Zo kan je het wel stellen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:29 schreef Hexagon het volgende:
Dus iedereen is nu ongelukkig door het feminisme volgens jou?
Gezichten op straat. Geweldig peilinstrument inderdaad. En dat allemaal door het feminisme. Denk je dat iemand een dergelijke analysemethode serieus gaat nemen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zo kan je het wel stellen.
Als ik op straat om me heen kijk zie ik heel veel zure gezichten. Dus blijkbaar doen we iets fout als samenleving.
In de jaren '50 was echt alles beter dan nu, jaren '60 en '70 ook.
Tja, als je van je mammie maar één keer per week met warm water mag douchen, kan ik me zowaar voorstellen dat je dat denkt.... Maar je hebt niet geleefd in de jaren '50, '60 en '70, dus je kunt er onmogelijk over oordelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Nee, dat weet je niet. Je denkt het te weten. Dat is heel wat anders. Zou je het écht weten, dan kon je namelijk ook bewijs leveren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Klopt op dit terrein wel. Ik ben ook gelovig, sterker nog ik weet dat God bestaat, dus dat is ook afwijkend van het stereotype links.
Jaja, dat heb je uit eigen ervaring zeker?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zo kan je het wel stellen.
Als ik op straat om me heen kijk zie ik heel veel zure gezichten. Dus blijkbaar doen we iets fout als samenleving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |