Goeie iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef Dimens het volgende:
om eerlijk te zijn, is het wel ontzettend bagger geworden. Het is te leuk om de kinders hier uit te lachen met vragen over puberzaken en kalverliefdes en er wordt naar mijn mening niet goed op gemod. Afschaffen zou zonde zijn maar een beter oogje in het zeil mag er wel gehouden worden.
En wat van die pubers en kinders uit ONZ en KLB zouden naar PUB moeten worden gestuurd. Denk aan Sjipsjap of haan33. Die passen hier prima thuis.
Argo fuck yourselfquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ik zit niet te wachten op kulreacties, ik heb een uiterst kort lontje vandaag dus constructief bitte
Dat snappen ze niet hierquote:
PUB / Stel hier als puber vragen over vroeger aan ome Tong.quote:
Nee, jij slaat er op los, dat is wat anders.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, jij slaat er op los, dat is wat anders.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks in PUB SC.
De rest boeit mij niet zo.
Mooi,jij bent dus een PUB klant, wat zou je hier nog meer willen zien en wat lijkt jou een geschikte mod?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom alleen elke dag in PUB SC.
De rest boeit mij niet zo.
Mooi,jij bent dus een PUB klant, wat zou je hier nog meer willen zien en wat lijkt jou een geschikte mod?quote:
De mensen uit de PUB SC zijn vrijwel de enige die actief in PUB posten. En dat terwijl het merendeel van de SC niet eens meer een puber of tiener is. Ja, ik ben ook schuldig. Maar eigenlijk zouden we PUB weer terug moeten geven aan de pubers en het groepje "verpesters" weer terug te sturen naar hun eigen forum.quote:
B&H open, PUB-sc van nu daarheenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
De mensen uit de PUB SC zijn vrijwel de enige die actief in PUB posten. En dat terwijl het merendeel van de SC niet eens meer een puber of tiener is. Ja, ik ben ook schuldig. Maar eigenlijk zouden we PUB weer terug moeten geven aan de pubers en het groepje "verpesters" weer terug te sturen naar hun eigen forum.
Is het weer de tijd van de maand?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ik zit niet te wachten op kulreacties, ik heb een uiterst kort lontje vandaag dus constructief bitte
Ik post alleen eigenlijk in PUB SC,omdat nachtbagger dus overdag is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi,jij bent dus een PUB klant, wat zou je hier nog meer willen zien en wat lijkt jou een geschikte mod?
Dan wil ik graag de toelatings-userid's voor OO verhogen. Ah toe vonnie?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik post alleen eigenlijk in PUB SC,omdat nachtbagger dus overdag is.
Zeg eerlijk dat ik allang geen puber meer ben.
Je zou een paar 'Volwassen' modjes in kunnen doen en leeftijdsrestrictie maken tot de 17/18quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi,jij bent dus een PUB klant, wat zou je hier nog meer willen zien en wat lijkt jou een geschikte mod?
Maar hoe komen pubers dan aan tips? een 14 jarige jongen weet niet veel meer over bijvoorbeeld seks dan een 13 jarige en de mods kunnen ook niet overal antwoord op gaan geven lijkt me.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Is het weer de tijd van de maand?
OT: pub is een soort klb qua niveau, maar dan voor de jongere garde. Wellicht een leeftijdspolicy doorvoeren dat je na je 19e daar niet meer in kan?
Lijkt mij de meest logische oplossing ja. Zodra de NB SC daar de hele dag open blijft, blijft de PUB SC schoon voor echte pubers. Al zouden we dan wel een andere naam voor de nachtbagger SC moeten hebben, want die klopt dan niet echt meer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef leeell het volgende:
[..]
B&H open, PUB-sc van nu daarheen
en PUB van nu met clean slate
Dit lijkt mij de slimste oplossing.. En de mensen (ik ook) die actief zijn in Pub SC posten vrijwel nooit in andere topics in pub... en zoals dimens al zegt is merendeel eigenlijk ook geen puber meerquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef leeell het volgende:
[..]
B&H open, PUB-sc van nu daarheen
en PUB van nu met clean slate
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dan wil ik graag de toelatings-userid's voor OO verhogen. Ah toe vonnie?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |