*iets-ist wacht rustig af*quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
iets!
Geweldig!Wat zullen de iets-isten blij zijn.
Geef de opdracht aan de markt en ze doen het voor de helft van het geld.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En terecht. Hun budget is enorm ingekort afgelopen tijd. Hevel 10 % van het militaire budget van de VS over naar NASA en we kunnen over 10 jaar steden bouwen op Mars.
We zullen het journaal ervoor aan de kant zetten. Dat is wereldnieuws.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Eentje voor de Geschiedenisboeken
Mmmm
Ze hebben al eerder stromend water aangetoond met de kiezels. Logisch zou het dus wat meer moeten zijn. Ik denk dan niet aan leven of fossielen, maar iets anders.
Ik gok op sedimentair gesteente, gesteente dat ontstaan is uit afzettingen gedeponeerd door water en erosie.
John Grotzinger, heeft in een interview met NPR, de Amerikaanse publieke omroep, laten vallen dat het SAM instrument metingen heeft verricht die de geschiedenisboeken in zullen gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We zullen het journaal ervoor aan de kant zetten. Dat is wereldnieuws.
Dat is geen wereldnieuws. Sorry.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
John Grotzinger, heeft in een interview met NPR, de Amerikaanse publieke omroep, laten vallen dat het SAM instrument metingen heeft verricht die de geschiedenisboeken in zullen gaan.
SAM is het instrument dat organisch materiaal moet detecteren in grond- en steenmonsters en dat metingen aan de samenstelling van de atmosfeer doet.
vermoed dat ze een micro organisme hebben gevonden
Een impuls voor de media.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het was ook bij wijze van spreken. Maar wat heeft die +2 triljoen voor de Irak oorlog opgeleverd dan?Dan heb je meer aan een basis op Mars. Helemaal omdat we toch de ruimte in zullen moeten ooit voor grondstoffen (helium-3 voor kernfusie reactoren bijvoorbeeld)
Spanning opbouwen, wordt net zo een teleurstelling als de kluis van Al Caponequote:Op woensdag 21 november 2012 13:50 schreef Aldo-MC het volgende:
Waarom willen ze eigenlijk weken wachten, is het zo schokkend...
Waarom heeft de markt nog geen mars-missie opgeleverd?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geef de opdracht aan de markt en ze doen het voor de helft van het geld.
Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar veel meer zal het denk ik niet zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We zullen het journaal ervoor aan de kant zetten. Dat is wereldnieuws.
Valt niets aan te verdienen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom heeft de markt nog geen mars-missie opgeleverd?
Niet teleurgesteld. Ik houd er al rekening mee dat het een kater wordt.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar veel meer zal het denk ik niet zijn.
Dat het opgeklopt is, dat is waar
Maar goed, denk dat sedimentair gesteente het meest spectaculaire is wat we kunnen verwachten.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet teleurgesteld. Ik houd er al rekening mee dat het een kater wordt.
Is dat niet al ontdekt?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar goed, denk dat sedimentair gesteente het meest spectaculaire is wat we kunnen verwachten.
Goeie, sedimentaire afzettingen iig.quote:
HOU ER OVER OP, NOG JEUGDTRAUMA VAN.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Spanning opbouwen, wordt net zo een teleurstelling als de kluis van Al Capone
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |