quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Mangostine het volgende:
Met tevreden baby's die lang slapen
Wat een tof ding!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Zoë23 het volgende:
Sara is helemaal happy met dr nieuwe speelgoed;
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=134&merk=3021
Voor op de Tafelstoel
Saar heeft rond 13u haar laatste fles gehad, van 120cc (zonder poeder nog). Ik verwacht haar ieder moment, want volgens mij heeft ze ook een heel vieze luier, en meestal vindt ze dat niet zo chillquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Mangostine het volgende:
Met tevreden baby's die lang slapen
Maand of drie hierquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat een tof ding!![]()
Wij hebben zelf nog helemaal niks gekocht qua speelgoed. Wel wat knuffeltjes en rammelaars gekregen. En als mensen op kraamvisite willen komen, en vragen wat we nog nodig hebben, zeg ik meestal dat Saartje dus nog niks heeft qua speelgoed, dus dat dat welkom is. Ook dingen met lichtjes/geluidjes enzo.
Vanaf welke leeftijd gaan ze zich daar eigenlijk voor interesseren?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat een tof ding!![]()
Wij hebben zelf nog helemaal niks gekocht qua speelgoed. Wel wat knuffeltjes en rammelaars gekregen. En als mensen op kraamvisite willen komen, en vragen wat we nog nodig hebben, zeg ik meestal dat Saartje dus nog niks heeft qua speelgoed, dus dat dat welkom is. Ook dingen met lichtjes/geluidjes enzo.
Vanaf welke leeftijd gaan ze zich daar eigenlijk voor interesseren?
zonder poeder?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Saar heeft rond 13u haar laatste fles gehad, van 120cc (zonder poeder nog). Ik verwacht haar ieder moment, want volgens mij heeft ze ook een heel vieze luier, en meestal vindt ze dat niet zo chill
Ja, flesvoeding bedoel ik. Ze drinkt 120cc water, maar officieel is het meer als je schepjes toevoegtquote:
Ah, zo doen ze dat danquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:00 schreef Clubsoda het volgende:
Meeste mensen schrijven 120/4, om verwarring te voorkomen. Ik noem op het cb en kdv ook gewoon de hoeveelheid water als ik wil zeggen hoeveel melk M krijgt of mag.
ok, ik dacht al dat je dr 120 cc water had gegeven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, flesvoeding bedoel ik. Ze drinkt 120cc water, maar officieel is het meer als je schepjes toevoegtIk weet alleen niet waar men normaal vanuit gaat. Wij houden gewoon zelf de hoeveelheid water aan.
Altijd prettig, om ingewijd te worden in de wereld van de flesvoedingsnotaties enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, zo doen ze dat danIk had echt geen idee
Wel lekker makkelijk zo ja
Thx!
dat lijkt me wel een beetje veel van het goedequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:15 schreef Zoë23 het volgende:
Laatst mijn zus ook gevraagd hoe dat eigenlijk werkt met flesvoeding, een fles minder, papflessen enz![]()
![]()
Kennis van me vertelde over 5 papflessen per dag bij 6mnd, geen idee hoe dat precies zat, maar ik ben nu weer redelijk op de hoogte
S slaapt nog steedsik ga hier vaker om hulp vragen haha, blijkbaar werkt het
Ja ik vond het ook veel maar ik heb er ook weinig kennis van & dus nagevraagd maar de baby krijgt dus 5papflessen en groente en fruitquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat lijkt me wel een beetje veel van het goede
Het leek mij trouwens ook wel gepuzzel met flessen laten vervallen en zo maar de praktijk wijst wel uit dat het zichzelf wel regelt.
Maar het voordeel van bv is wel dat je niet met maxima zit en dat ze gewoon altijd kunnen drinken
Heb het even nagelezen, 5flessen met 3scheppen rijstebloemquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:29 schreef Kyara het volgende:
Met name het pap gedeelte in die flessen lijkt me echt veel te veel maar goed...
Hier gelukkig geen problemen gehad met minderen van flessen en bijvoeding ging ook meteen heel goed (gewacht tot 6 maanden) en potjes worden hier maar zelden gegeven en zeker niet ipv een fles....
Fijn dat hij is goedgekeurd!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:57 schreef Skoap het volgende:
Vandaag goed gekeurd op het consultatie bureau. L.uc woog 4136 gram en 55.5 cm lang!
Gaan nu ook over naar 120/4 fles voeding. Eens kijken hoe meneer dat bevalt.
Ben gestopt met kolven, was het echt spuugzat. Heb me er wel een beetje schuldig over gevoeld. Maar ja. Hij heeft toch 3 weken alleen BV gehad. Voelde wel als een enorme opluchting toen ik van dat kolven af was. Voelt echt weer alsof ik mijn leven weer een beetje terug heb...
Ah, ok. Geloof dat wij sowieso wel op 6 uitkomen (als ze er heel 'kleine' flesjes bij hebben, ook wel eens 7, of 8). Saartje meldt zich wel voor voedingquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:25 schreef Skoap het volgende:
Nog steeds 6. Dat was het advies van het CB. Het is even afwachten hoe het gaat, als hij bijvoorbeeld meer voeding gaat spugen, dan mochten we ook wel iets minder geven. En als hij zijn flesje niet leeg drinkt is het ook geen drama. Maar L.uc komt s nachts ook nooit voor een voeding. En ik moet hem overdag geregeld wakker maken, want anders zou hij echt te weinig binnen krijgen...
Volhouden en blijven gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:09 schreef Kwisted het volgende:
Vanavond was het weer volleybal avond. Dat was vorige week zo mis gegaan, toen vent niet had gebeld toen F maar bleef huilen. Misschien dat jullie het nog kunnen herinneren, ik zat er erg mee.
Ik was dus wel gespannen hoe het vanavond zou verlopen, enook. Dit keer iets eerder bv gegeven, zodat ik er anders nog zou zijn als het niet genoeg was, of dat ze toch ontevreden was. Maar dat verliep prima, ze was zelfs aan het lachen en aan t kletsen toen ik ging. Dit keer telefoon mee naar de volley, maar vent had niet gebeld.
Kom ik thuis.. is het weer niet goed gegaan! Dit keer niet dat F. de hele tijd huilde, maar ze wilde alleen maar vastgehouden worden doorHij heeft er dus anderhalf uur mee lopen sjouwen, waardoor hij baalde dat hij nog geen moment voor zichzelf had gehad. Hij had ze dit keer wel het flesje gegeven (ik had er dit keer 2 achtergelatne in de koelkast). Wel een uur te vroeg eigenlijk, na 2 uur al, maar wel bijna 100ml gedronken. Toen ik thuis kwam had
ze net in bed gelegd, maar hij had ze al een keer eruit moeten halen omdat ze huilde.
Nu is het dus kut. Wantziet het volgens mij niet echt zitten. Ik baal dat hij het gevoel heeft dat het aan hem ligt. Wat kan ik nou doen om hem gerust te stellen? Behalve dat ik van mening ben dat ze dan maar vaker moeten 'oefenen' samen.
*zucht* ik zie mijn vrijheid echt klein worden op zo'n moment he. Ik ben toch wel afhankelijk van mijn vent. Als ik dadelijk weer ga werken in januari dan moet hij een heel weekend op haar passen. Als dat maar goed komt
Dat vooral!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Volhouden en blijven gaan.
Ik heb mijn man altijd van tevoren gezegd: reken er maar op dat je niks voor jezelf gedaan krijgt, dan kan het alleen maar meevallen.
hier is clusteren p mijn verzoek sowieso ook effectief tegen krampjesquote:Op woensdag 21 november 2012 04:52 schreef Marjolijntje het volgende:
Mephisto, zoek eens naar clusteren op borstvoeding.com, dat zou ook nog kunnen!
Hebben jullie al infacol?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:23 schreef memphisto het volgende:
Hier een vraag van een (bezorgde) vader.
Ons mannetje is bijna 6 weken oud en krijgt 6 tot 8 borstvoedingen per etmaal.
Overdag is hij als hij wakker is over het algemeen heel vrolijk en rustig. 's avonds echter huilt hij heel veel, tot aan het krijsen toe. hij lijkt dan echt heel erg overstuur...
Wij vermoeden dat het iets te maken heeft met krampjes aangezien hij zich dan regelmatig overstrekt en trappelt met zijn beentjes.
we proberen dan te "fietsen" met hem en zijn buikje te masseren enz. maar soms issie gewoon niet rustig te krijgen...
Hebben jullie nog tips?
Doet me goed zo'n nachtquote:Op woensdag 21 november 2012 09:04 schreef Mineola het volgende:
Wat heerlijk Zoë! En hoe gaat het met jou? Is er iets van een behandelplan nu?
Het klinkt alsof er een knop in zijn hoofd om moet. Zij heeft tijd één-op-één met haar vader doorgebracht en hem weer een beetje beter leren kennen. Hij heeft ontdekt dat ze gewoon tevreden bij hem kan zijn en haar daardoor ook weer beter leren kennen. Ik begrijp de conclusie dat het niet goed ging dan ook niet helemaal. Zo te horen ging het juist hartstikke goed! Ze heeft toch niet gehuild?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:09 schreef Kwisted het volgende:
Nu is het dus kut. Wantziet het volgens mij niet echt zitten. Ik baal dat hij het gevoel heeft dat het aan hem ligt. Wat kan ik nou doen om hem gerust te stellen? Behalve dat ik van mening ben dat ze dan maar vaker moeten 'oefenen' samen.
OUD / Bevallingsverhalen deel 15quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef Loodje het volgende:
Hey ladies het is een tijdje geleden maar ik kom weer even lezen. Hoe bevalt het moederschap ondertussen? Kan trouwens het bevallingsverhalen topic niet meer vinden:( Lees ik eroverheen? wilde mijn bevalling nog posten
De kraamhulp hier was heel streng, bij krampjes mocht ik haar niet aanleggen want dat zou het erger maken...quote:Op woensdag 21 november 2012 06:08 schreef freecell het volgende:
[..]
hier is clusteren p mijn verzoek sowieso ook effectief tegen krampjes
Precies wat ik dacht toen ik het lasquote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het klinkt alsof er een knop in zijn hoofd om moet. Zij heeft tijd één-op-één met haar vader doorgebracht en hem weer een beetje beter leren kennen. Hij heeft ontdekt dat ze gewoon tevreden bij hem kan zijn en haar daardoor ook weer beter leren kennen. Ik begrijp de conclusie dat het niet goed ging dan ook niet helemaal. Zo te horen ging het juist hartstikke goed! Ze heeft toch niet gehuild?
Als de krampjes van de 'voormelk' komen heeft ze gedeeltelijk gelijk. Maar dan zou je dat ook in de luier van je mini moeten zien: groen ipv mosterdgeel.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De kraamhulp hier was heel streng, bij krampjes mocht ik haar niet aanleggen want dat zou het erger maken...
Ah, toch een kern van waarheid dus. Volgens de kraam had ze toen groene luiers maar die heb ik sindsdien niet meer gezien.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Als de krampjes van de 'voormelk' komen heeft ze gedeeltelijk gelijk. Maar dan zou je dat ook in de luier van je mini moeten zien: groen ipv mosterdgeel.
Ik leg Tobias bij krampjes, van mijn eten, aan de 'lege' borst aan, zuigen is ook pijnstillend voor de kleintjes!
* Tante_Soesa springt ff in, totaaaal niet bijgelezen maa zag m'n naamquote:Op woensdag 21 november 2012 15:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ze heeft een uurtje geslapen![]()
Ze slaapt nu ook weer bij me. Misschien ook.een beetje inhalen van gisteren, toen had ze weinig voedingen. Nu ligt ze de halve dag te drinkenwat prima is, vanavond maar opruimen
(mn moeder past morgen op, dus dan wil k t altijd netjes hebben
)
Fijn zoe dat ze gisteren zo goed ging slapen!
SE, lijkt ook wel een beetje de leeftijd. Wat jij omschrijft herken ik hier ook met de dame.
Misschien dat ze zich bewuster worden vd omgeving. En dus ook.niks willen missen. Volgens mij schreef Soesa dat laatst ook over haar E.
Amen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het klinkt alsof er een knop in zijn hoofd om moet. Zij heeft tijd één-op-één met haar vader doorgebracht en hem weer een beetje beter leren kennen. Hij heeft ontdekt dat ze gewoon tevreden bij hem kan zijn en haar daardoor ook weer beter leren kennen. Ik begrijp de conclusie dat het niet goed ging dan ook niet helemaal. Zo te horen ging het juist hartstikke goed! Ze heeft toch niet gehuild?
Neem je tijd voor jezelf en geef hen de ruimte. Dat is het beste wat je voor jezelf en voor je lief kunt doen, echt. Zij moeten hun eigen relatie ontwikkelen. Dat hij daarbij de nodige frustraties tegenkomt is heel begrijpelijk. Het is niet jouw taak om die voor hem weg te nemen. Sterker nog, als je dat doet dan sta je daarmee de ontwikkeling van hun relatie in de weg. Je kunt natuurlijk wel samen bespreken hoe hij er op zulke momenten mee om zou kunnen gaan, maar ik denk echt dat hij zijn eigen weg moet vinden. En dat komt ook wel goed. De een is meer van de draagdoeken, de ander wil de handen echt vrij. We doen allemaal wat bij ons past en hij moet dat nog ontdekken. Je zult zien dat hem straks dingen lukken die jij niet voor elkaar kunt krijgen!
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
* Tante_Soesa springt ff in, totaaaal niet bijgelezen maa zag m'n naamHeel herkenbaar! Ze is echt door alles afgeleid. De wereld wordt nu zo interessant voor haar! Als de gordijnen open zijn hoef ik het niet eens te proberen haar te laten drinken, elke auto/vogel/windvlaag/dwarrelend blaadje staat garant voor een afgeleid meisje. Ik vind het ook wel leuk
, ze is zo aan het ontdekken nu!
Verder een snellevoor alle moeilijke slapers. Bij ons blijft het ook een gevecht, helaas!
Ja, misschien wel, hoewel het in mijn beleving een wereld van verschil maakt of je er als moeder wel of niet bij bent.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als ik het hier zo lees, ben ik extra blij dat M. gewoon de eerste 5 weken thuis kan zijn nu. Kan me goed voorstellen dat het heel lastig is om als vader te 'wennen' aan je baby als je vrij snel na de geboorte moet gaan werken en dus veel minder tijd samen door kunt brengen (los van het feit dat het me totaal niet leuk lijkt als je zo snel thuis weer weg moet).
http://www.hipp.de/beikost/produkte/fruechte/fruechte-im-glas/quote:Op woensdag 21 november 2012 15:45 schreef Sam1993 het volgende:
Veaagje: had hier van de week een potje met abrikozen voor 4 maanden van hippo ofzo biologisch. Die vond ze heerlijk maar volges mij is het duits krijg het hier niet gevoneen... weet iemand waar ik het kan krijge of herkent iemand het.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:00 schreef Mangostine het volgende:
Ik haat het dat mijn buik nu opzet als ik gegeten heb.
Komt vast wel goed!quote:Op woensdag 21 november 2012 20:00 schreef Mangostine het volgende:
Ik haat het dat mijn buik nu opzet als ik gegeten heb.
Ah, daar heb ik nog niet op gelet eigenlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef Mangostine het volgende:
[..]
buikspieren die het niet meer doen. Na het eten lijk ik 3 maanden zwanger.
Oh, dat zal ook wel. Al ben ik bij ons eerder bang voor t tegenovergestelde, aangezien M. veel meer de zorg voor haar op zich neemt dan ik... Dus heel benieuwd hoe het gaat als papa niet thuis is....quote:Op woensdag 21 november 2012 18:00 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, hoewel het in mijn beleving een wereld van verschil maakt of je er als moeder wel of niet bij bent.
Hoe lief!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:26 schreef Kwisted het volgende:
Ik hoor hem nu boven al zingend haar pamper verschonen. Dan voel ik echt n nieuw soort verliefdheid. Mannen met kinderen zijn woest aantrekkelijk!
Oef ja, dat vond ik ook spannend om die reden. Maar die "achterstand" heb je straks zo ingehaald hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dat zal ook wel. Al ben ik bij ons eerder bang voor t tegenovergestelde, aangezien M. veel meer de zorg voor haar op zich neemt dan ik... Dus heel benieuwd hoe het gaat als papa niet thuis is....
Ja doe dat eensquote:Op woensdag 21 november 2012 22:03 schreef Troeta het volgende:
Hipp kan je toch online bestellen?
Ik moet echt naar een duitse supermarkt, daar hebben ze zoveel soorten potjes en papjes voor baby,s.
Lief! Hoe komt t dat je wakker bent?quote:
Maar ik kon het toch proberen mama :-Dquote:Op donderdag 22 november 2012 11:27 schreef PureEvil het volgende:
Hmz, het is natuurlijk niet handig om je speen in je mond te houden als je brood gaat eten Cristel...Zo lukt het natuurlijk nietMuts
huh? ik kan me niet heugen dat ze dat bij wesley ook zo hadden gedaan...(die had ook een liesbreuk toen ie een paar maanden was)quote:Op donderdag 22 november 2012 12:09 schreef freecell het volgende:
opereren... met een ruggeprik
It never rains...
Het kan, afhankelijk van de grootte, ook vanzelf overgaanquote:Op donderdag 22 november 2012 12:17 schreef PureEvil het volgende:
[..]
huh? ik kan me niet heugen dat ze dat bij wesley ook zo hadden gedaan...(die had ook een liesbreuk toen ie een paar maanden was)
Middelste heeft al 2,5 week diarree, dus ik denk dat het ergste besmettingsgevaar wel achter de rug isquote:Op donderdag 22 november 2012 12:34 schreef Phaidra het volgende:
Free. Ik krijg echt rillingen van het idee van een ruggenprik bij zo'n ukkie
. En ook nog eens noro, hopelijk niet voor kleine M..
bij Wesley ging het ook niet zelf over, maar hij had er ook niet veel last van.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Het kan, afhankelijk van de grootte, ook vanzelf overgaandeze niet
gewone kruidvat fles....en de dop niet zo strak aandraaien (ook niet te los, want anders krijg je lekkages #ervaring:') )en af en toe draaien met de speen, werkt voor ons iigquote:Op donderdag 22 november 2012 12:55 schreef Mangostine het volgende:
Ik krijg echt de schijt van die difrax fles trouwens. Ondanks dat speciale ventiel zuigt het ding constant vacuüm.![]()
Meer mensen daar last van? Welke fles zouden jullie aanraden?
Dan moet je het midden van het schijfje dat in de ventieldop zit (snap je?) even goed doorprikken met iets scherps. Dan is het over! Hadden wij ook hier.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:55 schreef Mangostine het volgende:
Ik krijg echt de schijt van die difrax fles trouwens. Ondanks dat speciale ventiel zuigt het ding constant vacuüm.![]()
Meer mensen daar last van? Welke fles zouden jullie aanraden?
He gadverdamme, dat klinkt wel heel naarquote:Op donderdag 22 november 2012 21:23 schreef Troeta het volgende:
Bij een ruggeprik houden ze de baby heel heel stevig vast in de foetushouding en dat is echt niet leuk. Even slapend door een kapje lijkt mij een stuk beter eigenlijk...
Netjes!quote:Op vrijdag 23 november 2012 05:09 schreef Kwisted het volgende:
Fijn mango! Ik vond t ook fijn om te dragen, ineens heb ne je handen vrij!
Nieuw record hier! F.leur heeft 7,5uur geslapen! Van half 10 tot nu. Geweldig!
Ik heb een Storchenwiege baby carrier, bevalt mij heel goed! Zo'n ergonomisch ding. Kan van geboorte tot een jaar of drie en zowel buik als rug.quote:Op vrijdag 23 november 2012 06:40 schreef LeNeHe het volgende:
Ik wil ook graag dragen, heb een doek te leen, maar ik vind het zo'n gepiel om hem goed te knopen. Ik ben nu op zoek naar een Bondonlino of iets in die richting.
bitterend even offtopic hier ipv V&Aquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ze zelf snel rolt enz is het moeilijker maar ik leg haar eigenlijk altijd op haar rug als ze veel gedronken heeft en geef haar dan haar tutpopje en dan blijft ze meestal wel even lekker liggen (of ze gaat op bed)quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:37 schreef Tinuviel het volgende:
voor Midas en het kruipen.
In welke positie houd jij S. Dan na het drinken Zoe?
ohh die popquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef Kyara het volgende:
*zucht*
hij snapt het niet meer. Dus dan gaat ie heel zielig op zijn knietjes met zijn hoofd op zijn armen zitten huilen
Hey SE, misschien heb ik het gemist bijhouden lukt niet echt maar heb je nog wat handige tips wat betreft slapen gekregen van het CB? Het is hier weer prut... Gelukkig gaat het 's avonds en 's nachts wel goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:00 schreef SupremeEvil het volgende:
Kuuks je baby wordt groot, kyara ook! Tijgeren en kruipen!
Zoe heeft jouw S. kleine voeten of mijnes heeeule grote? Die zijn namelijk al 10cm en draagt sokken van 6-12 maanden!
M. slaapt al sinds half drie. Best even lekker want ben alleen, vriend is morgenmiddag pas terug... Ik zoek nette zwarte laarzen voor dikke kuiten, voor cheap. Ik heb teveel eisen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bummerquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:15 schreef SupremeEvil het volgende:
Owwww.... Ja vergeten! Handige tips, nee. Helaas. M. Sliep die week voorbeeldig, zelf binnen 20 minuten in slaap vallen met af en toe een schreeuwtje om aandacht. D'r kamer af en toe in en uit lopen hielp toen, om te laten weten dat ze niet alleen was.
Maar hier is het ook weer pet. Sinds afgelopen weekend snapt ze het ineens niet meer ofzo. Dus kan je ook niet helpen helaas. 'S Nachts gaat hier ook goed...'s middags en 's avonds dus weer langer bezig met in slaap krijgen dan dat ze daadwerkelijk slaapt. En nu verbaast ze me weer eens door ineens vanaf half drie te pitten...
Ik mocht overigens wel haar op een vaste tijd wakker maken om zo proberen een ritme te krijgen, zodat de begintijd altijd hetzelfde was. Ze dacht niet dat het kwaad kon. 's Avonds mocht ik biobim aan haar laatste fles toevoegen zodat ze door zou slapen... Uiteindelijk nog eens over nagedacht en voor nu besloten om toch het ritme van mijn kindje aan te houden. Dusja...weet t ook niet
Goed zo Midas!quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef Kyara het volgende:
*zucht*
hij snapt het niet meer. Dus dan gaat ie heel zielig op zijn knietjes met zijn hoofd op zijn armen zitten huilen
Hebben wij het over hetzelfde kind?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:44 schreef vamperotica het volgende:
Mijn meisje is ziekjes aan het worden. Gister was ze al wat hangerig, vanmorgen begon het met een Golf slijmerige melk en gedurende de dag wilde ze steeds drinken, maar na 2 tellen begon ze te krijsen om steeds wat melk terug te blijven geven. Lopen met r is niet goed, knuffelen niet en ook de draagdoek niet. Ze heeft geen koorst, maar is wel wat warm en heeft rode wangetjes. Als ze in slaap valt schrikt ze na een minuut of 5 weer krijsend wakker. Toen ik net met r op bed ging liggen heeft ze heel veel gedronken en is met kleins snikjes in slaap gevallen... ben benieuwd voor hoe lang
Die geluidjes heb ik hier ook Coco! Zou het eens op moeten nemen voor de gein .. Eerwste drie dagen na haar geboorte zat ik iedere keer rechtop in bedquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Volgens mij heeft ze trouwens wat verborgen reflux. Zie haar regelmatig na de fles wat herkauwen en ze maakt rare piepende/squeeky geluiden, altijd na de fles. Soms komt er ook echt wat melk tevoorschijn. Ze lijkt er zelf nog niet heel erg van onder de indruk, gelukkig. Houden haar nu na de fles wat langer rechtop, proberen vaker te laten boeren en gaan matr
Aaaah...Inderdaad... dat geluid!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hebben wij het over hetzelfde kind?
Hier ook vanaf vannacht 4 uur (meestal wordt ze rond die tijd wakker en krijgt ze nog een fles) dramaaa .. Precies zoals jij het omschrijft. Echt super zielig.. Geen koorts, maar echt lekker gaat het ook niet. Vent heeft vanaf 4 uur met haar onder gezeten en rond half 8 bij mij in bed gelegd omdat hij vandaag naar school moet. Heeft ze alleen maar liggen huilen, dus heb haar weer gevoed. Daarna weer alleen maar huilen. Heb haar in haar eigen bedje gelegd en ben erbij blijven zitten totdat ze sliep. Ik weer naar beneden met babyfoon. Hoor ik me toch ineens een eng geluid?
... Ik ren als een gek naar boven .. Ligt mijn mini daar in haar eigen .. nou ja spuug wil ik het niet meer noemen. Leek wel braaksel
![]()
... Pff doodeng en super zielig.
Ja klopt! Wat een lief aanbodquote:Op vrijdag 23 november 2012 06:54 schreef Marjolijntje het volgende:
Lenehe, jij woont bij mij in de buurt toch? (Weet het niet meer zeker, sorry!) als je wilt, wil ik wel kijken of ik je kan helpen met je doek?
Thanks!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn dat je je erin kunt berusten Enf!
En dat het met de spruw ook beter gaat!
Ik vind het serieus knap dat je het sl zo lang vol houdt.
Eerste stukje dat eruit komt, werkte dan als een soort kurk, blijkbaar. Als dat er eenmaal uit is, dan komt de rest (en dat is een hoop) er ook allemaal binnen no-time uit. Dat eerste stukje is ook echt wat harder dan. Heeft ze tot nu toe twee keer gehad, maar ging allebei de keren wel op exact dezelfde wijze.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:31 schreef Tinuviel het volgende:
Twinkle, neem het er lekker van, lekker ontspantijd voor jezelf!
PE, wow wat wordt je meisje groot. Jammer dat je er nu geen foto van kon maken.
Coco, was haar poep dan erg hard of waar had ze problemen mee. Wel zielig voor haar. Beterschap! Wij hebben het hier ook gehad.
Enf, gelukkig geen hele druif. Je vraagt je dan toch af of er wel wat verteerd word van dat fruit en de groente?
Tip: Ga NOOIT op zaterdag naar de kaufland... Stikdruk en bijna allemaal nederlanders.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, was vandaag even bij de Kaufland in Duitsland (mijn eerste uitstapje, samen met mijn moeder, was kapot na afloop), maar Pampers zijn daar dus echt een heel stuk goedkoper.
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
in Duitsland ¤7,99. Scheelt best een hoop, geloof ik.
En een 4pack van deze doekjes:
[ afbeelding ]
voor ¤5,45. Volgens mij ook (een stuk) goedkoper vergeleken Nl.
Ze moest lachen om haar broerquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Troeta, wat een geweldige foto trouwens. Ze kijkt zo vrolijk, en die wangen![]()
Echt super cute
Jeuzes, dat scheelt een hoop..quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, was vandaag even bij de Kaufland in Duitsland (mijn eerste uitstapje, samen met mijn moeder, was kapot na afloop), maar Pampers zijn daar dus echt een heel stuk goedkoper.
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
in Duitsland ¤7,99. Scheelt best een hoop, geloof ik.
En een 4pack van deze doekjes:
[ afbeelding ]
voor ¤5,45. Volgens mij ook (een stuk) goedkoper vergeleken Nl.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:15 schreef Troeta het volgende:
Wij verdelen hier geen taken, maar we ruimen op als het echt te erg word of als er visite komt:D
Gelukkig,zijn wij niet de enigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |