Ik dacht dat het alleen Los Santos (L.A) en omringend platteland was in GTA 5 ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
De trailers waren iig zeer veelbelovend. Je kunt weer vliegen (wat in gta4 niet kon), het is dezelfde stad als SA met platteland, las vegas en waarschijnlijk ook de getto's. Ik vond 4 ook wat tegenvallen, maar weet vrijwel zeker dat gta 5 zoveel beter gaat worden.
Ik weet niet waar je Las Vegas hebt gezien, maar GTAV bestaat uit Los Santos en omliggende dorpjes plus natuur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
De trailers waren iig zeer veelbelovend. Je kunt weer vliegen (wat in gta4 niet kon), het is dezelfde stad als SA met platteland, las vegas en waarschijnlijk ook de getto's. Ik vond 4 ook wat tegenvallen, maar weet vrijwel zeker dat gta 5 zoveel beter gaat worden.
Las vegas?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:23 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
klopt, maar dat ben je zo vergeten. Sentimentquote:Op donderdag 13 december 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Twijfel om hem te halenGraphics zullen waarschijnlijk echt lelijk zijn
Je bent niet grappig en rot op met je handtekening.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
Over een weekje ongeveer gaan we eraan, dus GTA V topics zijn zinloos
-SH
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:09 schreef maxburger het volgende:
[..]
Je bent niet grappig en rot op met je handtekening.
Ontopic: GTA V komt denk ik in mei uit.
ja maar heb het maar weer over gta vquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Door zulke leuke reacties als de jouwe doe ik het. Dat jij zo dom bent dat je dat niet door had....
-SH
Wannabe mod?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja maar heb het maar weer over gta v
Nóg iemand die het niet snaptquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
opzouten met je kansloze handtekening
Leg uit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nóg iemand die het niet snapt
-SH
Haten op de handtekening van SHquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
opzouten met je kansloze handtekening
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:00 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Haten op de handtekening van SH
-A6
In SA heb je toch ook las venturas, of hebben ze die niet meegenomen in gta 5? Ik zag wel vinewood in de trailer dus dacht dat ze gewoon alles van SA hebben overgenomen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:11 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je Las Vegas hebt gezien, maar GTAV bestaat uit Los Santos en omliggende dorpjes plus natuur.
Vinewood hoort nog bij Los Santos (want Los Angeles).quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:55 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
In SA heb je toch ook las venturas, of hebben ze die niet meegenomen in gta 5? Ik zag wel vinewood in de trailer dus dacht dat ze gewoon alles van SA hebben overgenomen.
Maar ze hebben dus nog geen plattegrond vrijgegeven van 5? En hoe hebben ze de stad verder opgevuld dan, aangezien het absurd groot is vergeleken met SA en 4?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vinewood hoort nog bij Los Santos (want Los Angeles).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |