Ahhh, het lampje ging aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Tgaat over de stelling dat ehh, ''verkering'' je komt aanwaaien, en dat wachten het gouden middel is.
En dat dat buitenproportioneel verkondigd wordt door mensen die van relatie naar relatie hoppen zo lijkt het.
Ik hop niet. Het komt me aanwaaien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Tgaat over de stelling dat ehh, ''verkering'' je komt aanwaaien, en dat wachten het gouden middel is.
En dat dat buitenproportioneel verkondigd wordt door mensen die van relatie naar relatie hoppen zo lijkt het.
Ik snap je discussie maar wat heeft dat te maken met mijn telefoontje naar LoLa? Ik zie de link niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Het had te maken met mijn relatie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap je discussie maar wat heeft dat te maken met mijn telefoontje naar LoLa? Ik zie de link niet.
Als blaadjes in de herfst, jwz.quote:
Goed hoor, denk dat het op heel veel gebaseerd is in zo een korte tijd.quote:
Zijn opmerking *ik zeg wel niets* komt echt uit het niets voor mij... Ik snap heel de logica en de timing nietquote:
Het was geen sneer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed hoor, denk dat het op heel veel gebaseerd is in zo een korte tijd.
Maar dat is natuurlijk weer een sneer... Het kan prima hoor, maar ik zet er mijn twijfels bij.
Hij vroeg toch of ik een relatie was? Toen zeiden drie mensen "ja' en daarna plaatste hij die opmerking.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn opmerking *ik zeg wel niets* komt echt uit het niets voor mij... Ik snap heel de logica en de timing niet.
Ist op veel gebaseerd naar jouw mening? Of kijk je dat meer nu aan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was geen sneer.
Iedereen mag zijn mening erover hebben, geen probleem. Maar het maakt mijn woorden richting jou niet minder waar of zo.
Weltrusten.quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ist op veel gebaseerd naar jouw mening? Of kijk je dat meer nu aan?
Ow zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij vroeg toch of ik een relatie was? Toen zeiden drie mensen "ja' en daarna plaatste hij die opmerking.
Je noemt jezelf nu alweer bezet.. Dus ben je in die relatie gestapt omdat je hem echt zo super tof vindt of meer om te kijken of je hem super tof gaat vinden?quote:
Dat eerste, anders doe ik dat niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je noemt jezelf nu alweer bezet.. Dus ben je in die relatie gestapt omdat je hem echt zo super tof vindt of meer om te kijken of je hem super tof gaat vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |