Laadt gewoon razendsnel. Ook met 100 ppp.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Tchock het volgende:
Alleen maar langere laadtijd. Mis ze mobiel toch niet.
Bij mij nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laadt gewoon razendsnel. Ook met 100 ppp.
Wat is dat nou voor bullshit! Waarom mag je alleen goed eten in gezelschap?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef kataklysm het volgende:
erg sneu, eet dan gewoon een boterham thuis
Waarom?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef kataklysm het volgende:
Kleingeestigheid, dat is pas sneu.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef kataklysm het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:18 schreef Plantagehouder het volgende:
Met je hbo projectgroep 's avonds sushi eten is pas kansloos.
Yup, bovendien als de hotelkamer en hotelrestaurant goed zijn is even op stap altijd leuk. ik heb in mijn eentje superleuke dingen gedaan tijdens werk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, meeste hotelkamers wil je alleen maar slapen.
de anus van een homo likken in een darkroom telt niet als uit eten gaan hè...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik ergens zit voor een opdracht waar ik niet naar huis ga, eet ik ook vaak zat in mijn eentje
Van der valk telt niet als hotel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:37 schreef Cucumissativus het volgende:
Heb weleens alleen aan het Kerstdiner gezeten in zo'n hotelrestaurant
aaawh dat is dan wel weer klote.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:37 schreef Cucumissativus het volgende:
Heb weleens alleen aan het Kerstdiner gezeten in zo'n hotelrestaurant
Net of ik daar zou komen, ik ga er niet eens schijten als ik op de snelweg zit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:41 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Van der valk telt niet als hotel.
Hulde aan knipmessende bellboys ed. Ik houd van decadente hotels.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:46 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Net of ik daar zou komen, ik ga er niet eens schijten als ik op de snelweg zit.
Nee, het was in Jaipur, in een best chique hotel met zo'n man met tulband, grote snor en krulschoenen aan de deur. Hij salueerde elke keer dat ik naar binnen ging, daar weten ze nog hoe ze me moeten begroeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |