abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119966007
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo moeilijk :+
Dan had ik een ander vak moeten leren, ben ik bang.

Even Damaar blasten:

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2012 19:03:43 ]
pi_119966110
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan had ik een ander vak moeten leren, ben ik bang.
Dat probleem heb ik ook. Ik heb geen echt vak geleerd
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_119970027
ga je in griekenland wonen ..geld zat
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 5 december 2012 @ 20:26:00 #104
388372 WhatTheHeckRichardSpeck
Eight nurses you wrecked
pi_119970047
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Cool ga je ook naar Roadburn toe :)

Zoiets denk ik ook. Ik wil volgend jaar op vakantie en naar Roadburn toe
Wordt de eerste keer Roadburn voor mij. Iets met geldgebrek en razendsnelle kaartverkoop. Wel vorig jaar naar de Afterburner gegaan, aangezien ik een Coroner-gig in NL natuurlijk niet zomaar wilde laten schieten.
pi_119970473
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:26 schreef WhatTheHeckRichardSpeck het volgende:

[..]

Wordt de eerste keer Roadburn voor mij. Iets met geldgebrek en razendsnelle kaartverkoop. Wel vorig jaar naar de Afterburner gegaan, aangezien ik een Coroner-gig in NL natuurlijk niet zomaar wilde laten schieten.
6 keer roadburn voor mij. Wat ik iig wil zien is Cult of Luna
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120152618
nog leuke concerten ? die eraan komen ?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_120155793
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:07 schreef Thezappa het volgende:
nog leuke concerten ? die eraan komen ?
EMM vrijdag en zaterdag, ik ga alleen op zaterdag. Gisteren naar Katatonia geweest dat was een leuk concert.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120169693
Gojira gaat touren in de VS met in het voorprogramma... Devin Townsend? Die had ik niet aan zien komen.
pi_120169941
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:00 schreef Jigzoz het volgende:
Gojira gaat touren in de VS met in het voorprogramma... Devin Townsend? Die had ik niet aan zien komen.
Blijkbaar, wel een toffe combinatie trouwens. En een enorme kans voor Gojira
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120179971
Ik ben alweer bijna een week lang black metal aan het luisteren. Deathspell Omega, Watain, Mayhem, Blut Aus Nord, Funeral Mist en Samael zijn nog steeds mijn favoriete bands.

Vooral Deathspell Omega ben ik nu aan het ontdekken. Drought is echt een meesterwerk, zit prachtig in elkaar deze muziek.

Als iemand nog tips heeft voor bands die kwa stijl hier op lijken hoor ik het graag!
pi_120180421
Funeral Mist - Salvation


Dit album duurde het langst voordat ik het eindelijk kon waarderen. Compleet gestoorde muziek. :P
pi_120180623
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:04 schreef Gewas het volgende:
Ik ben alweer bijna een week lang black metal aan het luisteren. Deathspell Omega, Watain, Mayhem, Blut Aus Nord, Funeral Mist en Samael zijn nog steeds mijn favoriete bands.

Vooral Deathspell Omega ben ik nu aan het ontdekken. Drought is echt een meesterwerk, zit prachtig in elkaar deze muziek.

Als iemand nog tips heeft voor bands die kwa stijl hier op lijken hoor ik het graag!
Ja. Katharsis en Teitanblood zou ik je dan zeker aanraden. Niet dat ze wat betreft stijl erg lijken op de bands die je noemt, maar ze hebben wel die intensiteit.
pi_120182989
black is het enige wat ik eigenlijk niet luister...

weet niet waarom
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_120183384
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef Thezappa het volgende:
black is het enige wat ik eigenlijk niet luister...

weet niet waarom
Da's logisch hoor. Ik denk dat er in Nederland hoogstens een paar duizend mensen wel naar black luisteren. Misschien zelfs nog niet eens duizend.

