Nope.quote:Op woensdag 21 november 2012 07:56 schreef HyperViper het volgende:
TS is Tornadomirakel of Bankfurt. Dat moet wel.
Nee joh, they just sell you more cheap electronic crap that you don't really need to fill up your house with.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef refro het volgende:
En vergeet vooral de opkomst van de mediamarkt niet. Dat is echt een evil NWO organisatie.
Nederlands bittequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee joh, they just sell you more cheap electronic crap that you don't really need to fill up your house with.and empty your bank account or,even worse- max out your credit card.
Ironie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nederlands bitteDe NWO wil juist dat iedereen zoveel mogelijk Engels spreekt.
Wacht eens even...Tingo is een dubbelagent
Kom nou cc - het gaat ook over 'aggressive marketing'....er zijn heel veel mensen die hebben wat gekocht zonder dat het echt nodig of 'leuk'is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:08 schreef Copycat het volgende:
Yeah, and you don't have any say in what you buy there. You sheepishly buy everything in stock. If you're a moron, that is.
Is 'bitte' 'n Nederlands woord?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nederlands bitteDe NWO wil juist dat iedereen zoveel mogelijk Engels spreekt.
Wacht eens even...Tingo is een dubbelagent
Ik snap het ook niet - maar marketing en reclame werkt wel op veel mensen - anders besteden ze niet zo stomme hoeveelheid geld aan het.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:25 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, je maakt toch echt jezelf tot een joke als je je zo hersenloos laat leiden door marketing.
Dus misschien is het voor jou wat moeillijker om kritisch te zijn ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:29 schreef Copycat het volgende:
Vertel mij wat. Ik verdien er een aanzienlijk deel van mijn geld mee.
Nee hoor. Want ik ben ook consument. Alleen laat ik me niet alles aansmeren, doorzie ik het wellicht beter.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef Tingo het volgende:
Dus misschien is het voor jou wat moeillijker om kritisch te zijn ?
Ik ben ook consument. Vorige week heb ik wat leuke onderbroek gekocht bij het kringloppwinkel....ze zijn 'n beetje groot maar ondanks het feit dat ze komen van 'n man die is doodgegaan van chronisch diaree,ze zijn best wel vlekjes vrij.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Want ik ben ook consument. Alleen laat ik me niet alles aansmeren, doorzie ik het wellicht beter.
Ik vind het vooral erg gemakzuchtig om alles op de boze commercie af te wentelen. Eigen verantwoordelijkheid lijkt steeds minder aangesproken te worden.
Stond dat op het labeltje?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:51 schreef Tingo het volgende:
ondanks het feit dat ze komen van 'n man die is doodgegaan van chronisch diaree,ze zijn best wel vlekjes vrij.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ben ook consument. Vorige week heb ik wat leuke onderbroek gekocht bij het kringloppwinkel....ze zijn 'n beetje groot maar ondanks het feit dat ze komen van 'n man die is doodgegaan van chronisch diaree,ze zijn best wel vlekjes vrij.
People really should learn to economise.
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:35 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom zijn juist die kleuren imperialistisch en waarom hebben die kleuren dat effect en wat is de praktijk daarvan dan?
Of blijven we zweven?
Dit moeten reincarnaties van Hitler zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:08 schreef .SP. het volgende:
Ik geloof er geen zak van, rood wit zwart is mooi en lief!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze!quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dit moeten reincarnaties van Hitler zijn
Denk niet dat Synthersell het daar mee eens isquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:38 schreef sorcees het volgende:
De angel is er nu wel uit, topic kan dicht.
Ik zie dat ook zo voor me; Synthercell poneert iets en rent dan hard wegquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:07 schreef Copycat het volgende:
Synthercell heeft er een handje van nooit meer terug te keren in zijn topics. Liever maakt hij weer een nieuwe aan, met meer van het eigenzinnige en onnavolgbare zelfde.
Dat maakt hem wel boeiend om af en toe te volgen. Dat dan weer wel.
Sluit het aan bij je fetisch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:07 schreef Copycat het volgende:
Synthercell heeft er een handje van nooit meer terug te keren in zijn topics. Liever maakt hij weer een nieuwe aan, met meer van het eigenzinnige en onnavolgbare zelfde.
Dat maakt hem wel boeiend om af en toe te volgen. Dat dan weer wel.
Alleen de rode en zwarte tegels ontwijken, dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:34 schreef HyperViper het volgende:
Door dit topic vertrouw ik geen één stoeptegel meer.
Deze dusquote:Op woensdag 28 november 2012 08:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen de rode en zwarte tegels ontwijken, dan komt het wel goed.
Je bent al niet meer te redden. Gepakt door de kleurenquote:Op woensdag 28 november 2012 08:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die mag dan weer wel. Die tegels zijn lief. Wat nou 'psychologische oorlogsvoering' .
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:00 schreef Resistor het volgende:
[..]
Je bent al niet meer te redden. Gepakt door de kleuren
Die van 'markante' persoonlijkheden.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
![]()
Welke fetisj?
Het is gewoon opvallend als je een beetje forumbreed geïnteresseerd bent.
Oh, qua serial killers en aanverwanten? Dat is gelukkig geen fetisj, maar 'enkel' een morbide fascinatie. Anders zou ik me toch echt onder behandeling stellen, mocht ik seksueel opgewonden raken door een Rostov Ripper of Ted Bundy.quote:
Ja, die bedoel ik!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, qua serial killers en aanverwanten? Dat is gelukkig geen fetisj, maar 'enkel' een morbide fascinatie. Anders zou ik me toch echt onder behandeling stellen, mocht ik seksueel opgewonden raken door een Rostov Ripper of Ted Bundy.
En Synthercell kwalificeert zich gelukkig niet voor dat rijtje. Laten we maar hopen dat dat zo blijft.
Ted Bundy was 'n patsy...die was ook veroordeeld voor misdaden die hij niks te maken had.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, qua serial killers en aanverwanten? Dat is gelukkig geen fetisj, maar 'enkel' een morbide fascinatie. Anders zou ik me toch echt onder behandeling stellen, mocht ik seksueel opgewonden raken door een Rostov Ripper of Ted Bundy.
Oh? Dat is nieuws voor mequote:Op woensdag 28 november 2012 17:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ted Bundy was 'n patsy...die was ook veroordeeld voor misdaden die hij niks te maken had.
Ja joh. Die moorden werden allemaal gepleegd door deelnemers aan het Amerikaanse equivalent van de Belgische Roze Balletten. Die waren ook geobsedeerd door jonge vrouwen met een middenscheiding in hun bruine lokken.quote:
He was actually convicted on circumstantial evidence.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:00 schreef Copycat het volgende:
Tuurlijk.
Hij droeg ook niet voor niets een oranje prison overall.
Ik heb het idee dat jij bij elke misdaad die gepleegd en opgelost wordt twijfelt aan de officiele versie. Of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
He was actually convicted on circumstantial evidence.
Die enige physical evidence waren tapijt fibers die waren makkelijk te plaatsen.
Ik zei niet dat hij onschuldig was - maar hij was zeker niet schuldig voor alles.Hij had accomplices en die lopen nog vrij.
Maar ja - waarschijnlijk jij gelooft wat er in die krantjes staat...of in die boek van z'n zogenaamde (ex-cop) vriendinnetje die is nu 'true' crime schrijver.Echt.
Gelukkig? Nee hoor - The Politics of Serial Murder is niet leuke lezen.....maar wel 'n knaller van 'n boek. Veel kritiek op Ann Rule (ex-cop turned crime writer)quote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef Copycat het volgende:
Ja knul.
Gelukkig heb jij de betere bronnen ...
Nee niet elke...ik vertrouw sensationalistisch mass media niet....dus ik zoek verder.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij bij elke misdaad die gepleegd en opgelost wordt twijfelt aan de officiele versie. Of heb ik dat mis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |