Link naar persbericht?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen weet toch dat hij ook op de PC uitkomt?
Logisch nadenken heet dat en een klein beetje snappen hoe marketing werkt.quote:
Logisch nadenken en weten hoe marketing werkt maakt het nog niet een feit dat ze de game ook voor PC in ontwikkeling hebben.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Logisch nadenken heet dat en een klein beetje snappen hoe marketing werkt.
dat heet speculeren..quote:Op woensdag 21 november 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Logisch nadenken heet dat en een klein beetje snappen hoe marketing werkt.
Borderlands 2 anyone?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Jammer dat er ondertussen geen Just Cause 4 komt of zo.
Ben van de pure ellende maar weer RDR gaan spelen. Totaal geen freeroaming games die de moeite waard zijn.
Sleeping dogs was ook kut
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kunnen de PC-fappers geen apart GTA V topic krijgen.
Fuck Yeah, ook voor Android.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:00 schreef DaMook het volgende:
Vice city komt volgende maand uit op ios.
http://www.iphoneclub.nl/(...)6-december-voor-ios/
Dat is wel het geval als ik GTA speel jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:46 schreef Georges het volgende:
Het ene ding wat me bij alle GTA's soms wel dwars zat was dat de wereld nogal dood is op de momenten dat je geen missies doet.
Bij SA had ik nog genoeg te doen, bij IV niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:46 schreef Georges het volgende:
Het ene ding wat me bij alle GTA's soms wel dwars zat was dat de wereld nogal dood is op de momenten dat je geen missies doet, weinig interactie. Hoop dat ze daar wat aan doen.
Tenzij je opmerkingen van npc's interactie vindt natuurlijk.
Mensjes onder rijden, politie uitdagenquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:46 schreef Georges het volgende:
Het ene ding wat me bij alle GTA's soms wel dwars zat was dat de wereld nogal dood is op de momenten dat je geen missies doet, weinig interactie. Hoop dat ze daar wat aan doen.
Tenzij je opmerkingen van npc's interactie vindt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |