abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119454459
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef Isegrim het volgende:
Van Wâldnet:

[..]

Die link. WTF? :? :')

Deze persoon ('haansma' uit Uithuizen) heeft deze link onder alle gerelateerde nieuwsberichten gezet. :')
Wim Dankbaar en Andre Vergeer werkten, tot Maurice de Hond problemen kreeg, openlijk samen met Maurice de Hond. Later schreef Maurice de Hond ineens niet meer onder zijn eigen naam.
Er is al jaren druk contact tussen Boudineke Berkenbosch van Boublog (met als technicus Jacqueline, de vrouw van Louis Hageman) die 'goed contact' heeft met bovengenoemden maar ook met Steve Brown (diepe haat tegen Peter Rrrrrr).
Jacqueline heeft de website van Wicher Wedzinga (de vrouwenmepper) ooit bijgewerkt en ook Robert Horchner was veelvuldig van de partij.

Net als Micha Kat brullen ze dat burgers rechten hebben maar dat zijn natuurlijk alleen die burgers waarvan zij vinden dat ze rechten hebben.

quote:
Boodschap aan de familie S.

BREAKING: OORLOG TEGEN DE CORRUPTE EN CRIMELE ZOMBIE-ADVOCAAT JAN VLUG IS BEGONNEN

Iedereen die de familie S. kent, moet dit bericht uitprinten en aan hen overbrengen:

Beste Sytze,

Stuur deze email AUB door aan de familie: Dit is de advocaat die ik de S. familie van harte aan kan raden:

Jacques Taekema telefoon 06-11228773

Kantoor 070-3389621

Mijn eigen nummer is 023-5268730

Dit is een keigoede advocaat die graag de verdediging op zich neemt. Bovendien heb ik een container van bewijsmateriaal dat ontlastend is voor Jasper, en in de richting van andere daders wijst (asielzoekers die door justitie zelf buiten beeld zijn gebracht). Dus Jacques en ik zijn een gouden team voor hem. Continue reading ‘BOODSCHAP AAN DE FAM. S
http://www.klokkenluidero(...)-aan-de-fam-steringa

http://www.boublog.nl/20/(...)en-en-de-bewijslast/

http://www.argusoog.org/recht-en-krom/

Kortom: complotters, Peter Rrr haters, (ex)criminelen, familieleden van gedetineerden, mensen met een strafblad en een paar gestoorden draaien overuren momenteel.

[ Bericht 0% gewijzigd door lexgauw007 op 21-11-2012 08:27:44 ]
pi_119454652
Ik begrijp uberhaupt geen snars van dat hele artikel, het is wartaal. :') En wie is die Geke die steeds genoemd wordt overal? Dat heb ik gemist geloof ik, of de naam staat me niet meer bij.
pi_119454763
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik begrijp uberhaupt geen snars van dat hele artikel, het is wartaal. :') En wie is die Geke die steeds genoemd wordt overal? Dat heb ik gemist geloof ik, of de naam staat me niet meer bij.

Een kroongetuige. ;(

Een caravan we-ken later in brand vloog is verdacht.
  woensdag 21 november 2012 @ 08:52:14 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119454780
Behoorlijk krom als je zegt voor de waarheid te strijden, en claimt een container aan ontlastend bewijsmateriaal te hebben, maar dat je dat alleen wilt delen als de verdachte een advocaat heeft die jou aanstaat.

Het lijkt me dat ze daar up north prima weten wie de complotdenkers zijn, en ook prima weten dat ze met deze advocaat juist niet in hun straatje gaan zitten.
Dikke middelvinger van de verdachte naar de complotdenkers dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119454784
Die comments zijn zo dom. :')

quote:
Wat er volgens mij gebeurt kan zijn, is het volgende: Het oorspronkelijke DNA daderprofiel is vervangen door het profiel van Jasper Steringa, nadat hij dat vrijwillig heeft afgegeven. Daar heb je maar 1 corrupteling voor nodig. Niks geen groot complot waar meer mensen vanaf weten. De goedgelovige NFI onderzoekers die vervolgens aan de slag gaan met het nieuwe profiel, niet wetend dat het een nieuw profiel is – het is tenslotte niet meer dan een barcode, waarvan je geen onderscheid met andere barcodes ziet – vinden dan uiteraard snel een 100% match. EUREKA! Zaak opgelost!
Misschien zit ik er naast, maar het eerste wat ik dus zou vragen is om een nieuw profiel te trekken van het fysieke sperma spoor (als dat er nog is?) Hoe het ook zij, Jasper S. is voor mij niet de dader
quote:
Feit is:
-dat Marianne met Stephanie voor het huis van Geke is gesignaleerd om 00.30 uur;
-dat Geke getuigen is geweest van een gil, waarvan wij aan moeten nemen dat dat Marianne is geweest.
quote:
Ik denk dat de joyride onderzocht moet worden, ik vermoed dat Jasper onder hypnose is gebracht.Reden: ze zochten eigenlijk een dorpsgek maar konden die niet vinden, dus moest er een boer eerst even zijn verstand kwijt zijn.
het verhaal over de joy-ride is te verdacht. joyriding dat doen jonge lui met een borreltje of snuifje op.

[ Bericht 13% gewijzigd door Pvoesss op 21-11-2012 09:02:19 ]
pi_119455086
Ik heb nog iets interessants opgepikt. Vreemd genoeg hoor ik niemand daarover.

Gisteravond bij P&W leek hoogleraar Peter van Koppen er jaren terug een heel interessant en bijna kloppend beeld van te hebben geschetst. Ik vond de beschrijving van daderprofiel accurater dan de andere suggesties.
Nu liet Jeroen Pauw de opmerking vallen dat er ooit wel eens iets eerder zoiets in de omgeving was gebeurd. De vrouw uit Oudwoude brak vervolgens in en zei dat het in dat geval om een andere dader ging. Pauw vroeg toen of van Koppen dit ook dacht. Die zei iets in de trant van; ik betwijfel dat.

Weet iemand aan welk eerder voorval Pauw refereerde?
pi_119455131
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:11 schreef Chooselife het volgende:

Gisteravond bij P&W leek hoogleraar Peter van Koppen er jaren terug een heel interessant en bijna kloppend beeld van te hebben geschetst. Ik vond de beschrijving van daderprofiel accurater dan de andere suggesties.
Nu liet Jeroen Pauw de opmerking vallen dat er ooit wel eens iets eerder zoiets in de omgeving was gebeurd. De vrouw uit Oudwoude brak vervolgens in en zei dat het in dat geval om een andere dader ging. Pauw vroeg toen of van Koppen dit ook dacht. Die zei iets in de trant van; ik betwijfel dat.

Interessant, ik ga het nu terug kijken.
What Doesn't Kill U Makes U Stronger!
pi_119455151
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:14 schreef BullitJunky het volgende:

[..]

Interessant, ik ga het nu terug kijken.
Verbeter me gerust als ik dit verkeerd heb opgevat. Ik baseer het op mijn herinneringen van gisteravond en kan het hier op locatie helaas niet terugzien.
  woensdag 21 november 2012 @ 09:18:07 #184
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_119455181
quote:

Dit verhaal bedoel je?:

http://www.elsevier.nl/we(...)ting-in-Oudwoude.htm
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 21 november 2012 @ 09:18:24 #185
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119455187
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:59 schreef Injetta het volgende:
Bij Friso zijn we allemaal tot in de details bezig geweest met hoe lang je iemand kunt reanimeren, wat de regels zijn in de verschillende landen, wat hersendood is, wat een diepe coma is, wanneer je wel/niet euthanasie kunt/mag plegen,etc.
Nu worden we helemaal bijgeschoold in soorten van dna onderzoek, wat dadersporen zijn, wat een. Dissociatieve stoornis is, enz.

Totdat er weer iets anders gebeurt....
Haha, ik vind dat echt prachtig om te lezen telkens _O_
We zullen zien, zei de blinde.
pi_119455236
quote:
Ik weet niet of Pauw en de hoogleraar dat bedoelden, lijkt me vreemd na een schuldbekentenis. Maar het is wel dezelfde locatie ja.

Lokwinske mei die jirdei trouwens.
pi_119455272
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef Ziba het volgende:

[..]

Jezus mijn god in wat voor wereld leven wij :') dat het bestaat :') ik heb hem net z'n verhaal horen doen en heb de hele tijd met :{ zo'n blik gekeken. Ik zag ook nog dat hij een vet schattig hondje heeft nu, die eet hij vast ook op op den duur. Wat een mensen lopen er rond. :r
Die foto's ook van wat er over was van de meisje... gruwelijk...
PWBF
pi_119455350
De buurvrouw vertelde bij p&w dat er ook een verkrachting had plaatsgevonden aan het zandlaantje waaraan ze wonen. Is die dader gepakt? Weet iemand daar iets van?
pi_119455379
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:27 schreef BullitJunky het volgende:
De buurvrouw vertelde bij p&w dat er ook een verkrachting had plaatsgevonden aan het zandlaantje waaraan ze wonen. Is die dader gepakt? Weet iemand daar iets van?
Is dat wat ik eerder bedoelde? Of is dat het voorbeeld van GizartFRL, waar een andere dader een schuld in heeft bekend.
pi_119455430
quote:

Dat was een aanranding van een paard meisje op klaar lichte dag. De dader is toen direct gepakt en heeft bekend. Hij zei niet in de trant van betwijfel dat, maar hij was niet op de hoogte van dat voorval.

Dit was idd dat van het zandlaantje. Laten we het nou niet opkloppen, dat is toen gelijk opgelost met bekenende dader.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_119455449
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:31 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat was een aanranding van een paard meisje op klaar lichte dag. De dader is toen direct gepakt en heeft bekend. Hij zei niet in de trant van betwijfel dat, maar hij was niet op de hoogte van dat voorval.
Dat zou kunnen. Jammer dat ik het niet kan terugzien.
pi_119455550
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:29 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Is dat wat ik eerder bedoelde? Of is dat het voorbeeld van GizartFRL, waar een andere dader een schuld in heeft bekend.
ja dat is wat jij bedoelde. Volgens de vrouw is daar een andere dader voor gepakt, maar meneer van Koppen twijfelt daaraan.
pi_119455584
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:37 schreef BullitJunky het volgende:

[..]

ja dat is wat jij bedoelde. Volgens de vrouw is daar een andere dader voor gepakt, maar meneer van Koppen twijfelt daaraan.
Dat is wat ik bedoel ja. Waarom zou hij daar aan twijfelen?
pi_119455675
omdat het onwaarschijnlijk lijkt dat Mariane een eenmalige uitspatting was, dat de dader (Jasper) zo iets dan ook vaker doet, of vaker gedaan heeft . dat het toeval is dat er in zo'n klein dorp TWEE verkrachters wonen
  woensdag 21 november 2012 @ 09:46:46 #195
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119455764
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef Alleskids het volgende:
omdat het onwaarschijnlijk lijkt dat Mariane een eenmalige uitspatting was, dat de dader (Jasper) zo iets dan ook vaker doet, of vaker gedaan heeft . dat het toeval is dat er in zo'n klein dorp TWEE verkrachters wonen
Maar als die andere verdachte gewoon direct is opgepakt, voor de rechter gezet en veroordeeld, dan is dat toch geen discussiepunt meer?

Tenzij die man uiteraard onterecht vast zat.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_119455801
het was de 1e reactie van meneer van Koppen. en eerlijk gezegd had ik zelf ook even dat gevoel toen de buurvrouw die 2e verkrachting in de directe omgeving noemde
pi_119455895
quote:
Dat is mijn punt en biedt stof tot nadenken. Als dit uit "empirisch onderzoek" blijkt, net als de overige treffende punten van onze hoogleraar, kun je er donder op zeggen dat het vaker gebeurd is. En dat moet dan ook in de omgeving zijn geweest.
pi_119455901
http://www.rtvnof.nl/?page=1&id=2163?page=1&id=2163

is deze dader uiteindelijk gepakt?
  woensdag 21 november 2012 @ 10:03:48 #199
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_119456158
quote:
Dat was volgens mij dezelfde als van het paardenmeisje:
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-zedendelicten.html
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_119456194
quote:
De dader kwam uit een ander dorp. Heeft bekend en het slachtoffer heeft de dader herkend. Man, zijn het hier allemaal aluhoedjes en vrienden van de klokkenluidersite ofzo?
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')