50k dat is wel heel veel op één voetbalveld. Of zie ik het verkeerdquote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef Razer het volgende:
[..]
Gaat mee vallen, alleen staanplaatsen gaan 50 - 60 duizend man in. Dit gaat echt niet uitverkopen zaterdag
Goffertpark is iets heel anders als Goffertstadionquote:Op donderdag 29 november 2012 09:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
50k dat is wel heel veel op één voetbalveld. Of zie ik het verkeerd
Helaas. Dan maar voor Mönchengladbach gaan. Mijn ouders kunnen echt geen uren achtereen meer staan.quote:
Oow hahaquote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef Razer het volgende:
[..]
Goffertpark is iets heel anders als Goffertstadion
Mwoa, ik heb hem de kuip, ook met 50.000+ plaatsen, zien uitverkopen in +/- 15 minuten, dus dit zal met 30 minuten wel bekeken zijn hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:50 schreef Razer het volgende:
[..]
Gaat mee vallen, alleen staanplaatsen gaan 50 - 60 duizend man in. Dit gaat echt niet uitverkopen zaterdag
Stond je daar toevallig ook front of stage rechts? Dan hebben we elkaar misschien wel onbedoeld aangeraakt..quote:Op donderdag 29 november 2012 09:21 schreef MervinMinky het volgende:
Damn! Sowieso ga ik kaartjes halen! Ben al Keulen geweest in mei en wil dolgraag weer!
Dat waren hele andere tijden, ik heb 4 jaar geleden in een Arena gestaan waar 32.000 man in zaten en de hele bovenste ring afgedekt was. Don't worryquote:Op donderdag 29 november 2012 10:10 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb hem de kuip, ook met 50.000+ plaatsen, zien uitverkopen in +/- 15 minuten, dus dit zal met 30 minuten wel bekeken zijn hoor.
Niet de héle ring was toen afgedekt in mijn herinnering? Ik dacht alleen de eerste paar vakken links en rechts van het podium?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef Razer het volgende:
[..]
Dat waren hele andere tijden, ik heb 4 jaar geleden in een Arena gestaan waar 32.000 man in zaten en de hele bovenste ring afgedekt was. Don't worry
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 29 november 2012 10:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Niet de héle ring was toen afgedekt in mijn herinnering? Ik dacht alleen de eerste paar vakken links en rechts van het podium?![]()
Naja, dit verkoopt wel snel uit, mark my words..
Ik ga proberen Madison Square Garden mee te pikken... Gewoon een keer Bruce in Amerika zien lijkt me geweldig!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:23 schreef Dos37 het volgende:
Oh man wat heb ik er zin aan. Ga dit keer sowieso twee keer. Nijmegen plus een buitenlandse show leuk tripje van maken. Is het al zomer 2013
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef Razer het volgende:
[..]
Ik ga proberen Madison Square Garden mee te pikken... Gewoon een keer Bruce in Amerika zien lijkt me geweldig!
Nog niet aangekondigd, maar gaat er vast komenquote:
Kijk naar Duitsland, voorverkoop gisteren begonnen. Tickets nog ruim op voorraad. Kijk naar de Arena en Gelredome laatste keren. Pinkpop ging ook niet zo hard maar die tellen we maar even niet meequote:Op donderdag 29 november 2012 11:04 schreef Fuszy het volgende:
Waarom zou het niet in één dag uitverkopen? Stel je had de ziggodome, dan had het waarschijnlijk binnen een afzienbare tijd vol gezeten. Dat heeft 15k plaatsen? Zie vaak zat berichten komen dat het in een half uur vol zit.
Ik hoop dat ik wat tijd heb want ik heb geen geld, maar betwijfel het sterk of het meerdere dagen zal volhouden om niet uit te verkopen
Duitsland is denk ik anders. Ik doel nu alleen maar op Nederland. Er zijn veel mensen die niet naar Duitsland willen voor een concert.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:08 schreef Razer het volgende:
[..]
Kijk naar Duitsland, voorverkoop gisteren begonnen. Tickets nog ruim op voorraad. Kijk naar de Arena en Gelredome laatste keren. Pinkpop ging ook niet zo hard maar die tellen we maar even niet mee
In 2008 is het concert dat eigenlijk in Brussel zou plaatsvinden zelfs verplaatst naar Antwerpen Sportpaleis omdat ze stadion niet vol kregenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Duitsland is denk ik anders. Ik doel nu alleen maar op Nederland. Er zijn veel mensen die niet naar Duitsland willen voor een concert.
Geen idee hoe het de vorige keren is gegaan, maar ik heb het gevoel dat concertbezoeken steeds meer voorkomen in Nederland.
Keulen was ook niet uitverkocht dit jaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:08 schreef Razer het volgende:
[..]
Kijk naar Duitsland, voorverkoop gisteren begonnen. Tickets nog ruim op voorraad. Kijk naar de Arena en Gelredome laatste keren. Pinkpop ging ook niet zo hard maar die tellen we maar even niet mee
Tja arena..........quote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef Razer het volgende:
[..]
Dat waren hele andere tijden, ik heb 4 jaar geleden in een Arena gestaan waar 32.000 man in zaten en de hele bovenste ring afgedekt was. Don't worry
Precies...quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Moet zaterdagmorgen naar een crematie dus kan niet kijken voor kaarten, maar ik maak me in tegenstellig tot andere jaren echt geen zorgen dat ik zonder kaartje kom te zitten. Die kaartjes zijn echt niet snel weg (als het al helemaal uitverkoopt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |