Omdat paraplu.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het enige leuke aan de SR meet was dat ik Mur heb ontmoet.
En betast.
Lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
Ik eet vanavond (weer) zelfgemaakte snert.
Oeh dan heb ik liefde bedreven met een heel mooi meisje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar samen onder een paraplu staan is toch ook een soort van liefde bedrijven?
Mijn bips is niet "best".quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb best een geile bips hoor.
Waarschijnlijk de reden dat die snert zo goedkoop wasquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker
Laatst had ik snert gekocht bij de slager, zelfgemaakte van hun, smaakte naar een trap van een paard
Pics.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oeh dan heb ik liefde bedreven met een heel mooi meisje.
Bij ons staat er lasagna op tafel als het goed is. Incl fok-visitequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
vanavond
Dan Indische rijsttafel eten, thuis.
Schijnbaar ja, was in de aanbiedingquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de reden dat die snert zo goedkoop was?
Lasagna is ook uitstekend lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij ons staat er lasagna op tafel als het goed is. Incl fok-visite
Nou ja, de snert die ik straks eet is wel erg lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar ja, was in de aanbieding
Snert bij de slager, vind ik net zo raar als gehaktballetjes bij de groenteboer. Why oh why.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker
Laatst had ik snert gekocht bij de slager, zelfgemaakte van hun, smaakte naar een trap van een paard
Mail me maar wat snert danquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, de snert die ik straks eet is wel erg lekker.
In snert zit superveel worst en spek en alles, dus zo raar is het toch niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snert bij de slager, vind ik net zo raar als gehaktballetjes bij de groenteboer. Why oh why.
Onze slager verkoopt wel meer zelfgemaakte dingen. De visboer ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snert bij de slager, vind ik net zo raar als gehaktballetjes bij de groenteboer. Why oh why.
Nou dat was bij deze slager zoeken met een vergrootglas, was zo waterig als wat, zat amper vleesch in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In snert zit superveel worst en spek en alles, dus zo raar is het toch niet?
Ik niet, eigenlijk. In de echte snert zit veel vlees, rookworst, spek, rundvlees, bijv..quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonde, dat er meer vlees dan soep in zit hoort de charme van snert te zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou dat was bij deze slager zoeken met een vergrootglas, was zo waterig als wat, zat amper vleesch in.
Dat de lepel er recht in kan staanquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonde, dat er meer vlees dan soep in zit hoort de charme van snert te zijn
Mwah, onze slager had ook wel zelfgemaakte gerechten, maar snert vind ik gewoon niet bij een slager passen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In snert zit superveel worst en spek en alles, dus zo raar is het toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |