Past niet echt bij PUBquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
een forum over criminaliteit lijkt me echt interessant.
Ja, start het maar vast, lijkt me wel iets voor een sticky topicquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wil er wel een uitgebreid topic voor maken zo?
Ik vind dat niet eens zo'n slecht idee!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
een forum over criminaliteit lijkt me echt interessant. Gewoon een paar rubrieken maken bij pub?
Gewoon de meeste interesse van pubers, maar wel zo dat oudere er ook mee kunnen praten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo'n slecht idee!
Goede inderdaadquote:
Het gebeurt veel, ik hou me er aardig mee bezig. Als ik afentoe lees: 14 jarige straatrover opgepakt denk ik echt: ..... waar gata het heen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Past niet echt bij PUB
Lijkt me
99% mee eens, maar dan komen er wel veel bagger topics...quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef Conflict het volgende:
Maar alles in centrale topics onderbrengen werkt niet. Om een forum laagdrempelig te houden moet je juist iedereen de kans geven zijn eigen topic te maken.
Zolang het maar geen bagger isquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef Conflict het volgende:
Maar alles in centrale topics onderbrengen werkt niet. Om een forum laagdrempelig te houden moet je juist iedereen de kans geven zijn eigen topic te maken.
Hoezo niet? Genoeg pubers die met criminaliteit te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Past niet echt bij PUB
Lijkt me
tuurlijk maar voor kleine problemen zou een centraal topic kunnen (zie kleine klachtentopic in KLB)quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef Conflict het volgende:
Mja beetjequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg pubers die met criminaliteit te maken hebben.
Je kan gewoon best een topic maken met de vraag wie op jonge leeftijd met criminaliteit te maken heeft of heeft gehad. Als er vraag naar dat onderwerp is gaat het vanzelf wel lopen, anders zakt het weg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg pubers die met criminaliteit te maken hebben.
Niet alle bagger is bagger hè! Je moet zelf ook beter gaan lezenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
99% mee eens, maar dan komen er wel veel bagger topics...
Tofheidquote:
misschien als een puber tips vraagt wat medepubers doen en waarom ze dat gekozen hebben?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef Snowbells het volgende:
Iets over je sector/profielkeuze of hoort dat weer bij SES?
je kan deze ook gewoon een hele tijd open houden, opeens gelijk veel ideeen en kwaliteitquote:
jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Er is op het moment ook maar 1 PUB mod toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |