SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou kunnen, maar ik denk dat ik mijn huidige fiets ga houden als winterfiets omdat hij bij verkoop max 500 euro op zal brengen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:27 schreef Narcotical het volgende:
Je kan 'm ook mooi gebruiken als pekelfiets
Mwah...ik vind hem zo prima eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef Yankee het volgende:
Of je maakt er zo'n bling bling hipster geval van
Nee, dat wil ik al heel lang niet meer. Financieel niet aantrekkelijk om mijn huidige fiets (met redelijk zwaar frame) van een nieuwe groep te voorzien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:40 schreef Yankee het volgende:
Je wilde toch een nieuwe groep op die Koga zetten?
Ik twijfel nog steeds over het kopen van een nieuwe groep
Doen! Je frame is net nieuw! En 6700 schakelt veel beter! Plus dat je nog wel 250 euro of meer voor je oude groep kan krijgenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:40 schreef Yankee het volgende:
Je wilde toch een nieuwe groep op die Koga zetten?
Ik twijfel nog steeds over het kopen van een nieuwe groep
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
Schwalbe Ice Spiker 304 Spikes 2,1" Wire
http://www.bike-discount.(...)spikes-21-draht.html
Zijn die goed om over ijs te fietsen?
aldus degene die de elfstedentocht fietst...quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?Op ijs moet je schaatsen, niet fietsen
Omdat schaatsen hier in de buurt toch nooit lekker kan. Bijna altijd slecht ijs of er ligt sneeuw op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?Op ijs moet je schaatsen, niet fietsen
op slecht ijs zou ik ook niet zo snel gaan fietsen eigenlijk. Je kan beter schaatsend in een wak flikkeren dan op de fietsquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat schaatsen hier in de buurt toch nooit lekker kan. Bijna altijd slecht ijs of er ligt sneeuw op.
Ik zal er ook niet met spdpedalen gaan fietsenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
op slecht ijs zou ik ook niet zo snel gaan fietsen eigenlijk. Je kan beter schaatsend in een wak flikkeren dan op de fiets
Ja ik ga de 11stedentocht nooit op de schaats doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:19 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
aldus degene die de elfstedentocht fietst...
en ja, ik weet ook wel dat dat ook een fietstocht is...
Zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik ga de 11stedentocht nooit op de schaats doen![]()
Afgelopen winter 50km Leeuwarden - Dokkum heen en weer...kapot was ik
toen ik in Finland woonde gingen we eens met snowscooters op zo'n meertje. Het ijs was net niet sterk genoeg, maar door de snelheid bleef je wel gaan. Achter de snowscooter had je dan een wak.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal er ook niet met spdpedalen gaan fietsenIk bedoel meer dat er veel scheuren inzitten. En er schaatsen hier een hoop mensen op relatief weinig ijs, dus daar wordt het ook niet erg beter van.
Als je kan schaatsen kan je ook fietsen? Gewicht wordt beter verdeelt en je gaat sneller.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:32 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
toen ik in Finland woonde gingen we eens met snowscooters op zo'n meertje. Het ijs was net niet sterk genoeg, maar door de snelheid bleef je wel gaan. Achter de snowscooter had je dan een wak.
Was achteraf wel vet tof, maar als ik het vooraf wist had ik me wel 2x bedacht.
Moraal van dit verhaal, als jij maar hard genoeg over het ijs fietst
zou best een theorie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je kan schaatsen kan je ook fietsen? Gewicht wordt beter verdeelt en je gaat sneller.
Het kan nu al?quote:
Ik heb de lichtere variant om op besneeuwde en beijzelde wegen te fietsen. Werkt perfect (en de gezichten van omstanders zijn priceless).quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
Schwalbe Ice Spiker 304 Spikes 2,1" Wire
http://www.bike-discount.(...)spikes-21-draht.html
Zijn die goed om over ijs te fietsen?
Zelfs Glanerbrook is al open. Heb nog niet op het ijs gestaan, de zin is wat over na 15 jaar wedstrijden rijden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef Narcotical het volgende:
De kunstbaan hier in de buurt is volgens mij al wel weer een tijdje open inderdaad. Helaas kan ik niet schaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |