Mocht al tijden, behalve als je drmee gaat zieken.quote:
wtf is metadata?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet imgur of tinypic dat eigenlijk? Nooit op gelet
Gegevens over de foto. Wat de sluitertijd is, wanneer gemaakt, welke camera enzovoorts. Je kan het ook uitbreiden met locatie, door wie 'm gemaakt is enzovoort. Dus eigenlijk geen info die je open en bloot wilt.quote:
nooit geweten dat mensen dat allemaal kunnen vindenquote:Op zondag 30 december 2012 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gegevens over de foto. Wat de sluitertijd is, wanneer gemaakt, welke camera enzovoorts. Je kan het ook uitbreiden met locatie, door wie 'm gemaakt is enzovoort. Dus eigenlijk geen info die je open en bloot wilt.
Mailtje sturen naar forum@fok.nl als je de post(s) weg wil hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:53 schreef Thas het volgende:
Een aantal jaar geleden (toen ik nog de leeftijd had voor dit subforum) heb ik hier dus een foto van mijzelf gepost (ter verdediging van mij bestond dit topic toen nog niet
). Er is dus geen enkele manier waarop ik die weg zou kunnen krijgen? Er worden zoveel mensen gedoxxt tegenwoordig, dat viel vroegâh nog wel mee..
Of een DM naar moderator Conflict met de link naar de post moet ook genoeg zijn neem ik aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar forum@fok.nl als je de post(s) weg wil hebben.
Kan ook ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Of een DM naar moderator Conflict met de link naar de post moet ook genoeg zijn neem ik aan
Sorry voor kick maar dat vind ik nu eens een goed ideequote:Op donderdag 14 februari 2013 09:58 schreef sinepedraap het volgende:
Het wordt tijd voor internet en social media voorlichting op scholen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |