quote:Interne Server Fout/Internal Server Error
Oeps, er is een interne server fout opgetreden. Helaas konden we uw verzoek niet afhandelen. Ga a.u.b. terug naar onze homepage en probeer het nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Ergste is nog om te zien dat het in de landen om ons heen wel fatsoenlijk via internet kan. Maar blijkbaar leeft ticketmaster nog altijd in 2000 kwa online service.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:36 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ticketmaster![]()
![]()
![]()
telkens als je die captcha moet invoeren:
[..]![]()
Waar is de tijd dat je gewoon naar het postkantoor kon gaan voor kaartjes? Lekker met een thermoskan koffie voor de deur bivakeren met andere fans.... Nostalgie
Of zoals in Duitsland bij Eventimquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:37 schreef Razer het volgende:
[..]
Ergste is nog om te zien dat het in de landen om ons heen wel fatsoenlijk via internet kan. Maar blijkbaar leeft ticketmaster nog altijd in 2000 kwa online service.
Gooi gedurende dag van verkoop een plain verkooppagina er in zoals de Belgen en klaar.
Inderdaad, die hebben ook een tijd voor NL verkocht, loopt altijd supergoed. Bij Duitse concerten heb ik nooit een probleem.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:41 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Of zoals in Duitsland bij Eventim
Alleen zijn ze daar niet geheel eerlijk met de voorverkoop.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:41 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Of zoals in Duitsland bij Eventim
quote:www.ticketmaster.nl wordt op dit moment erg druk bezocht. U kunt toegelaten worden op de site, maar vanwege de drukte worden bezoekers in een wachtrij geplaatst.
Navigeert u niet weg van deze pagina, want dan kunt u uw positie in de wachtrij kwijtraken.
Niet zo slim, maar shoot yourself. Goede kans dat het later nog wel lukt, geen idee hoe snel dit uitverkoopt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:54 schreef Keyos het volgende:
Ik ga gewoon later op de dag opnieuw bestellen, heb nog steeds geen bevestiging in welke vorm dan ook. Heb de bank al opdracht gegeven het bedrag terug te storten, we zien wel wat er vanaf nu gebeurd.
Ik zie wel een bloedrood statusbalkje tergend langzaam groter/langer worden. Betekend dit dan dat ik alsmaar langer in de digitale rij kom te staan?quote:
Als dat rooie balkje het einde heeft gehaald...kom je denk ik op de site uit en kan je bestellen, hoop ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:05 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik zie wel een bloedrood statusbalkje tergend langzaam groter/langer worden. Betekend dit dan dat ik alsmaar langer in de digitale rij kom te staan?
Idd, ik koop al ~6 jaar online bij eventim, en dit wordt mijn 5e Bruce concert via hen, en dat gaat altijd helemaal foutloos. Je zou toch denken dat ze in NL in die tijd het kunstje wel af hadden kunnen kijken..quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:57 schreef TJV het volgende:
Op zich is dit al een reden om gewoon naar Duitsland of Wembley te gaan.
Gelukkig heb ik al FOS kaarten voor Mönchengladbach, dus ik doe het meer uit nieuwsgierigheid dan echt kaarten willen kopen. Maar als ik er door kom, kan het best zijn dat ik er toch even 2 koop, een 2e concert van Bruce is geen straf, en zo duur zijn die kaarten ook weer niet..quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:07 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Als dat rooie balkje het einde heeft gehaald...kom je denk ik op de site uit en kan je bestellen, hoop ik.
Bij mij gaat dat rooie balkje telkens een stuk terug naar het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |