Eigenlijk kan 90% van de pub sc wel naar een andere sc... maar aangezien zoals leeell al eerder zei iemand anders zijn sc dan verneukt word zou het een nieuwe moeten worden lijkt mij.quote:
Welke zou dat worden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eigenlijk kan 90% van de pub sc wel naar een andere sc... maar aangezien zoals leeell al eerder zei iemand anders zijn sc dan verneukt word zou het een nieuwe moeten worden lijkt mij.
moeten we ook niet willen imoquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welke zou dat worden?
En ik denk niet dat de mods udowu terug willen?
ach, je ziet het zo in PUBquote:
Het gaat erom dat als een user een "kinderachtige" vraag stelt dat dan vervolgens niet verkloot gaat worden door anderen die net aan het uitpuberen zijn en inmiddels wel weten hoe ze hun tong in de mond van een meisje moeten steken.quote:
Als áls er een nieuwe SC zou komen, dan sowieso niet met die naam, dan nog liever "Hork's semi-puber Duplotafel". Verder zie ik er persoonlijk geen probleem in met de huidige users, mocht zoiets in ONZ realiseerbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welke zou dat worden?
Geen ideequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welke zou dat worden?
Ik verwacht niet dat deze SC zomaar de nek omgedraaid gaat worden. Dat is echt niet het uitgangspunt. We vinden wel een oplossing/plekje. De vraag is meer wat er met PUB zelf moet gebeuren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welke zou dat worden?
Maar toch denk ik aan de ene kant (ook al post ik zelf haast alleen maar in PUB sc) dat de sc daar toch meer voor de 18- mensen op Fok! opgeschoond moet worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat deze SC zomaar de nek omgedraaid gaat worden. Dat is echt niet het uitgangspunt. We vinden wel een oplossing/plekje. De vraag is meer wat er met PUB zelf moet gebeuren.
evidente kloon ditquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
PUB valt nog wel te redden met meer moderatie denk ik
De PUB-SC is voor pubers natuurlijk. 18+ mensen die zich ergeren aan eventuele kinderachtigheid zouden eigenlijk een andere plek moeten postenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar toch denk ik aan de ene kant (ook al post ik zelf haast alleen maar in PUB sc) dat de sc daar toch meer voor de 18- mensen op Fok! opgeschoond moet worden.
Naja ik bedoel er meer mee dat 90% in de SC 18+ is en dat er eigenlijk vrijwel geen pubers in de sc zittenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De PUB-SC is voor pubers natuurlijk. 18+ mensen die zich ergeren aan eventuele kinderachtigheid zouden eigenlijk een andere plek moeten postenDaar is heus wel een oplossing voor te vinden.
Pubers en volwassenen horen juist zoveel mogelijk met elkaar in discussie te gaan. En pubers zijn juist niet kinderachtig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De PUB-SC is voor pubers natuurlijk. 18+ mensen die zich ergeren aan eventuele kinderachtigheid zouden eigenlijk een andere plek moeten postenDaar is heus wel een oplossing voor te vinden.
maar de overhand werd te duidelijk . PUB'ers werden weggelachen, meer nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Pubers en volwassenen horen juist zoveel mogelijk met elkaar in discussie te gaan. En pubers zijn juist niet kinderachtig.
Goede discussies tussen die twee groepen kunnen interessant zijn ja omdat een puber volwassenen ook aan het denken kan zetten en andersom net zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Pubers en volwassenen horen juist zoveel mogelijk met elkaar in discussie te gaan. En pubers zijn juist niet kinderachtig.
Daar ga ik dan ook tegen optreden!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:32 schreef leeell het volgende:
[..]
maar de overhand werd te duidelijk . PUB'ers werden weggelachen, meer niet
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Daar ga ik dan ook tegen optreden!
Dat bedoel ik ook. De 18+ mensen die niets met PUB vandoen hebben moeten dus eigenlijk een SC op een andere plek hebben, zodat echte PUBers weer in de PUB-SC terecht kunnen zonder daar uitgelachen te worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja ik bedoel er meer mee dat 90% in de SC 18+ is en dat er eigenlijk vrijwel geen pubers in de sc zitten.
Toch is er een verschil in humor en beleving. De een kan daar wel goed mee omgaan de ander niet. PUB-SC moet toegankelijk zijn voor pubers en zit nu vooral vol met (jong) volwassenen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ow oke dan snappen we elkaar!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. De 18+ mensen die niets met PUB vandoen hebben moeten dus eigenlijk een SC op een andere plek hebben, zodat echte PUBers weer in de PUB-SC terecht kunnen zonder daar uitgelachen te worden.
[..]
Toch is er een verschil in humor en beleving. De een kan daar wel goed mee omgaan de ander niet. PUB-SC moet toegankelijk zijn voor pubers en zit nu vooral vol met (jong) volwassenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |