ga ik hard en gemeen lachen. En snor prikt heus niet zo erg? :@ Of ik ben het nu al gewend, geen idee. :+

Welke verkansie? :o
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:27:25 #56
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_119485719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik kan dat echt niet tegelijk plannen, school en leuke dingen. :') Hoe doe jij dat eigenlijk? Want jij doet vaak leuke dingen enzo. :Y

:D. Ik ga Jan overhalen om zn baard en snor weg te halen enzo en dan heeft hij babybilletjes op zn gezicht en dan dump ik hem omdat hij babybilletjes heeft daar en dan ga ik hard en gemeen lachen. En snor prikt heus niet zo erg? :@ Of ik ben het nu al gewend, geen idee. :+

Welke verkansie? :o
Ik doe na stage leuke dingen en doe veel opdrachten op stage/school. Met het resultaat dat ik wel keiveel slaaptekort heb waarschijnlijk, maar ik ben er aan gewend constant moe te zijn :'). Maar dan maar moe, ik wil niet alleen maar aan school zitten, daar word ik vervelender van.

Ik vind een snor echt heel naar :@ Zeker in de winter, heb ik kei droge huid alles, dan prikt vrijwel alles :'). Dus die moet ie scheren. Maar zo klein baardje is O+

En niet doen gekkie, dat is een heel gemeen plan _O-.

Kerstvakantie?
pi_119486245
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Ik doe na stage leuke dingen en doe veel opdrachten op stage/school. Met het resultaat dat ik wel keiveel slaaptekort heb waarschijnlijk, maar ik ben er aan gewend constant moe te zijn :'). Maar dan maar moe, ik wil niet alleen maar aan school zitten, daar word ik vervelender van.

Ik vind een snor echt heel naar :@ Zeker in de winter, heb ik kei droge huid alles, dan prikt vrijwel alles :'). Dus die moet ie scheren. Maar zo klein baardje is O+

En niet doen gekkie, dat is een heel gemeen plan _O-.

Kerstvakantie?
Oh, ja tuurlijk. Handig ja, maar altijd als ik op school zit en ik zie mensen om mij heen serieus bezig zijn dan ga ik lamballen en alles behalve serieus bezig zijn. _O- Vraag me niet waarom, ik weeeeeeet het niet. Moe zijn is stom, ;( kusje op de moe.

Oh, stom van die droge huid. Heb ik geen last van geloof ik. Of iig, niet overal, vooral rondom mn neus wordt droog bij mij. :P En ik was ooit bij zo'n vrouwtje geweest in zo'n winkel en die ging mn huid testen ofzo en toen zei ze dat ik een droge huid had, terwijl het bij mij best vaak vettig aanvoelt. ;( Verwarring alom. Smeer jij een dagcreme ofzo trouwens/?

:@ Ik ben gemeen, vraag mn klasgenoten maar. Krijg dagelijks te horen dat ik gemeen ben, en chagrijnig en gemeen enzo :'(. En aan Jan kun je ook vragen. :'( Die noemde me smerige bitch vandaag. ;(

Misschien. :@
LEAVE KB ALONE.
pi_119486528
ik heb nu ook een baard :9
pi_119486596
Nu moet Jan helemaal zn baard scheren.
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:40:03 #60
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_119486652
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Oh, ja tuurlijk. Handig ja, maar altijd als ik op school zit en ik zie mensen om mij heen serieus bezig zijn dan ga ik lamballen en alles behalve serieus bezig zijn. _O- Vraag me niet waarom, ik weeeeeeet het niet. Moe zijn is stom, ;( kusje op de moe.

Oh, stom van die droge huid. Heb ik geen last van geloof ik. Of iig, niet overal, vooral rondom mn neus wordt droog bij mij. :P En ik was ooit bij zo'n vrouwtje geweest in zo'n winkel en die ging mn huid testen ofzo en toen zei ze dat ik een droge huid had, terwijl het bij mij best vaak vettig aanvoelt. ;( Verwarring alom. Smeer jij een dagcreme ofzo trouwens/?

:@ Ik ben gemeen, vraag mn klasgenoten maar. Krijg dagelijks te horen dat ik gemeen ben, en chagrijnig en gemeen enzo :'(. En aan Jan kun je ook vragen. :'( Die noemde me smerige bitch vandaag. ;(

Misschien. :@
Ik smeer als een gek :@ Ik heb een beetje een rare huid :') Nare rode pijnlijke bulten opeens uit het niets en dan weer keidroog. Ik heb nu spul gevonden om het schoon te houden en dagcreme enzo wat redelijk werkt. Maar ik moet het niet een paar dagen vergeten, dan heb ik een pizzahoofd :'). En dat is lelijk en jeukt als de pokken :@.

Hahaha, volgens mij valt het wel mee hoe gemeen je bent :D En anders duw ik de cupcake gewoon in je neus.

Maar ik ga een tukje doen. Moet je misschien ook eens proberen voor de gein :@
Welterusten alvast :*
pi_119486748
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Ik smeer als een gek :@ Ik heb een beetje een rare huid :') Nare rode pijnlijke bulten opeens uit het niets en dan weer keidroog. Ik heb nu spul gevonden om het schoon te houden en dagcreme enzo wat redelijk werkt. Maar ik moet het niet een paar dagen vergeten, dan heb ik een pizzahoofd :'). En dat is lelijk en jeukt als de pokken :@.

Hahaha, volgens mij valt het wel mee hoe gemeen je bent :D En anders duw ik de cupcake gewoon in je neus.

Maar ik ga een tukje doen. Moet je misschien ook eens proberen voor de gein :@
Welterusten alvast :*
Haha, pizzahoofd, like. :') :D Maar dat is wel vervelend. :@ Je huid lijkt net een vrouw, zo wispelturig enzo.

Niet hard duwen dan, dan vind ik het best. :Y
Morgen begin ik pas om 10:10 *O* woehoee. Slaap lekker :*
LEAVE KB ALONE.
pi_119493366
:O
LEAVE KB ALONE.
pi_119494688
Teeeering ijtunnellll gvd w3eeeer afgesloten :( rij elkaar ergens anders even aan :r
LEAVE KB ALONE.
pi_119494713
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Teeeering ijtunnellll gvd w3eeeer afgesloten :( rij elkaar ergens anders even aan :r
Neee dit keer voor werkzaamheden. Tot en met maandag 00.30 ;( Ik wilde net hetzelfde posten :')
pi_119494742
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:36 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Neee dit keer voor werkzaamheden. Tot en met maandag 00.30 ;( Ik wilde net hetzelfde posten :')
god.. dit meen je niet? :r :N

Wáárom doen ze niet dat pontje :X :'(
LEAVE KB ALONE.
pi_119494766
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

god.. dit meen je niet? :r :N

Wáárom doen ze niet dat pontje :X :'(
Dat bezorgt nog meer vertraging voor degene die vanaf Amsterdam naar bij Purmerend moeten. Aangezien ze even goed langs de zeeburger moeten
pi_119494798
Hmm mja meh

;(
LEAVE KB ALONE.
pi_119494840
Ik ben er ook niet blij mee. Dacht. Vandaag op tijd te komen. ;(
pi_119494985
Hey ik zag wel allemaal grote plsieewagens en de lichten van die alarmdingen aan :o
LEAVE KB ALONE.
pi_119495013
Dat heb ik gemist denk ik :o
pi_119495190
Kwartier te laat, helemaal toppie :')
pi_119496822
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hi wolfjen :* hoe was tilite?
Twilight :r

Heel matig. Ik heb alleen de 1e film afgezien. Daarna afgehaakt. Wat een bagger :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 22 november 2012 @ 11:18:15 #73
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_119497143
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Twilight :r

Heel matig. Ik heb alleen de 1e film afgezien. Daarna afgehaakt. Wat een bagger :')
Eerste is nog heel redelijk.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_119497862
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:18 schreef Haarklip het volgende:

[..]

Eerste is nog heel redelijk.
Ieder zijn mening, ik heb me stierlijk verveeld.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119499748
Is het raar dat ik niet alleen door de bijlmer durf te lopen?
LEAVE KB ALONE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')