Even voor de duidelijkheid: ik reken bands als Cradle of Filth, Dimmu Borgir, Satyricon en Immortal niet tot de black.
pi_120183613
vind het altijd een beetje kinderachtig ofzo..

ieder zijnding hoor..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_120184829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:25 schreef Thezappa het volgende:
vind het altijd een beetje kinderachtig ofzo..

ieder zijnding hoor..
Ja hoor, prima. Als ik me druk zou maken om wat anderen van mijn muzieksmaak vinden, dan zou ik geen leven meer hebben.
pi_120185579
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja hoor, prima. Als ik me druk zou maken om wat anderen van mijn muzieksmaak vinden, dan zou ik geen leven meer hebben.
oew gelukkig maar haha..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_120187834
Volgend jaar weer naar PartySan. De line-up is nu al beter dan het vorig jaar was, en Hellfest was een teleurstelling.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 13:57:55 #119
187254 Giertje
lets all make believe
pi_120189082
ik ken inderdaad weinig mensen die black waarderen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:03:49 #120
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_120189285
Alleen de oervorm van Venom en Bathory
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_120189448
Zelfs bij black metalconcerten bestaat het publiek voor het grootste deel uit mensen die komen kijken omdat ze gewoon wel van metal houden, maar niet omdat ze veel hebben met de band die optreedt.

Ik vind dat altijd wel vreemd. In metaltijdschriften worden echt nog vrij veel black-albums besproken. Wie koopt die dingen dan nog?
pi_120189525
Hoi. :W
Voor de verjaardag van mijn vriend wil ik graag festivaltickets kopen. Nu ben ik zelf totaal niet bekend in de metal-scene dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Hij luistert o.a. naar Parkway drive, The devil wears prada, Five finger death punch en Immortal technique.
Nu heb ik hem wel eens over graspop gehoord, gelezen dat Parkway drive en The devil wears prada daar spelen aankomende zomer. Toch ben ik benieuwd welke festivals er nog meer zijn, waarvan jullie denken dat het bij zijn muzieksmaak zal passen.
Liefst in NL, BE of DE.

Het moet een verassing zijn dus kan het hem niet persoonlijk vragen. Ik ga het zijn vrienden binnekort ook eens vragen maar wil het ook deze weg even proberen.

Alvast bedankt!
pi_120189598
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:10 schreef peacesign. het volgende:
Hoi. :W
Voor de verjaardag van mijn vriend wil ik graag festivaltickets kopen. Nu ben ik zelf totaal niet bekend in de metal-scene dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Hij luistert o.a. naar Parkway drive, The devil wears prada, Five finger death punch en Immortal technique.
Nu heb ik hem wel eens over graspop gehoord, gelezen dat Parkway drive en The devil wears prada daar spelen aankomende zomer. Toch ben ik benieuwd welke festivals er nog meer zijn, waarvan jullie denken dat het bij zijn muzieksmaak zal passen.
Liefst in NL, BE of DE.

Het moet een verassing zijn dus kan het hem niet persoonlijk vragen. Ik ga het zijn vrienden binnekort ook eens vragen maar wil het ook deze weg even proberen.

Alvast bedankt!
Fortarock schijnt nogal populair te zijn. Is dat wat?
pi_120190054
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Fortarock schijnt nogal populair te zijn. Is dat wat?
Ziet er opzich goed uit maar dit is zover ik kan zien één dag? Kaartje is om en nabij 80e, graspopticket is voor 3 dagen 160e. Meneer heeft nooit vakantie dus een paar dagen is wel leuker, denk ik. Hm, lastig dit.
pi_120192541
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgend jaar weer naar PartySan. De line-up is nu al beter dan het vorig jaar was, en Hellfest was een teleurstelling.
kut fransen echt...alles slecht geregeld...vies bier---en hou van bier ----
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_120192664
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:10 schreef peacesign. het volgende:
Hoi. :W
Voor de verjaardag van mijn vriend wil ik graag festivaltickets kopen. Nu ben ik zelf totaal niet bekend in de metal-scene dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Hij luistert o.a. naar Parkway drive, The devil wears prada, Five finger death punch en Immortal technique.
Nu heb ik hem wel eens over graspop gehoord, gelezen dat Parkway drive en The devil wears prada daar spelen aankomende zomer. Toch ben ik benieuwd welke festivals er nog meer zijn, waarvan jullie denken dat het bij zijn muzieksmaak zal passen.
Liefst in NL, BE of DE.

Het moet een verassing zijn dus kan het hem niet persoonlijk vragen. Ik ga het zijn vrienden binnekort ook eens vragen maar wil het ook deze weg even proberen.

Alvast bedankt!
graspop is echt heel leuk festival..goed geregeld..leuke bands...wel zeker aanrader...

en ja forta rock is 1 dag...maar wel goede bands..kun je miss ruiken of het wat voor je is..

denk t wel..meest relexte plekken ever..een metal clubje haha
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_120196629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. Katharsis en Teitanblood zou ik je dan zeker aanraden. Niet dat ze wat betreft stijl erg lijken op de bands die je noemt, maar ze hebben wel die intensiteit.
Bedankt voor de tips! Katharsis heb ik je wel eens over zien praten hier, die band ga ik zeker checken.

Vandaag is er een nieuwe cd van Deathspell Omega op de deurmat gevallen: Manifestations 2002.

Ik blij.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 17:27:52 #128
159966 lifeblind
pi_120197045
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:29 schreef Thezappa het volgende:

[..]

kut fransen echt...alles slecht geregeld...vies bier---en hou van bier ----
In 2010 was 't op zich netjes, alleen jammer dat er veel meer mensen 't festival terrein op konden dan eigen zou passen, en al die kutfransen aan 't schooien waren om sigaretten zodra je er een opstak :')
pi_120197080
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:27 schreef lifeblind het volgende:

[..]

In 2010 was 't op zich netjes, alleen jammer dat er veel meer mensen 't festival terrein op konden dan eigen zou passen, en al die kutfransen aan 't schooien waren om sigaretten zodra je er een opstak :')
ja..beetje schijten in de wijnvelden hehe
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_120197094
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef Thezappa het volgende:
black is het enige wat ik eigenlijk niet luister...

weet niet waarom
Ik vind eigenlijk maar een handjevol black metalbands goed. Maar de bands die ik goed vind vind ik ook echt heel goed.

Maar 1000 mensen die black metal waarderen? Ik weet nog wel dat toen ik nog naar black metal bands ging kijken dat je altijd dezelfde gezichten tegenkwam. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 17:30:20 ]
pi_120197148
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:29 schreef Gewas het volgende:
Maar 1000 mensen die black metal waarderen?
Binnen Nederland zou dat best wel eens kunnen kloppen.
pi_120197312
Binnenkort een nieuwe Aosoth. Nu nog maar weer eens het singletje van eerder dit jaar opzetten:

pi_120197780
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:29 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk maar een handjevol black metalbands goed. Maar de bands die ik goed vind vind ik ook echt heel goed.

Maar 1000 mensen die black metal waarderen? Ik weet nog wel dat toen ik nog naar black metal bands ging kijken dat je altijd dezelfde gezichten tegenkwam. :P
In de metalscene sowieso. Kennis van mij kwam ik ook overal tegen :+ Leuk meisje overigens. Misschien dan ik haar zaterdag nog tegen kom tijdens EMM
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 december 2012 @ 18:56:39 #134
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_120200050
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Binnen Nederland zou dat best wel eens kunnen kloppen.
wellicht mensen die hoofdzakelijk blek luisteren zoals jij, maar het aantal dat het gewoon af en toe 's opzet ligt vast wel hoger hoor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_120200149
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:56 schreef Tokus het volgende:

[..]

wellicht mensen die hoofdzakelijk blek luisteren zoals jij, maar het aantal dat het gewoon af en toe 's opzet ligt vast wel hoger hoor.
Maar die zullen zichzelf niet als blackmetalfan omschrijven en daar ging het denk ik om. Ik luister naar black maar ik ben geen fan. Althans zo zie ik mijzelf niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120200310
Maar goed, datzelfde zal het geval zijn bij een genre als grindcore.
pi_120200433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed, datzelfde zal het geval zijn bij een genre als grindcore.
Ieder subgenre wel eigenlijk denk ik.
Doom
Stoner
etc
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120200611
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ieder subgenre wel eigenlijk denk ik.
Doom
Stoner
etc
Er zijn zat mensen die naar powermetal en dat soort dingen luisteren. Wat doom en stoner betreft: ik heb het wel eens opgezocht, maar ik heb echt geen idee meer hoe het klinkt en ze uit elkaar houden is voor mij al helemaal geen optie. Dan heb je ook nog emo, gillende emo en emo waarbij je naar je schoenveters moet gluren, maar dat laatste schijnt ook bij sommige andere subgenres te moeten.
pi_120200828
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er zijn zat mensen die naar powermetal en dat soort dingen luisteren. Wat doom en stoner betreft: ik heb het wel eens opgezocht, maar ik heb echt geen idee meer hoe het klinkt en ze uit elkaar houden is voor mij al helemaal geen optie. Dan heb je ook nog emo, gillende emo en emo waarbij je naar je schoenveters moet gluren, maar dat laatste schijnt ook bij sommige andere subgenres te moeten.
Die laatste nooit van gehoord dat is zeker nieuw :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 december 2012 @ 19:23:21 #140
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_120201124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er zijn zat mensen die naar powermetal en dat soort dingen luisteren.
de opkomst bij concerten doet dat niet vermoeden.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_120201153
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Tokus het volgende:

[..]

de opkomst bij concerten doet dat niet vermoeden.
Gokje: man of 1500?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 december 2012 @ 19:24:59 #142
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_120201200
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gokje: man of 1500?
ja als je Blind Guardian of Sabaton heet. Zet Edguy neer, wat toch geen kleine naam is in powermetalland, en dan komt er alsnog niemand. Nee, het zijn een paar bands die wel publiek trekken, bij de rest blijft men weg.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_120201259
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef Tokus het volgende:

[..]

ja als je Blind Guardian of Sabaton heet. Zet Edguy neer, wat toch geen kleine naam is in powermetalland, en dan komt er alsnog niemand. Nee, het zijn een paar bands die wel publiek trekken, bij de rest blijft men weg.
Om dat eens te vergelijken met black: voor Watain komt er nog wel 300 man opdraven. Marduk: zelfde verhaal. Maar laat een band als Antaeus ergens spelen en het is al heel wat als je met z'n twintigen bent.
pi_120201266
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef Tokus het volgende:

[..]

ja als je Blind Guardian of Sabaton heet. Zet Edguy neer, wat toch geen kleine naam is in powermetalland, en dan komt er alsnog niemand. Nee, het zijn een paar bands die wel publiek trekken, bij de rest blijft men weg.
Dat is in ieder genre wel eigenlijk. Handvol bands trekt publiek de rest van de bands, met als gevolg dat die bands ook bijna niet meer optreden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120201345
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is in ieder genre wel eigenlijk. Handvol bands trekt publiek de rest van de bands, met als gevolg dat die bands ook bijna niet meer optreden
Daarom snap ik ook niet wat er nou zo positief is aan een ontzettend kleine scene. Leuk hoor, twee keer per jaar een concert in Nederland dat de moeite waard is. Vooral leuk ook dat je daarvoor helemaal naar de andere kant van Nederland moet.
pi_120201411
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Daarom snap ik ook niet wat er nou zo positief is aan een ontzettend kleine scene. Leuk hoor, twee keer per jaar een concert in Nederland dat de moeite waard is. Vooral leuk ook dat je daarvoor helemaal naar de andere kant van Nederland moet.
Inderdaad, cd's alleen via mailorder te verkrijgen. Metalhead is nog best lastig soms zeker als je niet van de mainstream bands houdt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:33:32 #147
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_120201563
Voor Watain en Marduk zou ik ook nog wel komen opdraven :P
pi_120201598
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef GimmeGore het volgende:
Voor Watain en Marduk zou ik ook nog wel komen opdraven :P
Als ze samen optreden dan zeker :Y 2 voor de prijs van 1
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120202197
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:28 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ja..beetje schijten in de wijnvelden hehe
Was wel ernstig slecht hoor. Je auto ook echt op 5 km van het terrein, en maar tillen en sjouwen. Podia op 1 meter hoogte waardoor je geen reet kon zien van de bands.

Enkel het schijten in de wijnvelden had inderdaad zo zijn charme voor 150 euro en 12 uur rijden :P
pi_120202207
Watain blijft toch een mooi bandje:

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')