Dat vond ik ook heel raar dat niet 1 persoon direct op hem schoot.quote:Op zondag 25 november 2012 21:09 schreef ems. het volgende:
Het vreemdste aan dat voorval vind ik niet per sé dat ze verrast werden, maar vooral dat de gov. zomaar even het risico loopt door recht voor de groep te gaan staan terwijl ze daar zitten met automatische wapens. Niet iets teveel spektakel en te weinig caution
Volgende week nog éénquote:
Volgens wat ie vorige week zei, regelmatig denk ikquote:Op maandag 26 november 2012 11:28 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Zou Daryl vroeger nou nooit eens hebben gedacht: Hee, mijn broer is best wel een dick.
Wat heeft hij gezegd dan?quote:Op maandag 26 november 2012 11:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Volgens wat ie vorige week zei, regelmatig denk ik
Iets van 'If Merle let me'.quote:Op maandag 26 november 2012 11:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Wat heeft hij gezegd dan?
Je vergeet dat uber-slechte mensen vaak ook goede kanten hebben, zie een of andere pauper die van oom agent een kogel in zijn doorgesnoven kokosnoot krijgt en dat zijn vrienden en familieleden vervolgens verklaren dat die dooie zo'n gouwe kerel was.quote:Op maandag 26 november 2012 11:28 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Zou Daryl vroeger nou nooit eens hebben gedacht: Hee, mijn broer is best wel een dick.
iddquote:
Dat wachten vind ik niet zo erg gelukkigquote:Op maandag 26 november 2012 12:41 schreef PirE het volgende:
[..]
idd![]()
Zo jammer dat we na volgende week weer moeten wachten tot het nieuwe jaar
Waar je mee opgroeit, word je mee besmet. Daryl was in het begin zelf ook niet zo tof.quote:Op maandag 26 november 2012 11:28 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik vraag me af wat ze daarmee wilden zeggen. Die kerel kwam over alsof hij geen idee had dat er buiten walkers waren. "I will call the cops"quote:Op maandag 26 november 2012 13:33 schreef AllesWatWas het volgende:
Dat stuk met die vent in die houten hut was wel redelijk kansloosDat hadden ze er wel uit mogen laten.
Het is ongeveer een jaar geleden en die man was duidelijk van het padje af... Hij leefde samen met z'n dode hond.quote:Op maandag 26 november 2012 13:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze daarmee wilden zeggen. Die kerel kwam over alsof hij geen idee had dat er buiten walkers waren. "I will call the cops"
Als dat ook echt het doel van de scène was, vind ik het wel een beetje vreemd. De uitbraak is al maanden, zo niet jaren geleden begonnen, je gaat mij niet vertellen dat hij al die tijd heeft overleefd zonder buiten te komen.
Klopt, maar als je zo verstrooid bent, dan denk ik dat je weinig kans maakt om de overleven in die bossen. Zeker als je ziet hoeveel walkers er achter de groep van Rick aankwam, het was daar aardig overlopen.quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is ongeveer een jaar geleden en die man was duidelijk van het padje af... Hij leefde samen met z'n dode hond.
Ja, ik vroeg me ook wel af hoe hij het daar zo lang overleefd had. Al had 'ie misschien inderdaad een grote voorraad, als gestoord achterdochtig bosmannetje zijnde.quote:Op maandag 26 november 2012 13:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, maar als je zo verstrooid bent, dan denk ik dat je weinig kans maakt om de overleven in die bossen. Zeker als je ziet hoeveel walkers er achter de groep van Rick aankwam, het was daar aardig overlopen.
Het kan natuurlijk ook dat hij al die tijd niet buiten is geweest, maar dan moet hij dus een voorraad voedsel hebben gehad, waarmee hij minstens een jaar vooruit kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op maandag 26 november 2012 14:07 schreef Discombobulate het volgende:
Trouwens nog op "The Walking Dead wiki" een spoiler gevonden van een acteur die terugkomt.was al eerder gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben benieuwd naar volgende week![]()
Vast zo'n doomsday prepper die na de uitbraak naar zijn bug-out locatie is gevlucht met zijn hondje (en mogelijk gezin) om te overleven van zijn zorgvuldig aangelegde voorraden en geperfectioneerde overlevingsvaardigheden. Maarja toen werd zijn gezin voor zijn ogen uit elkaar getrokken, en toen werd hij zo loco en panisch dat hij niet eens de deur meer uit wilde om zijn hondje eervol te begraven.quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is ongeveer een jaar geleden en die man was duidelijk van het padje af... Hij leefde samen met z'n dode hond.
Dat vind ik ook maar raar.quote:Op maandag 26 november 2012 13:30 schreef mcrumpie het volgende:
Typische opgeilaflevering. Gebeurt niet echt wat en wordt vooral opgebouwd naar de mid-season-finale.
En natuurlijk jammer dat we wel onthoofdingen zien, mensen die volledig worden open gereten/gegeten, maar geen boobies...
Vond je? Ik vond het alles behalve saai. Wel weerzinwekkend.quote:Op maandag 26 november 2012 13:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
saaie aflevering, en tegelijkertijd verschrikkelijk benieuwd naar wat er komen gaat, jammer dat er straks zon lange pauze tussen zit.
Dat vond ik ook compleet onlogisch. Sloeg nergens op.quote:Op maandag 26 november 2012 13:33 schreef AllesWatWas het volgende:
Dat stuk met die vent in die houten hut was wel redelijk kansloosDat hadden ze er wel uit mogen laten.
Dat wel inderdaad. En de rest accepteerde het ook vrijwel meteen. Laat ook goed zien hoe hard ze geworden zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Die blokhutscene toonde wel aan waar Michonne toe in staat is. De enige andere die op deze manier een levende persoon aanviel is Rick.
Anders was hij wel opgegeten door walkers.quote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. En de rest accepteerde het ook vrijwel meteen. Laat ook goed zien hoe hard ze geworden zijn.
Ik denk inderdaad ook dat die hele scene erin gebouwd is voor een realisatie-momentje van waar Michonne toe in staat is, maar toch ook de groep weer, die met weinig problemen die dude als voer voor de walkers gooien, best wel een aardige scene vond ik zelf.quote:Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Die blokhutscene toonde wel aan waar Michonne toe in staat is. De enige andere die op deze manier een levende persoon aanviel is Rick.
Nee, en naar de wc hoeven ze ook amper, tenzij om een zwangerschapstest uit te voeren.quote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Saucerian het volgende:
Raken de benzine en kogels nou nooit op?
In de gevangenis hebben ze volgens mij een hele zooi wapens en kogels gevonden, en benzine halen ze vast uit andere auto'squote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Saucerian het volgende:
Raken de benzine en kogels nou nooit op?
Had verwacht dat de Governor iets langer de "good cop" had gespeeld....Maggie leek redelijk op instorten te staan.quote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Andrea
De Governor bij Maggie.... made me cringe.
nou je zag ze wel ff kijkenquote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. En de rest accepteerde het ook vrijwel meteen. Laat ook goed zien hoe hard ze geworden zijn.
In theorie kan hij dat best al gevraagd hebben, maar is dat niet laten zien.quote:Op maandag 26 november 2012 17:25 schreef Maniakje het volgende:
Heb weer genoten van deze aflevering
Als ik bij Rick in de groep had gezeten zou ik trouwens inmiddels die twee gevangenen voor het slapen gaan wel even hebben gevraagd waarvoor ze überhaupt in de cel waren beland. Hen een beetje leren kennen kan geen kwaad voordat ze 24/7 deel uit mogen maken van de groep.
Zag er veelbelovend uit idd. Ik ben wel bang dat er een prominent personage dood gaat.quote:Op maandag 26 november 2012 16:45 schreef Funzel het volgende:
Nieuwe ep was erg interessant, duidelijk een opbouw naar volgende week. Je zag in de preview wel dat die enorm gaaf was!
Alleen toen Glenn onder schot werd gehouden he. Ze brak niet toen ze dacht verkracht te zullen worden.quote:Op maandag 26 november 2012 16:33 schreef ace_eleven het volgende:
Die Maggie was ook wel laf hoor. Hoort de hele tijd haar vriend gemarteld/ misbruikt worden, en breekt zelf in no-time, had het dan gewoon direct opgegeven, dan had Glenn ook niet zo hoeven te lijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |