abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:15:35 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119425401


quote:
sho.com:
Who's the hero who's the threat? When MIA Marine Sgt. Nicholas Brody returns home to a hero's welcome after eight years in enemy confinement, brilliant but volatile CIA agent Carrie Mathison isn't buying his story. She believes that Brody has been turned and is now working for Al Qaeda. What follows is a dangerous game of cat and mouse with nothing short of American national security at stake. Claire Danes, Damian Lewis and Mandy Patankin star in the provocative, suspenseful new Showtime Original Series HOMELAND, from Executive Producers of 24.

tv.com:
Based on the Israeli version of "Prisoners of War." A U.S. soldier who was thought to have been killed in Iraq over 10 years ago who is now being questioned as to whether he is a member of a sleeper cell sent to cause a terrorist attack. Claire Danes stars in this Showtime pilot as a CIA agent with bipolar disorder who comes to suspect that an Afghanistan war hero who has returned home after years as a POW might be part of a terrorist plot. Expect a psychological thriller with a strong focus on character development. Bring it on.
www.sho.com/site/homeland/
www.watchcareful.ly
www.tv.com/shows/homeland-2011/

Trailer:
Bekijk deze YouTube-video

Elke maandag op je beeldscherm ;)

TV / [USA] Homeland - MIA werkt voor Al Qaeda?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:16:42 #2
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119425708
Homeland gaat uberhaupt over Brody, als hij doodt gaat, is de serie klaar
pi_119425888
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef Estolan het volgende:
Homeland gaat uberhaupt over Brody, als hij doodt gaat, is de serie klaar
Precies, laat Carrie daarom maar sterven :r
pi_119425929
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:27 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Precies, laat Carrie daarom maar sterven :r
hoezo? ze doet haar werk toch gewoon

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 14:28:42 ]
pi_119425989
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:28 schreef Estolan het volgende:

[..]

hoezo? ze doet haar werk toch gewoon
kurk_droog heeft een hekel aan iedere vrouw in een serie volgens mij
pi_119426056
Laat gewoon die dochter doodgaan dan, wat een irritant kind is dat.
pi_119426295
Nee zij is leuk
pi_119426522
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Franknfurter het volgende:
Laat gewoon die dochter doodgaan dan, wat een irritant kind is dat.
helemaal mee eens!
wat een onzin,ik wil zo graag gestraft worden omdat ik naast iemand zat die is doorgereden
wat lost dat op?
iedere puber zou blij zijn om ergens mee weg te komen,en deze wil koste wat het kost op de blaren zitten pffffffffffffff
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:48:03 #11
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119426679
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef Estolan het volgende:
Homeland gaat uberhaupt over Brody, als hij doodt gaat, is de serie klaar
Nee, Homeland had ook elk seizoen over een ander probleem kunnen gaan. Sterker, dat was de bedoeling tijdens het maken van het seizoen.

Tv zenders bestellen voor nieuwe series nooit een heel seizoen, soms maar 3 of 5 afleveringen. Soms cancelen ze een serie al na 2 afleveringen. Toen er een heel seizoen werd besteld hebben ze pas besloten om Brody 3 seizoenen op zn minst te laten meedoen omdat hij en carry chemie hadden.

Ik had liever gezien dat Brody de boel had opgeblazen en ze nu een ander CIA probleem hadden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119426736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, Homeland had ook elk seizoen over een ander probleem kunnen gaan. Sterker, dat was de bedoeling tijdens het maken van het seizoen.

Tv zenders bestellen voor nieuwe series nooit een heel seizoen, soms maar 3 of 5 afleveringen. Soms cancelen ze een serie al na 2 afleveringen. Toen er een heel seizoen werd besteld hebben ze pas besloten om Brody 3 seizoenen op zn minst te laten meedoen omdat hij en carry chemie hadden.

Ik had liever gezien dat Brody de boel had opgeblazen en ze nu een ander CIA probleem hadden
Dan was het gewoon de zoveelste langzame 24 geweest.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:50:08 #13
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119426771
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dan was het gewoon de zoveelste langzame 24 geweest.
Dat hoeft helemaal niet, Dexter is ook niet de zoveelste crime scene serie.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119426836
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet, Dexter is ook niet de zoveelste crime scene serie.
Hoeft niet nee, maar Brody is voor mij echt de kern van Homeland. Elk seizoen een andere bad guy is wel erg saai en suf. Daarnaast, er is helemaal niks mis met Homeland wmb. De beste serie momenteel, wellicht :).
pi_119426897
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:51 schreef Luigi het volgende:

[..]

Hoeft niet nee, maar Brody is voor mij echt de kern van Homeland. Elk seizoen een andere bad guy is wel erg saai en suf. Daarnaast, er is helemaal niks mis met Homeland wmb. De beste serie momenteel, wellicht :).
Ben ik het mee eens. Dit seizoen vind in zelfs nog beter dan seizoen 1.
pi_119426924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:53 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Dit seizoen vind in zelfs nog beter dan seizoen 1.
Ik vind het echt ónwijs goed zelfs. Er is dit tv seizoen amper competitie wat dat betreft (allemaal IMHO he).
pi_119427000
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:54 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik vind het echt ónwijs goed zelfs. Er is dit tv seizoen amper competitie wat dat betreft (allemaal IMHO he).
Ik ook hoor. Ik vond seizoen 1 al geweldig en had niet verwacht dat het nog beter zou kunnen. Toch wel dus :)
pi_119427030
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, Homeland had ook elk seizoen over een ander probleem kunnen gaan. Sterker, dat was de bedoeling tijdens het maken van het seizoen.

Tv zenders bestellen voor nieuwe series nooit een heel seizoen, soms maar 3 of 5 afleveringen. Soms cancelen ze een serie al na 2 afleveringen. Toen er een heel seizoen werd besteld hebben ze pas besloten om Brody 3 seizoenen op zn minst te laten meedoen omdat hij en carry chemie hadden.

Ik had liever gezien dat Brody de boel had opgeblazen en ze nu een ander CIA probleem hadden
Waar staat dat
pi_119427999
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Franknfurter het volgende:
Laat gewoon die dochter doodgaan dan, wat een irritant kind is dat.
Inderdaad zeg, alle betrokken partijen willen het gewoon stilhouden maar zij doet moeilijk moeilijk.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:47:35 #20
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_119428543
Dana hoort er juist helemaal bij O+. Laat dan maar dat jochie doodgaan.
And there are still no americans in Bagdad !!
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:08:01 #21
104871 remlof
Europees federalist
pi_119436281
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:51 schreef Luigi het volgende:

[..]

Hoeft niet nee, maar Brody is voor mij echt de kern van Homeland. Elk seizoen een andere bad guy is wel erg saai en suf. Daarnaast, er is helemaal niks mis met Homeland wmb. De beste serie momenteel, wellicht :).
Een van de beste series ja, helemaal mee eens. Maar Sunchasert moet je gewoon negeren, die vindt volgensmij elke serie kut. Ik zie hem zelden tot nooit een positieve reactie plaatsen.
Amen.
pi_119436626
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:43 schreef patrick37 het volgende:

[..]

helemaal mee eens!
wat een onzin,ik wil zo graag gestraft worden omdat ik naast iemand zat die is doorgereden
wat lost dat op?
iedere puber zou blij zijn om ergens mee weg te komen,en deze wil koste wat het kost op de blaren zitten pffffffffffffff
Euh, ik weet niet hoor, maar een tikje schuldgevoel is niet helemaal misplaatst. Ik weet niet hoe egocentrisch jij was op je 16e, maar ik vind haar gedrag niet helemaal raar.

Daarnaast vond ik Dana deze aflevering heel goed te pruimen.
pi_119436834
Die Carrie imitatie van Hathaway is wel spot-on.

Overigens heb ik me doodgelachen om die seksscene van Brody en Carrie en de CIA die aan het meeluisteren was :').
Amen.
pi_119437184
Dat hoofd van Saul ook :').
I would date the hell out of me.
pi_119437186
Carrie is echt vreselijk irritant aan het worden. :{
pi_119437279
Ik vind Carrie tof.

Vrouwtje en dochter van Brody zijn irritanter :r.
Amen.
pi_119437320
Die zijn echt the worst. Verpesten constant de sfeer die erin zit. Dat dochtertje vooral. Serieus..
pi_119441489
Ik heb gister de finale gezien van seizoen 1, en ik weet nou niet of ik seizoen 2 verder wil zien. Het begon erg goed maar het ging bergafwaarts met de hele verhaallijn van Tom Walker en die drone-aanval op dat zoontje van Abu Nazir. De serie werd erg ongeloofwaardig door al die verschillende twists van of Brody nou wel een terrorist is of niet, en de motieven van Brody vind ik persoonlijk erg vaag. Brody doet dit allemaal voor een man die hem zes jaar lang heeft laten martelen, maar hij vond het werkelijk verschrikkelijk toen het zoontje van deze man omkwam, zelfs zo verschrikkelijk dat het waard is Amerika geheel te ontwrichten, zelfs als dit met de dood van onschuldigen moet. Brody ging van zwaar getraumatiseerde man die zijn kinderen totaal niet kende, naar gezellige familieman. Nazir's reactie op het niet laten ontploffen van de bom was ook raar, hij was totaal niet boos op Brody. Carrie is het enige interessante karakter, hoewel de schrijvers ook zwaar over de top gingen met haar bipolaire stoornis.

Moet ik seizoen 2 kijken als dit me allemaal zo tegenviel? Seizoen 2 zal wel zo'n twist hebben dat Saul ook een terrorist is ofzo
pi_119443693
Is het nou echt zo dat Abu Nazir hem gemarteld heeft ook? Hij is opgepakt door aanhangers van Saddam, die hem uiteindelijk verkocht hebben aan Abu Nazir. Maar die tijd onder de grond, was dat ook na de verkoop?
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:24:09 #32
256829 Sokz
Livin' the life
pi_119443764
Naar mijn weten is Abu Nazir een beetje de Osama van homeland.
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:25:04 #33
256829 Sokz
Livin' the life
pi_119443841
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:17 schreef emokid het volgende:
Carrie is echt vreselijk irritant aan het worden. :{
Klopt ongelovelijk geërgerd :{
pi_119444580
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:42 schreef Loop-y het volgende:
Ik heb gister de finale gezien van seizoen 1, en ik weet nou niet of ik seizoen 2 verder wil zien. Het begon erg goed maar het ging bergafwaarts met de hele verhaallijn van Tom Walker en die drone-aanval op dat zoontje van Abu Nazir. De serie werd erg ongeloofwaardig door al die verschillende twists van of Brody nou wel een terrorist is of niet, en de motieven van Brody vind ik persoonlijk erg vaag. Brody doet dit allemaal voor een man die hem zes jaar lang heeft laten martelen, maar hij vond het werkelijk verschrikkelijk toen het zoontje van deze man omkwam, zelfs zo verschrikkelijk dat het waard is Amerika geheel te ontwrichten, zelfs als dit met de dood van onschuldigen moet. Brody ging van zwaar getraumatiseerde man die zijn kinderen totaal niet kende, naar gezellige familieman. Nazir's reactie op het niet laten ontploffen van de bom was ook raar, hij was totaal niet boos op Brody. Carrie is het enige interessante karakter, hoewel de schrijvers ook zwaar over de top gingen met haar bipolaire stoornis.

Moet ik seizoen 2 kijken als dit me allemaal zo tegenviel? Seizoen 2 zal wel zo'n twist hebben dat Saul ook een terrorist is ofzo
Gewoon gtst gaan kijken, Homeland is echt niet boeiend :')

Serieuze noot: wat voor antwoord denk je hier te krijgen!?
pi_119445367
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:42 schreef Loop-y het volgende:
Ik heb gister de finale gezien van seizoen 1, en ik weet nou niet of ik seizoen 2 verder wil zien. Het begon erg goed maar het ging bergafwaarts met de hele verhaallijn van Tom Walker en die drone-aanval op dat zoontje van Abu Nazir. De serie werd erg ongeloofwaardig door al die verschillende twists van of Brody nou wel een terrorist is of niet, en de motieven van Brody vind ik persoonlijk erg vaag. Brody doet dit allemaal voor een man die hem zes jaar lang heeft laten martelen, maar hij vond het werkelijk verschrikkelijk toen het zoontje van deze man omkwam, zelfs zo verschrikkelijk dat het waard is Amerika geheel te ontwrichten, zelfs als dit met de dood van onschuldigen moet. Brody ging van zwaar getraumatiseerde man die zijn kinderen totaal niet kende, naar gezellige familieman. Nazir's reactie op het niet laten ontploffen van de bom was ook raar, hij was totaal niet boos op Brody. Carrie is het enige interessante karakter, hoewel de schrijvers ook zwaar over de top gingen met haar bipolaire stoornis.

Moet ik seizoen 2 kijken als dit me allemaal zo tegenviel? Seizoen 2 zal wel zo'n twist hebben dat Saul ook een terrorist is ofzo
Je mag 't ook gewoon zeggen als je e.e.a. niet helemaal snapt he? Niemand die je uitlacht, maar als je met deze onzin komt, dan krijg je wel reacties.

Abu Nazir heeft Brody zo'n beetje gered van de marteldood en hem 'n "leven" gegeven, als dank moet Brody hem nu helpen bij 'n vergelding op de VS. Verder zijn de karakters behoorlijk realistisch neergezet, ik zou wel eens willen zien hoe jij reageert als je in zo'n complot je draai probeert te vinden.

Maar zoals gezegd, je kunt je misschien beter alleen met GTST bezig houden.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_119447048
Goede ep weer. en ik zie iedereen afknappen op dat je niet ziet dat het Abu Nazir is, maar ik herkende hem ook niet hoor. Shots zijn af en toe best onduidelijk en zovaak hebben we hem echt niet gezien deze serie. Ik zat zelfs te denken aan die ene spy-dude die we de vorige paar eps al verdachten van de mol te zijn (met dat slapen, en dat zendertje tegen dat rooster houden en zo...).

Desalniettemin vond ik dat einde een beetje jammer, ik zat nou niet echt met een "wtf het is abu nazir" gevoel....

Maar mooie ep, constante spanning, je weet echt niet wat er gaat gebeuren.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119447065
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:37 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat het Max was :') Aangezien hier en daar werd hem een mogelijke mol-rol werd toegedicht.
precies :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119447184
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:53 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Dit seizoen vind in zelfs nog beter dan seizoen 1.
Precies. Wat mij betreft echt tig keer beter seizoen dan het vorige ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119447652
Het was duidelijk Abu Nazir op het eind. Alleen hij noemt Brody 'Nicholas', en op die manier.
pi_119447810
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:34 schreef emokid het volgende:
Het was duidelijk Abu Nazir op het eind. Alleen hij noemt Brody 'Nicholas', en op die manier.
Ja, ook pas toen hij dat zei had ik het door. Niet bij zijn gezicht.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119447954
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:37 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja, ook pas toen hij dat zei had ik het door. Niet bij zijn gezicht.
Ik ging er verhaaltechnisch ook van uit, al weet je het bij Homeland nooit. Ook best gek hoe Abu Nazir heen en weer reist van en naar de VS.
pi_119448086
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het nou echt zo dat Abu Nazir hem gemarteld heeft ook? Hij is opgepakt door aanhangers van Saddam, die hem uiteindelijk verkocht hebben aan Abu Nazir. Maar die tijd onder de grond, was dat ook na de verkoop?
Dit stukje is ook wel vaag, vind ik. Want hij is onder de grond gevonden, dus dan moet dat met Abu Nazir daarvoor al zijn geweest toch?
I would date the hell out of me.
pi_119449025
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:34 schreef emokid het volgende:
Het was duidelijk Abu Nazir op het eind. Alleen hij noemt Brody 'Nicholas', en op die manier.
Ik dacht dat hij Legolas zij?
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:04:14 #44
104871 remlof
Europees federalist
pi_119449324
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij Legolas zij?
Seizoen 1 niet gezien?
pi_119449880
Wel weer een spannende aflevering. Lijkt me ook dat die gast aan het einde Abu Nazir was. Die ontvoering geeft wel weer een nieuwe wending aan het verhaal.

Hoop dat dat gedoe met dat dochtertje en die aanrijding nu ook afgelopen is.
pi_119450186
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Seizoen 1 niet gezien?
Jawel, maar ik hoe vaker ik het terugkijk hoe duidelijker het word.
LEGOLAS
pi_119450591
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:30 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

kurk_droog heeft een hekel aan iedere vrouw in een serie volgens mij
Waar dan nog meer dan? ( ja en kom niet met Charlie aanzetten, daar heeft iedereen een hekel aan :') )

Ik erger me gewoon aan dat amateuristische van haar wanneer ze weer zelf beslist over zaken daar, onbegrijpelijk en irritant.
pi_119450806
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:42 schreef Wanderlust. het volgende:

[..]

Dit stukje is ook wel vaag, vind ik. Want hij is onder de grond gevonden, dus dan moet dat met Abu Nazir daarvoor al zijn geweest toch?
Aan de andere kant, de link tussen hem en Abu Nazir werd gelegd door Carrie, die daarvoor al de Abu Nazir-deskundige was.

Tijdens de zoektocht naar AN kwam ze in contact met die gevangene die haar vlak voor zijn dood vertelde dat er een POW was die geturned was. Dit gebeurt in een flashback, dus er zaten een aantal jaar tussen die informatie en het terugvinden van Brody.

Als Brody gevonden wordt is het in eerste instantie feest, maar doordat er ook commotie rondom AN is, zegt Carrie dat het geen toeval is dat Brody nu gevonden wordt en legt de link.

Vanaf AN's kant zou het dus zo kunnen zijn dat ze Brody aangeboden krijgen van de amateur-terroristen/Saddam-aanhangers nádat hij een tijdje (maar dus niet 8 jaar) in de cel heeft gezeten en hem een huis biedt enz enz. Dan dat gebeuren met Isa, waarna AN Brody een jihad aanpraat. Als deel van het plan laat hij z'n haar weer staan, wordt in een hol gestopt waar de amerikanen hem zullen vinden, en komt terug. Als Carrie die informatie van de geturnde POW niet zou hebben gehad (en AN weet niet dat ze dat had) had er geen vuiltje aan de lucht geweest en was het plan gewoon uitgevoerd.

Al met al is het stiekem gewoon heel duidelijk en goed geschreven :o.
pi_119452473
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Je mag 't ook gewoon zeggen als je e.e.a. niet helemaal snapt he? Niemand die je uitlacht, maar als je met deze onzin komt, dan krijg je wel reacties.

Abu Nazir heeft Brody zo'n beetje gered van de marteldood en hem 'n "leven" gegeven, als dank moet Brody hem nu helpen bij 'n vergelding op de VS. Verder zijn de karakters behoorlijk realistisch neergezet, ik zou wel eens willen zien hoe jij reageert als je in zo'n complot je draai probeert te vinden.

Maar zoals gezegd, je kunt je misschien beter alleen met GTST bezig houden.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:38 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Gewoon gtst gaan kijken, Homeland is echt niet boeiend :')

Serieuze noot: wat voor antwoord denk je hier te krijgen!?
:') Lekker op de man spelen. Ik heb het merendeel van de 'grote' tv series gezien, maar Homeland komt niet eens dichtbij de grote jongens van HBO. Dat is omdat de karakters bijzonder zwak zijn uitgewerkt, in het bijzonder Brody. In de eerste paar afleveringen was hij een buitengewone getraumatiseerde oorlogsveteraan die soms uren in het hoekje van zijn kamer zat, zijn vrouw hardhandig behandelde tijdens seks, zijn kinderen totaal niet kende en zijn beste vriend in elkaar sloeg. In de latere afleveringen (ik ga ervanuit dat het een aantal maanden verder is in het plot), is hij een family man die van zijn kinderen houdt, hij functioneert volkomen normaal, alsof hij nooit is weggeweest. Vertel mij dan eens hoe hij zo heeft kunnen veranderen zonder enig psychologische hulp (alsof dat zou helpen bij zo'n situatie) in een aantal maanden?

Nazir was weldegelijk één van zijn martelaars (misschien weliswaar indirect), herinner je die scene nog waar Brody die neger doodslaat? Daar stond Abu Nazir naast, in diezelfde kerker. En over die neger gesproken, waar sloeg dat op? Brody had zogenaamd Tom Walker doodgeslagen, maar toch niet, alsof Brody zijn oorlogsmaatje niet herkent. Volgens mij hebben de schrijvers de eerste vijf episodes eerst geschreven, waarna ze daarna iets anders wilde doen met het verhaal. De karakters zijn hierdoor onrealistisch, Nazir vond het gewoon oké dat Brody zichzelf niet opblies. "Not killing the man but killing the idea, huh?" een zeer korte discussie over een belangrijke wending. En hoe gaat Brody als senator (één van de honderd) het idee voortzetten om drone strikes te stoppen?

Nee, aan Homeland is weinig te snappen, alleen dat het een middelmatige serie is geworden in het midden van het seizoen. Jammer, het had veel potentie
pi_119452522
Ah de eerste HBO fanboy meldt zich weer.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_119453825
Daarom zeg ik ook: gewoon S2 niet kijken, geen klap aan... Het is ook helemaal niet verplicht je zo in te spannen om deze verschrikkelijk slechte serie te kijken. Wat doe je jezelf aan. :')
pi_119455454
Abu Nazir was inderdaad wel verantwoordelijk voor het martelen, het laten dood slaan, of het doen geloven daarvan in ieder geval, van Tom Walker, en heeft daarmee Brody naar de rand van de afgrond gebracht en daarna helemaal hervormd door hem alles te geven wat hij wilde en daarmee zijn hart gewonnen.
Brody heeft toen de andere kan van de oorlog gezien en is van Isa gaan houden, waarna hij bij een cover-up van Amerika klaar was om daartegen te gaan strijden.

Het doen geloven dat Walker dood was helpt natuurlijk wel om zo min mogelijk informatie te verstrekken over wie er allemaal voor hem werkt, waarschijnlijk heeft Tom Walker een soortgelijke behandeling gekregen en is ook zo geturnd.

Epische serie, maar ja, het is geen HBO he :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119458385
ben ook fan van HBO series maar vind dat Homeland ook wel door die zender gemaakt zou kunnen zijn. Nee niet alles is even realistisch maar het wordt voor het merendeel wel overtuigend gebracht.
pi_119458940
En net of HBO geen kutseries heeft. Ik noem een Sex and the City.
Amen.
  woensdag 21 november 2012 @ 11:54:47 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_119459094
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:33 schreef Loop-y het volgende:
Als je Homeland na het eerste seizoen niets aan vind zou ik het inderdaad niet echt meer proberen. Het is een Thriller/drama met veel gelul en suspence opbouw en relatief weinig actie (maar als de actie er is dan is het er ook echt). Het is in ieder geval geen serie die je van alles voorkauwt, je bouwt je eigen mening en dan blijkt dat je het goed of niet goed hebt.

Meer mensen vonden het midden/eind van Homeland S01 niet echt briljant overigens maar vinden S02 wel weer beter. Probeer het en als je het echt niet boeiend blijft vinden dan laat je het lekker gaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_119459157
Ik vind HBO series ook allemaal niet zo boeiend, Homeland is veel spannender en heeft veel meer een verhaal. HBO gaat veels te veel voor saaie realiteit (van hele boeiende orginele omgevingen dan voor een spannende serie, wat mij betreft. Maar goed.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119459194
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je Homeland na het eerste seizoen niets aan vind zou ik het inderdaad niet echt meer proberen. Het is een Thriller/drama met veel gelul en suspence opbouw en relatief weinig actie (maar als de actie er is dan is het er ook echt). Het is in ieder geval geen serie die je van alles voorkauwt, je bouwt je eigen mening en dan blijkt dat je het goed of niet goed hebt.

Meer mensen vonden het midden/eind van Homeland S01 niet echt briljant overigens maar vinden S02 wel weer beter. Probeer het en als je het echt niet boeiend blijft vinden dan laat je het lekker gaan.
Precies, zoals ik. En seizoen 2 vind ik nu briljant en tig maal beter dan het eerste seizoen. Alhoewel ik het einde van seizoen 2 nog moet afwachten natuurlijk...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119459200
Hoe dan ook, heb me weer prima vermaakt deze aflevering.

En kap eens met dat gebitch naar elkaar zeg :'). Kijk of kijk niet. Sjees. Het is een televisie serie, geen geloof.
pi_119464504
Ik ben deze week begonnen. Na 2 afleveringen heb ik al een hekel aan Carrie :') Wel goede serie verder!
  donderdag 22 november 2012 @ 22:10:23 #60
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_119520215
Vage ep
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_119534372
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:56 schreef Norrage het volgende:
Ik vind HBO series ook allemaal niet zo boeiend, Homeland is veel spannender en heeft veel meer een verhaal. HBO gaat veels te veel voor saaie realiteit (van hele boeiende orginele omgevingen dan voor een spannende serie, wat mij betreft. Maar goed.
Sommige HBO series vind ik echt geweldig, maar bij anderen sla je hiermee de spijker op zijn kop.

Het komt soms iets te veel over als: "Kijk ons eens serieus-realistisch doen"
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:45:57 #62
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_119534761
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:32 schreef Baktaart het volgende:

[..]

Sommige HBO series vind ik echt geweldig, maar bij anderen sla je hiermee de spijker op zijn kop.

Het komt soms iets te veel over als: "Kijk ons eens serieus-realistisch doen"
En dan heb je nog The Newsroom, niet echt serieus-realistisch lijkt me.. Wat kut is dat zeg..
"I'm in the empire business"
pi_119534891
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:45 schreef Buster91 het volgende:

[..]

En dan heb je nog The Newsroom, niet echt serieus-realistisch lijkt me.. Wat kut is dat zeg..
Ik vind dat best wel leuk :')
Het nieuws dan, de persoonlijke relaties zijn te hysterisch.

Het 'kijk ons eens realistisch zijn' kan soms ook te ver doorslaan en juist niet origineel meer zijn. Het is ook een cliche geworden dat je in een HBO serie een hoer ziet die het zaad uit zichzelf haalt met een doekje. Laat er eentje het eens uitkotsen voor de afwisseling of zo.
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:19:01 #64
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119535675
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:51 schreef Baktaart het volgende:

[..]

Het is ook een cliche geworden dat je in een HBO serie een hoer ziet die het zaad uit zichzelf haalt met een doekje. Laat er eentje het eens uitkotsen voor de afwisseling of zo.
_O-

HBO betekent voor mij nog altijd _O_ The Wire _O_
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_119536054
Ach, Showtime heeft met Californication, Dexter, Sleeper Cell en Homeland nu ook wel bewezen er iets van te kunnen.

Overigens met de kanttekening dat die series allemaal bedacht worden door verschillende personen, maar goed. Showtime en HBO kopen het alleen aan :P.
Amen.
pi_119536449
Showtime doet het best degelijk met hun series maar ik vind HBO en zelfs AMC toch meestal wel kwalitatief een beter collectie hebben. Homeland is schattig, maar het haalt het gewoon niet bij Mad Men of Boardwalk empire.

Maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik vind dat zowel Californication als Dexter rond het 3e seizoen keiharde sellouts zijn geworden die het niet meer waard zijn om te kijken ;(
Conscience do cost.
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:43:44 #67
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119536475
Girls van HBO vond ik echt de beste nieuwe serie van 2012
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119536696
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:42 schreef ems. het volgende:
Showtime doet het best degelijk met hun series maar ik vind HBO en zelfs AMC toch meestal wel kwalitatief een beter collectie hebben. Homeland is schattig, maar het haalt het gewoon niet bij Mad Men of Boardwalk empire.

Maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik vind dat zowel Californication als Dexter rond het 3e seizoen keiharde sellouts zijn geworden die het niet meer waard zijn om te kijken ;(
Showtime lijkt inderdaad wel wat meer gericht op entertainment dan kwaliteit ten opzichte van HBO. Maar het is maar net waar je van houdt natuurlijk, het blijft een normatieve discussie.
Amen.
pi_119536757
quote:
Al sinds ik een docu over Band of Brothers zag.
Amen.
pi_119536824
Ja!
pi_119537270
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

Showtime lijkt inderdaad wel wat meer gericht op entertainment dan kwaliteit ten opzichte van HBO. Maar het is maar net waar je van houdt natuurlijk, het blijft een normatieve discussie.
Precies. Het maakt me verder ook geen reet uit op welk kanaal het verschijnt. En homeland is een prima serie in z'n genre O+
Conscience do cost.
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:11:12 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119537413
Showtime melkt teveel uit, Dexter had al gestopt moeten zijn, Homeland wordt de Brodyverhaallijn gerekt
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119537480
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef Stefan het volgende:
Showtime melkt teveel uit, Dexter had al gestopt moeten zijn, Homeland wordt de Brodyverhaallijn gerekt
Onzin x2
pi_119539094
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:43 schreef Stefan het volgende:
Girls van HBO vond ik echt de beste nieuwe serie van 2012
dat zegt wel wat als jij dat vindt :')
pi_119539120
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:12 schreef Estolan het volgende:

[..]

Onzin x2
Wat betreft Dexter wel 100% waar. Van Homeland moeten we het nog gaan zien....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119539197
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat betreft Dexter wel 100% waar. Van Homeland moeten we het nog gaan zien....
Hoezo Dexter is nog steeds een goed bekeken serie. Het verhaal begint juist nu intressant te worden
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:58:22 #78
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119539209
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

dat zegt wel wat als jij dat vindt :')
Heb je uberhaubt de serie geprobeerd?
Ik heb bv Breaking Bad S1 wel gezien en pas op basis daarvan besloten dat het een kutserie is
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:59:04 #79
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119539242
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:57 schreef Estolan het volgende:

[..]

Hoezo Dexter is nog steeds een goed bekeken serie. Het verhaal begint juist nu intressant te worden
Sinds wanneer staat goed bekeken aan kwaliteit? GTST wordt ook al 13 jaar goedbekeken. Revolution wordt ook goed bekeken en is ook een kutserie
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119539286
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Sinds wanneer staat goed bekeken aan kwaliteit? GTST wordt ook al 13 jaar goedbekeken. Revolution wordt ook goed bekeken en is ook een kutserie
NL serie vergelijken met een serie die wereldwijd bekeken wordt

Uhuh
pi_119539350
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:57 schreef Estolan het volgende:

[..]

Hoezo Dexter is nog steeds een goed bekeken serie. Het verhaal begint juist nu intressant te worden
Het verhaal van nu had 3 seizoenen eerder moeten plaatsvinden, de laatste 2 seizoenen waren absolute onzin en filler.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:02:40 #82
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119539355
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef Estolan het volgende:

[..]

NL serie vergelijken met een serie die wereldwijd bekeken wordt

Uhuh
Lees eens over Dexter op het IMDB forum en je ziet hoe goed mensen Dexter nog vinden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119539415
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Heb je uberhaubt de serie geprobeerd?
Ik heb bv Breaking Bad S1 wel gezien en pas op basis daarvan besloten dat het een kutserie is
dat bedoel ik, ik ben verslaaaaafd aan Breaking Bad.
Ik heb 1 Girls-aflevering bekeken maar het kon me niet echt boeien, wie weet geef ik het later alsnog een kans.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:06:45 #84
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119539507
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:04 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

dat bedoel ik, ik ben verslaaaaafd aan Breaking Bad.
Ik heb 1 Girls-aflevering bekeken maar het kon me niet echt boeien, wie weet geef ik het later alsnog een kans.
Kortom, allemaal kwestie van smaak :)

Overigens over dat rekken, ENtourage had ook na S5 moeten stoppen, het werd letterlijk een drama daarna
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119539525
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

Lees eens over Dexter op het IMDB forum en je ziet hoe goed mensen Dexter nog vinden
Waarom is het toch altijd zo interessant wat andere mensen vinden van een serie, als jezelf een serie leuk vind is het toch prima? Dexter en Homeland zijn nog steeds 2 van mijn favoriete series en het boeit me vrij weinig wat anderen daar van vinden.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_119539553
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef Stefan het volgende:

[..]

Kortom, allemaal kwestie van smaak :)
Exact! ;)
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_119539585
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef GieJay het volgende:

[..]

Waarom is het toch altijd zo interessant wat andere mensen vinden van een serie, als jezelf een serie leuk vind is het toch prima? Dexter en Homeland zijn nog steeds 2 van mijn favoriete series en het boeit me vrij weinig wat anderen daar van vinden.
+1
pi_119539660
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef GieJay het volgende:

[..]

Waarom is het toch altijd zo interessant wat andere mensen vinden van een serie, als jezelf een serie leuk vind is het toch prima? Dexter en Homeland zijn nog steeds 2 van mijn favoriete series en het boeit me vrij weinig wat anderen daar van vinden.
In de wereld van Stefan is dat allemaal niet mogelijk. Het is kut als het gros dat vind.
Pleurt op!
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:13:50 #89
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119539757
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:11 schreef E.H. het volgende:

[..]

In de wereld van Stefan is dat allemaal niet mogelijk. Het is kut als het gros dat vind.
:')

Als je Dexter nog steeds van t oude niveau vind ben je gewoon blind

En ontopic over Homeland, het kat en muisspel wordt wel voorspelbaar
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119539848
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

:')

Als je Dexter nog steeds van t oude niveau vind ben je gewoon blind

En ontopic over Homeland, het kat en muisspel wordt wel voorspelbaar
Het is

FICTIE!
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:17:32 #91
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119539900
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:16 schreef Estolan het volgende:

[..]

Het is

FICTIE!
So what, dan nog moet het geloofwaardig zijn, interne logica heet dat
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119539902
Breaking bad heb ik na een paar episodes opgegeven. Erg komisch maar ook erg hoog gtst gehalte :')

On-topic: Ik vind juist Homeland niet voorspelbaar. Het was voor mij en voor velen hier in dit topic een groot vraagteken waar het verhaal heen ging nadat Brody gepakt was. Ik denk dat er nog wel wat verrassingen aankomen in zijn huidige dubbele rol, zeker nu hij weer in de klauwen van Abu Nazir is gevallen.

Ben benieuwd! :D
pi_119540082
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

So what, dan nog moet het geloofwaardig zijn, interne logica heet dat
En wat mag er niet geloofwaardig zijn dan?
pi_119540189
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef Stefan het volgende:
Showtime melkt teveel uit, Dexter had al gestopt moeten zijn, Homeland wordt de Brodyverhaallijn gerekt
Het huidige seizoen Dexter had al twee seizoenen geleden moeten plaatsvinden, daar ben ik het mee eens. Verder praat je weer flink poep.
Amen.
pi_119540638
Ik vind Dexter nog top
pi_119540732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:37 schreef Estolan het volgende:
Ik vind Dexter nog weer top
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119560124
Peter is echt een pluspunt dit seizoen, geweldig personage.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zaterdag 24 november 2012 @ 14:44:22 #98
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_119571958
Altijd maar die discussies over series, HBO/Showtime :').

Maak lekker je eigen topic.
pi_119572155
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:44 schreef Piperidine het volgende:
Altijd maar die discussies over series, HBO/Showtime :').

Maak lekker je eigen topic.
poe ja altijd weer, elke dag, elke week, altijd eigenlijk. Vooral in dit topic
pi_119629658
Ok, dat was wel een gave aflevering weer. De CIA die de CIA achtervolgd. Geweldig :D

Wel jammer dat ze WEER Abu hebben laten lopen -O- En dit keer komt Brody echt niet meer terug bij Abu.
pi_119635218
Wauw, ok!
Het verhaal van de dubbele pet van die CIA agent snap ik nog steeds niet helemaal. Waarom moest Brody meteen dood?
pi_119635340
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:54 schreef Markeerstift het volgende:
Wauw, ok!
Het verhaal van de dubbele pet van die CIA agent snap ik nog steeds niet helemaal. Waarom moest Brody meteen dood?
Omdat Brody een poging heeft gedaan om de vice-president en een lading hoogwaardigheidsbekleders op te blazen? En hem daarvoor een eerlijk proces geven, nadat hij congressman is geworden, is niet iets wat de CIA zich kan veroorloven. Dat geheim moet vakkundig onder het kleed geveegd worden.
pi_119638026
Machtige aflevering. Het gaat wel in razendtempo waardoor het elke keer een verrassing is waar de plot heen buigt.
  maandag 26 november 2012 @ 14:36:18 #104
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119638110
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 12:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Omdat Brody een poging heeft gedaan om de vice-president en een lading hoogwaardigheidsbekleders op te blazen? En hem daarvoor een eerlijk proces geven, nadat hij congressman is geworden, is niet iets wat de CIA zich kan veroorloven. Dat geheim moet vakkundig onder het kleed geveegd worden.
Dat geheim is toch niet bekend bij heel de CIA?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119638199
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat geheim is toch niet bekend bij heel de CIA?
Nee, uiteraard niet. Maar goed, als bekend wordt dat Brody de VP wilde opblazen en dat de CIA dat niet heeft kunnen voorkomen, sterker nog, daarna hem in dienst hebben genomen, maakt het niet heel veel uit wie het wel en wie het niet wisten.

Laten we nog even buiten beschouwing dat ze voornamelijk op VS grondgebied aan het werken zijn.
  maandag 26 november 2012 @ 14:56:05 #106
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119638776
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, uiteraard niet. Maar goed, als bekend wordt dat Brody de VP wilde opblazen en dat de CIA dat niet heeft kunnen voorkomen, sterker nog, daarna hem in dienst hebben genomen, maakt het niet heel veel uit wie het wel en wie het niet wisten.

Laten we nog even buiten beschouwing dat ze voornamelijk op VS grondgebied aan het werken zijn.
De CIA geloofde het niet, alleen Carry wist en in dit seizoen Sauls team
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119638909
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Stefan het volgende:

[..]

De CIA geloofde het niet, alleen Carry wist en in dit seizoen Sauls team
Ja, ze weten het nu en hebben het toen niet gestopt. Staat slecht.
pi_119643747
Holy shit wat een aflevering. _O_
Hoopte stiekem al dat Quinn een grotere rol zou krijgen en ja hoor.. Mijn favoriete character van het tweede seizoen. Ook mooi dat ze die Gettysburg killer ook hebben. Sloeg nergens op dat hij zomaar weg kwam met die moorden daar.

Twee vragen:
- Wie is nou precies die meneer waarmee Quinn sprak in de bus?
- Wat was de bedoeling van de ontmoeting met die Philadelphia officer Diaz?
pi_119643983
Hoop ook dat ze Roya Hammad wegstoppen ergens in een hol. Hoeveel bewijs is er nog nodig?
pi_119647054
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 17:17 schreef emokid het volgende:
Holy shit wat een aflevering. _O_
Hoopte stiekem al dat Quinn een grotere rol zou krijgen en ja hoor.. Mijn favoriete character van het tweede seizoen. Ook mooi dat ze die Gettysburg killer ook hebben. Sloeg nergens op dat hij zomaar weg kwam met die moorden daar.

Twee vragen:
- Wie is nou precies die meneer waarmee Quinn sprak in de bus?
Weet ik ook niet, volgens mij is hij nog onbekend, Saul kende hem wel van 10 jaar geleden oid zei hij?
quote:
- Wat was de bedoeling van de ontmoeting met die Philadelphia officer Diaz?
Dat was de ex-vrouw van Quinn. Virgil en Max hadden dier foto van haar gevonden in Quinn zijn apartement, naast zijn sniper-rifle-clening-kit :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119647978
Heerlijke aflevering inderdaad. Door het hoge tempo moet je wel echt goed opletten, anders mis je al snel iets. Verrassend einde ook weer dat ze Brody toch dood willen hebben. Saul blijft wel echt een baas. Dat vond ik in seizoen 1 al en ook dit seizoen is hij weer ijzersterk.
pi_119647979
Volgens mij was die man in de bus iemand van de CIA maar dan van een andere afdeling. De bedoeling is dat Brody omgelegd zal worden zodra ze AN te pakken hebben. Momenteel is Brody nog bruikbaar vanwege zijn informatie.

Een beetje jammer alleen dat al bekend is dat Brody een contract heeft getekend voor meerdere seizoenen. Hij zal dan wel samen met Carry ontsnappen naar het midden-oosten ofzo. beetje jammer zou ik dat vinden.
pi_119649061
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:18 schreef hattricker het volgende:
Volgens mij was die man in de bus iemand van de CIA maar dan van een andere afdeling. De bedoeling is dat Brody omgelegd zal worden zodra ze AN te pakken hebben. Momenteel is Brody nog bruikbaar vanwege zijn informatie.

Een beetje jammer alleen dat al bekend is dat Brody een contract heeft getekend voor meerdere seizoenen. Hij zal dan wel samen met Carry ontsnappen naar het midden-oosten ofzo. beetje jammer zou ik dat vinden.
Dat vind ik inderdaad ook jammer ja, maar goed, die info is de deur uit, dus hij zal het wel overleven ja... Maar samen met Carrie vluchten zie ik ook nog niet zo gebeueren..zou et voorspelbaar zijn :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119649184
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt voor de spoiler, eikel. :r
Je suis Charlie Sheen
pi_119650021
quote:
18s.gif Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef NotYou het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt voor de spoiler, eikel. :r
Vergeet niet dat het contract niet nageleefd hoeft te worden, net als dat Homeland ook in het midden van seizoen 3 kan stoppen als kijkcijfers tegenvallen.
  maandag 26 november 2012 @ 20:14:09 #116
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119650425
Heel, heel vette episode.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_119650907
CARRIE WAAROM GIL JE ZOVEEL
  maandag 26 november 2012 @ 20:33:55 #118
104871 remlof
Europees federalist
pi_119651486
Ik verdenk Quinn er toch van dat ie voor Nazir werkt.
  maandag 26 november 2012 @ 20:42:46 #119
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119651958
quote:
11s.gif Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef remlof het volgende:
Ik verdenk Quinn er toch van dat ie voor Nazir werkt.
Dat lijkt me niet. Het is nu toch vrij duidelijk dat Estes Quinn heeft opgedragen dat, zodra ze Nazir gevangen zouden hebben, hij Brody om moest leggen om te voorkomen dat de CIA, Walden en de Amerikaanse overheid gezichtsverlies zouden lijden omdat het bekend zou worden dat een terrorist heel hoog in de Amerikaanse politiek terecht was gekomen (en dat de CIA ervan wist). Dus wanneer ze Nazir zouden vangen, hebben ze Brody liever dood dan levend.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_119652348
Hebben ze Brody nou al eens gevraagd of hij dat scheermes naar die terreurverdachte had gesmokkeld? Lijkt me nogal hoog op de prioriteitenlijst staan: uitvinden of er een mol is of niet.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_119657059
Goede vraag ja...daar is nooit op doorgegaan inderdaad.

quote:
11s.gif Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef remlof het volgende:
Ik verdenk Quinn er toch van dat ie voor Nazir werkt.
:D Waarom dat? En David Estes zeker ook?
pi_119657888
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hebben ze Brody nou al eens gevraagd of hij dat scheermes naar die terreurverdachte had gesmokkeld? Lijkt me nogal hoog op de prioriteitenlijst staan: uitvinden of er een mol is of niet.
En is ze bekend dat hij Abu Nazir smste in Beiroet (daar was het als ik het goed heb?) en zo zijn leven redde? Of wisten ze dat al?
  maandag 26 november 2012 @ 23:02:52 #123
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_119659142
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef Aestivate het volgende:

[..]

En is ze bekend dat hij Abu Nazir smste in Beiroet (daar was het als ik het goed heb?) en zo zijn leven redde? Of wisten ze dat al?
Volgens mij is dat niet bij ze bekend.
  maandag 26 november 2012 @ 23:26:38 #124
3185 Adelante
To let it go now
pi_119660422
Leuke aflevering, hoewel ik het ook tof had gevonden als dat busjes wel de lucht in was gegaan bij die homecoming van Amerikaanse militairen :o

David Estes zal Brody alleen al willen omleggen om het geheim dat Brody weet van de VP over het omleggen van de schoolkinderen. Dat mag natuurlijk niet bekend worden in verkiezingstijd.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_119662468
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:26 schreef Adelante het volgende:
Leuke aflevering, hoewel ik het ook tof had gevonden als dat busjes wel de lucht in was gegaan bij die homecoming van Amerikaanse militairen :o

David Estes zal Brody alleen al willen omleggen om het geheim dat Brody weet van de VP over het omleggen van de schoolkinderen. Dat mag natuurlijk niet bekend worden in verkiezingstijd.
:? 8)7
  dinsdag 27 november 2012 @ 00:35:42 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119662754
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef T_Killer het volgende:

Het is nu toch vrij duidelijk dat Estes Quinn heeft opgedragen dat, zodra ze Nazir gevangen zouden hebben, hij Brody om moest leggen om te voorkomen dat de CIA, Walden en de Amerikaanse overheid gezichtsverlies zouden lijden omdat het bekend zou worden dat een terrorist heel hoog in de Amerikaanse politiek terecht was gekomen (en dat de CIA ervan wist). Dus wanneer ze Nazir zouden vangen, hebben ze Brody liever dood dan levend.
Meest plausibele twist inderdaad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 november 2012 @ 00:46:02 #127
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_119663190
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:22 schreef stijn_ het volgende:

[..]

:? 8)7
dat kind van Abu Nazir oa ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119663459
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

dat kind van Abu Nazir oa ;)
Oh, dat, haha. Ja, dat moet even onder het kleed gemoffeld worden.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 november 2012 @ 11:45:04 #130
364681 over_hedge
pi_119668597
Ik heb niet goed opgelet geloof ik want snap iets niet helemaal. Wat had dat stukje verhaal van zijn ex vrouw er mee te maken? En zijn sniper schoonmaak spullen etc. Volgde dat niet helemaal.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:47:25 #131
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_119668664
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:45 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb niet goed opgelet geloof ik want snap iets niet helemaal. Wat had dat stukje verhaal van zijn ex vrouw er mee te maken? En zijn sniper schoonmaak spullen etc. Volgde dat niet helemaal.
Ze probeerden erachter te komen wat de dubbele agenda was van Quinn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 27 november 2012 @ 12:17:00 #132
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_119669449
Wat een aflevering weer _O_
En er zit zeker meer achter Quinn.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_119670546
dacht ook eerst dat Quinn een mol was die voor Nazir werkt, maar gelukkig is dat niet het geval. Dat hij dan wel werkt of iig contact heeft met iemand met ook een arabische naam is dan wel weer vreemd. Maar dat zal wel iemand van de secret service ofzo zijn
pi_119671804
Volgens mij ging het stoppen van de aanval (Roya) veel te makkelijk en was dit alleen maar een afleiding van de echte aanval die Brody gaat doen. Dit alles gepland door Nazir (Brody is hiervan op de hoogte, Roya was dat niet).

Maar goed dat is mijn idee, ik heb de preview niet gezien
pi_119673499
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:43 schreef medjai het volgende:
Volgens mij ging het stoppen van de aanval (Roya) veel te makkelijk en was dit alleen maar een afleiding van de echte aanval die Brody gaat doen. Dit alles gepland door Nazir (Brody is hiervan op de hoogte, Roya was dat niet).

Maar goed dat is mijn idee, ik heb de preview niet gezien
Mijn idee
pi_119673525
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:00 schreef planethugo het volgende:
dacht ook eerst dat Quinn een mol was die voor Nazir werkt, maar gelukkig is dat niet het geval. Dat hij dan wel werkt of iig contact heeft met iemand met ook een arabische naam is dan wel weer vreemd. Maar dat zal wel iemand van de secret service ofzo zijn
Dar Adul is sowieso iemand van de CIA. Daar zit niets achter. Zou echt te onzinnig zijn.
pi_119675971
Gespeeld trouwens door Fahrid Murray Abraham ^O^
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 27 november 2012 @ 16:03:56 #138
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_119676269
Dat is het geniale van de serie. Doordat we niet alles gezien hebben, kan Brody een dubbele agenda hebben. Razendspannend dus.
pi_119694405


Saul is een fucking held met zijn gare gezichtsuitdrukkingen. _O_
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  dinsdag 27 november 2012 @ 23:07:16 #140
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_119694862
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:57 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]

Saul is een fucking held met zijn gare gezichtsuitdrukkingen. _O_
Eens! :Y
pi_119695955
Preview volgende week:

pi_119697850
Godverdomme wat een goede aflevering. Kan niet wachten tot volgende week!
pi_119698368
Geniale aflevering, wat een niveau! *)

Saul en Quinn zijn voor mij toch wel degene die de serie nu maken, deze aflevering ook Carrie minder irritant ^O^
pi_119699174
Carrie was idd niet zo irritant deze ep, maar dat zal ze volgende week wel inhalen
pi_119713575
Dat Quinn een assassin blijkt zet zijn actie met dat mes tijdens Brody's verhoor ook weer in perspectief. Wel een erg domme actie trouwens.
Amen.
pi_119713901
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 01:48 schreef Franknfurter het volgende:
Carrie was idd niet zo irritant deze ep, maar dat zal ze volgende week wel inhalen
Niet?

Met haar domme geschreeuw door de mike? Bloedje f-ing irritant.
pi_119714651
Carry heeft tot nu toe altijd gelijk gekregen en toch geloven ze haar nog steeds niet. Zou ik ook een beetje frusti van raken.

Van ditzelde euvel had Jack Bauer ook last, die moest na zes seizoenen de wereld gered te hebben nog steeds voor een tribunaal verschijnen :P.
Amen.
pi_119715993
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. Het is nu toch vrij duidelijk dat Estes Quinn heeft opgedragen dat, zodra ze Nazir gevangen zouden hebben, hij Brody om moest leggen om te voorkomen dat de CIA, Walden en de Amerikaanse overheid gezichtsverlies zouden lijden omdat het bekend zou worden dat een terrorist heel hoog in de Amerikaanse politiek terecht was gekomen (en dat de CIA ervan wist). Dus wanneer ze Nazir zouden vangen, hebben ze Brody liever dood dan levend.
Inderdaad. Ik dacht dat dat ook wel heel duidelijk uit de aflevering bleek. Als je nu nog gelooft dat Quinn voor Nazir werkt heb je niet op zitten letten.
Amen.
pi_119735057
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:01 schreef Jivis het volgende:
Dat Quinn een assassin blijkt zet zijn actie met dat mes tijdens Brody's verhoor ook weer in perspectief. Wel een erg domme actie trouwens.
Hij zei zelf nog in die aflevering: every good cop needs a bad cop. Nadat Saul hem vraagt of hij echt zo opgewonden raakte.
En het werkte redelijk want Carrie kreeg daarna in ieder geval los dat Brody een bomvest droeg.

Vraag me wel af trouwens hoe ze het willen verklaren als Brody opeens een kogel door zijn hoofd heeft als congresman.
pi_119737159
Ik denk dat hij dat het plan is dat hij gewoon in zijn geheel verdwijnt en nooit gevonden wordt. Is makkelijker uit te leggen aan het grote publiek.

Al is dat waarschijnlijk onvoldoende info voor mensen in zijn buurt als zijn familie etc
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119737365
Hij werkt toch "undercover" it's part of the job...
  donderdag 29 november 2012 @ 08:26:29 #152
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119737562
Ik denk dat het makkelijkste is om te zeggen dat hij zelfmoord gepleegd heeft. Kun je een heel verhaal omheen hangen over mentale klachten van zijn martelingen e.d.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_119737579
Of dat ja, maar dan kan zijn vrouw wel ??? zetten over het CIA gedoe

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 08:28:37 ]
  donderdag 29 november 2012 @ 08:32:12 #154
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119737623
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 08:27 schreef Estolan het volgende:
Of dat ja, maar dan kan zijn vrouw wel ??? zetten over het CIA gedoe
Dan maak je er van dat hij door voor de CIA te werken te veel gestrest is geworden, gooi je de geheime verhouding met Carrie er bij en dat allemaal na zijn tijd in gevangenschap en je hebt een aardig geloofwaardig motief voor zelfmoord tegenover de wereld.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_119739486
het is de CIA, die verzinnen wel een verhaaltje bij zijn dood. Een senator laten verdwijnen is ook niet echt handig
pi_119744813
Er is nog geen enkele opmerking gemaakt over de boobies van de vrouw van Brody! :D
pi_119745349
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Er is nog geen enkele opmerking gemaakt over de boobies van de vrouw van Brody! :D
Wat voor een opmerking? Dat ze borsten heeft? Lijkt me vrij normaal voor een vrouw om dat te hebben.
pi_119745493
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:36 schreef emokid het volgende:

[..]

Wat voor een opmerking? Dat ze borsten heeft? Lijkt me vrij normaal voor een vrouw om dat te hebben.
Nja een tijd geleden ging het erover dat iedereen die borsten zo mooi vond en jullie zijn natuurlijk mannen, vond het wel grappig.
pi_119745618
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 00:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij zei zelf nog in die aflevering: every good cop needs a bad cop. Nadat Saul hem vraagt of hij echt zo opgewonden raakte.
En het werkte redelijk want Carrie kreeg daarna in ieder geval los dat Brody een bomvest droeg.
Ja, maar om hem dan maar meteen een mes door z'n hand te rammen :D.
Amen.
pi_119745743
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Nja een tijd geleden ging het erover dat iedereen die borsten zo mooi vond en jullie zijn natuurlijk mannen, vond het wel grappig.
Ah, op die manier! Ik kan op de mobiele layout niet zien wie man of vrouw is. Geloof dat hier ook best een groot deel vrouwen naar kijkt.

Om dan toch die mannelijke opmerking te maken: Brody's vrouw mag er wel wezen ja.. Wel bloedirritant maar dat valt te overzien.
  donderdag 29 november 2012 @ 14:30:24 #161
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119747086
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Er is nog geen enkele opmerking gemaakt over de boobies van de vrouw van Brody! :D
Dat hebben we al in seizoen 1 gedaan
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119747099
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:49 schreef emokid het volgende:

[..]

Ah, op die manier! Ik kan op de mobiele layout niet zien wie man of vrouw is. Geloof dat hier ook best een groot deel vrouwen naar kijkt.

Om dan toch die mannelijke opmerking te maken: Brody's vrouw mag er wel wezen ja.. Wel bloedirritant maar dat valt te overzien.
In de mobiele weergave zie je aan de rechterzijde van een forumpost ofwel een blauwe, ofwel een roze verticale lijn ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119747694
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:30 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

In de mobiele weergave zie je aan de rechterzijde van een forumpost ofwel een blauwe, ofwel een roze verticale lijn ;)
Haha, jezus. Dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Thanks. :)
pi_119748179
Jess zag er inderdaad weer nice uit ja. Ik droomde al over dat soort scenes toen ik Firefly keek. Het is alleen jammer dat ze nu zo'n kort pittig huisvrouwenkapsel heeft :').
Amen.
pi_119748723
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:08 schreef Jivis het volgende:
Jess zag er inderdaad weer nice uit ja. Ik droomde al over dat soort scenes toen ik Firefly keek. Het is alleen jammer dat ze nu zo'n kort pittig huisvrouwenkapsel heeft :').
Heeft ze voor Brody gedaan. Kutsmaak heeft die. :')
pi_119769620
Dat was wel lekker voorspelbaar dat die 2 in een huis zouden komen en dan van bil gaan. Maakt het wel leuk trouwens, want als Brody hier achter komt, verdwijnt zijn motivatie om de CIA te helpen.
  vrijdag 30 november 2012 @ 01:07:33 #167
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_119770199
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:30 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

In de mobiele weergave zie je aan de rechterzijde van een forumpost ofwel een blauwe, ofwel een roze verticale lijn ;)
Serieus? Nooit geweten, ga eens even kijken zo.

quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Er is nog geen enkele opmerking gemaakt over de boobies van de vrouw van Brody! :D
Boobies zijn prima, maar vind het gewoon een geweldig mooie vrouw.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_119771062
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 00:41 schreef stijn_ het volgende:
Dat was wel lekker voorspelbaar dat die 2 in een huis zouden komen en dan van bil gaan. Maakt het wel leuk trouwens, want als Brody hier achter komt, verdwijnt zijn motivatie om de CIA te helpen.
Was geloof ik zelfs Carrie's plan om hem te sturen. Zij weet dat dat ging gebeuren, zodat ze Brody voor haar zelf kan houden. Fucked up mens is die Carrie eigenlijk. Totaal incapabel voor haar baan.
pi_119771851
Aan de andere kant moest er iemand langs die ze vertrouwden. Ik weet niet hoeveel mensen ze verder nog vertrouwen? Carrie kon moeilijk zelf langs gaan... ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119772299
quote:
Haha idd spot-on :D
pi_119772657
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 00:41 schreef stijn_ het volgende:
Dat was wel lekker voorspelbaar dat die 2 in een huis zouden komen en dan van bil gaan. Maakt het wel leuk trouwens, want als Brody hier achter komt, verdwijnt zijn motivatie om de CIA te helpen.
De relatie met zijn vrouw is toch al fucked up, het gaat hem eerder om zijn kinderen.
Amen.
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 09:47:47 #172
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_119773159
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 00:41 schreef stijn_ het volgende:
Dat was wel lekker voorspelbaar dat die 2 in een huis zouden komen en dan van bil gaan. Maakt het wel leuk trouwens, want als Brody hier achter komt, verdwijnt zijn motivatie om de CIA te helpen.
Dus Brody mag zelf wel van bil gaan met een andere vrouw, maar als zijn vrouw dat doet dan is dat opeens slecht???
pi_119773189
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Dus Brody mag zelf wel van bil gaan met een andere vrouw, maar als zijn vrouw dat doet dan is dat opeens slecht???
Zo is het maar net! Vrouw moet zich gedragen. :P
pi_119815012
Zo, ik ben weer bij. Zit inmiddels weer helemaal in seizoen 2 en wat een hoog tempo! Maar ook dit seizoen is gewoon weer leuk om naar te kijken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_119836126
Hoe kwamen ze er nou op om Quinn ineens te verdenken van een dubbele agenda? Dat heb ik even gemist.
pi_119836209
niet abu nazir maar quinn is de vader van het kind van de agente. daar komt bij dat de cia ervoor in zn woning had gesnuffeld en sniper onderdelen vond,naast de foto van vrouw enkind
pi_119837039
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 10:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
niet abu nazir maar quinn is de vader van het kind van de agente. daar komt bij dat de cia ervoor in zn woning had gesnuffeld en sniper onderdelen vond,naast de foto van vrouw enkind
Maar waarom in zijn woning snuffelen? Vind de motieven om zomaar Quinn te bespioneren een beetje zwakjes.
pi_119837446
Ze vertrouwdene situatie gewoon niet volledigzoals hij extern ineens in de groep werd gegooid.. :*
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119839887
Hmm bedankt. Misschien heb ik niet zo op zitten letten maar ik vond het inderdaad een beetje uit het niets komen.
pi_119855782
ik vond het ook vaag , ineens kwam quinn in beeld
maar het telefoontje van agente naar quinn was blijkbaar de aanleiding om quinn te schaduwen
pi_119863473
Goede twist met Quinn zo op het einde.
Nog steeds niet duidelijk voor wie Brody nou werkt. Echt een complete mindfuck deze serie de hele tijd..
pi_119865376
Brody is gewoon een trispy 8}
pi_119869493
Als Brody nou niet direct wordt opgeruimd, vind ik het heel vreemd. Ze luisteren zijn telefoon af, ze weten dat hij de VP heeft vermoord. Als ze dat plothole laten liggen, zou me dat zeer teleurstellen.
pi_119871085
Dat gat zal wel behouden blijven/worden vergeten, anders hadden ze Walden natuurlijk wel gered.
pi_119871495
Zeer zeer slecht -O-
pi_119871666
Ik denk niet dat ze zich er heel gemakkelijk van af gaan maken hoor..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 3 december 2012 @ 10:45:00 #187
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_119872182
Theres a mole in CTU.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_119874926
Hele slechte aflevering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119875012
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef hattricker het volgende:
Hele slechte aflevering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, hoe kom je daar nou weer bij? Quinn hoort bij een assassin club die is ingehuurd om Brody af te maken als ze Abu hebben.
pi_119876123
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 12:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee man, hoe kom je daar nou weer bij? Quinn hoort bij een assassin club die is ingehuurd om Brody af te maken als ze Abu hebben.
haha ja ik was even in de war :p

Waarom wordt saul naar boven geroepen op het eind nadat David een telefoontje pleegde?
pi_119877257
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:44 schreef hattricker het volgende:

[..]

haha ja ik was even in de war :p

Waarom wordt saul naar boven geroepen op het eind nadat David een telefoontje pleegde?
Saul wilde Brody in het spel houden, tegen alle wensen in want die #%@#%!@# had geprobeerd de VP te vermoorden. David heeft meerdere malen gezegd dat ze Brody uit het spel te halen en Saul heeft meerdere malen gezegd dat Brody te vertrouwen is.

En nu is de VP dood en Brody heeft hem 'gevonden'...

He's sooooooooooooooo f-ed.
pi_119879857
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Saul wilde Brody in het spel houden, tegen alle wensen in want die #%@#%!@# had geprobeerd de VP te vermoorden. David heeft meerdere malen gezegd dat ze Brody uit het spel te halen en Saul heeft meerdere malen gezegd dat Brody te vertrouwen is.

En nu is de VP dood en Brody heeft hem 'gevonden'...

He's sooooooooooooooo f-ed.
Ik dacht alleen al dat ie naar boven (of beneden) moest omdat ie wist van het plan om Brody te vermoorden en zo de drone aanval dieper in de doofpot te stoppen. Hoop alleen niet dat Saul dood gaat }:|
  maandag 3 december 2012 @ 15:00:07 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119880657
S3 zal Brody wel gaan voor de presidentsverkiezingen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 3 december 2012 @ 15:22:35 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_119881481
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef Stefan het volgende:
S3 zal Brody wel gaan voor de presidentsverkiezingen
Nee joh, terug naar de roots. Saul en Carry die Brody gaan opsporen in Iran, in een grot waar Abu hem heeft opgesloten...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_119881918
Niemand tapt de telefoon van Brody? _O-
pi_119882070
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Niemand tapt de telefoon van Brody? _O-
Ja, je moet wel oppassen dat je niet in dat plothole valt. Is best groot.
  maandag 3 december 2012 @ 15:39:50 #197
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_119882106
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Niemand tapt de telefoon van Brody? _O-
Plus het feit dat de begane grond nogal wemelde van de mensen en er op de eerste verdieping kennelijk niks te doen was
  maandag 3 december 2012 @ 16:32:23 #198
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119884054
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Niemand tapt de telefoon van Brody? _O-
Hij skypte he, dat is binnen Homeland zo beveiligd dat zelfs de CIA het gebruikt voor communicatie over geheime missies. Daar komt niemand tussen :')
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_119884364
Damn, sorry maar wat een slechte aflevering. De serie begint echt steeds belachelijker te worden en minder plausibel te lijken. Die plotholes inderdaad.. :') Ach, zie wel waar het heen gaat..
pi_119886055
Dat er boven niemand was, zelfs toen de VP terug was, was wel erg vreemd ja. Verder is er niets gezegd over dat niemand zijn telefoon getapt heeft. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119886818
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:19 schreef ace_eleven het volgende:
Dat er boven niemand was, zelfs toen de VP terug was, was wel erg vreemd ja. Verder is er niets gezegd over dat niemand zijn telefoon getapt heeft. :)
Nou laat ik het zo stellen: als die wel getapt was dan speelden ze die info niet bijster goed door want onze eigen anti-terrorbaard Saul en zijn makkers wisten van niks _O-

Ook fijn dat mams en captain dienstmaat even flikflooiden terwijl Brody junior op de bank in dezelfde ruimte aan het chillen was, niet bijster sneaky luitjes :P
pi_119887064
Maar wat krijgt Carrie te zien? Dode abu nasir? hij had het erover dat hun heel ver willen gaan.
pi_119887663
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nou laat ik het zo stellen: als die wel getapt was dan speelden ze die info niet bijster goed door want onze eigen anti-terrorbaard Saul en zijn makkers wisten van niks _O-

Ook fijn dat mams en captain dienstmaat even flikflooiden terwijl Brody junior op de bank in dezelfde ruimte aan het chillen was, niet bijster sneaky luitjes :P
hmmm... Ik wilde zeggen dat er een kans was dat ze nog terug kwamen op het feit dat Brody info doorspeelde vanuit de VP kamer, en dat die info net niet snel genoeg door was gekomen, maar hij had Abu inderdaad ook al aan de lijn gehad en over Carrie gesproken, als DIE info nog niet doorgegeven zou zijn, zijn ze inderdaad wel heel traag :')

Die zoon kwam wel aanlopen vanuit een andere kamer, dat vond ik niet heel vreemd, al had hij natuurlijk ook eerder kunnen komen binnenlopen, maar goed, een kusje in de hal moet kunnen toch, anders kun je ook wel je twijfels trekken bij het feit dat mama ervan uit ging dat de kinderen niet wakker werden toen ze uit bed huppelde om Mike te gaan berijden en daar vervolgens te blijven tukken :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119889520
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Saul wilde Brody in het spel houden, tegen alle wensen in want die #%@#%!@# had geprobeerd de VP te vermoorden. David heeft meerdere malen gezegd dat ze Brody uit het spel te halen en Saul heeft meerdere malen gezegd dat Brody te vertrouwen is.

En nu is de VP dood en Brody heeft hem 'gevonden'...

He's sooooooooooooooo f-ed.
Dus ze sturen Saul naar boven omdat ze bang zijn dat Saul dit anders tegen Brody gaat vertellen (en Brody gaat dan natuurlijk vluchten)?
pi_119889951
Ik vond het juist een hele spannende ep eigenlijk. Natuurlijk zijn er de nodige plotholes, maar daar heb ik me niet echt aan gestoord. Waar ik me dan wel weer aan stoor is dat Carrie op het einde weer terug naar binnen ging om Nazir te zoeken. Verder is er weer veel gebeurd. Ik had niet verwacht dat ze die president nu al dood zouden laten gaan.
  maandag 3 december 2012 @ 19:05:16 #206
104871 remlof
Europees federalist
pi_119890063
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond het juist een hele spannende ep eigenlijk. Natuurlijk zijn er de nodige plotholes, maar daar heb ik me niet echt aan gestoord. Waar ik me dan wel weer aan stoor is dat Carrie op het einde weer terug naar binnen ging om Nazir te zoeken. Verder is er weer veel gebeurd. Ik had niet verwacht dat ze die president nu al dood zouden laten gaan.
Vice-President. En over diens dood heeft Brody nog wel wat uit te leggen denk ik.
pi_119890069
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond het juist een hele spannende ep eigenlijk. Natuurlijk zijn er de nodige plotholes, maar daar heb ik me niet echt aan gestoord. Waar ik me dan wel weer aan stoor is dat Carrie op het einde weer terug naar binnen ging om Nazir te zoeken. Verder is er weer veel gebeurd. Ik had niet verwacht dat ze die president nu al dood zouden laten gaan.
Nee, dat had ik ook niet verwacht. Was nu echt gewoon, info binnen --> executie :{

Ik schrok trouwens wel toen Carrie geramd werd. Ik dacht: muziekje aan, ff chille scene, niets bleek minder waar O-)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119890191
Dat ze die pacemakers over zo'n grote afstand kunnen besturen wist ik niet.
Gaat dat via wifi? :P
pi_119890199
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:05 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nee, dat had ik ook niet verwacht. Was nu echt gewoon, info binnen --> executie :{
Ik vond het ook snel gaan. Was wel een spannende scène. Mooi die wraak van Brody.
pi_119890517
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:08 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik vond het ook snel gaan. Was wel een spannende scène. Mooi die wraak van Brody.
Zeker als hij niet dood gaat, gewoon gereanimeerd wordt, gered wordt en zich dit kan herinneren :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 3 december 2012 @ 19:25:47 #211
104871 remlof
Europees federalist
pi_119890859
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zeker als hij niet dood gaat, gewoon gereanimeerd wordt, gered wordt en zich dit kan herinneren :P
Daar heeft Brody lang genoeg voor gewacht om hulp te halen. Maar dat zal ie dus wel uit moeten leggen, lijkt me.
pi_119890987
Ik weet niet hoe goed ze kunnen terugvinden hoe laat het hart niet meer klopte en hoe laat hij extra mensen erbij riep. Hij zal wel een verklaring moeten geven ja, maar of en wat er uit de pacemaker valt af te lezen ? Geen idee.

Ik vind die benoemde plotholes wel jammer, tot voorheen vond ik het best wel een sterke serie waarin alles verklaarbaar was :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119893025
Reanimeren heeft weinig nut als de pacemaker uitstaat denk ik...
pi_119896043
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zeker als hij niet dood gaat, gewoon gereanimeerd wordt, gered wordt en zich dit kan herinneren :P
Hij gaat er ook uit
pi_119896240
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat ze die pacemakers over zo'n grote afstand kunnen besturen wist ik niet.
Gaat dat via wifi? :P
Dit kan ook helemaal niet. :P
pi_119896452
Das dan wel weer jammer, leuk voor t grote publiek, maar vind het dan altijd jammer dat het gewoon niet klopt/ kan, en dat mensen die daar dan enig verstand van hebben dat dan ook weten.. :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119897469
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef hattricker het volgende:

[..]

Dit kan ook helemaal niet. :P
Hoezo niet???
  maandag 3 december 2012 @ 21:57:38 #218
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119898807
Heerlijke ep was dit. Blij dat Brody weer een beetje een badguy wordt dat is veel leuker.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119900578
Hm, eerste ep dit seizoen die tegenviel. Dat gedoe met de pacemaker was ongeloofwaardig, Carrie die teruggaat naar het gebouw was stom en het spelletje rond Saul wordt nu te vaag. Eens zien waar ze heen gaan met dit alles.

Oh en die vrouw van Brody verdient echt een koekenpan in d'r gezicht. Gewoon, om die jankbak van d'r even te verbouwen.
  maandag 3 december 2012 @ 22:38:01 #220
236046 NotYou
tigerblood
pi_119901008
Eerste episode waarbij ik zelf mixed feelings had. Carrie capturen ging voor mijn gevoel te snel/gemakkelijk en ook hoe Brody vervolgens door de CIA - die weet van zijn state of mind en eerdere plannen - geen strobreed in de weg wordt gelegd bij het één op één benaderen van de op één na machtigste man van de VS.. tja. :')

Also, Brody's vrouw die hem consequent bij z'n achternaam noemt. :D :')
Je suis Charlie Sheen
pi_119901734
Euhm jawel remote pacemaker benaderen kan wel degelijk en bestaat al een tijdje.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2686319/
Plaatje op wiki laat precies die zien.


Normaal wordt patiënt data echter via een thuis'zender' via internet naar de arts gestuurd (periodiek). Het direct op het apparaat inloggen is wat onwaarschijnlijk maar met de code en als je weet welk type het is, kan dat volgens mij wel.

Vond het geen slechte aflevering en herken genoemde punten niet, het enige wat mij opviel/irriteerde; waarom gaf Carry niet meteen de info over de vice president via de telefoon toen ze die had? Dat wist ze toch? (was toen toch al te laat maar toch)
pi_119904275
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en die vrouw van Brody verdient echt een koekenpan in d'r gezicht. Gewoon, om die jankbak van d'r even te verbouwen.
Die dochter ook. Heb haar hele scene met Finn geskipped. Maakt mij niet uit of ik iets gemist heb. Wat een bloedirritante personages zijn dat.
  dinsdag 4 december 2012 @ 00:00:00 #223
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_119904625
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef emokid het volgende:

[..]

Die dochter ook. Heb haar hele scene met Finn geskipped. Maakt mij niet uit of ik iets gemist heb. Wat een bloedirritante personages zijn dat.
Mwah vind ik wel meevallen. En waarom is de vrouw van Brody zo irritant? Vind haar heel sterk acteren.

Ben het wel eens dat dit misschien wel de slechtste aflevering tot nu toe was.
  dinsdag 4 december 2012 @ 01:07:56 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119906251
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Niemand tapt de telefoon van Brody? _O-
Dat is natuurlijk helemaal de meest domme vergissing van deze hele serie/stripverhaal.
Een terrorist en verdachte congresman helemaal niet afluisteren. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 december 2012 @ 01:09:31 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119906282
Trouwens wel weer een 'goede' move van Carry om als net vrijgelaten gijzelaar meteen terug te gaan naar het gebouw waarin je gegijzeld werd.
Dat zal Abu Nasir leren! :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_119906528
Goede aflevering! Alleen jammer van het einde, als in een slechte horror waar ze toch weer de donkere kelder in gaan...

Als Nasir dr weer pakt heeft ie weer leverage.. goede manier om een terrorist in de hand te helpen Carry.

En idd vreemd dat ze over telefoon niets over VP zei
pi_119906546
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, eerste ep dit seizoen die tegenviel. Dat gedoe met de pacemaker was ongeloofwaardig, Carrie die teruggaat naar het gebouw was stom en het spelletje rond Saul wordt nu te vaag. Eens zien waar ze heen gaan met dit alles.

Oh en die vrouw van Brody verdient echt een koekenpan in d'r gezicht. Gewoon, om die jankbak van d'r even te verbouwen.
Wat is er precies vaag geworden omtrent Saul voor jou? Is voor mij crystal clear
pi_119906738
Ze pakte wel een stok he! :') Dat zal Abu Nazir intimideren.. en Carry zei niets over de Vice President omdat ze Brody wilt beschermen. Ze wilt hem 'hebben', en is bereid om daar alles voor te doen. Twisted fuck is ze.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:27 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Wat is er precies vaag geworden omtrent Saul voor jou? Is voor mij crystal clear
Ze doen er wel overdreven geheimzinnig over. Dat stuk met Estes en Quinn is zo tenenkrommend hollywood:"He knows." _O-
  dinsdag 4 december 2012 @ 01:59:03 #229
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_119906806
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:46 schreef emokid het volgende:
Ze pakte wel een stok he! :') Dat zal Abu Nazir intimideren.. en Carry zei niets over de Vice President omdat ze Brody wilt beschermen. Ze wilt hem 'hebben', en is bereid om daar alles voor te doen. Twisted fuck is ze.

[..]

Ze doen er wel overdreven geheimzinnig over. Dat stuk met Estes en Quinn is zo tenenkrommend hollywood:"He knows." _O-
Tsja, heb je wel gelijk in. Maar wat hadden ze dan moeten zeggen? Ze willen natuurlijk ook weer niet dat de kijker weet wat het precies wat hij weet ;)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_119906867
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Tsja, heb je wel gelijk in. Maar wat hadden ze dan moeten zeggen? Ze willen natuurlijk ook weer niet dat de kijker weet wat het precies wat hij weet ;)
:? Hij somde het zelfs nog een keer op...
pi_119906915
Wireless pacemaker ja? Handig.
Conscience do cost.
pi_119907237
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:51 schreef hattricker het volgende:

[..]

Dus ze sturen Saul naar boven omdat ze bang zijn dat Saul dit anders tegen Brody gaat vertellen (en Brody gaat dan natuurlijk vluchten)?
Saul is direct verantwoordelijk voor de dood van de VP...
pi_119909925
Heeft dit seizoen 12 afleveringen? Dan moet er nog een hele hoop gebeuren. Er komen zo langzamerhand wel een hele hoop losse "draadjes"
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_119910033
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef seasushi het volgende:
Heeft dit seizoen 12 afleveringen? Dan moet er nog een hele hoop gebeuren. Er komen zo langzamerhand wel een hele hoop losse "draadjes"
Hoeft niet, er komt een seizoen 3 :)
pi_119910361
Het tempo ligt ook wel vrij hoog dit seizoen, dus veel draadjes kunnen nog wel geknoopt worden lijkt me ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119919138
Volgens mij wordt de volgende aflevering echt zo'n eentje waarin alles nog meer versneld. In het voorstukje wordt er steeds meer duidelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop wel dat Saul gewoon te vertrouwen is, want dat is zo'n toffe peer.

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond het juist een hele spannende ep eigenlijk. Natuurlijk zijn er de nodige plotholes, maar daar heb ik me niet echt aan gestoord. Waar ik me dan wel weer aan stoor is dat Carrie op het einde weer terug naar binnen ging om Nazir te zoeken.
Ja, maar dat is gewoon typisch Carrie. En het was door een eerdere soortgelijke actie van der dat ze die tape van Brody te pakken kregen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Baktaart op 04-12-2012 16:11:10 ]
pi_119921054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:13 schreef Baktaart het volgende:

Kan je hier niet even een spoiler van maken? Ik skip de promo's voor volgende week niet voor niets altijd, wil dat helemaal nog niet weten.

Sterke aflevering! Die genoemde 'plotholes' gaan nog wel verklaard worden, kan me niet voorstellen dat zo'n bejubelde serie wegkomt met zulke gaten in het script. Ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat Estes en Quinn het niet alleen op Brody hebben gemunt, maar daarna ook op Carry?
pi_119921247
Saul is zeker geen snitch, ze gaan nu dat hele undercover cia team opdoeken, en de schuld naar iemand schuiven
pi_119921296
Ik vond die scene met Nazir and Carrie ook sterk geacteerd. Dit was de man naar wie ze jaren op zoek was en dan kwam ze eindelijk oog in oog met hem.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:05 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Kan je hier niet even een spoiler van maken? Ik skip de promo's voor volgende week niet voor niets altijd, wil dat helemaal nog niet weten.

Sterke aflevering! Die genoemde 'plotholes' gaan nog wel verklaard worden, kan me niet voorstellen dat zo'n bejubelde serie wegkomt met zulke gaten in het script. Ben ik trouwens de enige die het idee heeft dat Estes en Quinn het niet alleen op Brody hebben gemunt, maar daarna ook op Carry?
Okay.

Ja, want zoals in deze aflevering duidelijk wordt, staat Carrie nu by Brody op nummer 1, en hij staat bij haar ook hoog staat. Hoewel niet zo hoog als het voorkomen van aanvallen, maar waarschijnlijk hoger dan enige loyaliteit naar Estes.

Saul vond ik ook niet zo slim in dat hij tegen Estes duidelijk maakte wat hij wist, tenzij die dus nog een ander spel speelt. Als Estes tot dat soort dingen in staat is, is hij tot nog wel veel meer in staat.
pi_119921844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:09 schreef Estolan het volgende:
Saul is zeker geen snitch, ze gaan nu dat hele undercover cia team opdoeken, en de schuld naar iemand schuiven
Estes moet boeten.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:21:58 #241
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_119924258
Verrassende aflevering :o.
Alleen irriteer ik me wel aan het einde dat Carrie terug gaat om Nazir een 'lesje' te leren :')
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_119924441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:21 schreef Mattt het volgende:
Verrassende aflevering :o.
Alleen irriteer ik me wel aan het einde dat Carrie terug gaat om Nazir een 'lesje' te leren :')
Dat is nou eenmaal haar karakter, probeer dat haar maar eens af te leren. Ik zag het dus wel aankomen :)
pi_119924767
Ik vond de terugkeer van Danny Galvez wel erg...vreemd. Die werd toch ook flink beschoten in Gettysburg. Vreemd.
pi_119924959
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119924975
Carrie die met een stalen stok als wapen Abu Nazir achterna gaat. Wat denkt ze zelf :').

Ik vond het wel spannend, maar de geloofwaardigheid is er een beetje af dit seizoen. Is niet zo erg, want het is nu gewoon 24 waarin ze 'fuck' mogen zeggen en tieten laten zien _O_.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:42 schreef hattricker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zet je dit in spoilers? Is toch slechts speculatie?
Amen.
pi_119925246
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:37 schreef Smeich het volgende:
Ik vond de terugkeer van Danny Galvez wel erg...vreemd. Die werd toch ook flink beschoten in Gettysburg. Vreemd.
idd, dacht dat hij dood was.

al met al een aflevering die behoorlijk wat realiteit uit de serie haalt. Dit was inderdaad met iets als 24. Maar toch wel verrassend dat de VP echt dood ging. Vraag me alleen echt af hoe ze dit met brody nog lang boeiend kunnen houden, zijn verhaal lijkt toch wel op als het gedoe met Nazir over is
pi_119926155
Ik ben blij dat ze hebben gekozen om 24 niet af te sluiten met een film maar gewoon met een andere serie.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_119926503
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:27 schreef Seam het volgende:
Ik ben blij dat ze hebben gekozen om 24 niet af te sluiten met een film maar gewoon met een andere serie.
Het is wachten op de casting van Kiefer Sutherland.
Amen.
pi_119928289
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:37 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het is wachten op de casting van Kiefer Sutherland.
Quinn doet volgende week zijn masker af.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 4 december 2012 @ 22:04:11 #250
19242 yavanna
Results may vary.
pi_119936765
Minste ep van dit season. Naast de al genoemde eigenaardigheden van o.a. de telefoon, verbaasde ik mij bijzonder over hoe onvoorzichtig werelds meest gezochte terrorist opeens was. O.a. gaan winkelen nabij waar hij, in zijn uppie(?), Carrie gaat ontvoeren.

Het gesprek Carrie/Nazir deed erg ongeloofwaardig en amerikaans ( we are the best ) aan. Alsof zo'n man een gesprek aan gaat met een minderwaardige westerse vrouw/zwijn/cia agente waarmee hij een nederlaag ondergaat. Ondervragen/martelen lijkt mij logischer.

Er zijn wel pacemakers/ICD's welke op afstand afleesbaar zijn. Geen idee of deze ook op afstand een ''schok'' kunnen geven.

Beetje jammer allemaal. Maar ja, ze hebben o.a. nogal haast, lijkt het.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_119939258
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:04 schreef yavanna het volgende:
verbaasde ik mij bijzonder over hoe onvoorzichtig werelds meest gezochte terrorist opeens was. O.a. gaan winkelen
Als zelfs enkele mensen hier in dit topic hem in eerste instantie niet hadden herkend, waarom dan wel een Amerikaan die in een 7-Eleven werkt ;)
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:17:54 #252
19242 yavanna
Results may vary.
pi_119940822
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:44 schreef Smeich het volgende:

[..]

Als zelfs enkele mensen hier in dit topic hem in eerste instantie niet hadden herkend, waarom dan wel een Amerikaan die in een 7-Eleven werkt ;)
De winkelier niet, de CIA wel. Nazir zou moeten weten dat de CIA alle camera's in de omgeving gaat bekijken na de ontvoering van Carrie, welke op zich ook al heel onvoorzichtig was uitgevoerd.

Dat Nazir herkenbaar in beeld wat boodschappen gaat doen, een paar straten van waar hij Carrie gaat ontvoering is nogal opmerkelijk en staat verre af van de zo voorzichtige/paranoide terrorist die hij zou zijn. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_119941654
Anderzijds is Nazir een belangrijk deel van zijn Amerika-delegatie netwerk verloren bij die mislukte aanslag van vorige week. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
pi_119947476
Toffe spannende aflevering. Maar ik ben de enige zo te zien. :D. Maar ik kijk dan ook voor m'n vermaak en niet om er zoveel mogelijk gaten in te schieten vanaf de bank ;).
pi_119950602
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:02 schreef Luigi het volgende:
Toffe spannende aflevering. Maar ik ben de enige zo te zien. :D. Maar ik kijk dan ook voor m'n vermaak en niet om er zoveel mogelijk gaten in te schieten vanaf de bank ;).
Als je shows als The Wire hebt gezien is de lat al vreselijk hoog gelegd. Dan weet je dat een serie briljant én correct kan zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:37 schreef Nickske1912 het volgende:
Anderzijds is Nazir een belangrijk deel van zijn Amerika-delegatie netwerk verloren bij die mislukte aanslag van vorige week. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Hij verwacht niet om levend terug te gaan geloof ik. Hij weet dat dit het einde is voor hem. Dat maakte ik op uit zijn 'gesprek' met Carrie.
pi_119950866
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:49 schreef emokid het volgende:

[..]

Als je shows als The Wire hebt gezien is de lat al vreselijk hoog gelegd. Dan weet je dat een serie briljant én correct kan zijn.
Ik heb The Wire gezien en vond het geniaal, maar dat hoeft niet te betekenen dat een serie die op realisme inlevert ook niet heel vermakelijk kan zijn. Een 24 bijvoorbeeld.

Alleen maar series als The Wire zou wat mij betreft vrij saaie televisie opleveren.
Amen.
pi_119951080
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:49 schreef emokid het volgende:

[..]

Hij verwacht niet om levend terug te gaan geloof ik. Hij weet dat dit het einde is voor hem. Dat maakte ik op uit zijn 'gesprek' met Carrie.
dat zei hij een paar afleveringen terug ook, hij wilde niet als Bin Laden opgejaagd worden en als een lafaard sterven maar er op een zelf geplande manier uitgaan. Hij zal natuurlijk allang weg zijn als Carrie en/of de CIA dat gebouw binnen gaan. Waarna Carrie een keiharde 'damnit' eruit gooit
pi_119951141
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:49 schreef emokid het volgende:

[..]

Als je shows als The Wire hebt gezien is de lat al vreselijk hoog gelegd. Dan weet je dat een serie briljant én correct kan zijn.

[..]

Hij verwacht niet om levend terug te gaan geloof ik. Hij weet dat dit het einde is voor hem. Dat maakte ik op uit zijn 'gesprek' met Carrie.
Ach, ik vind iets leuk om te kijken of niet. Zo niet, dan kijk ik het niet meer. Ik kijk geen TV om mij te storen aan dingen. Series zoals The Wire staan bij mij wel onder de categorie briljant, maar om nou alles af te kraken als er iets niet klopt zit niet in mijn systeem. Afkraken is het makkelijkste wat er is.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_119954054
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef Steven184 het volgende:

Afkraken is het makkelijkste wat er is.
Plus dat het hier op FOK! altijd een wedstrijdje is om te kijken wie het meest kritisch kan zijn, wie het meest zuur kan kijken en wie de meeste ployholes kan vinden lijkt het. Niet echt mijn idee van lekker televisie kijken maar hey ;). Soms lijkt gewoon van een serie genieten voor wat het is niet stoer genoeg ofzo.

Ik geniet met volle teugen van series als Homeland, van de beginseizoenen van 24, van Dexter, van weet ik veel wat :). En ja, ik heb ook series als The Wire gezien, tuurlijk zijn die briljant. Maar dat maakt mijn genot van andere series er niet minder om :).
pi_119999461
Carrie die even op hakken door dat gebouw achter Nazir aangaat en dan schrikt als de deur te hard dichtvalt :') jaja, kut wijf.
pi_119999613
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:21 schreef kurk_droog het volgende:
Carrie die even op hakken door dat gebouw achter Nazir aangaat en dan schrikt als de deur te hard dichtvalt :') jaja, kut wijf.
Die scene vond ik ook tenenkrommend slordig gemaakt. Dijk van een serie maar het lijkt alsof het tweede seizoen in een haast is gemaakt.
pi_120002649
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:25 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Die scene vond ik ook tenenkrommend slordig gemaakt. Dijk van een serie maar het lijkt alsof het tweede seizoen in een haast is gemaakt.
Klopt, er was maar 1 seizoen, toen dat populair bleek is de laatste afl. veranderd en seizoen 2 bedacht.
pi_120017770
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Klopt, er was maar 1 seizoen, toen dat populair bleek is de laatste afl. veranderd en seizoen 2 bedacht.
Versta me niet verkeerd, ik vind seizoen 2 nog sterker dan Seizoen 1 alleen met wat slordigheidjes. Verder is er gewoon een regulier jaar geweest om seizoen 2 te produceren welke besteld is in Oktober 2011

Voor zover ik weet had men sowieso al twee versies van de laatste aflevering zoals meestal is geregeld met nieuwe series.

Ik zie geen reden om 'haast' te hebben en vind het spijtig dat men slordig is. Echter de serie blijft een topper voor mij. _O_
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:53:22 #264
286543 ViezeFreddiey
Sigillum Militum Χpis
pi_120071422
Alles wat met zijn familie te maken heeft vind ik tenenkrommend.
Verschrikkelijke side storys...

Dat stomme wijf dat de hele tijd vreemd gaat.
Dochter die iemand heeft aangereden :')
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:02:44 #265
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120071666
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Klopt, er was maar 1 seizoen, toen dat populair bleek is de laatste afl. veranderd en seizoen 2 bedacht.
En 3, ze bedachten dat Brody minimaal 3 seizoenen meekon
Jammer, had beter zichzelf kunnen opblazen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_120071789
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Klopt, er was maar 1 seizoen, toen dat populair bleek is de laatste afl. veranderd en seizoen 2 bedacht.
Waar staat dat??
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:10:22 #267
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120071854
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Alles wat met zijn familie te maken heeft vind ik tenenkrommend.
Verschrikkelijke side storys...

Dat stomme wijf dat de hele tijd vreemd gaat.
Dochter die iemand heeft aangereden :')
Ja, want hij gaat niet vreemd :') ik vind de familieverhalen ook iets minder interessant dan de cia lijn maar het geeft de serie wel meer diepgang en hierdoor kunnen sommige verhaallijnen beter uitgewerkt worden. Zonder zou het denk ik echt minder sterk zijn. Overigens vind ik het ondanks wat onlogische dingen een heel sterk seizoen en een heel spannende en vermakelijke serie met alleen maar sterke acteurs.
pi_120073475
Ach, anders had hier weer het commentaar gestaan dat het onlogisch is dat alles helemaal geen effect heeft op z'n privéleven.
pi_120101905
Wat is er mis met Carrie, ze praat anders, ze slist, lijkt wel alsof ze een extra set (valse) tanden heeft.....
  zondag 9 december 2012 @ 12:31:01 #270
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120102875
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:07 schreef Estolan het volgende:

[..]

Waar staat dat??
Gewoon googlen, is algemeen bekend, ze besloten pas halverwege S1 dat ze Brody wilde houden en dat er minstens 3 seizoenen in zouden zitten.

Ik neem aan dat ie volgend seizoen gewoon voor president gaat
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_120102931
ik ben bang dat de serie nu acteruitgaat na deze aflevering, brody had gewoon dood moeten gaan in de bunker
  zondag 9 december 2012 @ 14:23:45 #272
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120106690
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben bang dat de serie nu acteruitgaat na deze aflevering, brody had gewoon dood moeten gaan in de bunker
Ben ik het echt niet mee eens. Ik vind Brody een heel interessant karakter en hij draagt voor een groot deel de serie.
pi_120108977
Ik zit me trouwens al weken af te vragen waar die Quinn me aan doet denken. Ik zag net een trailer van Bourne Legacy en toen wist ik het: Jeremy Renner.
Amen.
pi_120138394
Gaat Quinn nu zijn eigen leven overhoop gooien door orders te negeren uit sympathie voor Carrie en haar liefde voor Brody?

Hij is wel vertrekklaar om te vluchten zoals toen aangetoond in zijn woning.

Maar dat zou vrij duf zijn. Het is een soldaat die gewend is om no questions asked zulke orders op te volgen. Dan zou ie nu ineens plots wel heel sentimenteel zijn voor iemand die ie pas kort kent en haar terroristenvriendje.
pi_120139084
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben bang dat de serie nu acteruitgaat na deze aflevering, brody had gewoon dood moeten gaan in de bunker
Ben ik het mee eens. Ik baalde daar wel een beetje van.

De VP is nu echter wel dood, wat een klein lichtpuntje is. Hij verdiende het.
pi_120143421
Vind het eigenlijk wel teringslecht geworden opeens. Aan het begin van het seizoen leek het er nog op dat het een nóg beter seizoen dan 1 zou worden.
Maar de laatste 2-3 alfeveringen waren echt totaal ruk.
Heb ik nu 23 afleveringen Nazir chasen gezien om hem als een mongool in een of andere abandoned fabriek dood te zien gaan.
pi_120145242
De FBI die een gebouw drie keer doorzoekt en Nazir niet vindt. Vervolgens ziet Carrie wel meteen de verstopplek. Een beetje vreemd..

Mja.. nu Nazir dood is en Brodie zich kandidaat zal stellen als president (of VP) zodat hij niet vermoord kan worden kan je het nog een seizoen rekken. Quinn wil hem trouwens volgens mij juist wel vermoorden afgaande op de promo van volgende week.
  maandag 10 december 2012 @ 12:39:54 #278
19242 yavanna
Results may vary.
pi_120145248
Mweh, jammer dat een goede semi realistische serie de laatste afleveringen opeens zulke onlogische dingen laat zien. Met deze week als topper de tweede zoektocht in de fabriek. Wat slecht en onlogisch geschreven. Het oogt alsof ze tegen het einde aan met grote haast nog snel iets moesten verzinnen

Jammer, na zoveel goede eps. Hopelijk maken ze er wat beters van in de season finale.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_120145769
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
d het eigenlijk wel teringslecht geworden opeens. Aan het begin van het seizoen leek het er nog op dat het een nóg beter seizoen dan 1 zou worden.
Maar de laatste 2-3 alfeveringen waren echt totaal ruk.
Heb ik nu 23 afleveringen Nazir chasen gezien om hem als een mongool in een of andere abandoned fabriek dood te zien gaan.
Inderdaad, echt een tenenkrommend slechte aflevering dit. Je wist al dat ze bij het voor de tweede keer doorzoeken iets zouden vinden. :') En het einde van nazir was ook totaal niet boeiend. Had op zijn minst verwacht dat hij nog een paar van die fbi-gasten opgeblazen had.
pi_120146106
Deze aflevering was best lame inderdaad.

Volgens seizoen zal wel compleet in het teken staan van Brody en Carrie samen op de vlucht van de CIA
pi_120146459
Die Estes is ook echt een totale mongool.
Hij vind het niet opvallen dat uitgerekend Brody de veep dood vond? En hij is alweer vergeten dat Saul bewijs heeft dat hij het bloed van kinderen aan zijn hand heeft en dat heeft geprobeerd te verbergen?
Ook raar dat het de CIA niet is opgevallen dat Nazir Brody heeft gebeld terwijl zijn telefoon getapt was.
pi_120149165
Erg jammer die laatste paar eps.

Kan me op dit moment ook geen goed of passend vervolgverhaal voor seizoen 3 bedenken..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_120149867
Die plotholes in de laatste paar eps zijn echt bedroevend.. Eerst had ik er niet zoveel last van, maar dat ze nu met zijn twee achterblijven en dat SWAT team door laten lopen.. En dan staan ze daar met twee man en dan splitsen ze nog eens op, dat is wel echt het domste wat ik ooit heb gezien.
  maandag 10 december 2012 @ 15:04:05 #284
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120149971
Het is echt een soap nu
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 10 december 2012 @ 15:50:09 #285
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_120151905
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Erg jammer die laatste paar eps.

Kan me op dit moment ook geen goed of passend vervolgverhaal voor seizoen 3 bedenken..
Ik vind dat altijd wel een positief iets eigenlijk, want dan weet je dus ook niet welke richting de serie opgaat :) (En oké, ja, dat kan ook negatief uitpakken...)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_120152257
Denk dat de seizoenfinale het voor mij gaat maken of kraken dit keer, het begon heel strek, maar nu hebben ze toch een hoop dingen iets te 'niet waarschijnlijk' gemaakt. Mag toch hopen dat Nazir nog een groter plan al in werking had gezet, want waarom zat ie uberhaupt in de VS?
pi_120155593
Ik begin me te irriteren aan de serie, dat vind ik enorm jammer :{ Zoveel toevalligheden en onrealistische acties.

't SWAT-team dat zich opsplitst en 't andere deel dat niet in de gaten heeft dat ze er 2 missen. Die ene heeft zich wel makkelijk de nek laten doorsnijden. En hadden ze Nazir niet in zijn arm of schouder kunnen schieten? Nu heb je zeker niks meer aan 'm. Hij zat al op z'n knieen.

Carrie die zonder moeite bij die journaliste binnenstapt en Quinn die veel te laat binnenloopt.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_120158334
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 17:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik begin me te irriteren aan de serie, dat vind ik enorm jammer :{ Zoveel toevalligheden en onrealistische acties.

't SWAT-team dat zich opsplitst en 't andere deel dat niet in de gaten heeft dat ze er 2 missen. Die ene heeft zich wel makkelijk de nek laten doorsnijden. En hadden ze Nazir niet in zijn arm of schouder kunnen schieten? Nu heb je zeker niks meer aan 'm. Hij zat al op z'n knieen.

Carrie die zonder moeite bij die journaliste binnenstapt en Quinn die veel te laat binnenloopt.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dit. Dat opsplitsen van het SWAT-team was des te knulliger doordat Quinn nog specifiek meldde dat ze in een buddysysteem zitten. Carrie was extra, dus er had minimaal nog één soldaat mee gemoeten naar het hol wat Carrie opeens wel vindt.

Ik ben er niet uit om plotholes te vinden, vond dit seizoen geweldig, maar de laatste twee afleveringen zijn qua kwaliteit echt hard achteruit gegaan.
pi_120159682
Precies! Dat buddy-systeem enkele momenten eerder specifiek aankaarten maar vervolgens toch niet. Ook al was Carrie niet extra, het enige dat ze had was een zaklamp :X En blijkbaar een beter oog dan zo'n hele groep die dit voor hun werk doen. .. ja ja.

Ik ben er ook nooit op uit om plotholes te ontdekken maar het valt gewoon zo erg op, dat merk ik ook aan Dexter de laatste tijd. Zo jammer. Deze aflevering was inderdaad zo verschrikkelijk slecht....

quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 17:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
En hadden ze Nazir niet in zijn arm of schouder kunnen schieten? Nu heb je zeker niks meer aan 'm. Hij zat al op z'n knieen.
Ik denk dat men dacht dat hij zichzelf, en zodoende ook het SWAT-team, ging opblazen ofzo.
pi_120163606
Dit was helaas de slechtste aflevering van het seizoen. Zoals hierboven al gezegd: je wist dat ze Nazir gingen vinden toen Carrie daar weer naar binnenging. Het was dan ook totaal niet spannend, want je wist al wat er ging gebeuren. Ook die dood van Nazir vond ik maar matig en daar had ik wel wat meer van verwacht. Is toch de man waar ze al 2 seizoenen op aan het jagen zijn. Maargoed, op naar de seizoensfinale. De promo expres niet gekeken, dus ben benieuwd.
pi_120164012
Ik ben trouwens wel benieuwd wat er met Saul gaat gebeuren en of hij nog aanwezig zal zijn in het 3e seizoen. Is wel een van de leukste personages wat mij betreft.
pi_120166999
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat er met Saul gaat gebeuren en of hij nog aanwezig zal zijn in het 3e seizoen. Is wel een van de leukste personages wat mij betreft.
_O_ The Bear Jew _O_
pi_120167471
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

_O_ The Bear Jew _O_
"I fucking hope not" Dat vond ik het hoogtepunt van deze aflevering. :D
  maandag 10 december 2012 @ 21:21:00 #294
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120167518
Wat mij vooral op vliel dat die scene met een huilende Carry over het lichaam van Nazir kwam letterlijk uit het boek No Easy Day over de uitschakeling van Bin Laden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_120174327
Al die tactitcal gasten blijven samen maar alleen die ene en Carry gaan samen aan de wandel, logisch! :')
pi_120174401
Ik vond het een leuke aflevering. Spanning werd goed opgebouwd, ben benieuwd naar de volgende. Voornamelijk wat Brody gaat doen met zijn leven.
  maandag 10 december 2012 @ 23:38:14 #298
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_120174487
Laatste 2 afleveringen waren inderdaad om te janken, al het realistische wat veel mensen lyrisch over deze serie maakte is compleet verdwenen...

Finale zal echt terug moeten naar het oude niveau, anders ben ik bang dat ik deze serie opzij leg. Toch knap dat een serie met 2 bloedirritante hoofdpersonages mij zo lang heeft weten te boeien met een (zeer) goed verhaal!
pi_120176448
Waar veel Carrie hier gewelig vinden erger ik me kapot aan al haar acties, juist Carrie zorgt ervoor dat deze serie de laatste afleveringen zwaar achteruit loopt.

- Dat op eigen houtje weer achter hem aangaan, die staaf laten vallen en doorgaan om wat te doen? Hem omver te kijken met die kut ogen van haar? :')

- Carrie die na de WC 'Weer' op eigen houtje beslist om die onderhandelkamer in te wandelen :r

- Een geniale ingeving waarij ze ineens die verstopplek vinden en zonder back-up daarin gaan...
pi_120176758
quote:
0s.gif

Toch knap dat een serie met 2 bloedirritante hoofdpersonages mij zo lang heeft weten te boeien met een (zeer) goed verhaal!
Dit inderdaad, beiden heb ik me vanaf het begin al aan geergerd (ok, Carrie misschien iets later).
pi_120177235
Quinn en Saul zijn een eigen serie waardig :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')