Ok, dat is helemaal geweldig. Als iedereen zijn eigen posts gaat modden zijn alle problemen al snel opgelostquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb al wat opmerkingen gezien, na 1 dag wel verwijderd door hun zelf
Veertigjarige blanke mannen die amateurfotograaf zijn, zijn hier bv niet welkomquote:
daar moet je nog 20 jaar op wachtenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:28 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Haha nee jaag me maar weg hoor.
Ik ga wel naar het 40+ forum
Ja, dat wel, maar gebeurt denk ik niet. Maar PUB kan opzich wel leuk zijn, maar veel pubers zijn nu buiten vuurwerk afsteken en drugs gebruiken, terwijl pubers als ik rustig zitten te fokkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ok, dat is helemaal geweldig. Als iedereen zijn eigen posts gaat modden zijn alle problemen al snel opgelost
waar staat neequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
Poll: Moet Snowbells mod worden?
• Ja, ze is geweldig
• Ja
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
FOK! is geen democratie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
Poll: Moet Snowbells mod worden?
• Ja, ze is geweldig
• Ja
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
euh, meer trollende niet-pubers wegjagen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja en niet-pubers wegjagen
inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
euh, meer trollende niet-pubers wegjagen.
Want er zullen vast onderwerpen zijn waar de ouwetjes je een goed antwoord op kunnen geven en kijk bv naar dat Tong-topic dat is eik een hartstikke leuk topic.
Klinkt goed, hoop dat het werktquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:35 schreef yvonne het volgende:
Mijn/ons idee is: eerst de boel op de rails, her en der puin ruimen, kijken waar jullie zélf mee komen. Er komen om te beginnen 2 nieuwe mods op om de boel weer vlot te trekken en dan kijken we naar iemand uit jullie eigen groep die we langzaam kunnen gaan aansturen. ( en ik kan niet haasten want ik moet zo werken)
Misschien ook een topic met "weet wat je post"? Als ik zie wat mensen soms online neerzetten lijkt dat me wel handig, niet elke PUBer is evenveel bezig met hoe zoiets er over tien jaar uit ziet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef yvonne het volgende:
Geef ondertussen eens tips over bladen, tv-programma's weetikveelwat, wat bij jullie écht leeft.
Maar, er ligt ook verantwoordelijkheid bij jullie zelf. Verkloot geen topics, of als je het ziet gebeuren, spreek elkaar aan of roep een van ons.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Klinkt goed, hoop dat het werkt
spuiten en slikkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef yvonne het volgende:
Geef ondertussen eens tips over bladen, tv-programma's weetikveelwat, wat bij jullie écht leeft.
Mijn stokpaardje!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Misschien ook een topic met "weet wat je post"? Als ik zie wat mensen soms online neerzetten lijkt dat me wel handig, niet elke PUBer is evenveel bezig met hoe zoiets er over tien jaar uit ziet.
Wil er wel een uitgebreid topic voor maken zo?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn stokpaardje!
We krijgen al zoveel mails van users die vroeger maar hun gang dachten te kunnen gaan en die het nu wel erg graag weg willen hebben. Goeie!
Kan iemand de tips even bijelkaar gooien en even opslaan? Hoeven we niet iedere keer 300 posts door te scrollen.
Is geen haast bijquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
spuiten en slikken
dinoshow
Kan meer op dit moment even niet verzinnen
Past niet echt bij PUBquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
een forum over criminaliteit lijkt me echt interessant.
Ja, start het maar vast, lijkt me wel iets voor een sticky topicquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wil er wel een uitgebreid topic voor maken zo?
Ik vind dat niet eens zo'n slecht idee!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
een forum over criminaliteit lijkt me echt interessant. Gewoon een paar rubrieken maken bij pub?
Gewoon de meeste interesse van pubers, maar wel zo dat oudere er ook mee kunnen praten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo'n slecht idee!
Goede inderdaadquote:
Het gebeurt veel, ik hou me er aardig mee bezig. Als ik afentoe lees: 14 jarige straatrover opgepakt denk ik echt: ..... waar gata het heen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Past niet echt bij PUB
Lijkt me
99% mee eens, maar dan komen er wel veel bagger topics...quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef Conflict het volgende:
Maar alles in centrale topics onderbrengen werkt niet. Om een forum laagdrempelig te houden moet je juist iedereen de kans geven zijn eigen topic te maken.
Zolang het maar geen bagger isquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef Conflict het volgende:
Maar alles in centrale topics onderbrengen werkt niet. Om een forum laagdrempelig te houden moet je juist iedereen de kans geven zijn eigen topic te maken.
Hoezo niet? Genoeg pubers die met criminaliteit te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Past niet echt bij PUB
Lijkt me
tuurlijk maar voor kleine problemen zou een centraal topic kunnen (zie kleine klachtentopic in KLB)quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef Conflict het volgende:
Mja beetjequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg pubers die met criminaliteit te maken hebben.
Je kan gewoon best een topic maken met de vraag wie op jonge leeftijd met criminaliteit te maken heeft of heeft gehad. Als er vraag naar dat onderwerp is gaat het vanzelf wel lopen, anders zakt het weg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg pubers die met criminaliteit te maken hebben.
Niet alle bagger is bagger hè! Je moet zelf ook beter gaan lezenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
99% mee eens, maar dan komen er wel veel bagger topics...
Tofheidquote:
misschien als een puber tips vraagt wat medepubers doen en waarom ze dat gekozen hebben?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef Snowbells het volgende:
Iets over je sector/profielkeuze of hoort dat weer bij SES?
je kan deze ook gewoon een hele tijd open houden, opeens gelijk veel ideeen en kwaliteitquote:
jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Er is op het moment ook maar 1 PUB mod toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |