Je tong inslikken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:48 schreef TNA het volgende:
Hoe kan ik koste wat het kost voorkomen zoals u te worden?
Straatvoetballenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef mstx het volgende:
Wat deed men overdag toen er nog geen FOK! was?
Moet je daar voor naar buiten?quote:
Nee dat is blaasvoetbal zonder scheidsrechter maar met harde wind.quote:
Nee vrouwen poepen nog steeds niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Poepten de vrouwen vroeger ook?
Of is dat iets van de tegenwoordige moderne tijd waarin vrouwen en mannen per se gelijk moeten zijn?
Is dit de instelling/mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:11 schreef LompeHork het volgende:
Ome Tong kom terug, ik heb een vraag
Vroeger, toen de auto's van hout waren en je nog moest zeilen met een zeil van wol, hoe trok je toentertijd je schoenen aan? Hetzelfde als nu, met veters?
Nee, pas na dit topic geopend te hebben.quote:
De Asterix & Obelix films. Met Asterix & Obelix en Cleopatra als favoriet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef koekii het volgende:
Wat was vroeger je lievelings tekenfilm
Eerst met mes en vork. Daarna met een schoenlepel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:11 schreef LompeHork het volgende:
Ome Tong kom terug, ik heb een vraag
Vroeger, toen de auto's van hout waren en je nog moest zeilen met een zeil van wol, hoe trok je toentertijd je schoenen aan? Hetzelfde als nu, met veters?
Het is Fok! Volgende.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:14 schreef Caland het volgende:
Op welke leeftijd heb je je sociale contacten vaarwel gezegd en ben je een carrière op fok begonnen?
Is dat een Chinees ? Je Tong ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |